ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

САВКА Олег Васильович

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

24.05.2024

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 429
Про затвердження Порядку надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради із застосуванням автоматизованого комплексу «Мобільний кейс»

 
  
З метою підвищення ефективності роботи в сфері надання адміністративних послуг, керуючись Законом України «Про адміністративні послуги», статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань гуманітарної роботи, законності та антикорупційної політики, міська рада
ВИРІШИЛА:
          1. Затвердити Порядок надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради із застосуванням автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» (додається).
2. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому Олега Савку.
 
Міський голова                                                               Андрій НАЙДА
 
  
                                                                                                          ЗАТВЕРДЖЕНО 
рішення міської ради
_____________№______ 
Секретар міської ради 
Віктор ГІЛЬТАЙЧУК
                              
 
 
Порядок
надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс»
 
I. Загальні положення
 
1.1. Порядок надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради (далі – віддалене робоче місце) із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» (далі – Порядок) розроблено з метою забезпечення доступності та підвищення рівня обслуговування окремих категорій мешканців Калуської міської територіальної громади та територіальних громад, з якими укладено договори про міжмуніципальне співробітництво у сфері надання адміністративних послуг, до отримання адміністративних послуг.
  1.  Надання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці  здійснюється шляхом виїзду адміністратора в межах території Калуської міської територіальної громади (далі – МТГ) та території громад, з якими укладено договори про міжмуніципальне співробітництво у сфері надання адміністративних послуг, за місцем проживання / перебування суб’єкта звернення (удома, в лікарні, закладі соціальної сфери, тощо).
  2.  Для належної організації надання адміністративної послуги на віддаленому робочому місці використовуються спеціальний автоматизований комплекс  «Мобільний кейс», який оснащений ноутбуком, принтером, сканером, зчитувачем ID-карт, мобільним модемом, відеореєстратором тощо.
Прийом-передача спеціального обладнання адміністраторами реєструється в «Журналі прийому-передачі мобільного кейсу при здійсненні виїздів в рамках організації роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора Управління «Центр надання адміністративних послуг» за формою згідно із додатком 1 до цього Порядку.
1.4. Адміністратор забезпечує організацію надання адміністративної послуги на віддаленому робочому місці в строки, встановленні чинним законодавством України.
1.5. Правом на отримання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці відповідно до цього Порядку можуть скористатись суб’єкти звернення з категорії:
-  осіб, які досягли 80-річного віку;
-  осіб інвалідністю 1 групи;
-  осіб, що за станом здоров’я не здатні самостійнопересуватись, у т.ч. перебувають на стаціонарному лікуванні у комунальних медичних закладах ;
Належність суб’єкта звернення до членів (мешканців) Калуської МТГ та територіальних громад, з якими укладено договори про міжмуніципальне співробітництво у сфері надання адміністративних послуг, визначається його місцем реєстрації згідно паспорту громадянина України та інших документів, що посвідчують особу.
Вік суб’єкта звернення визначається за даними документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення (паспорта громадянина України та інших передбачених діючим законодавством).
Стан здоров’я суб’єкта звернення, що визначає його належність до категорій осіб, на яких поширюється надання послуг згідно цього Порядку,  підтверджується одним з наступних документів:
- посвідченням інваліда 1 групи,
- довідкою медико-соціальної експертної комісії про наявність інвалідності 1 групи,
- випискою з історії хвороби амбулаторного хворого або копією відповідної інформації з медичної картки амбулаторного (стаціонарного) хворого,
- довідкою сімейного лікаря або висновком медико-соціальної експертної комісії (індивідуальною програмою реабілітації інваліда) про необхідність хворого в постійному сторонньому догляді та нездатності до самообслуговування (має обмеження життєдіяльності в частині пересування).
1.6. Перелік адміністративних послуг, що надаються на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора визначається додатком 2 до цього Порядку.
