ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 737
Про внесення змін до рішення міської
ради від 30.07.2020 № 3332
«Про організацію роботи Центру
надання адміністративних
послуг виконавчого комітету
Калуської міської ради»
З метою підвищення ефективності роботи в сфері надання адміністративних послуг, керуючись Законом України «Про адміністративні послуги», статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», Постанови КМУ «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» (із змінами), розпорядження КМУ «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» (із змінами), враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань гуманітарної роботи, законності та антикорупційної політики, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. П. 2 рішення Калуської міської ради від 30.07.2020р. № 3332 «Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради», викласти в такій редакції, а саме:
1.1. Затвердити Положення про Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради в новій редакції (додається).
2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Надію Гуш.
Міський голова Андрій НАЙДА
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням міської ради
від №
Секретар міської ради
ВІктор ГІЛЬТАЙЧУК
2022 р.
Загальні положення
Центр надання адміністративних послуг (надалі - ЦНАП) є структурним підрозділом (управлінням) виконавчого комітету Калуської міської ради, створений відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» для виконання власних (самоврядних) повноважень та делегованих державою повноважень з організаційного забезпечення надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП та з метою підвищення ефективності роботи в сфері надання адміністративних послуг.
Повна назва: Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради.
Скорочена назва: Управління «ЦНАП».
Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації ЦНАП приймається Калуською міською радою (надалі – міська рада).
Вибір місця розташування ЦНАП та віддалених робочих місць адміністраторів здійснюється в межах території Калуської міської територіальної громади, яку він обслуговує, з урахуванням територіальної доступності, яка визначається відповідно до частини четвертої статті 12 Закону України “Про адміністративні послуги”.
Це Положення встановлює єдині організаційні засади та принципи роботи працівників виконавчих органів міської ради та представників місцевих і регіональних органів державної виконавчої влади, державних та комунальних підприємств з питань організації надання адміністративних та інших публічних послуг та порядок взаємодії учасників ЦНАП з метою налагодження якісної співпраці у вирішенні звернень фізичних та юридичних осіб щодо реалізації ними їх прав, законних інтересів та визначеного законодавством обсягу обов'язків.
ЦНАП підконтрольний і підзвітний міській раді, підпорядкований міському голові та виконавчому комітету міської ради, з організаційної діяльності – заступнику міського голови, або керуючому справами виконкому згідно з розподілом обов’язків.
У своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про Державний земельний кадастр», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та іншими законами України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради і її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням і іншими нормативними актами.
Працівники ЦНАП призначаються на посади та звільняються з посад міським головою, відповідно до вимог чинного законодавства України.
АДРЕСИ ПРИМІЩЕНЬ:
ОСНОВНИЙ ОФІС:
77311, Україна, Івано-Франківська обл., м. Калуш, вул. Богдана Хмельницького, 52.
ВІДДАЛЕНІ РОБОЧІ МІСЦЯ АДМІНІСТРАТОРІВ:
77331, Україна, Івано-Франківська обл., Калуський р-н, с. Мостище, вул. Стуса, 1
77340, Україна, Івано -Франківська обл., Калуський р-н, с. Кропивник, вул. Січових Стрільців, 6
77351, Україна, Івано -Франківська обл., Калуський р-н, с. Вістова, вул. Шевченка, 36
77334, Україна, Івано-Франківська обл., Калуський р-н, с. Студінка, вул. Панаса Мирного, 10
77342, Україна, Івано - Франківська обл., Калуський р-н, с. Сівка Калуська, вул. Івана - Франка, 57
77350, Україна, Івано- Франківська обл., Калуський р-н, с. Боднарів, вул. Шевченка, 3
77343, Україна, Івано- Франківська обл., Калуський р-н,с. Голинь, вул. 600-річчя Голиня, 18
77330, Україна, Івано-Франківська обл., Калуський р-н,с. Копанки, вул. Івасюка, 13
77344, Україна, Івано-Франківська обл., Калуський р-н, с. Пійло вул. Грушевського, 85
77354, Україна, Івано-Франківська обл., Калуський р-н с. Ріп’янка, вул. Івана Франка,3
77346, Україна, Івано-Франківська обл., Калуський р-н, с. Тужилів, вул. Богдана Хмельницького, 16
Основні завдання ЦНАП :
1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг;
3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг у ЦНАП;
4) проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг, визначення та вжиття заходів до підвищення рівня якості їх надання, оприлюднення інформації про результати моніторингу та вжиті заходи;
5) забезпечення процесу автоматизації прийому документів та надання адміністративних послуг шляхом використанням інформаційних систем та систем електронного документообігу;
6) здійснення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
7) здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
8) формування та ведення Бази обліку реєстрації у територіальній громаді;
9) надання відомостей з Державного земельного кадастру суб’єктам звернень відповідно до чинного законодавства;
10) оформлення документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України;
11) декларування /реєстрація місця проживання (перебування), зміни місця проживання,
зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання(перебування) скасування декларування /реєстрації місця проживання (перебування) у межах територіальної громади;
12) державна реєстрація народження, комплексна послуга «Є-Малятко»;
13) організація надання послуг соціального характеру;
14)організація надання інших адміністративних послуг відповідно до чинного законодавства та визначеного переліку.
