ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:



Василь Фурда

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XLIV

Скликання:

VII

Вид:

В цілому

Номер:

4

Дата реєстрації:

28.08.2018

Проголосовано:

30.08.2018 11:18:10

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    22
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    11
  • Відсутні
    4

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 4

Текст:


4. РІШЕННЯ









 

 

Про фінансово-господарську діяльність КП «Житлово-експлуатаційна організація №4». 

 
   

(______________________ демократичного скликання)

 

 

             Відповідно до плану роботи міської ради на друге півріччя 2018  року (рішення міської ради № 1638 від 21.06. 2018 р.), керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні”,  Калуська міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

 

Інформацію про фінансово-господарську діяльність за 2017 – І півріччя  2018 рр. КП «Житлово-експлуатаційна організація №4»  Калуської міської ради взяти до відома   (додається).

 

 

Міський голова                                                                       Ігор Матвійчук

 

 

Звіт про фінансово-господарську діяльність

КП "ЖЕО №4" за 2017 рік та січень-червень 2018 року.

     

          Комунальне підприємство "ЖЕО №4" утворене Калуською міською радою в розпорядчому порядку рішенням від 24 липня 2002 року №54, шляхом заснування нового підприємства на базі відокремленої частини комунальної власності територіальної громади м. Калуша.

          Після проведення реорганізації відповідно до рішення Калуської міської ради від 21.08.2008 №686 Підприємство є правонаступником виключених із державного реєстру комунальних підприємств «Житлово-експлуатаційна організація №5», «Житлово-експлуатаційна організація №6».

         На підставі рішення виконавчого комітету міської ради за № 90 від 24.04.2018 року 67 житлових будинків з 01 червня 2018 року передано в управління товариству з обмеженою відповідальністю «М-Монтаж».

          Підприємство входить до сфери управління Калуської міської ради, яка є представником власника – територіальної громади міста Калуша і безпосередньо підпорядковане виконавчому комітету Калуської міської ради.

         Підприємство є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в банках, печатку та кутовий штамп.

         Свою діяльність КП "ЖЕО №4" здійснює відповідно до чинного законодавства України та Статуту, затвердженого рішенням Калуської міської ради..

          Підприємство знаходиться на загальній системі оподаткування та є платником податку на додану вартість відповідно до свідоцтва НБ №104505 виданого Калуською  державною податковою інспекцією України від 26.09.2002 року № 13099261.

 

Мета і предмет діяльності підприємства

 

         Метою підприємства є забезпечення якісного утримання житлового фонду та нежитлових приміщень в належному технічному стані, контролю за дотриманням споживачами правил і норм використання житлових і нежитлових приміщень, іншої діяльності відповідно до Статуту, для задоволення суспільних та особистих потреб населення, підприємств, установ, організацій та інших господарюючих  суб’єктів, досягнення економічних, соціальних результатів шляхом систематичного здійснення господарської діяльності.

          Згідно з Статутом предметом діяльності підприємства  є :

  • технічне обслуговування будинків та прибудинкових територій;

  • проведення планових та позапланових оглядів житлових та нежитлових


фондів;


  • виконання ремонтно-будівельних та монтажних робіт;

  • організація та проведення планово-профілактичних робіт, технічного


обслуговування та експлуатації інженерних мереж теплопостачання, каналізації та електропостачання;


  • виконання функцій замовника на поточний та капітальний ремонт


житлового фонду;


  • комерційна діяльність; надання інформаційних, комерційних,


будівельних, транспортних та інших платних послуг суб»єктам підприємницької діяльності та населенню;


  • проведення робіт з збирання, вивезення та захоронення твердих


побутових відходів;


  • інші види діяльності, не заборонені чинним законодавством України.



Характеристика підприємства

 

            Станом на 30.06. 2018 року на балансі КП "ЖЕО №4" обліковується 84 житлових будинки ( в тому числі 9 гуртожитків), 19 з них обладнано ліфтами. В даних будинках розміщено 6906 квартира. Загальна площа житлових приміщень становить 311,4тис.м кв., де зареєстровано 16159 мешканців, площа квартир –290,7тис.м кв., з них з ліфтами – 44,1тис.мкв.

Доходи

           За результатами господарської діяльності на протязі 2017 року та січня-червня 2018 року. підприємством нараховані доходи склали 21321,1 тис.грн, в тому числі за 2017 рік – 13459,7 тис.грн., та січень-червень 2018 року – 7861,4 тис.грн. Фактично поступило коштів від наданих послуг в сумі 20761,3 тис.грн. (в тому числі за 2017 р. – 12708,6тис.грн., січень-червень 2018 р.- 8052,7 тис.грн.), що склало 97,4 відсотки до нарахованої суми доходу.

