ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:


Кригануца Тетяна Василівна

Рішення:

Прийнято

Сесія:

LII

Скликання:

VIII

Вид:

В цілому

Номер:

706

Дата реєстрації:

14.09.2023

Проголосовано:

28.09.2023 10:41:05

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    28
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    3
  • Відсутні
    8

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 706

Текст:

  




  

              Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до плану роботи Калуської міської ради на друге півріччя 2023 року, заслухавши звіт директора комунального підприємства «Міський інформаційний центр» за 2022 рік, враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань власності, житлово-комунального господарства та екології, міська рада

 

                      

 ВИРІШИЛА:

 

             Інформацію про роботу комунального підприємства «Міський інформаційний центр» за 2022 рік взяти до відома.



 

  

 

Міський голова                                                                  Андрій НАЙДА



 
 ЗВІТ

про фінансово-господарську діяльність

КП «Міський інформаційний центр»

за період 2022 року



        Комунальне підприємство «Міський інформаційний центр» (КП «МІЦ») створене рішенням Калуської міської ради від 18.09.2006 р. № 110.

        Підприємство засноване на власності територіальної громади м. Калуша, інтереси якої представляє Калуська міська рада в межах повноважень, визначених законодавством  України. Форма власності підприємства – комунальна.

        КП «МІЦ» є  юридичною особою, має рахунок в банку, печатку із своїм найменуванням  та ідентифікаційним кодом, штамп та інші притаманні юридичній особі  реквізити.

       У своїй діяльності  КП «МІЦ» керується Статутом, чинним законодавством України, зокрема ЗУ «Про рекламу», постановами КМУ «Типові правила розміщення зовнішньої реклами», «Типові правила розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів», і нормативно-правовими актами органів місцевого самоврядування, такими, як Правила розміщення зовнішньої реклами на території Калуської міської територіальної громади (рішення виконавчого комітету за №130 від 27.04.2021 року) тощо.

 

Повноваження КП «МІЦ»:

 

- надання погодження у видачі дозволу як уповноваженого власником місця (Калуською міською радою) органу;

- укладання договорів про надання в тимчасове користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій;

- здійснення контролю за своєчасним надходженням плати за укладеними договорами;

- ведення бази даних рекламних конструкцій, згідно з укладеними договорами про надання в тимчасове користування місць, які перебувають у комунальній власності;

- організація розміщення сюжетів соціального спрямування в Калуській територіальній громаді;

- можливість встановлення спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами та надання площин на спеціальних конструкціях для розміщення зовнішньої реклами;

- направлення розповсюджувачам зовнішньої реклами повідомлень відповідно до Порядку демонтажу, обліку та зберігання спеціальних конструкцій зовнішньої реклами на місцях, які перебувають у комунальній власності (Додаток №3 до Правил розміщення зовнішньої реклами на території Калуської міської територіальної громади);

- огляд зовнішнього стану спеціальних конструкцій, надання замовникові інформації у випадку виявлених недоліків;

- організація та здійснення демонтажу рекламних засобів самостійно або із залученням сторонніх організацій згідно з Порядком демонтажу, обліку та зберігання спеціальних конструкцій зовнішньої реклами на місцях, які перебувають у комунальній власності;

- надання Робочому органу інформації у разі виявлення фактів встановлення спеціальних конструкцій на території Калуської міської територіальної громади без дозвільних документів.

 

Послуги, які надає КП «МІЦ»:

 

- розробка рекламних макетів;

- втілення соціальних проектів;

- організація друку і розміщення рекламного матеріалу на спеціальних конструкцій зовнішньої реклами;

- організація демонтажу та зберігання спеціальних конструкцій зовнішньої реклами;

-здійснення консультацій щодо чинного законодавства, положень актів місцевого самоврядування в сфері розміщення зовнішньої реклами;

- надання суб’єктам господарювання актів та інших документів.

 

Основні засоби

 

      На балансі КП «МІЦ» перебуває основних засобів на суму 475,7 тис. грн (залишкова вартість – 102,6 тис. грн), зокрема:


  1. Рекламних конструкцій на суму 426,4 тис. грн, з них:




  • біг-борди - 18 шт. на суму 203,3 тис. грн;

  • настінні щити і банерні конструкції - 4 шт. на суму 4,7 тис. грн;

  • сіті-лайти - 18 шт. на суму 122,7 тис. грн;

  • трилайти - 31 шт. на суму 64,5 тис. грн;

  • стенди для агітації – 10 шт. на суму 2,0 тис. грн;

  • круглі тумби для оголошень – 24 шт.;

  • світлодіодна строка – 1 шт. на суму 29,2 тис. грн.




  1. комп’ютерної техніки, меблів, оргтехніки, інструментів на суму 49,3 тис. грн.


*****

         У 2022 році підприємством прогнозувалося надати рекламних та інформаційних послуг на суму 1100 тис. грн.

         Фактичний обсяг наданих у 2022 році послуг становить 817,8 тис. грн, в тому числі:

559,5 тис. грн - розміщення реклами на власних рекламних конструкціях; 

258, 3 тис. грн – користування місцями розташування рекламних конструкцій.

 

 

*****

        На рахунок КП «МІЦ» у 2022 році надійшло 835 тис. 039 грн 00 коп., в т. ч. від міської ради на розміщення соціальної реклами (розробка макетів, друк рекламного матеріалу, поклейка рекламного матеріалу) –71,5 тис. грн).