Покладання на ЦНАП обов'язків, не передбачених цим Положенням і таких, що не стосуються компетенції ЦНАП, не допускається.
Організація роботи ЦНАП
У ЦНАП забезпечується надання адміністративних послуг адміністратором, у тому числі шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
В ЦНАП на основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг можуть надаватися окремі адміністративні послуги посадовими особами такого суб’єкта надання адміністративних послуг. Зазначені послуги надаються виключно у разі, коли вони не можуть бути надані у ЦНАП адміністратором або їх надання адміністратором є значно гіршим для інтересів суб’єктів звернення та/або публічних інтересів. В узгоджених рішеннях зазначаються обґрунтування їх прийняття.
Посадові особи суб’єктів надання адміністративних послуг зобов’язані дотримуватися вимог щодо часу прийому та інших вимог до організації роботи у ЦНАП.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП та віддалені робочі місця адміністраторів, визначається Калуською міською радою та включає адміністративні послуги, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП включає:
адміністративні послуги, суб’єктом надання яких є Калуська міська рада (її виконавчі органи або посадові особи);
адміністративні послуги органів виконавчої влади та адміністративні послуги, що надаються у порядку виконання делегованих повноважень, які є обов’язковими для надання через ЦНАП, за переліком, визначеним відповідно до частини сьомої статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги».
У ЦНАП може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, надання консультацій, прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг, укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання тощо).
У приміщенні ЦНАП можуть надаватися супутні послуги (банківські, виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів тощо).
Калуською міською радою здійснюється добір суб’єктів господарювання для надання супутніх послуг на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення, а також з урахуванням вимог законодавства у сфері оренди державного та комунального майна.
Не можуть бути віднесені до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.
У приміщенні ЦНАП за рішенням міської ради проводяться соціальні, культурні, просвітницькі та інші заходи, спрямовані на задоволення потреб та інтересів міської територіальної громади, розвиток громадянського суспільства, якщо вони не перешкоджають наданню адміністративних послуг, а також може здійснюватися прийом суб’єктів звернення з надання безоплатної правової допомоги.
ЦНАП облаштований інформаційними стендами із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.
За рішенням міської ради можуть встановлюватися додаткові вимоги щодо обслуговування суб’єктів звернення, зокрема можливість надання суб’єктам звернення консультацій та інформації про хід розгляду їх заяв за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку).
Встановлені вимоги щодо якості обслуговування суб’єктів звернення в ЦНАП не повинні погіршувати умов надання адміністративних послуг, визначених законом.
Органи виконавчої влади, державні підприємства, установи, організації, які надають адміністративні послуги на території громади, залучаються до роботи відповідно до закону.
Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в ЦНАП звертається до адміністратора, державного реєстратора – посадових осіб міської ради, які надають адміністративні послуги або організовують їх надання.
За рішенням міської ради окремі завдання адміністратора, пов’язані з наданням адміністративних послуг, отриманням заяв та документів, видачею результатів надання адміністративних послуг, може здійснювати староста.
З метою належної організації надання адміністративних послуг через ЦНАП адміністратори, староста та інші особи, на яких покладається виконання завдань адміністратора, беруть участь в навчанні, яке може проводитися за участю суб’єкта надання адміністративних послуг у випадках, визначених законодавством.