Статті доходів по КП «ЖЕО №4» за 2017 рік та січень-червень 2018 року.                                                                                                                                                                                       

                                                                                                                             Тис.грн. (без ПДВ)








































































































































































































    Фактичні за 

2017 рік
Фактичні за січень-червень 2018 року Всього (гр.3+гр.4)
1 2 3 4 5
1.  За послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, з них 8958,5 5540,2 14498,7
  -нарахування мешканцям 5603,3 3781,6 9384,9
  -субсидія 2982,7 1504,9 4487,6
  -пільга 372,5 253,7 626,2
2. Відшкодування витрат на утримання будинків підприємцями та підприємствами різних форм власності 297,1 173,5 470,6
3. Інші доходи 1796,3 402,4 2198,7
  -в-ні роботи по обрізці приладів опалення 32,4 6,2 38,6
  -видача актів 6,8 3,0 9,8
  -послуги автотранспорту 51,0 29,2 80,2
  -виконані роботи 5,4 - 5,4
  -металолом 6,2 1,9 8,1
  -інші доходи 5,4 1,3 6,7
  -відшкодування фондом комунального майна коштів від орендної плати 398,1 235,0 633,1
  -фінансова підтримка 1291,0   1291,0
  -доходи від списання кредит. заборгов.   120,7 120,7
  -відшкодуван. завданих збитків   5,1 5,1
4. Разом без гуртожитків 11051,9 6116,1 17168,0
5. Фінансовий результат без гуртожитків,  збиток - -840,9 -955,3 -1796,2
6. За послуги з утримання гуртожитків 2076,4 1546,1 3622,5
7. Фінансовий результат по гуртожитках,  збиток - -1390,4 -640,4 -2030,8
8. Всього доходів 13128,3 7662,2 20790,5
9. Фінансовий результат, прибуток+, збиток - -2231,2 -1595,7 -3826,9
10. Бюджетне фінансування 331,4 199,2 530,6
11. Всього з фінансуванням 13459,7 7861,4 21321,10
12. Фінансовий результат, - збиток -1996,5 -1568,1 -3564,6

 

          За вказаний період найбільшу питому вагу з загальному обсязі доходу займає нарахована плата з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій 68,0 відсотки (14498,7 тис.грн.).

           Фактично поступило плати від мешканців житлових будинків за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій 9303,9 тис.грн., що склало 99,1 відсотки до нарахованих (9384,9 тис.грн.).

          Питома вага відшкодування витрат підприємцями, підприємствами різних форм власності, фізичними особами за послуги з утримання будинків та прибудинкових територій в нарахованій сумі доходу за вищевказаний період склала 2,2 відсотки (470,6тис.грн.), а фактично отримано 437,6 тис.грн. – 93,0 відсотки до нарахованих.

          Фактично, за вищевказаний період підприємством нарахована плата за проживання в гуртожитках в сумі 3622,5 тис.грн., що становить 17,0 відсотки загального обсягу доходу. Отримано коштів від плати за проживання в гуртожитках 3198,1 тис.грн.88,3 відсотки до нарахованих.

           Інші доходи склали 2729,3 тис.грн. –12,8 відсотка в загальних доходах, поступило інших доходів в сумі 2646,9 тис.грн., з них 633,1 тис.грн. кошти орендної плати від фонду комунальної власності територіальної громади м. Калуша.

           Одержано коштів, що профінансовано бюджетом по субсидіях та пільгових категоріях населення в сумі 5174,8 тис.грн, що становить 101 % до нарахованих (5113,8 тис.грн.).

Витрати

           Фактичні витрати підприємства склали загалом 24885,7 тис.грн., в тому числі за 2017 рік 15456,2 тис.грн.та за січень-червень 2018 року – 9429,5 тис.грн. Так, матеріальні витрати склали 12369,2 тис.грн., витрати на зарплату та відрахування на заробітну плату -11426,6 тис.грн., амортизація149,5 тис.грн, інші витрати (розрахунково-касове обслуговування та послуги банку, послуги зв»язку, податки та обов»язкові платежі, охорона приміщень та інші) – 940,4 тис.грн.

