ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 1
Текст:- РІШЕННЯ
Про результати розглядуелектронних
петицій, адресованихКалуській
міськійрадів періодз 16 березня
2017 року по14квітня 2017 року
Відповідно до пункту 19 Порядку розгляду електронної петиції, адресованої Калуській міській раді, затвердженого рішенням міської ради від 30.06.2016 року № 336, зі змінами, внесеними рішенням міської ради № 712 від 30.01.2017 року, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
Перелік петицій, які набрали необхідну кількість підписів і були розглянуті виконавчими органами міської ради в період 16 березня 2017 року по 14 квітня 2017 року, а також відповіді на вказані у переліку петиції, що були розміщені на сайті Єдиної системи місцевих петицій та офіційному веб-сайті Калуської міської ради (додатки 1-5 до рішення), взяти до відома.
Міський голова ІгорМатвійчук
Додаток 1 до рішення міської ради від_______2017 р № __ |
ПЕРЕЛІК
петицій, адресованих Калуській міській раді, які розглянуті
виконавчими органами в
період з 16.03.2017 р. до 14.04.2017 р.
№ з/п | Прізвище, ім’я та по батькові автора петиції | Короткий зміст петиції | Дата початку зборупідписів: | Дата розміщення відповіді |
1 | Мазур Сергій Степанович | Якість умов перевезення в маршрутах | 17 січня 2017 р. | 23 березня 2017 р. |
2 | Мудрик Василь Михайлович | Нарешті навести лад в дитячійполіклініці | 31 січня 2017 р. | 27 березня 2017 р. |
3 | МельникВікторВолодимирович | Покращенняякості ремонту доріг | 19 січня 2017 р. | 12 квітня 2017 р. |
4 | Григорчук Ольга Богданівна | Дитячімайданчики в садочкахміста | 12 січня 2017 р. | 12 квітня 2017 р. |
Секретар міської ради Роман Боднарчук
Додаток 2 до рішення міської ради від_______2017 р № __ |
ВІДПОВІДЬ НА ПЕТИЦІЮ
Автору петиції «Якість умов перевезення у маршрутках» гр. Мазуру Сергію Степановичу |
Звернення громадян через подання до міської ради електронної петиції від 16.01.2017 року щодо якості умов перевезення у маршрутках розглянуто. Повідомляємо, що питання щодо повноти, правильності нарахування та сплати податків, відповідно до чинного законодавства належить до повноважень Державної фіскальної служби України.
Що стосується технічного огляду транспортних засобів, то відповідно до постанови Кабінету Міністрів Українивід 30 січня 2012 р. № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу», то він проводиться юридичними або фізичними особами - підприємцями, які мають відповідну матеріально-технічну базу та персонал, які відповідають вимогам проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів(періодичність проходження технічного огляду для автобусів незалежно від строку експлуатації становить двічі на рік). Відповідно до чинного законодавства перевіряти наявність документів про проходження технічного контролю належить до повноваженьУкртрансбезпеки та Національної поліції.
Втручання з боку виконавчого комітету в вищевказані процеси буде порушенням чинного законодавства України, оскільки відповідно до ст.23 Господарського кодексу України втручання органів та посадових осіб місцевого самоврядування у господарську діяльність суб’єктів господарювання забороняється.
Щодо системи обліку пасажиропотоку у міському транспортіінформуємо,що17.01.2017 року Верховною Радою України в цілому було прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті», яким передбачається запровадити автоматизовану систему оплати проїзду в міському пасажирському транспорті, надати відповідні повноваження органам місцевого самоврядування, встановити обов’язковість забезпечення пільгових категорій населення електронними квитками у населених пунктах, де запроваджено автоматизовану систему обліку оплати проїзду, та визначити можливість притягнення до адміністративної відповідальності за проїзд пасажира без реєстрації або компостування проїзних документів.
Законом, зокрема встановлено, що «органи місцевого самоврядування запроваджують автоматизовану систему обліку оплати проїзду, встановлюють порядок її функціонування, а також форми носіїв, види, порядок обігу та реєстрації проїзних документів, визначають особу, уповноважену здійснювати справляння плати за транспортні послуги в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду». Впровадження в найближчому майбутньому положень цього Закону дасть можливість вирішити більшість порушених Вами питань, а саме: вести чіткий облік пасажиропотоку платних і пільгових категорій населення, що в свою чергу відобразить реальні доходи перевізників.
З метою підготовки та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Калуші виконавчим комітетом Калуської міської ради було прийнято рішення від 18.03.2014 року № 41 «Про затвердження Умов конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Калуші». Відповідно до п. 5 цього рішення конкурсному комітету, організатору та робочому органу (у разі його залучення) під час підготовки та проведення конкурсу у своїй роботі керуватись постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008р. № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» та іншими нормативно-правовими актами у сфері автомобільного транспорту. Даною постановою чітко регламентовано всі дії зі сторони органів місцевого самоврядування та конкурсного комітету щодо процедури проведення конкурсу, в тому числі й щодо вимог до запропонованих перевізниками для перевезень транспортних засобів.