Адміністратор ЦНАП
Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади відповідно до законодавства про службу в органах місцевого самоврядування.
Штатний розпис ЦНАП затверджується розпорядженням міського голови.
Адміністратор має особисту печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування ЦНАП або порядкового номера печатки (штампа) та найменування ЦНАП.
За потреби начальник ЦНАП може направити будь-якого адміністратора на віддалене робоче місце чи у центральний офіс для виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника.
Основними завданнями адміністратора є:
1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
21) складення у випадках, передбачених законодавством, а також на вимогу суб’єкта звернення заяв в електронній формі, їх друк і надання суб’єкту звернення для перевірки та підписання;
3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
6) надання адміністративних послуг за рішенням міської ради;
7)складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;
8) розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень.
Адміністратор має право:
1) безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
2) погоджувати документи (рішення) в інших державних органах та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення;
3) інформувати начальника ЦНАП та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
4) посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;
5) порушувати клопотання перед начальником ЦНАП щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи ЦНАП.
Керівництво ЦНАП
ЦНАП очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади відповідно до законодавства про службу в органах місцевого самоврядування. Начальник має одного заступника, який також здійснює функції адміністратора.
Начальник ЦНАП відповідно до завдань, покладених на ЦНАП:
- здійснює керівництво роботою ЦНАП;
- несе персональну відповідальність за організацію діяльності ЦНАП;
- бере участь у засіданнях виконавчого комітету, сесіях міської ради, нарадах, семінарах;- погоджує документи (рішення), отримує їх висновки з метою надання адміністративної послуги;
- виконуєінші повноваження, покладені на нього відповідно до діючого законодавства та положення про ЦНАП.
У випадку відсутності начальника ЦНАП його повноваження покладаються на заступника начальника ЦНАП або одного із адміністраторів.
ЦНАП під час покладених на нього завдань взаємодіє з структурними підрозділами виконавчого комітету міської ради, місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, підприємствами, установами організаціями, які забезпечують надання адміністративних послуг відповідно до переліку, затвердженого рішенням міської ради та переліку послуг, затверджених Кабінетом Міністрів України.
З метою забезпечення зручних та доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень у межах територіальної громади за рішенням міської ради створені віддалені місця для роботи адміністраторів ЦНАП, у яких забезпечується надання адміністративних послуг відповідно до переліку, затвердженого рішенням міської ради.
Час прийому суб’єктів звернень є загальним для всіх адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП та становить не менш як шість днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід. ЦНАП не рідше ніж один день на тиждень здійснює прийом суб’єктів звернень до двадцятої години.
Графік роботи ЦНАП та віддалених робочих місць адміністраторів (час прийому суб’єктів звернень) затверджується рішенням міської ради.
Графік роботи працівників ЦНАП затверджується міським головою щомісячно.
Посадові обов’язки, повноваження та відповідальність працівників ЦНАП визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються заступником міського голови, або керуючим справами виконкому, відповідно до розподілу обов’язків. Посадова інструкція начальника ЦНАП затверджується міським головою.
До складу ЦНАП входять такі сектори:
- сектор державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців;
- сектор державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
- сектор реєстрації місця проживання.
Сектор державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців ЦНАП
Сектор державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців ЦНАП є суб’єктом державної реєстрації, який утворюється та ліквідовується розпорядженням міського голови.
Сектор очолює завідувач, який також здійснює функції державного реєстратора та може виконувати функції адміністратора.
Державні реєстратори, які працюють у секторі, мають печатки відповідного взірця. Зразок та опис печатки державного реєстратора встановлює Міністерство юстиції України.
Основними завданнями сектору є:
- Здійснення інших покладених на сектор повноважень згідно з чинним законодавством.
Завідувач сектору має право:
Сектор державної реєстрації речових прав на нерухоме майно ЦНАП
Сектор державної реєстрації речових прав на нерухоме майно ЦНАП є суб’єктом державної реєстрації прав, який утворюється та ліквідовується розпорядженням міського голови.
Сектор очолює завідувач, який також здійснює функції державного реєстратора та може виконувати функції адміністратора.
Державні реєстратори сектору мають печатки відповідного взірця. Зразок та опис печатки державного реєстратора встановлює Міністерство юстиції України.
