ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Сесія:

LXXXI

Скликання:

VIII

Проголосовано:

В цілому

Рішення:

Прийнято

Проголосовано:

29.01.2025

Дата прийняття:

00.00.0000

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    26
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    3
  • Відсутні
    10

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 3839
Про затвердження бренд-стратегії Калуської міської територіальної громади

  
УКРАЇНА
КАЛУСЬКА  МІСЬКА  РАДА
РІШЕННЯ
 29.01.2025     №   3839
Про затвердження  
бренд-стратегії Калуської
міської територіальної громади
м.Калуш
(вісімдесят перша сесія восьмого демократичного скликання)
 
 
 
  Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою формування позитивного іміджу громади, підвищення її конкурентоспроможності, залучення інвестицій, розвитку туризму та створення впізнаваного бренду, та враховуючи службову записку заступника начальника управління-начальника відділу підприємництва та грантів управління економічного розвитку міста міської ради Тетяни Сеньків, міська рада
ВИРІШИЛА:
  1. Затвердити бренд-стратегію Калуської міської територіальної громади, що додається.
2. Структурним підрозділам міської ради та її виконавчого комітету, підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності, громадським організаціям керуватися даним документом при здійсненні планування, організації та реалізації заходів, пов’язаних з розвитком і формуванням позивного іміджу громади.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників міського голови відповідно до розподілу функціональних обов’язків.
 
 
Міський голова                                                     Андрій НАЙДА
 
 

ДОДАТКИ

1 RISH-3839-бренд.pdf Переглянути