 

*****

        На обслуговування і ремонт рекламних конструкцій у минулому році витрачено 72,2 тис. грн, в т. ч. на:


  • друк рекламного матеріалу – 23,8 тис. грн;

  • поклейку рекламного матеріалу – 47,2 тис. грн;

  • користування електроопорами КП «Міськсвітло»  - 0,4 тис. грн;

  • клей КМК для поклейки рекламного матеріалу - 0,8 тис. грн.


         На виконання ст. 7 ЗУ «Про рекламу» проведено демонтаж 3-х трилайтів, термін дії дозволів яких закінчився, та 3-х банерів-перетяжок, які розміщувалися на турнікетах після закінчення терміну дії договорів, на що витрачено 1,5 тис. грн.

*****

         Усього у бюджети різних рівнів у 2022 році було перераховано 257,2 тис. грн:

 

  1. Місцевий бюджет - 183,6 тис. грн:


 


  • на виконання рішень міської ради від 27.04.2021 №130 – 117,5 тис. грн, в т.ч.: 




  • відповідно до п. 6 рішення (30% від плати за тимчасове користування місцем розташування спеціальних конструкцій, яка надходить згідно з договорами користування місцями розташування рекламних конструкцій) – 44,1 тис. грн;

  • відповідно до п. 10 рішення (плата КП «МІЦ» за тимчасове користування місцями розташування власних конструкцій) – 73,4 тис. грн;




  • податок на прибуток1,6 тис. грн;

  • ПДФО (податок з доходів фізичних осіб) – 55,7 тис. грн;

  • єдиний податок  - 8,8 тис. грн.


 


  1. Державний бюджет –73,6 тис. грн:


 


  • ПДВ - 67,0 тис. грн (до 01.04.2023 р.)

  • Військовий збір – 6,6 тис. грн.


 

      Єдиний соціальний внесок (ЄСВ) -102,4 тис. грн.

 

      Загалом від господарської діяльності КП «МІЦ» за 2022 рік отримано прибутку на суму 4,4 тис. грн.

 

*****

      У 2022 році було укладено 54 нових договори:  

      46 - на розміщення реклами на конструкціях Міського інформаційного центру;

      8 - на користування місцями, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій.

 

 

******

       Штатна чисельність - 4,5 одиниць.

       Середньомісячна зарплата одного працівника становить 8677 грн (в т. ч. допомога на оздоровлення, доплати за вислугу років). Заборгованості по зарплаті немає.

 

Соціальна реклама

 

       На рекламних конструкціях Міського інформаційного центру, а також за відсутності комерційної реклами на рекламних конструкціях суб’єктів господарювання на виконання листів Офісу Президента, різних Міністерств, Івано-Франківської ОДА, Калуської РВА, Калуського міського відділу СБУ, листів з військової частини А 7166 та 3-ої патрульної роти патрульного батальйону 1241, Калуського управління з надзвичайних ситуацій, протокольних доручень нарад робочих груп, листів структурних підрозділів Калуської міської ради розміщувалася соціальна реклама з різноманітними сюжетами, а саме:

               - до відзначення державних свят і визначних дат (в т. ч. до 80-річчя створення УПА в Україні);

  • про вшанування пам’яті загиблих бійців Калуської територіальної громади;

  • інформація для внутрішньо переміщених осіб;

  • інформаційна кампанія з розшуку дітей «Діти війни»;

  •  «Патронат над дитиною – шукаємо професійних батьків»;

  • «Віримо в ЗСУ, віримо в Перемогу»;

  • «Герой України Олег Голіней»;

  • «Подбай про безпеку» тощо.


        Міський інформаційний центр є розробником більшості макетів соціальної реклами, яка виготовляється на замовлення міськвиконкому, структурних підрозділів та комунальних підприємств. Минулого року була розроблена значна кількість макетів воєнно-патріотичного спрямування: «Віримо в ЗСУ! Впевнені у перемозі!», «Дякуємо Богу і ЗСУ за ранок нового дня!», «Все буде Україна!», «З вами Бог, за вами – Україна» тощо.

        А до Дня Незалежності було створено декілька сюжетів з колажами дитячих малюнків на воєнно-патріотичну тематику і постери розміщено на території міста і ТГ.

        Впродовж 2022 року за виготовлення і розміщення соціальної реклами від Калуської міської ради КП «МІЦ» отримало 71,5 тис. грн. Трансляція соціальних сюжетів відбувається на безоплатній основі.

 

Інформаційний ресурс

 

        Міський інформаційний центр має свій веб-сайт – mic.if.ua, який постійно оновлюється. Тут мешканці міста можуть знайти нормативно-правові документи в галузі зовнішньої реклами, інформацію щодо розміщення реклами на конструкціях Міського інформаційного центру, комерційні пропозиції послуг КП «МІЦ», фото рекламних конструкцій, актуальну сітку зайнятості РК, карту-схему розташування біг-бордів на території міста тощо.

        КП «МІЦ» веде сторінку підприємства у соціальній мережі Фейсбук, на якій публікуються фотозвіти соціальних проектів, інформація, що стосується нормативно-правових документів у галузі зовнішньої реклами, досвід інших міст України, цікавинки у рекламній сфері тощо.

 

 

Директор КП «МІЦ»                                                        Тетяна Кригануца