Основними завданнями сектору є:
- Забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, в межах повноважень і способом, передбаченими законодавством України, нормативно-правовими актами та цим Положенням.
- Прийом документів, поданих для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
- Проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону.
- Здійснення в межах компетенції заходів щодо ведення Державного реєстру прав на нерухоме майно.
- Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до законодавства.
- Надання інформації про державну реєстрацію прав та їх обтяжень з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідно до законодавства.
- Формування та ведення реєстраційних справ у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
- Аналіз та опрацювання інформації з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
- Вжиття заходів для запобігання порушенням у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
- Здійснення інших покладених на сектор повноважень згідно з чинним законодавством.
Сектор має право:
- Одержувати безкоштовно в установленому порядку від органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, інформацію, документи, інші матеріали, необхідні для державної реєстрації прав.
- Під час проведення державної реєстрації прав на земельні ділянки використовувати відомості Державного земельного кадастру шляхом безпосереднього доступу до нього у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
- Інформувати начальника ЦНАП щодо ненадання організаціями, установами, органами або їх посадовими особами документів та інших матеріалів, необхідних для виконання сектором покладених на нього завдань.
- Вносити начальнику ЦНАП пропозиції щодо підвищення кваліфікації працівників сектору.
- Вносити начальнику ЦНАП пропозиції з питань удосконалення та підвищення ефективності роботи сектору.
Сектор реєстрації місця проживання ЦНАП
Сектор реєстрації місця проживання ЦНАП є органом реєстрації, який утворюється та ліквідовується розпорядженням міського голови.
Сектор очолює завідувач.
Основними завданнями сектору є:
- Вносити начальнику ЦНАП пропозиції щодо підвищення кваліфікації працівників сектору.
- Вносити начальнику ЦНАП пропозиції з питань удосконалення та підвищення ефективності роботи сектору.
Заключні положення
1. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності ЦНАП здійснюється за рахунок державного та місцевого бюджетів, а також з інших джерел, не заборонених законодавством.
2. ЦНАП звільняється від плати за підключення (у тому числі обслуговування та використання) до реєстрів, інших інформаційних баз, що використовуються для надання адміністративних послуг, а також від плати за обов’язкове навчання роботі з такими реєстрами.
3. ЦНАП дотримується принципів гендерної рівності і недопущення проявів будь-якої дискримінації під час надання адміністративних послуг.
Про внесення змін до рішення міської
ради від 30.07.2020 № 3332
«Про організацію роботи Центру
надання адміністративних
послуг виконавчого комітету
Калуської міської ради»
З метою підвищення ефективності роботи в сфері надання адміністративних послуг, керуючись Законом України «Про адміністративні послуги», статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», Постанови КМУ «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» (із змінами), розпорядження КМУ «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» (із змінами), враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань гуманітарної роботи, законності та антикорупційної політики, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. П. 2 рішення Калуської міської ради від 30.07.2020р. № 3332 «Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради», викласти в такій редакції, а саме:
1.1. Затвердити Положення про Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради в новій редакції (додається).
2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Надію Гуш.
Міський голова Андрій НАЙДА
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням міської ради
від №
Секретар міської ради
ВІктор ГІЛЬТАЙЧУК
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ПРО ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2022 р.
Загальні положення
Центр надання адміністративних послуг (надалі - ЦНАП) є структурним підрозділом (управлінням) виконавчого комітету Калуської міської ради, створений відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» для виконання власних (самоврядних) повноважень та делегованих державою повноважень з організаційного забезпечення надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП та з метою підвищення ефективності роботи в сфері надання адміністративних послуг.
Повна назва: Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради.
Скорочена назва: Управління «ЦНАП».
Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації ЦНАП приймається Калуською міською радою (надалі – міська рада).
Вибір місця розташування ЦНАП та віддалених робочих місць адміністраторів здійснюється в межах території Калуської міської територіальної громади, яку він обслуговує, з урахуванням територіальної доступності, яка визначається відповідно до частини четвертої статті 12 Закону України “Про адміністративні послуги”.