1.7. Стягнення додаткової плати за надання послуг на віддаленому робочому місці не допускається.
ІІ. Порядок замовлення та надання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці адміністратора із застосуванням спеціального комплексу «Мобільний кейс»
2.1. Для отримання адміністративних послуг суб’єкт звернення або особа – заявник, що представляє інтереси суб’єкта звернення (родич, соціальний робітник, сусід, тощо), звертається у зручний для нього спосіб до Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради (далі Управління «ЦНАП») згідно із графіком його роботи.
Графік роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора Управління «ЦНАП» із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс»:
понеділок, вівторок – з 9.00 по 12.00 год;
четвер – з 14.00 по 16.00 год.
2.2.  Адміністратор Управління «ЦНАП», який здійснює прийом:
- з’ясовує вид адміністративної послуги, якої потребує суб’єкт звернення;
- перевіряє належність суб’єкта звернення до категорій осіб, передбаченихпунктом 1.5. цьогоПорядку;
- надає консультацію та/або перевіряє наявність визначеного законодавством повного переліку необхідних для одержання суб'єктом звернення певної адміністративної послуги документів.
2.3. Адміністратор Управління «ЦНАП» відмовляє у прийнятті заяви на надання послуг на віддаленому робочому місці у випадках:
- суб’єкт звернення не відноситься до переліку категорій осіб, визначених пунктом 1.5. цього Порядку;
- особа-заявник звернулась щодо отримання адміністративних послуг, яких немає в переліку адміністративних послуг, що надаються на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора;
- адреса місця фактичного перебування суб’єкта звернення знаходиться за межами території Калуської МТГ громад, з якими укладено договори про міжмуніципальне співробітництво у сфері надання адміністративних послуг;
- відсутній або неповний пакет документів для надання адміністративної послуги у суб’єкта звернення.
Під час здійснення прийому адміністратор зобов’язаний надати заявнику вичерпну консультацію щодо порядку та умов одержання адміністративноїпослуги.
2.4. У випадку відповідності суб’єкта звернення категоріям осіб, на яких поширюється дія пункту 1.5. Порядку, відповідності виду адміністративної послуги, що надаються на віддаленому робочому місці адміністратора, та наявності у заявника повного переліку необхідних документів адміністраторУправління «ЦНАП»:
- формує заяву на отримання адміністративної послуги на віддаленому робочому місці із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» за формою згідно додатком 3 до цього Порядку, із відміткою про погодження на проведення відео та аудіо фіксації надання адміністративної послуги, яка засвідчується підписом заявника. До заяви додаються копії: документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення та документа, що підтверджує категорію осіб, передбачених пунктом 1.5. Порядку. У разі, якщо заява на обслуговування була подана засобами телекомунікаційного зв'язку, вона підписується заявником безпосередньо під час візиту до нього адміністратора Управління «ЦНАП»;
- визначає/погоджує дату та час візиту адміністратора до суб’єкта звернення за визначеною у заяві адресою;
- фіксує дату та час виїзду до суб’єкта звернення за допомогою Журналу обліку надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Управління «ЦНАП» із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» (далі - Журнал) за формою згідно із додатком 4 до цього Порядку.
  • Управління «ЦНАП», виїздить за вказаною адресою до суб’єкта звернення. Попередньо адміністратор зв’язується з особою-заявником або суб’єктом звернення засобами телефонного зв’язку для попередження свого візиту. У разі необхідності до виїзду за вказаною адресою до суб’єкта звернення разом з адміністратором може бути залучений представник суб’єкта надання адміністративної послуги.
2.6. Виїзд адміністратора на вказану у заяві адресу до суб’єкта звернення здійснюється на службовому автомобілі Калуської міської ради, або іншому транспортному засобі, який залучається на підставі відповідних договірних відносин. Замовлення на виїзд якого попередньо здійснюється керівником Управління «ЦНАП».
Усі дії, пов’язані із виконанням адміністратором своїх посадових обов’язків за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення здійснюються у присутності водія службового автомобіля або іншої особи, яка за рішенням керівника Центру або за рішенням керівника органу, що утворив Управління «ЦНАП», супроводжує адміністратора. Такою особою, в тому числі, може бути представник служби охорони, яка залучається на договірних відносинах.
