ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 91
** Крім зазначених, в управлінні будівництва та розвитку інфраструктури – 15,5 працівників за рахунок зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єктів.
*** Крім зазначених, в управлінні «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету міської ради – 2 працівники за рахунок Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2023-2025 роки.
Міський голова Андрій НАЙДА
* Крім зазначених, в управлінні комунальної власності утримуються 9,5 працівників за рахунок коштів Програми приватизації комунального майна територіальної громади міста Калуша.
** Крім зазначених, в управлінні будівництва та розвитку інфраструктури – 15,5 працівників за рахунок зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єктів.
*** Крім зазначених, в управлінні «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету міської ради – 2 працівники за рахунок Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2023-2025 роки.
Секретар міської ради Віктор ГІЛЬТАЙЧУК
Про внесення змін до структури
та загальної чисельності апаратів ради,
виконавчого комітету та виконавчих
органів Калуської міської ради
Керуючись пунктом 5 частини першої статті 26, пунктом 6 частини четвертої статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», беручи до уваги лист начальника управління комунальної власності міської ради Олександра Челядина від 31.01.2023 №01-15/1-1/16 та службову записку керуючого справами виконкому Олега Савки від 08.02.2023, міська рада
ВИРІШИЛА:
- Провести зміни в діючій структурі апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради, а саме:
- Ліквідувати відділ з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю міської ради чисельністю 3 штатних одиниці з 1 травня 2023 року.
- Викласти в новій редакції примітки:
** Крім зазначених, в управлінні будівництва та розвитку інфраструктури – 15,5 працівників за рахунок зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єктів.
*** Крім зазначених, в управлінні «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету міської ради – 2 працівники за рахунок Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2023-2025 роки.
- Затвердити загальну чисельність апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів Калуської міської ради станом на 1 травня 2023 року в кількості 322 штатних одиниці згідно з додатком.
- Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Андрія Найду.
Міський голова Андрій НАЙДА
Додаток
до рішення міської ради
від _______ р. № _____
до рішення міської ради
від _______ р. № _____
СТРУКТУРА ТА ЗАГАЛЬНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ
апаратів ради, виконавчого комітету
та виконавчих органів Калуської міської ради
апаратів ради, виконавчого комітету
та виконавчих органів Калуської міської ради
Структурний підрозділ, посада | Кількість штатних одиниць |
Міський голова | 1 |
Апарат ради | |
Секретар міської ради | 1 |
Відділ організаційно-правової роботи ради | 5 |
Всього у апараті ради: | 6 |
Апарат виконавчого комітету | |
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради | 1 |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради | 3 |
Керуючий справами виконавчого комітету | 1 |
Староста | 11 |
Юридичний відділ | 4 |
Відділ бухгалтерського обліку і звітності | 3 |
Загальний відділ | 19 |
Організаційний відділ | 3 |
Відділ кадрової роботи і нагород | 3 |
Відділ ведення Державного реєстру виборців | 3 |
Відділ координації роботи зі старостинськими округами, закупівель та комунікацій | 5 |
Патронатна служба | 1 |
Господарський відділ | 18,75 |
Управління «Центр надання адміністративних послуг»*** | 33 |
Всього в апараті виконкому: | 108,75 |
Виконавчі органи міської ради (юридичні особи) | |
Архівний відділ | 4 |
Управління у справах сім’ї, молоді, фізкультури і спорту | 5,5 |
Служба у справах дітей | 7 |
Управління культури, національностей та релігій | 6 |
Управління освіти | 12 |
Управління житлово-комунального господарства | 21,5 |
Управління з питань надзвичайних ситуацій | 38 |
Управління комунальної власності* | 5 |
Управління соціального захисту населення | 47 |
Фінансове управління | 12,5 |
Управління будівництва та розвитку інфраструктури** | 9 |
Управління економічного розвитку міста | 16,5 |
Відділ державного архітектурно-будівельного контролю | 5,25 |
Управління земельних відносин | 9,5 |
Управління архітектури та містобудування | 7,5 |
Всього: | 206,25 |
Разом у міській раді та виконавчому комітеті: | 322 |
* Крім зазначених, в управлінні комунальної власності утримуються 9,5 працівників за рахунок коштів Програми приватизації комунального майна територіальної громади міста Калуша.
** Крім зазначених, в управлінні будівництва та розвитку інфраструктури – 15,5 працівників за рахунок зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єктів.
*** Крім зазначених, в управлінні «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету міської ради – 2 працівники за рахунок Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2023-2025 роки.
Секретар міської ради Віктор ГІЛЬТАЙЧУК