Це Положення встановлює єдині організаційні засади та принципи роботи працівників виконавчих органів міської ради та представників місцевих і регіональних органів державної виконавчої влади, державних та комунальних підприємств з питань організації надання адміністративних та інших публічних послуг та порядок взаємодії учасників ЦНАП з метою налагодження якісної співпраці у вирішенні звернень фізичних та юридичних осіб щодо реалізації ними їх прав, законних інтересів та визначеного законодавством обсягу обов'язків.
ЦНАП підконтрольний і підзвітний міській раді, підпорядкований міському голові та виконавчому комітету міської ради, з організаційної діяльності – заступнику міського голови, або керуючому справами виконкому згідно з розподілом обов’язків.
У своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про Державний земельний кадастр», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та іншими законами України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради і її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням і іншими нормативними актами.
Працівники ЦНАП призначаються на посади та звільняються з посад міським головою, відповідно до вимог чинного законодавства України.
АДРЕСИ ПРИМІЩЕНЬ:
ОСНОВНИЙ ОФІС:
77311, Україна, Івано-Франківська обл., м. Калуш, вул. Богдана Хмельницького, 52.
ВІДДАЛЕНІ РОБОЧІ МІСЦЯ АДМІНІСТРАТОРІВ:
77331, Україна, Івано-Франківська обл., Калуський р-н, с. Мостище, вул. Стуса, 1
77340, Україна, Івано -Франківська обл., Калуський р-н, с. Кропивник, вул. Січових Стрільців, 6
77351, Україна, Івано -Франківська обл., Калуський р-н, с. Вістова, вул. Шевченка, 36
77334, Україна, Івано-Франківська обл., Калуський р-н, с. Студінка, вул. Панаса Мирного, 10
77342, Україна, Івано - Франківська обл., Калуський р-н, с. Сівка Калуська, вул. Івана - Франка, 57
77350, Україна, Івано- Франківська обл., Калуський р-н, с. Боднарів, вул. Шевченка, 3
77343, Україна, Івано- Франківська обл., Калуський р-н,с. Голинь, вул. 600-річчя Голиня, 18
77330, Україна, Івано-Франківська обл., Калуський р-н,с. Копанки, вул. Івасюка, 13
77344, Україна, Івано-Франківська обл., Калуський р-н, с. Пійло вул. Грушевського, 85
77354, Україна, Івано-Франківська обл., Калуський р-н с. Ріп’янка, вул. Івана Франка,3
77346, Україна, Івано-Франківська обл., Калуський р-н, с. Тужилів, вул. Богдана Хмельницького, 16
Основні завдання ЦНАП :
1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг;
3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг у ЦНАП;
4) проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг, визначення та вжиття заходів до підвищення рівня якості їх надання, оприлюднення інформації про результати моніторингу та вжиті заходи;
5) забезпечення процесу автоматизації прийому документів та надання адміністративних послуг шляхом використанням інформаційних систем та систем електронного документообігу;
6) здійснення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
7) здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
8) формування та ведення Бази обліку реєстрації у територіальній громаді;
9) надання відомостей з Державного земельного кадастру суб’єктам звернень відповідно до чинного законодавства;
10) оформлення документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України;
11) декларування /реєстрація місця проживання (перебування), зміни місця проживання,
зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання(перебування) скасування декларування /реєстрації місця проживання (перебування) у межах територіальної громади;
12) державна реєстрація народження, комплексна послуга «Є-Малятко»;
13) організація надання послуг соціального характеру;
14)організація надання інших адміністративних послуг відповідно до чинного законодавства та визначеного переліку.
Покладання на ЦНАП обов'язків, не передбачених цим Положенням і таких, що не стосуються компетенції ЦНАП, не допускається.
Організація роботи ЦНАП
У ЦНАП забезпечується надання адміністративних послуг адміністратором, у тому числі шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
В ЦНАП на основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг можуть надаватися окремі адміністративні послуги посадовими особами такого суб’єкта надання адміністративних послуг. Зазначені послуги надаються виключно у разі, коли вони не можуть бути надані у ЦНАП адміністратором або їх надання адміністратором є значно гіршим для інтересів суб’єктів звернення та/або публічних інтересів. В узгоджених рішеннях зазначаються обґрунтування їх прийняття.