  1.  Під час виконання адміністратором своїх посадових обов’язків на віддаленому робочому місці за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення проводиться відео та аудіо фіксація за допомогою відповідних технічних засобів. Про проведення відео та аудіо фіксації виконання адміністратором своїх посадових обов’язків за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення в обов’язковому порядку повідомляється особа-заявник та суб’єкт звернення.
Відео та аудіо записи (відео та аудіо файли) виконання адміністратором своїх посадових обов’язків на віддаленому робочому місці за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення зберігаються на персональному комп’ютері керівника Управління «ЦНАП» в окремому архіві з обмеженим доступом протягом трьох місяців з дня надання послуги, та можуть бути використані виключно в порядку визначеному чинним Законодавством України.
Розповсюдження таких відео та аудіо записів, надання їх третім особам, за виключенням правоохоронних органів у встановленому законом порядку, не допускається.
2.8. Прибувши за визначеною адресою, адміністратор встановлює особу суб’єкта звернення за даними паспорта (іншого документа, що посвідчує особу), належність суб’єкта звернення до категорії осіб, визначених в пункті 1.5. цього Порядку, та додатково перевіряє наявність та комплектність необхідних для надання адміністративної послуги документів.
2.9. За умови наявності необхідного переліку документів адміністратор забезпечує формування та реєстрацію заяви про надання адміністративної послуги, яка засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення, та формування адміністративної справивідповідно до Регламенту роботи Управління «ЦНАП».
2.10. У випадку встановлення факту відсутності одного чи кількох документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, та/або очевидну помилковість, неточність чи неповноту відомостей, адміністратор надає суб’єкту звернення вичерпну консультацію щодо порядку та умов одержання адміністративноїпослуги та необхідності повторного звернення особи-заявника, що представляє його інтереси, до Управління «ЦНАП» після усунення недоліків.
При реєстрації вхідного пакету з недоліками суб’єкт звернення одночасно попереджається про ймовірність відмови у наданні адміністративної послуги.
2.11. Адміністратор Управління «ЦНАП» не здійснює надання адміністративних послуг та/або складає акт про неможливість надання таких послуг, за формою згідно із додатком 5 до цього Порядку  у випадках:
- суб’єкт звернення відсутній за місцем свого проживання/ перебування, зазначеним у заяві, у визначені дату та час;
- суб’єкт звернення не може пред’явити оригінали документів, що засвідчують його особу та належність до категорії осіб, визначених в пункті 1.5. цього Порядку, та/ або у нього відсутні документи необхідні для надання адміністративної послуги у повному обсязі, у тому числі квитанція про сплату адміністративного збору (якщо така оплата передбачена законодавством);
- суб’єкт звернення не надав письмового погодження на проведення аудіо та відео фіксації під час подання документів на отримання адміністративної послуги;
- наявності явних ознак того, що суб’єкт звернення не здатен усвідомлювати значення своїх дій та (або) керувати ними, у тому числі явних ознак сп’яніння.
2.12. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративних послуги, їх опрацювання суб’єктом надання адміністративної послуги та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги здійснюється відповідно до Регламенту Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради з урахуванням особливостей, встановлених цим Порядком.
  • У визначений законодавством для надання певної адміністративної послуги термін та у спосіб, вибраний суб’єктом звернення при оформленні заяви, адміністратор повідомляє суб’єкта звернення щодо результату надання адміністративної послуги та видає/надсилає результат надання адміністративної послуги.
III. Відповідальність
3.1. Адміністратори, водій службового автомобіля, представник суб’єкта надання адміністративної послуги або особа, яка супроводжує адміністратора, несуть юридичну відповідальність за розголошення персональних даних осіб та суб’єктів звернень та іншої інформації, що стала їм відома під час виконання повноважень щодо реалізації положень цього Порядку.
3.2. Адміністратори несуть персональну відповідальність за порушення пункту 2.7. цього Порядку.
3.3. Адміністратори несуть персональну відповідальність за обладнання спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» під час виїзного прийому, забезпечують збереження іменної печатки та захищеного носія ключової інформації.
3.4. Дії та рішення адміністратора щодо реалізації положень цього Порядку можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.
 
