ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XL |
Скликання: | VIII |
Вид: | В цілому |
Номер рішення: | 1929 |
Проголосовано: | 23.02.2023 11:47:36 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
26
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
7
- Відсутні
6
ТЕКСТ РІШЕННЯ: № 1929
Про роботу комунального підприємства «Управляюча компанія «Добродім» Калуської міської ради
УКРАЇНА
КАЛУСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
23.02.2023 № 1929
КАЛУСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
|
Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши звіт директора комунального підприємства «Управляюча компанія «Добродім» Калуської міської ради за 2022 рік, враховуючи висновки постійної комісії міської ради з питань власності, житлово-комунального господарства та екології, міська рада
ВИРІШИЛА:
Інформацію про роботу комунального підприємства «Управляюча компанія «Добродім» Калуської міської ради за 2022 рік взяти до відома(додається).
Міський голова Андрій НАЙДА
ЗВІТ
про фінансово-господарську діяльність комунального підприємства
«Управляюча компанія «Добродім» Калуської міської ради
за 2022 рік
про фінансово-господарську діяльність комунального підприємства
«Управляюча компанія «Добродім» Калуської міської ради
за 2022 рік
1. Загальні відомості про підприємство, його структуру і штатну чисельність.
Підприємство створене рішенням Калуської міської ради №1462 від 29.03.2018 року, код ЄДРПОУ 42089484, є юридичною особою публічного права і самостійним об’єктом господарювання та діє на основі статуту. Було створене з метою забезпечення якісного утримання житлового фонду та нежитлових приміщень в належному технічному стані (за видом економічної діяльності КВЕД 81.10 «Комплексне обслуговування об’єктів»). Із 01 липня 2021 року підприємство уклало договори «Про надання послуги з управління багатоквартирним будинком (гуртожитком)» і обслуговує 10 гуртожитків Калуської територіальної громади. Штатна чисельність працівників підприємства становить 25,5 одиниць, із них, апарат управління - 3,5 одиниці, виробничий персонал - 22 одиниці. У 2022 році середньооблікова чисельність штатних працівників становила 20 чоловік.
2.Основні напрямки діяльності.
Як і було зазначено вище, управляюча компанія була створена з метою забезпечення якісного утримання житлового фонду та нежитлових приміщень в належному технічному стані. Нашими споживачами є населення гуртожитків, бюджетні установи, підприємства, установи та організації.
Отже, предметом нашої діяльності є:
- прибирання прибудинкової території;
- прибирання місць загального користування;
- технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових мереж: холодного водопостачання, водовідведення та теплопостачання;
- технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових мереж електропостачання;
- поточний ремонт спільного майна в гуртожитках;
- утримання аварійно-диспетчерської служби;
- обслуговування димових і вентиляційних каналів;
- дератизація, дезінсекція;
- освітлення місць загального користування
3. Інформація про надання послуг з управління багатоквартирним будинком у 2022 році.
Коротка характеристика гуртожитків наведена в таблиці:
Кількість гуртожитків, шт. | Загальна площа гуртожитків, м кв. |
Кількість житлових і нежитлових приміщень, шт. |
Кількість проживаючих в гуртожитках, осіб | Площа прибудинкової території, м.кв. |
Площа місць загального користування, (підвал, покрівля, сходові клітки, коридори, вестибюлі, кухні туалети, кімнати для умивання), м кв | Довжина внутрішньобудинкових мереж водопостачання, водовід-ведення, теплопостачання,м. пог. | Довжина електромереж, м пог. | ||
житлові | нежит-лові |
газони | асфальто-вані покриття | ||||||
10 |
23595,8 |
943 |
24 |
1831 |
10916 |
5932 |
20699,5 |
6810 |
1897 |
Протягом 2022 року підприємство виконувало наступні роботи:
У весняно-літній період здійснювалась робота по косінню газонів на прибудинковій території. Протягом року дана робота проводилась 4 рази. Також, двічі здійснювалось підрізання сухих гілок на деревах та чистка кущів на прибудинковій території. Протягом року щоденно в робочі дні здійснювалось підмітання асфальтованого покриття, сходів входу в під’їзди, доріжок,відмостки. В осінній період здійснювалось прибирання прибудинкової території від опалого листя. В зимовий період проводились роботи по очищенню та розгортанню від снігу прибудинкової території, проходів, проїздів. Здійснювалось посипання прибудинкової території протиожеледною сумішшю.
Також, напротязі року робітники з комплексного прибирання здійснювали підмітання і вологе прибирання приміщень загального користування (коридорів, вестибюлів, сходових кліток, санвузлів, умивальних кімнат і ін.) миття умивальників, унітазів. Кожного кварталу виконувалось миття вікон, дверей, сходових перил, панелей в місцях загального користування. У відповідності до складеного на підприємстві графіку, двічі на рік здійснювалось прибирання підвалу та покрівлі в кожному гуртожитку.