Посадові особи суб’єктів надання адміністративних послуг зобов’язані дотримуватися вимог щодо часу прийому та інших вимог до організації роботи у ЦНАП.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП та віддалені робочі місця адміністраторів, визначається Калуською міською радою та включає адміністративні послуги, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП включає:
адміністративні послуги, суб’єктом надання яких є Калуська міська рада (її виконавчі органи або посадові особи);
адміністративні послуги органів виконавчої влади та адміністративні послуги, що надаються у порядку виконання делегованих повноважень, які є обов’язковими для надання через ЦНАП, за переліком, визначеним відповідно до частини сьомої статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги».
У ЦНАП може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, надання консультацій, прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг, укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання тощо).
У приміщенні ЦНАП можуть надаватися супутні послуги (банківські, виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів тощо).
Калуською міською радою здійснюється добір суб’єктів господарювання для надання супутніх послуг на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення, а також з урахуванням вимог законодавства у сфері оренди державного та комунального майна.
Не можуть бути віднесені до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.
У приміщенні ЦНАП за рішенням міської ради проводяться соціальні, культурні, просвітницькі та інші заходи, спрямовані на задоволення потреб та інтересів міської територіальної громади, розвиток громадянського суспільства, якщо вони не перешкоджають наданню адміністративних послуг, а також може здійснюватися прийом суб’єктів звернення з надання безоплатної правової допомоги.
ЦНАП облаштований інформаційними стендами із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.
За рішенням міської ради можуть встановлюватися додаткові вимоги щодо обслуговування суб’єктів звернення, зокрема можливість надання суб’єктам звернення консультацій та інформації про хід розгляду їх заяв за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку).
Встановлені вимоги щодо якості обслуговування суб’єктів звернення в ЦНАП не повинні погіршувати умов надання адміністративних послуг, визначених законом.
Органи виконавчої влади, державні підприємства, установи, організації, які надають адміністративні послуги на території громади, залучаються до роботи відповідно до закону.
Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в ЦНАП звертається до адміністратора, державного реєстратора – посадових осіб міської ради, які надають адміністративні послуги або організовують їх надання.
За рішенням міської ради окремі завдання адміністратора, пов’язані з наданням адміністративних послуг, отриманням заяв та документів, видачею результатів надання адміністративних послуг, може здійснювати староста.
З метою належної організації надання адміністративних послуг через ЦНАП адміністратори, староста та інші особи, на яких покладається виконання завдань адміністратора, беруть участь в навчанні, яке може проводитися за участю суб’єкта надання адміністративних послуг у випадках, визначених законодавством.
Адміністратор ЦНАП
Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади відповідно до законодавства про службу в органах місцевого самоврядування.
Штатний розпис ЦНАП затверджується розпорядженням міського голови.
Адміністратор має особисту печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування ЦНАП або порядкового номера печатки (штампа) та найменування ЦНАП.
За потреби начальник ЦНАП може направити будь-якого адміністратора на віддалене робоче місце чи у центральний офіс для виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника.
Основними завданнями адміністратора є:
1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
21) складення у випадках, передбачених законодавством, а також на вимогу суб’єкта звернення заяв в електронній формі, їх друк і надання суб’єкту звернення для перевірки та підписання;
3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
6) надання адміністративних послуг за рішенням міської ради;
7)складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;
8) розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень.
Адміністратор має право:
1) безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
2) погоджувати документи (рішення) в інших державних органах та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення;
3) інформувати начальника ЦНАП та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
4) посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;
5) порушувати клопотання перед начальником ЦНАП щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи ЦНАП.
Керівництво ЦНАП
ЦНАП очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади відповідно до законодавства про службу в органах місцевого самоврядування. Начальник має одного заступника, який також здійснює функції адміністратора.
