ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 12

РІШЕННЯ
 
від ___________№________                                                                 м. Калуш
 
 
 
Про затвердження Програми
«Безпечне місто на 2017- 2018 роки»
 

        Керуючись частиною 1 статті 59, пунктом 22 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з метою здійснення заходів, спрямованих на посилення безпеки громадян та захисту важливих об’єктів міста, враховуючи рекомендації постійної депутатської комісії з питань законності, депутатської діяльності та антикорупційної політики, з питань власності, житлово-комунального господарства та екології, з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та інвестиційної політики, Калуська міська рада
ВИРІШИЛА:
 
         1. Затвердити Програму «Безпечне місто на 2017-2018 роки» згідно з додатками 1, 2.
         2. Фінансовому управлінню Калуської міської ради (Леся Поташник) передбачити кошти на реалізацію заходів Програми «Безпечне місто на 2017-2018 роки» в межах призначень бюджетного року.
         3. Головним виконавцем та розпорядником коштів Програми «Безпечне місто на 2017-2018 роки» визначити управління з питань надзвичайних ситуацій міської ради (Ігор Головатчук).
         4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови  Галину Романко.
 
 
 
 
 
Міський голова                                                                  Ігор Матвійчук
 
 
 
 
Додаток 1
До Програми
Паспорт Програми
«Безпечне місто на 2017-2018 роки»
 
1. Ініціатор розроблення Програми (замовник): управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради.
2. Розробник Програми: управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради.
3. Співрозробники Програми: виконавчий комітет Калуської міської ради; Калуський відділ поліції головного управління національної поліції в Івано-Франківській області
4. Відповідальний виконавець Програми: управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради.
5. Учасники Програми: підприємства, організації, установи, заклади міста, Калуський відділ поліції головного управління національної поліції в Івано-Франківській області; управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради; управління економічного розвитку міста, відділ внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю міської ради, Калуський міський відділ управління СБУ в Івано-Франківській області, Калуський об’єднаний міський військовий комісаріат, громадське  формування  Калуська «Міська варта», спеціалізована  організація за договором.
 
6. Термін реалізації Програми: 2 роки.
         7. Обсяги фінансування Програми: 870,00 тис. грн.
 
 
 
Роки
Обсяги фінансування
тис. грн.
 
всього
в т.ч. за джерелами  фінансування
обласний бюджет міський бюджет Державний бюджет інше фінансування
2017 107,0 - 107,0 - -
2018 763,0 200,0 563,0 - -
Всього по Програмі 870,00 200,0 670,00 - -
 
8. Очікувані результати виконання Програми
 
- впровадження систем безпеки;
- ведення спостереження за всіма подіями, що відбуваються в місті;
- запобігання надзвичайних ситуацій, а в разі їх виникнення негайне інформування відповідних служб для оперативного їх усунення;
- координована робота місцевої влади та правоохоронних органів міста у напрямку посилення безпеки громадян та захисту міста;
- підтримка громадського порядку у місті;
- посилення безпеки громадян, гарантування забезпечення їх захисту з боку влади та правоохоронних органів міста;
- успішна протидія можливим загрозам інтересам держави, провокаціям, проявам тероризму;
- зниження криміногенного стану у місті;
- підтримка нормальної життєдіяльності міста, стабільної роботи його важливих об’єктів;
- попередження та успішне подолання небезпечних та надзвичайних ситуацій, мінімізація їх наслідків;
- підвищення рівня дисципліни учасників дорожнього руху, зменшення дорожньо-транспортних пригод, кількості злочинів, пов'язаних з використанням автотранспорту, підвищення безпеки дорожнього руху;
- зростання ефективності прийняття оперативних та стратегічних управлінських рішень щодо забезпечення безпеки у місті Калуші;
- створення єдиної локальної мережі системи «Безпечне місто»;
- створення ситуаційного центру комплексного моніторингу подій міста.
 
9. Термін звітності:  щоквартально.
 