Статті витрат по КП «ЖЕО №4» за 2017 рік та січень-червень 2018 року.                                                                                                                                                                                       

                                                                                                                            Тис. грн. (без ПДВ)






























































































































































    Фактичні за 

2017 рік
Фактичні за січень-червень 2018 року Всього (гр.3+гр.4)
1 2 3 4 5
1. Матеріальні витрати 7637,0 4732,2 12369,2
  -техобслуговування ліфтів 135,8 137,1 272,9
  -вивіз та захоронення ТПВ 1497,9 866,1 2364,0
  -електроенергія 2075,3 1041,1 3116,4
  -матеріали 1710,8 1096,9 2807,7
  -інші матеріальні витрати 2217,2 1591,0 3808,2
2. Витрати на заробітну плату 5882,2 3443,4 9325,6
  Заробітна плата 5802,1 3400,1 9202,2
  Лікарняні за рахунок п-ва 80,1 43,3 123,4
3. Відрахування на соц..заходи 1318,8 782,1 2100,9
  Разом заробітної плати з відрахуванними: 7201,1 4225,5 11426,6
4. Амортизація 81,0 68,5 149,5
5. Інші витрати 440,5 231,7 672,2
6. Всього витрат, з них  15359,6 9257,9 24617,5
  -утримання гуртожитків 3466,8 2186,5 5653,3
7. Витрати по КПК 4016010 31,5   31,5
8. Витрати по КПК 4019120 65,1 5,6 70,7
9. Витрати по КПК 1218313   166,0 166,0
  Разом витрат 15456,2 9429,5 24885,7

 

 

          Питома вага матеріальних витрат у загальних доходах склала 58 відсотки, відповідно витрати на заробітну плату з відрахуваннями53,6 відсотки, амортизація – 0,7 відсотки, інші витрати3,2 відсотки (всього 127,2 відсотки).

Фінансові результати

           За період з 2017 року по січень-червень 2018 року за результатами фінансово-господарської діяльності підприємством отримано збиток в сумі 3564,6 тис.грн., в тому числі за 2017 рік – 1996,5 тис.грн. та січень-червень 2018 року – 1568,1 тис.грн.

Тарифи

           Основною причиною збитковості підприємства є невідшкодування тарифами 100 % вартості за надання послуг, а також невідшкодування в повному обсязі витрат за проживання в гуртожитках.

           Рівень відшкодування собівартості тарифом на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у 2017 році становив 69,5 відсотки : для будинків з ліфтами – 70%, для будинків без ліфтів – 69,4%. Відповідно за січень-червень 2018 року - 75 відсотки : для будинків з ліфтами – 82%, для будинків без ліфтів – 74%.

Рівень відшкодувань тарифом собівартості

 






























Затверджений (середньозважений) тариф, грн./кв.м(з ПДВ) Фактична собівартість на 01.07. 2018 р.,грн./кв.м(без ПДВ) Рівень відшкодувань, %
Се6редньо

зважений тариф
В будинках

з ліфтом
В будинках

без ліфта
Всього В будинках

з ліфтом
В будинках

без ліфта
Се6редньо

зважений тариф
В будинках

з ліфтом
В будинках

без ліфта
2,469 3,175 2,394 2,754 3,219 2,701 75 82 74

 

 

           Формування доходів на підприємстві здійснювалося виходячи із тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затверджених рішенням виконавчого комітету Калуської міської ради від 18.04.2013 №82, де середньозважений тариф для будинків становить 1,430 грн. за 1 кв.м: для будинків при наявності ліфта - 1,550 грн. за 1 кв.м загальної площі, при відсутності ліфта – 1,417 грн. за 1 кв.м загальної площі. З 15 серпня 2017 року встановлений тариф для кожного конкретного будинку рішенням виконавчого комітету міської ради від 25.07.2017 № 162, де середньозважений тариф для будинків становить 2,469 грн. за 1 кв.м: для будинків при наявності ліфта становить 3,175 грн. за 1 кв.м загальної площі, при відсутності ліфта – 2,394 грн. за 1 кв.м загальної площі.

           За 2017 рік фактична собівартість послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій склала 2,168 грн./м кв., а саме:

                  - 2,559 грн./м кв. в будинках з ліфтами ;

                  - 2,126 грн./м кв. в будинках без ліфтів.

Відповідно за січень-червень 2018 року - 2,754 грн./м кв., а саме:

                  - 3,219 грн./м кв. в будинках з ліфтами ;

                  - 2,701 грн./м кв. в будинках без ліфтів.