Начальник ЦНАП відповідно до завдань, покладених на ЦНАП:
- здійснює керівництво роботою ЦНАП;
- несе персональну відповідальність за організацію діяльності ЦНАП;
- організовує діяльність ЦНАП у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи ЦНАП;
- координує діяльність адміністраторів, держаних реєстраторів, інших працівників ЦНАП, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
- організовує інформаційне забезпечення роботи ЦНАП, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;
- сприяє створенню належних умов праці у ЦНАП, вносить пропозиції керівництву щодо матеріально - технічного забезпечення ЦНАП;
- забезпечує визначення потреб у навчанні та навчання, у тому числі з використанням Національної веб-платформи центрів надання адміністративних послуг (Платформи Центрів Дія), адміністраторів, старост та інших осіб, на яких покладається виконання завдань адміністратора, зокрема до початку виконання (у тому числі тимчасово) посадових обов’язків адміністратора або після перерви у роботі понад три місяці, у разі зміни порядку надання послуг, запровадження надання нових послуг;
- розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність працівників ЦНАП;
- здійснює функції адміністратора;
- до міської ради щодо планування та передбачення коштів у міському бюджеті на виконання повноважень ЦНАП, виконання міських та загальнодержавних програм в частині, що відноситься до повноважень ЦНАП;
- відносинах із іншими виконавчими органами міської ради, органами державної влади, підприємствами, установами та організаціями;
- ЦНАП, їх заохочення;
- бере участь у засіданнях виконавчого комітету, сесіях міської ради, нарадах, семінарах;- погоджує документи (рішення), отримує їх висновки з метою надання адміністративної послуги;
- виконуєінші повноваження, покладені на нього відповідно до діючого законодавства та положення про ЦНАП.
У випадку відсутності начальника ЦНАП його повноваження покладаються на заступника начальника ЦНАП або одного із адміністраторів.
ЦНАП під час покладених на нього завдань взаємодіє з структурними підрозділами виконавчого комітету міської ради, місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, підприємствами, установами організаціями, які забезпечують надання адміністративних послуг відповідно до переліку, затвердженого рішенням міської ради та переліку послуг, затверджених Кабінетом Міністрів України.
З метою забезпечення зручних та доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень у межах територіальної громади за рішенням міської ради створені віддалені місця для роботи адміністраторів ЦНАП, у яких забезпечується надання адміністративних послуг відповідно до переліку, затвердженого рішенням міської ради.
Час прийому суб’єктів звернень є загальним для всіх адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП та становить не менш як шість днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід. ЦНАП не рідше ніж один день на тиждень здійснює прийом суб’єктів звернень до двадцятої години.
Графік роботи ЦНАП та віддалених робочих місць адміністраторів (час прийому суб’єктів звернень) затверджується рішенням міської ради.
Графік роботи працівників ЦНАП затверджується міським головою щомісячно.
Посадові обов’язки, повноваження та відповідальність працівників ЦНАП визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються заступником міського голови, або керуючим справами виконкому, відповідно до розподілу обов’язків. Посадова інструкція начальника ЦНАП затверджується міським головою.
До складу ЦНАП входять такі сектори:
- сектор державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців;
- сектор державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
- сектор реєстрації місця проживання.
Сектор державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців ЦНАП
Сектор державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців ЦНАП є суб’єктом державної реєстрації, який утворюється та ліквідовується розпорядженням міського голови.
Сектор очолює завідувач, який також здійснює функції державного реєстратора та може виконувати функції адміністратора.
Державні реєстратори, які працюють у секторі, мають печатки відповідного взірця. Зразок та опис печатки державного реєстратора встановлює Міністерство юстиції України.
Основними завданнями сектору є:
- Забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців в межах повноважень і способом, передбаченими законодавством України, нормативно-правовими актами та цим Положенням.
- Прийом документів, поданих для державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
- Здійснення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та проведення інших реєстраційних дій відповідно до законодавства.
- Здійснення інших покладених на сектор повноважень згідно з чинним законодавством.
Завідувач сектору має право:
- Вносити начальнику ЦНАП пропозиції щодо удосконалення та підвищення ефективності роботи сектору, підвищення кваліфікації працівників сектору.
- Подавати пропозиції щодо відзначення та заохочення працівників сектору.
Сектор державної реєстрації речових прав на нерухоме майно ЦНАП
Сектор державної реєстрації речових прав на нерухоме майно ЦНАП є суб’єктом державної реєстрації прав, який утворюється та ліквідовується розпорядженням міського голови.
Сектор очолює завідувач, який також здійснює функції державного реєстратора та може виконувати функції адміністратора.
Державні реєстратори сектору мають печатки відповідного взірця. Зразок та опис печатки державного реєстратора встановлює Міністерство юстиції України.