 
Замовник Програми:   Головатчук Ігор Миколайович               __________
 
 
Керівник Програми:    Романко Галина Василівна                     __________
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Обґрунтування необхідності Програми
На фоні зростання соціально-політичної напруги в нашій країні, як ніколи гостро постає питання посилення безпеки громадян, забезпечення нормальної життєдіяльності міста та захисту міського майна.
Виникає нагальна потреба у скоординованій, злагодженій роботі влади та правоохоронних органів, підвищенні оперативності реагування на надзвичайні та небезпечні ситуації. При цьому нові засоби та методи гарантування безпеки міста мають обов’язково відповідати основним вимогам сьогодення - забезпеченню надійності, стійкості та безперебійності роботи в цілодобовому режимі.
Калуш має розвинену інфраструктуру. Життєдіяльність міста забезпечується великою кількістю стратегічно важливих об’єктів. У місті проводяться численні масові заходи. Також актуальним є питання посилення безпеки дорожнього руху. Це вимагає як створення системи відеоспостереження міста, так і встановлення сучасних систем, здатних реагувати на тривожні події, здійснювати інтелектуальну обробку зображення, моніторинг середовища, забезпечувати контроль ситуації та нормальної роботи систем та обладнання.
Розроблення Програми «Безпечне місто на 2017-2018 роки» (далі - Програма) обумовлено потребою впровадження комплексу програмно-апаратних та організаційних заходів для посилення безпеки населення, захисту стратегічних об’єктів та об'єктів забезпечення життєдіяльності міста, безпеки дорожнього руху.
Сьогодні в Україні склалась дуже напружена ситуація в зв'язку з погіршенням криміногенного стану. Саме тому існує нагальна потреба у посиленні заходів безпеки нашого міста.
Влада та правоохоронні органи міста працюють над попередженням та протидією можливим загрозам інтересам держави, життю та здоров’ю громадян, намагаються забезпечити оперативне реагування на надзвичайні ситуації.
На сьогоднішній день у Калуші існує багато місць та об’єктів, які потребують посиленого захисту та контролю над ситуацією. До них відносяться:
- в’їзди в місто, мости та переїзди;
- центральна частина міста;
- торгові та розважальні центри, парки, площі, сквери, дитячі майданчики, тощо;
- місця масового перебування людей, вокзал, ринки, інші місця підвищеної небезпеки для громадян;
- стратегічні та важливі для життєдіяльності міста об’єкти;
- адміністративні будівлі, навчальні та медичні заклади, об’єкти житлово-комунального господарства, інші громадські будівлі тощо;
- об’єкти підвищеної небезпеки для жителів міста;
- автодорожні шляхи.
Особливої уваги потребує забезпечення належного контролю проведення у місті масових заходів.
Виконавчим комітетом міської ради постійно проводяться заходи, спрямовані на створення комфортного і безпечного проживання у місті. При цьому сфера застосування засобів та методів безпеки не обмежується лише відеоспостереженням. Використання спеціального обладнання, приладів і датчиків дозволить контролювати роботу систем та об’єктів життєзабезпечення міста, оперативно реагувати на аварійні ситуації, здійснювати моніторинг безпеки дорожнього руху.
Впровадження єдиної локальної міської мережі як складової системи відеоспостереження міста зможе покращити криміногенну ситуацію міста. Можливість фіксації та збору доказів з місць скоєння правопорушень сприятиме як розкриттю кримінальних злочинів, так і їх профілактиці та попередженню.
Наразі, надзвичайно актуальною є потреба моніторингу ситуації на дорогах міста для забезпечення оперативного реагування на аварії та ситуації, які можуть зашкодити життю та здоров’ю громадян, розкриття злочинів, пов’язаних із використанням автотранспорту, та отримання реальної інформації про дорожньо-транспортні події. За потребою, оперативного відстеження маршруту руху транспортного засобу здійснюватиметься контроль роботи компонентів міської інфраструктури.
Найкращим рішенням зазначених потреб стане створення єдиної локальної міської мережі системи «Безпечне місто», в яку будуть об’єднані всі міські камери зовнішнього відеонагляду та інші елементи (пристрої, датчики тощо) системи безпеки, а також єдиного ситуаційного центру для комплексного моніторингу подій міста та прийняття управлінських рішень на основі отриманої інформації.
Основні складові системи «Безпечне місто»:
1). Відеоспостереження за громадськими місцями та стратегічними об’єктами міста - забезпечує безпеку громадян, сприяє попередженню порушення громадського порядку, в тому числі, в місцях масового перебування людей, забезпечує захист важливих для життєдіяльності, стратегічних, а також небезпечних об’єктів Калуша, забезпечує створення доказової бази у випадку здійснення правопорушень.
2). Встановлення пристроїв з додатковими функціональними можливостями, які сприяють забезпеченню безпеки - датчики сповіщення, системи розпізнавання облич та номерних знаків автотранспорту, кнопки виклику міліції тощо.
3). Відеоспостереження для забезпечення контролю за безпекою дорожнього руху - моніторинг ситуації на автошляхах міста, фіксація номерних знаків автомобілів порушників та викрадених автомобілів.
4). Єдина локальна міська мережа системи «Безпечне місто», яка забезпечує зв’язок та отримання інформації від усіх елементів системи із наданням доступу правоохоронним органам до зазначеної системи.
5). Ситуаційний центр - диспетчерський центр з відповідним обладнанням та програмним забезпеченням, призначений для оперативного прийняття управлінських рішень, контролю, моніторингу, обробки, аналізу небезпечних та надзвичайних ситуацій та інших функцій.
6). Система оповіщення - для інформування жителів міста про загрозу виникнення надзвичайних ситуацій.
Мета та завдання Програми
Мета Програми – не слідкування за громадянами міста, а посилення безпеки громадян, захисту важливих об’єктів міста та комунального майна, підтримка нормальної життєдіяльності міста, посилення безпеки дорожнього руху, підвищення рівня розкриття правопорушень.
Основними завданнями Програми є:
         - посилення заходів безпеки та захисту життя і здоров’я громадян міста;
         - забезпечення стабільного функціонування важливих для нормальної життєдіяльності об’єктів міста шляхом впровадження додаткових заходів захисту, нагляду та контролю ситуацій;
         - забезпечення комплексної взаємодії, координації спільних дій та зусиль влади, правоохоронних органів і громадських формувань, спрямованих на забезпечення оперативного, ефективного, злагодженого реагування на надзвичайні події та загрози інтересам країни, запобігання та подолання небезпечних ситуацій, збереження спокою та нормальної життєдіяльності міста.
         - створення єдиної локальної міської мережі системи «Безпечне місто», в яку будуть об’єднані всі міські камери зовнішнього відеонагляду та інші елементи системи безпеки об’єктів усіх форм власності;
         - забезпечення доступу міської влади та правоохоронних органів до інформації з усіх камер відеонагляду системи «Безпечне місто»;
         - створення ситуаційного центру міста Калуша для постійного контролю подій, що відбуваються у місті, моніторингу показників датчиків, систем сповіщень, інших пристроїв, функціонування яких сприяє підтримці безпеки міста на належному рівні, та відповідного прийняття оперативних та стратегічних управлінських рішень;
         - підвищення безпеки дорожнього руху, посилення рівня дисципліни учасників дорожнього руху, оперативне реагування на дорожньо-транспортні події та небезпечні ситуації;
         - профілактика і попередження злочинності, здійснення фіксації та збору доказової бази при скоєнні правопорушень;
         - здійснення моніторингу стану об’єктів благоустрою (прибирання, дотримання правил благоустрою тощо).
 