Також, відповідно до вищевказаної постанови немає обмежень щодо строку експлуатації транспортних засобів, поданих перевізниками-претендентами для участі у конкурсі.
Щодо надання громадськості можливості слідкувати за ходом проведення конкурсу інформуємо, що відповідно до вимог вищевказаної постанови кількість представників громадських організацій повинна становити не менш як 50 відсотків загальної кількості складу конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників на міських автобусних маршрутах загального користування. До складу конкурсного комітету в м. Калуші включено сім представників громадських організацій, оскільки загальний його склад становить тринадцять чоловік. Також, на всіх засіданнях конкурсного комітету були присутні представники різних засобів масової інформації, які в подальшому висвітлювали результати проведення конкурсу у своїх виданнях.
Заступник міського голови Руслана Вайда
Секретар міської ради Роман Боднарчук
Додаток 3 до рішення міської ради від_______2017 р № __ |
ВІДПОВІДЬ НА ПЕТИЦІЮ
Автору петиції
Мудрику В.М.
Шановний Василю Михайловичу!
Проблема, наякій Ви наголошуєте через електронну петицію від 15.03.2017 р. № 41-п, насамперед зумовлена непристосованим приміщенням, в якому розташована дитяча поліклініка. В зв’язку з цим ми шукаємо можливість переселення установи.
Щодочерг до лікарськихкабінетів, то в першу чергу це стосується лікаря-отоларинголога дитячого дитячої поліклініки Калуської ЦРЛ. Причиною такої ситуації є те, що у штаті дитячої поліклініки зареєстровано 1,5 посади лікаря-отоларинголога дитячого дитячої поліклініки Калуської ЦРЛ. З 05.01.2017 р. лікар-отоларинголог дитячий дитячої поліклінік иКалуської ЦРЛ Чернега Н.І. знаходиться у відпустці по догляду за дитиною до 3-х річноговіку. На даний час лікар-отоларинголог дитячий дитячоїполіклінікиКалуської ЦРЛ Шульженко В.В. працює лише на 0,5 посади в зв’язку з хворобою матері, тому і виникають певні труднощі.
Для вирішенняцієїпроблемизроблено:
- Лікар-отоларинголог дитячий дитячої поліклініки Калуської ЦРЛ Шульженко В.В. тимчасово виведена зі складу бригади лікарів, які по графіку оглядають шкільно-дошкільні заклади з метою диспансеризації.
- Відділом кадрів Калуської ЦРЛ направлено запит у департамент охорони здоров’я Івано-Франківської обласної державної адміністрації з метою направлення спеціаліста з дитячої отоларингології в дитячу поліклініку Калуської ЦРЛ.
Заступник міськогоголови НаталіяТабачук
Секретар міської ради Роман Боднарчук
Додаток 4 до рішення міської ради від_______2017 р № __ |
ВІДПОВІДЬ НА ПЕТИЦІЮ
від 03.04.2017року № 42-п
Автору петиції
«Покращення якості доріг»
Гр. Мельнику Віктору Володимировичу
Розглянувши петицію щодо покращення якості ремонту доріг міста Калуша, повідомляємо наступне.
При укладенні договорів підряду із суб’єктами господарювання на проведення капітального ремонту доріг гарантійний термін на виконані роботи становить 3 роки, що зобов’язує підрядника гарантувати якісне проведення відповідних робіт.
Заступник міського голови Руслана Вайда
Секретар міської ради Роман Боднарчук
Додаток 5 до рішення міської ради від_______2017 р № __ |
ВІДПОВІДЬ НА ПЕТИЦІЮ
Від 04.04.2017року № 43-п
Автору петиції «Дитячі майданчики в садочках міста»
Гр. Григорчук Ольга Богданівна
Розглянувши петицію щодо встановлення дитячих ігрових майданчиків в садочках міста Калуша, повідомляємо наступне.
На облаштування дитячих майданчиків в місцевому бюджеті на 2017 рік передбачено кошти в сумі 700,00 тис.грн.
Згідно з протоколом №1 від 16.03.2017р. засідання депутатів Калуської міської ради з визначення місць розміщення дитячих майданчиків у мікрорайонах міста облаштування ігрових майданчиків у дитячих садочках не включено в перелік робіт на 2017рік.
При внесенні змін в бюджет міста Калуша і додатковому фінансуванні Ваша пропозиція буде розглянута.
Заступник міського голови Руслана Вайда
Секретар міської ради Роман Боднарчук