Секретар міської ради                                                      Віктор ГІЛЬТАЙЧУК
 
Додаток 1 до
Порядку надання адміністративних послуг на
  пересувному віддаленому робочому місці адміністратора
Управління «Центр надання адміністративних послуг»
виконавчого комітету Калуської міської ради із застосуванням
спеціального автоматизованого комплексу
«Мобільний кейс»
 
ЖУРНАЛ
прийому-передачі мобільного кейсу при здійсненні виїздів в рамках організації роботи
пересувного віддаленого робочого місця адміністратора управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради
 

з/п
Дата прийому-передачі Час
прийому-передачі
Місце виїзного прийому
(назва населеного пункту)
Комплектація мобільного кейсу Прізвище, ім'я, по батькові особи, яка видала/повернула мобільний кейс Підпис особи, яка видала/ повернула мобільний кейс Прізвище, ім'я, по батькові особи, яка прийняла мобільний кейс Підпис особи, яка прийняла мобільний кейс
1 2 3 4 5 6 7 8 9
 
 
 
 
Додаток 2 до
Порядку надання адміністративних послуг на пересувному
віддаленому робочому місці адміністратора Управління
«Центр надання адміністративних послуг»
виконавчого комітету Калуської міської ради
із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу
«Мобільний кейс»
 
 
 
Перелік       
 адміністративних послуг, які надаються на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс»
№ п/п Назва адміністративної послуги
Сектор реєстрації місця проживання
1. Реєстрація місця проживання (перебування) особи
2. Реєстрація місця проживання малолітньої дитини (до 14 років)
3. Декларування місця проживання особи
4. Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи
5. Видача витягу із реєстру територіальної громади
Управління соціального захисту Калуської міської ради
1. Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів або не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме.
2. Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати –героїня.
3. Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.
4. Надання державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.
5. Надання державної допомоги при народженні дитини.
6. Надання державної допомоги при усиновленні дитини.
7. Надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.
8. Надання державної допомоги на дітей одиноким матерям.
9. Надання державної допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною.
10. Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю.
11. Надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю.
12. Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю.
13. Надання державної соціальної допомоги на догляд.
14. Надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи
внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею.
15. Призначення державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам – вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною».
16. Призначення соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя та грошового забезпечення із здійснення патронату над дитиною.
17. Призначення одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми.
18. Призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату.
19. Призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях.
20. Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи
21. Надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам
22. Призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій та збройних конфліктів.
23. Видача довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу.
24. Видача довідки про отримання (неотримання) соціальної допомоги,
25. Видача довідки про розмір соціальної допомоги, пільги.
26. Надання одноразових грошових допомог для вирішення матеріальних проблем.
27. Надання одноразових грошових допомог для встановлення опалення.
28. Надання одноразової грошової допомоги у зв’язку з негативними наслідками поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID -19, спричиненої коронавірусом SARS –CoV-2, громадянам, що опинилися в складних життєвих обставинах.
29. Надання одноразових грошових допомог на лікування дітей, хворих на цукровий діабет.
30. Надання одноразових грошових допомог на лікування онкологічних хворих.
31. Надання одноразових грошових допомог на лікування дітей з інвалідністю.
32. Наданням одноразових грошових допомог на проведення ремонту власних житлових будинків (квартир) осіб, які мають право на таку пільгу.
33. Надання додаткових виплат ветеранам ОУН-УПА.
34. Надання додаткових виплат бійцям-добровольцям, які брали участь у захисті територіальної цілісності та державного суверенітету на Сході України.
35. Надання щомісячних виплат сім'ям загиблих (зниклих безвісті) Захисників і Захисниць України, сім'ям загиблих в Афганістані, сім'ям загиблих учасників Революції Гідності
36. Надання одноразових грошових допомог сім’ям загиблих (померлих) та зниклих безвісти Захисників чи Захисниць
37. Надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг та послуг зв’язку за рахунок коштів місцевого бюджету
38. Отримання компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися в період воєнного стану
39. Надання одноразових грошових допомог для спорудження надгробку на могилі загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України
40. Видача грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»
41. Видача направлення для отримання послуг з соціальної та професійної адаптації
42.
 
Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни та члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки)
43. Установлення статусу, видача посвідчень жертвам нацистських переслідувань;
44. Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки)
45. Встановлення статусу постраждалого учасника Революції Гідності, видача посвідчення
46. Позбавлення статусу постраждалого учасника Революції Гідності за заявою особи
47. Вклеювання бланка-вкладки до посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни II і III групи з числа учасників бойових дій у період Другої світової війни, яким виповнилося 85 років і більше
48. Установлення статусу, видача посвідчень ветеранам праці
49. Призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення
50. Встановлення статусу учасника війни, видача посвідчення
51. Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю та законних представників дітей з інвалідністю автомобілем
52. Видача посвідчення особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю
53. Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування
54. Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам
55. Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки
56. Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спинального профілю) і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю I та II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку
57. Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам
58. Призначення грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю
59. Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
60. Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та “Про жертви нацистських переслідувань”
61. Забезпечення санаторно-курортними путівками постраждалих учасників Революції Гідності, ветеранів війни з числа учасників антитерористичної операції/операції Об’єднаних сил, членів сімей загиблих (померлих) таких осіб
62. Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб з інвалідністю
63. Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
64. Компенсація вартості продуктів харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
65. Призначення компенсацій та допомоги учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, громадянам, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3, потерпілим від Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3, потерпілим від радіаційного опромінення, віднесеним до категорії 1 або 2- п.44 Установлення статусу, видача посвідчень жертвам нацистських переслідувань
66. Призначення одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою
67. Призначення одноразової компенсації дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, участю в ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт
68. Призначення одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою
69. Призначення компенсацій та допомоги дітям, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, дітям з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та їх батькам
70. Видача рішення про направлення на комплексну реабілітацію (абілітацію) осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності, до реабілітаційної установи
71. Забезпечення направлення до реабілітаційної установи для надання реабілітаційних послуг дітям з інвалідністю за програмою “Реабілітація дітей з інвалідністю”
72. Надання одноразової компенсації особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів
73. Надання щорічної допомоги на оздоровлення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів
74. Видача нового посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника війни, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, постраждалого учасника Революції Гідності замість непридатного/втраченого та у разі зміни персональних даних
75. Позбавлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України за заявою такої особи
76. Виплата одноразової грошової допомоги членам сім’ї, батькам та утриманцям волонтера, загиблого (померлого) внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, здійснення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та/або іншої країни проти України, бойових дій та збройного конфлікту
77. Виплата одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) або інвалідності деяких категорій осіб відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту
78. Безоплатне поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни
79. Безоплатне спорудження надгробку на могилі померлої (загиблої) особи, яка має особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною за встановленим зразком
80. Відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років “муніципальна няня”
81. Призначення допомоги на поховання особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю
82. Встановлення статусу та видача посвідчення реабілітованої особи
83. Відшкодування безоплатного проїзду один раз на рік до будь-якого пункту України і назад автомобільним або повітряним, або залізничним, або водним транспортом громадянам, які постраждали внаслідок ЧАЕС
84. Забезпечення санаторно-курортними путівками ветеранів війни і осіб, на яких поширюється Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, за рахунок коштів місцевого бюджету
85. Надання особам з інвалідністю пільг на безоплатне зберігання транспортних засобів згідно Постанови КМУ від 25.05.2011р №585
86. Організація сімейного відпочинку учасників бойових дій, членів сімей загиблих учасників бойових дій
87. Надання одноразової матеріальної допомоги на оздоровлення (щорічно)ветеранам ОУН-УПА
88. Надання одноразових грошових допомог Захисникам чи Захисницям України, які отримали поранення (захворювання)
89. Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї
90. Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї.
91. Видача дубліката посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї
92. Вклейка фотокартки в посвідчення дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з досягненням 14-річного віку
93. Підготовка клопотання про присвоєння почесного звання “Мати-героїня.
94. Призначення і виплата тимчасової допомоги на дітей, щодо яких встановлено факт відсутності піклування та які тимчасово влаштовані в сім’ю родичів, знайомих, прийомну сім’ю або дитячий будинок сімейного типу, «Дитина не одна»