 
 
 
Фінансове забезпечення Програми
Фінансування заходів Програми передбачається здійснювати за рахунок коштів міського та обласного бюджетів.
Обсяг фінансування заходів Програми за рахунок коштів міського бюджету затверджується міською радою в складі видатків міського бюджету на 2017-2018 роки. Потреба у фінансуванні згідно з додатком 2.
 
Координація та контроль за ходом виконання Програми
 
      Координацію дій між виконавцями Програми здійснює Управління з питань надзвичайних ситуацій.
      Щорічно проводиться звітування про хід виконання Програми за звітний період на сесії Калуської міської ради
      Висвітлення основних результатів реалізації Програми у засобах масової інформації (на офіційному веб-сайті Калуської міської ради).
      Після закінчення встановленого терміну виконання Програми складається підсумковий звіт про результати її виконання та подається на розгляд Калуської міської ради не пізніше ніж у двомісячний термін після закінчення встановленого терміну її виконання.
 
 
 
 
 

Додаток 2
до Програми
Перелік заходів, обсяги та джерела фінансування Програми
 
Назва замовника: управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради (Головатчук І.М)
 
Назва Програми: Безпечне місто на 2017- 2018 роки
 

з/п
 
Найменування заходу програми
 
Виконавець
 
Термін виконання
Орієнтовні обсяги фінансування
тис. грн.
 