Щодо робіт технічного обслуговування та поточного ремонту внутрішньобудинкових мережелектропостачання, то до виконання даних робіт було залучено 3 електромонтери із експлуатації розподільних мереж. Протягом року вони здійснювали плановий огляд мереж електропостачання , перевірка стану кріплень, додаткову ізоляція або заміна ізоляції окремих місць, заміну пошкоджених ділянок електричних мереж, встановлення світильників з датчиками руху в місцях загального користування в частині гуртожитків, в інших гуртожитках здійснювалась заміна лампочок на економні та інші роботи. Також, електромонтери здійснювали заміну автоматів в щитових гуртожитків.Матеріальні витрати на технічне обслуговуваннята поточний ремонт електромережу 2022 роцісклали 541,9 тис.грн., в тому числі 472,6 тис.грн. – це кошти, які підприємство отримало із місцевого бюджету на закупівлю електрообладнання для здійснення робіт із реконструкції електромережі водному із найпроблемніших гуртожитків по вул.Січових Стрільців 34б. На сьогоднішній день роботи по реконструкції електромереж в даному гуртожитку продовжуються.
Роботи із поточного ремонту спільного майна мешканців гуртожитків у 2022 році були найбільш витратними. У зв’язку із тим, що гуртожитки були введені в експлуатацію протягом 1961-1974 рр. та протягом багатьох років в них не проводились капітальні ремонти, необхідність проведення аварійно-відновлюваних робіт, виявилась більшою, ніж було заплановано. Значну кількість коштів підприємство спрямувало на роботи із поточного ремонту покрівель, бо протягом 2021-2022 р.р. надійшло багато звернень від мешканців верхніх поверхів про нестерпні умови проживання через постійне затоплення їхніх квартир. Таким чином, у попередньому році вдалось відремонтувати 350 м2 площ покрівель гуртожитків. В частині гуртожитків було проведено встановлення відсутніх елементів зовнішнього водозливу (Молодіжна, 1, 3, 5, О.Тихого, 11, Рубчака, 5). Також, підприємство у 2022 році здійснило часткову заміну аварійних мереж теплопостачання, водопостачання і водовідведення в підвалах будинків довжиною 88 м/пог. Окрім того, через халатне ставлення мешканців гуртожитків до сантехнічного обладнання, нам довелось додатково замінити 68 кранів, 5 унітазів, 16 бачків до унітазів та ін. Для покращення умов проживання в гуртожитках по вул.О.Тихого,11, Молодіжній 3 частково було проведено поточний ремонт коридорів і сходових кліток, розпочато ремонт в гуртожитку по вул.Молодіжній, 5 та Молодіжній, 1. В гуртожитку по вул.Є.Коновальця 16 здійснили заміну аварійного вікна на кухні на 2 поверсі. Загалом, матеріальні витрати на поточний ремонт спільного майна склали 131,9 тис.грн.
Для забезпечення аварійного обслуговування внутрішньобудинкових мереж у вечірній, нічний час, а також у вихідні та святкові дні підприємство уклало відповідний договір із сторонньою організацією. Протягом року надійшло 96 звернень від мешканців гуртожитків про несправності в системі водопостачання, водовідведення та теплопостачання та 112 звернень щодо несправностей в системі електропостачання.
У серпні місяці 2022 року було проведено перевірку вентиляційних каналів у всіх гуртожитках та складено акти повторної перевірки та прочищення вентиляційних каналів.
Для освітлення місць загального користування в гуртожитках укладено договір із ТОВ «Прикарпатенерготрейд» на купівлю електроенергії. Загалом витрати на цю статтю у 2022 році склали 72,8 тис.грн.
Витрати на оплату праці у 2022 році склали 2773,8 тис.грн.
Доходи нашого підприємства від надання послуги з управління багатоквартирним будинком у 2022 році склали 1768,9 тис.грн., доходи від нарахування комунальних послуг – 3185,5 тис.грн. Також, підприємство отримало доходи від субсидій і пільг з місцевого та державного бюджетів,нарахованих мешканцям гуртожитків на суму 167,7 тис.грн.
Для покращення фінансового стану підприємство розпочало надання додаткових платних послуг, завдяки яким вдалось отримати додатковий дохід в сумі 32,4 тис.грн., а саме:
- встановлення електролічильника 17,7 тис.грн.
- опломбування лічильника 6,9 тис.грн.
- встановлення факту проживання/непроживання 0,3 тис.грн.
- демонтаж приладів опалення 7,5 тис.грн.
Рівень оплати наданих послуг у 2022 році склав 90% від нарахованого, що є результатомпостійної роботи з покращення платіжної дисципліниспоживачів(для порівняння – рівень оплати мешканців гуртожитківКП «ЖЕО №4», яке надавало послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території до квітня 2021року становив на рівні 60%).
З метою недопущення збільшення дебіторської заборгованості на підприємстві постійно ведеться претензійно-позовна робота. У 2022 році до Калуського міськрайонного суду було подано 29 позовних заяв про стягнення заборгованості за надані послуги на суму 372,4 тис.грн. Всі вони задоволені, алевідділом Державної виконавчої служби під час військового стану припинено звернення стягнення на заробітну плату, пенсію та інші доходи боржників.
Дебіторська заборгованість населення гуртожитків за надані послуги станом на 01.01.2023 року становить 2052,8 тис.грн. Кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги станом на 01.01.2023р. – 2719,0 тис.грн.
Директор КП «УК «Добродім» Василь ФУРДА
ДОДАТКИ
1 | Звіт 2022 (1).pdf | Переглянути |
---|