Управління соціального захисту Калуської районної державної адміністрації
1. Призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме.
2. Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”.
3. Видача довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу.
4. Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.
5. Призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.
6. Призначення державної допомоги при народженні дитини.
7. Призначення одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».
8.   Призначення державної допомоги при усиновленні дитини.
9. Призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.
10. Призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям.
11. Призначення державної допомоги одному з батьків, усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, одному з прийомних батьків, батькам-вихователям, які доглядають за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність.
12. Призначення державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях.
13. Призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю.
14. Призначення надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю.
15. Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю.
16. Призначення державної соціальної допомоги на догляд.
17. Призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату.
18. Призначення грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I або II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею.
19. Призначення одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою.
20. Призначення одноразової компенсації дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, участь у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт.
21. Призначення одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою.
22. Призначення компенсацій та допомоги учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, громадянам, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3; потерпілим від Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3; потерпілим від радіаційного опромінення, віднесеним до категорії 1 або 2.
23. Призначення компенсацій та допомоги дітям, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, дітям з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та їхнім батькам.
24. Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санітарно-курортного закладу і назад особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам.
25. Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки.
26. Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спинального профілю) і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю Iта II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку.
27. Призначення грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю.
28. Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
29. Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування.
30. Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняними до них особам.
31 Забезпечення направлення на комплексну реабілітацію (абілітацію) осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності, до державної реабілітаційної установи, що належить до сфери управління Мінсоцполітики
32. Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю та законних представників дітей з інвалідністю автомобілем.
33. Видача посвідчень особам з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства.
34. Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб з інвалідністю.
35. Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»
36. Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
37. Надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам
38. Призначення грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «Пакунок малюка»
39.  Оплата послуг патронатного вихователя та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя
40. Компенсація вартості продуктів харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
41. Забезпечення направлення дітей з інвалідністю до реабілітаційної установи для надання реабілітаційних послуг за програмою „Реабілітація дітей з інвалідністюˮ
42. Призначення одноразової грошової допомоги у разі інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, здійснення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та/або іншої країни проти України, бойових дій та збройного конфлікту
43. Забезпечення санаторно-курортними путівками постраждалих учасників Революції Гідності, ветеранів війни з числа учасників антитерористичної операції/операції Об’єднаних сил, членів сімей загиблих (померлих) таких осіб
44. Призначення допомоги на поховання (в частині призначення допомоги на поховання осіб, які були одержувачами тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсію і поховання особи з інвалідністю з дитинства або дитини з інвалідністю до 18р.)
45. Комплексна послуга “єМалятко” (в частині призначення допомоги при народженні дитини), (із змінами в редакції наказу управління від 21.08.2023р. №30)
46. Комплексна послуга “єМалятко” (в частині надання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”), (із змінами в редакції наказу управління від 21.08.2023р. №30)
47. Комплексна послуга “єМалятко” (в частині видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї), (із змінами в редакції наказу управління від 21.08.2023р. №30)
48. Комплексна послуга “єМалятко” (в частині призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях), (із змінами в редакції наказу управління від 21.08.2023р. №30)
49. Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
50. Відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «Муніципальна няня».
51. Призначення державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомним сім’ям за принципом «гроші ходять за дитиною».
Управління земельних відносин Калуської міської ради
1. Видача довідок в центр зайнятості про наявність/ відсутність земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства.
2. Рішення Калуської міської ради про продаж земельної ділянки комунальної власності.
3.  Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
4. Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок комунальної власності.
5. Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту.
6. Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