 
Очікувані результати
роки всього міський
бюджет
обласний
бюджет
Держав-ний
бюджет
інше фінансу-
вання
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
І. Організаційно-правові заходи
1. Випуск соціальної реклами у вигляді інформаційних буклетів, брошур, виготовлення та розміщення рекламних щитів, банерів, сіті-лайтів
 
Управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради;
управління економічного розвитку міста,
відділ внутрішньої політики міської ради
2017-2018 2017-2018
 в т. ч.
2017
2018
 
15,0
 
 
5,0
10,0
 
15,0
 
 
5,0
10,0
 
- - - Впровадження системи безпеки
 
Ведення спостереження за всіма подіями, що відбуваються в місті
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Запобігання надзвичайних ситуацій, а в разі їх виникнення негайне інформування відповідних служб для оперативного їх усунення
 
Підтримка громадського порядку у місті;
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Посилення безпеки громадян, гарантуван-
ня забезпечен-
ня їх захисту з боку влади та правоохо-ронних органів міста
2. Систематично інформувати населення про організації, які надають юридичну, психологічну та соціальну допомогу особам, що постраждали від злочинів, пов’язаних з торгівлею людьми чи інших насильницьких дій Управління з питань надзвичайних ситуацій міської ради;
відділ внутрішньої політики та зв’язків  з  громадськістю Калуської міської ради
 
2017-2018 2017-2018 Без фінан-
суван-
ня
- - - -
3. Проводити оперативно-профілактичні операції по  виявленню та вилучення фальсифікованих  алкогольних напоїв. Калуський відділ поліції ГУНП в  Івано-Франківській області;
управління з питань надзвичайних ситуацій міської ради;
ГФ Калуська «Міська варта»
2017-2018 2017-2018 Без фінан-
суван-
ня
- - - -
4. Проведення тренувань щодо захисту міста від терористично-диверсійних угрупувань по методології територіальної оборони.
 
 
 
 
Калуський міський відділ управління СБУ в Івано-Франківській області;
Калуський відділ поліції ГУНП  в  Івано-Франківській області;
Калуський об’єднаний міський військовий комісаріат;
управління з питань надзвичайних ситуацій міської ради;
ГФ Калуська «Міська варта»
 
2017-2018 2017-2018
в т.ч.
2017
2018
 
5,0
 
 
2,0
3,0
 
5,0
 
 
2,0
3,0
 
- - -
  Всього по розділу І:       20,0 20,0 - - -
  ІІ. Новітня обробка інформації
1. Вдосконалення  серверного та користувацького обладнання, облаштування диспетчерського пункту в приміщенні ДС «Калуське міське телебачення» Управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради,
Спеціалізована організація за договором
2017-2018 2017-2018
 в т. ч.
2017
2018
100,0
в т. ч
 
100,0
-
100,0
в. т.ч
 
100,0
-
- - -
2. Придбання камер відеоспостереження для зчитування номерних знаків автомобілів Управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради,
Спеціалізована організація за договором
2017-2018 2017-2018
в т. ч.
2017
2018
350,0
 
 
-
350,0
250,0
в т. ч.
 
 
250,0
100,0
в т. ч.
 
 
100,0
- -
3. Придбання відеокамер для встановлення на підприємствах комунальної власності та стратегічних об’єктах Управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради,
Спеціалізована організація за договором
2017-2018 2017-2018
 в т. ч.
2017
2018
200,0
 
 
-
200,0
100,0
в т. ч.
 
-
100,0
100,0
в т. ч.
 
-
100,0
- -
4. Підключення та обслуговування відео камер відеоспостереження для зчитування номерних знаків автомобілів Управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради,
Спеціалізована організація за договором
2017-2018 2017-2018
 в т. ч.
2017
2018
100,0
 
 
-
100,0
100,0
 
 
-
100,0
- - -
5. Підключення та обслуговування відео камер на підприємствах комунальної власності та стратегічних об’єктах міста Управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради,
Спеціалізована організація за договором
2017-2018 2017-2018
 в т. ч.
2017
2018
100,0
 
 
-
100,0
100,0
 
 
-
100,0
- - -
  Всього по розділу ІІ:       850,0 650,0 200,0 - -
  Всього по Програмі:       870,0 670,0 200,0 - -  
 
 
 
Замовник Програми:                      Головатчук Ігор Миколайович                        __________
 
Керівник Програми:                      Романко Галина Василівна                              __________