УКРАЇНА
КАЛУСЬКА  МІСЬКА  РАДА
РІШЕННЯ
 
23.02.2023     №   1914
 
Про внесення змін до структури
та загальної чисельності апаратів ради,
виконавчого комітету та виконавчих
органів Калуської міської ради
 
м.Калуш
(сорокова  сесія  восьмого демократичного скликання)
 
 
 
Керуючись пунктом 5 частини першої статті 26, пунктом 6 частини четвертої статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», беручи до уваги лист начальника управління комунальної власності міської ради Олександра Челядина від 31.01.2023 №01-15/1-1/16 та службову записку керуючого справами виконкому Олега Савки від 08.02.2023, міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
  1. Провести зміни в діючій структурі апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради, а саме:
    1. Ліквідувати відділ з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю міської ради чисельністю 3 штатних одиниці з 1 травня 2023 року.
    2. Викласти в новій редакції примітки:
* Крім зазначених, в управлінні комунальної власності утримуються 9,5 працівників за рахунок коштів Програми приватизації комунального майна територіальної громади міста Калуша.
            ** Крім зазначених, в управлінні будівництва та розвитку інфраструктури – 15,5 працівників за рахунок зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єктів.
            *** Крім зазначених, в управлінні «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету міської ради – 2 працівники за рахунок Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2023-2025 роки.
  1. Затвердити загальну чисельність апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів Калуської міської ради станом на 1 травня 2023 року в кількості 322 штатних одиниці згідно з додатком.
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Андрія Найду.
 
 
Міський голова                                                                             Андрій НАЙДА                             
 
 
 
         Додаток
до рішення міської ради
23.02.2023    №  1914        
 
 
СТРУКТУРА ТА ЗАГАЛЬНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ
апаратів ради, виконавчого комітету
та виконавчих органів Калуської міської ради
 
                               Структурний підрозділ, посада Кількість
штатних
одиниць
Міський голова 1
Апарат ради
Секретар міської ради 1
Відділ організаційно-правової роботи ради 5
Всього у апараті ради: 6
Апарат виконавчого комітету
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради 1
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради 3
Керуючий справами виконавчого комітету 1
Староста 11
Юридичний відділ 4
Відділ бухгалтерського обліку і звітності 3
Загальний відділ 19
Організаційний відділ 3
Відділ кадрової роботи і нагород 3
Відділ ведення Державного реєстру виборців 3
Відділ координації роботи зі старостинськими округами, закупівель та комунікацій 5
Патронатна служба 1
Господарський відділ 18,75
Управління «Центр надання адміністративних послуг»*** 33
Всього в апараті виконкому: 108,75
Виконавчі органи міської ради (юридичні особи)
Архівний відділ 4
Управління у справах сім’ї, молоді, фізкультури і спорту 5,5
Служба у справах дітей 7
Управління культури, національностей та релігій 6
Управління освіти 12
Управління житлово-комунального господарства 21,5
Управління з питань надзвичайних ситуацій 38
Управління комунальної власності* 5
Управління соціального захисту населення 47
Фінансове управління 12,5
Управління будівництва та розвитку інфраструктури** 9
Управління економічного розвитку міста 16,5
Відділ державного архітектурно-будівельного контролю 5,25
Управління земельних відносин 9,5
Управління архітектури та містобудування 7,5
Всього: 206,25
Разом у міській раді та виконавчому комітеті: 322
 
                                                                                                             
* Крім зазначених, в управлінні комунальної власності утримуються9,5 працівників за рахунок коштів Програми приватизації комунального майна територіальної громади міста Калуша.
 
            ** Крім зазначених, в управлінні будівництва та розвитку інфраструктури – 15,5 працівників за рахунок зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єктів.
 
            *** Крім зазначених, в управлінні «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету міської ради – 2 працівники за рахунок Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2023-2025 роки.
 
           
 
Секретар міської ради                                                                 Віктор ГІЛЬТАЙЧУК