7. Рішення Калуської міської ради про передачу у власність, надання в постійне користування, в оренду земельної ділянки комунальної власності.
8. Рішення Калуської міської ради про поновлення договору оренди землі.
9. Рішення Калуської міської ради про внесення змін в рішення ради.
10. Рішення Калуської міської ради про припинення права оренди земельної ділянки.
11. Рішення Калуської міської ради про надання згоди на передачу орендованої земельної ділянки в суборенду.
12. Рішення Калуської міської ради про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у разі зміни її цільового призначення.
13. Рішення Калуської міської ради про затвердження технічної документації з нормативної  грошової оцінки земельної ділянки.
14. Рішення Калуської міської ради про припинення права постійного користування земельною ділянкою.
15. Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки.
Управління архітектури та містобудування Калуської міської ради
1. Рішення виконавчого комітету Калуської міської ради про надання дозволу на переведення житлових будинків, приміщень (квартир) у нежитлові і навпаки.
2. Присвоєння (зміна) адреси об’єкту нерухомості.
3. Надання містобудівних умов і обмежень для проектування об’єкта нерухомості.
4. Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки.
5. Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.
6. Продовження паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.
7. Внесення змін в паспорт прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.
8. Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.
9. Переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
10. Анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
11. Надання витягу з містобудівної документації.
12. Внесення змін до містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва.
Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради
1. Обстеження стану житлових будинків (приміщень) з метою встановлення їх відповідності санітарним і технічним вимогам визначення їх непридатними для проживання.
2. Видача ордеру на видалення зелених насаджень.
3. Видача ордеру на службове жиле приміщення.
4. Акт обстеження на факт проживання особи без реєстрації місця проживання за даною адресою (на основі письмових свідчень сусідів).
5. Акт обстеження на факт не проживання особи за місцем реєстрації.
Управління комунальної власності Калуської міської ради
1. Виготовлення свідоцтва про право власності на житло.
2. Виготовлення дублікату свідоцтва про право власності на житло.
Управління економічного розвитку міста Калуської міської ради
1. Встановлення режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування
Служба у справах дітей Калуської міської ради
1. Дозвіл на реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування дитини, без згоди одного із батьків
2. Дозвіл на вчинення цивільно-правових угод від імені дітей та в інтересах дітей
3. Надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів
Відділ Державного архітектурно-будівельного контролю Калуської міської ради
1. Повідомлення про початок виконання підготовчих робіт/ про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт.
2. Повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта/ про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта. 
3. Повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)/ про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1).
4. Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про готовність об’єкта до експлуатації.
Калуський районний відділ Управління держаної міграційної служби України в Івано-Франківській області
1. Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994року) фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку
Головне управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області
1. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру не з вини органу, що здійснює його ведення
2. Надання довідки про осіб, які отримали доступ до інформації про суб’єкта речового права у Державному земельному кадастрі
3. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідок, що містять узагальнену інформацію про землі (території)
4. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану)
5. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру
6. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу
7. Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю)
8. Видача довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)
9. Видача витягу із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок
Відділ обслуговування громадян № 7 (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області
1. Призначення житлових субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу.
2. Перерахунок житлових субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу.
3. Призначення пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу.
4. Перерахунок пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу.
Міністерство у справах ветеранів України
1. Встановлення статусу учасника бойових дій, видача посвідчення
2. Позбавлення статусу учасника бойових дій за заявою такої особи
3. Призначення одноразової грошової допомоги у разі інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, здійснення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та/або іншої країни проти України, бойових дій та збройного конфлікту
4. Видача нового посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника війни, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, постраждалого учасника Революції Гідності замість непридатного/втраченого та у разі зміни персональних даних
5. Призначення одноразової грошової допомоги членам сім’ї, батькам та утриманцям волонтера, загиблого (померлого) внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, здійснення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та/або іншої країни проти України, бойових дій та збройного конфлікту
6. Призначення одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) або інвалідності деяких категорій осіб відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”
7. Встановлення факту одержання ушкоджень здоров’я від вибухових речовин, боєприпасів і військового озброєння на території проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях та заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України
8. Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни
 