Основними завданнями сектору є:
- Забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, в межах повноважень і способом, передбаченими законодавством України, нормативно-правовими актами та цим Положенням.
- Прийом документів, поданих для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
- Проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону.
- Здійснення в межах компетенції заходів щодо ведення Державного реєстру прав на нерухоме майно.
- Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до законодавства.
- Надання інформації про державну реєстрацію прав та їх обтяжень з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідно до законодавства.
- Формування та ведення реєстраційних справ у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
- Аналіз та опрацювання інформації з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
- Вжиття заходів для запобігання порушенням у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
- Здійснення інших покладених на сектор повноважень згідно з чинним законодавством.
Сектор має право:
- Одержувати безкоштовно в установленому порядку від органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, інформацію, документи, інші матеріали, необхідні для державної реєстрації прав.
- Під час проведення державної реєстрації прав на земельні ділянки використовувати відомості Державного земельного кадастру шляхом безпосереднього доступу до нього у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
- Інформувати начальника ЦНАП щодо ненадання організаціями, установами, органами або їх посадовими особами документів та інших матеріалів, необхідних для виконання сектором покладених на нього завдань.
- Вносити начальнику ЦНАП пропозиції щодо підвищення кваліфікації працівників сектору.
- Вносити начальнику ЦНАП пропозиції з питань удосконалення та підвищення ефективності роботи сектору.
- Подавати пропозиції щодо відзначення та заохочення працівників сектору.
Сектор реєстрації місця проживання ЦНАП
Сектор реєстрації місця проживання ЦНАП є органом реєстрації, який утворюється та ліквідовується розпорядженням міського голови.
Сектор очолює завідувач.
Основними завданнями сектору є:
- Забезпечення реалізації державної політики у сфері міграції, реєстрації зміни місця проживання, в межах повноважень і способом, передбаченими законодавством України, нормативно-правовими актами та цим Положенням.
- Формування, наповнення та ведення Бази обліку реєстрації у територіальній громаді та виконання функцій її розпорядника.
- Формування та ведення в електронній формі Реєстру територіальної громади згідно Порядку створення, ведення та адміністрування реєстрів територіальних громад.
- Декларування/реєстрація місця проживання (перебування), зміни місця проживання, зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) скасування декларування/реєстрації місця проживання (перебування) у межах територіальної громади.
- Передача інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про декларування/реєстрацію та зняття з задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) до Єдиного державного демографічного реєстру.
- Формує Витяги з Реєстру територіальної громади.
- Надсилає повідомлення про зняття з задекларованого/зареєстрованого місця проживання особи до органу реєстрації, на території обслуговування якого було задеклароване/зареєстроване попереднє місце проживання особи, не пізніше наступного дня, у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання в іншій адміністративно- територіальній одиниці, якщо орган реєстрації веде Реєстр власними програмними засобами.
- Своєчасно подає передбачені законодавством відомості до Відділу ведення державного реєстру виборців Калуської міської ради, Головного управління статистики в Івано-Франківській області, Калуського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки.
- Формує та веде документообіг сектору.
- Розглядає звернення громадян з питань, пов’язаних з його діяльністю.
- Надає відповіді на запити згідно чинного законодавства.
- Проводить аналіз та опрацювання інформації з питань декларування/реєстрації та зняття з задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування).
- Здійснює інші покладені на сектор повноваження згідно чинного законодавства.
- Отримувати в установленому порядку від органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, інформацію, документи, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
- Вносити начальнику ЦНАП пропозиції щодо підвищення кваліфікації працівників сектору.
- Вносити начальнику ЦНАП пропозиції з питань удосконалення та підвищення ефективності роботи сектору.
- Подавати пропозиції щодо відзначення та заохочення працівників сектору.
Заключні положення
1. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності ЦНАП здійснюється за рахунок державного та місцевого бюджетів, а також з інших джерел, не заборонених законодавством.
2. ЦНАП звільняється від плати за підключення (у тому числі обслуговування та використання) до реєстрів, інших інформаційних баз, що використовуються для надання адміністративних послуг, а також від плати за обов’язкове навчання роботі з такими реєстрами.
3. ЦНАП дотримується принципів гендерної рівності і недопущення проявів будь-якої дискримінації під час надання адміністративних послуг.