  
 
Додаток 3
до Порядку надання адміністративних послуг на пересувному
віддаленому робочому місці адміністратора Управління
«Центр надання адміністративних послуг»
виконавчого комітету Калуської міської ради
із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу
«Мобільний кейс», затвердженого рішенням міської  ради
від ___________________№__­­­­­­­­________
 
 
Начальнику управління «ЦНАП» _________________________ ради
______________________________________________________________________________________
(ПІБ особи-заявника)
______________________________________________________________________________________
(адреса реєстрації/проживання особи-заявника)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(реквізити паспорту особи-заявника)
 
__________________________________________
 (контактний телефон особи-заявника)
 
 
ЗАЯВА
на отримання адміністративної послуг із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс»
 
               Прошу надати “_____”____________20_____р. з ____________   по   _____________
                                                           (дата)                                (з якої по яку годину)
адміністративну послугу__________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(назва послуги)
за адресою:_________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________
(повна адреса, код вхідних дверей)
скориставшись можливістю отримання адміністративної послуги із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс», оскільки гр._______________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(П.І.Б., дата народження (суб'єкта звернення))
самостійно не пересувається з причини______________________________________________
 
Додатки:
  • копія документа, що посвідчує особу суб’єкта - звернення;
  • копія документа, що підтверджує категорію осіб, передбачених п.1.5. Порядку.
 
 
 « ____» ___________20___ р.                    ________________                  __________________
                       (дата)                                                                                                           (підпис)                (прізвище, ініціали)
 
 
Документи прийняті « ____» ___________20___ р.
 
Адміністратор:____________________________  __________________
                                                    (підпис, печатка)                   (прізвище, ініціали)
 
 
ПРИМІТКИ:
 
Відповідно до ст.11 Закону України «Про інформацію», ст.7 Закону України «Про доступ до публічної інформації» забороняю без моєї згоди передачу інформації відносно мене третім особам.
 
________________
             (підпис)
 
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про захист персональних даних» надаю згоду на обробку та використання моїх персональних даних для здійснення повноважень, пов’язаних із розглядом даної заяви.
 
________________
     (підпис)
 
Ознайомлений та зобов’язуюсь попередити всіх осіб, присутніх при наданні адміністративної послуги, з тим, що під час надання адміністративної послуги із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» проводиться відео та аудіо фіксація, та надаю на це свою згоду.
 
________________
     (підпис)
 
 
Додаток 4
до Порядку надання адміністративних послуг
на  пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Управління
«Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету
Калуської міської ради із застосуванням спеціального
автоматизованого комплексу «Мобільний кейс»
 
ЖУРНАЛ
обліку надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу
 «Мобільний кейс»
 
№з/п Дата прийняття заяви на обслуго-вування Прізвище, ім’я, по-батькові суб’єкта звернення, адреса місця
реєстрації, конт.телефон
Адреса місця надання адміністративної послуги Назва адміністративної послуги Бажана дата та час обслуго-вування Підпис, прізвище та ініціали адміністра-тора, що прийняв заяву на обслугову-вання Узгоджена дата та час обслугову-вання Підпис, прізвище та ініціали адміністра-тора, який виїхав для обслугову-вання Результат надання послуги
 
Примітка
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
                         
Додаток 5 до
Порядку надання адміністративних послуг
на  пересувному віддаленому робочому місці Управління
«Центр надання адміністративних послуг»
виконавчого комітету Калуської міської ради із застосуванням
спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс»
 
АКТ
щодо неможливості надання адміністративної послуги
 
Акт про неможливість надання адміністративної послуги: _____________________
_____________________________________________________________________________
(назва адміністративної послуги)
_____________________________________________________________________________
(прийом документів, повернення документів з результатом адміністративної послуги)
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
 
Суб’єкту звернення: _____________________________________________________
(ПІБ суб’єкта звернення)
За адресою: _____________________________________________________________
 
Причина ненадання адміністративної послуги: _______________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
 
Дата і час складання акта: _________________________________________________
 
Акт склав: ______________________________________________________________
(ПІБ адміністратора, підпис)
 
З актом ознайомлений: ____________________________________________________
(підпис суб’єкта звернення)