 

Перелік послуг

            До складу послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій входять наступні види робіт:

  • прибирання прибудинкової території;

  • прибирання сходових кліток перших поверхів (два рази в тиждень);

  • прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівлі (два рази на рік);

  • вивезення побутових відходів (перевезення та захоронення);

  • технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем: холодного водопостачання,водовідведення, централізованого опалення і зливової


каналізації та ліквідація аварій у внутрішньо квартирних мережах;


  • технічне обслуговування та поточний ремонт мереж


електропостачання;


  • обслуговування димовентиляційних каналів (згідно графіку);

  • поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньо будинкових


систем холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків;


  • прибирання снігу, посипання призначеної для проходу частини


прибудинкової території протиожеледними сумішами;


  • освітлення місць загального користування (під»їзди будинку);

  • технічне обслуговування ліфтів;

  • енергопостачання для ліфтів.


            Діючі середні тарифи (2,394 – 3,175 грн./м кв.), за якими проводиться нарахування оплати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій є не самоокупними і не покривають вартості економічно обгрунтованих витрат на надані послуги, так як тариф на вивіз твердих побутових відходів, що є складовою тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затверджений рішенням МВК № 63 від 27.03.2018 року «Про тарифи на комунальні послуги , що надаються комунальним підприємством «Екосервіс» і введені в дію з 15 квітня 2018 року, а ціна в тарифі 56,68 грн. за 1 м куб., фактично, згідно договору з КП «Екосервіс», підприємство сплачує по ціні 89,44 грн. за 1 м куб., зросли вартість технічного обслуговування ліфта із 506,47 грн. до 636,00 грн. за один ліфт в місяць, витрати на заробітну плату з нарахуваннями, що пов»язано з ростом граничного рівня мінімальної заробітної плати та індексацією зарплати.

 

Чисельність працівників та оплата праці

          Середньооблікова кількість працівників станом на 30.06.2018 року по підприємству  становила 127 чоловік, з них 21 – апарат управління.

          Нарахування заробітної плати працівникам підприємства проводиться на підставі наказів на прийом, переміщення та звільнення з роботи, табелів обліку використання робочого часу, згідно встановлених (затверджених міським головою) посадових окладів та тарифних ставок з врахуванням фактично відпрацьованого часу.

            Фактично, за період  2017 року по січень-червень 2018 року, витрати з оплати праці працівників склали 9325,6 тис.грн., з них у 2017 році – 5882,2 тис.грн. і за січень-червень 2018 року – 3443,4 тис.грн.  Середньомісячна зарплата працюючого склала 4519 грн.

 

Дебіторська заборгованість

          Технічний стан житлових будинків та фінансовий стан підприємства зумовлений заборгованістю за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також за проживання в гуртожитках з боку населення. Станом на 30.06.2018 року дебіторська заборгованість по КП "ЖЕО №4"становила 5267,7 тис.грн. Заборгованість мешканців перед підприємством 5042,0 тис.грн.

          За період 2017 року та січень-червень 2018 року укладено договорів про реструктуризацію боргів населення 100 штук на суму 289,4 тис.грн., з них поступила оплата на суму 114,6 тис.грн.

          До Калуського міськрайонного суду подано за даний період 38 позовних заяв про стягнення заборгованості за надані послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій на суму 167365,7 тис.грн., по яких судом прийнято позитивне рішення та з метою забезпечення відшкодування заборгованості підприємством подано до Державної виконавчої служби для примусового виконання.

 

Кредиторська заборгованість

          Загальна сума кредиторської заборгованості станом на 30.06.2018 року склала 25962,6 тис.грн., із них за отримані товарно-матеріальні цінності, роботи, послуги17427,2 тис.грн.

          Із загальної суми кредиторська заборгованість перед: КП «Водотеплосервіс» -13812,8 тис.грн., КП «Екосервіс» - 3079,1тис.грн., СРБПП «Ліфткомплект» - 16,9тис.грн., Калуський РЕМ – 234,8 тис.грн., ТзОВ «Івано-Франківськгаз збут» - 14,8 тис.грн., інші послуги – 268,8 тис.грн.. Крім того заборгованість по: ПДВ – 5816,7 тис.грн., ПДФО (податок з фізичних осіб) – 1901,4 тис.грн., ЄСВ (єдиний соціальний внесок) – 163,9 тис.грн.,військовий збір 44,4 тис.грн., заробітній платі – 307,2 тис.грн., інших послугах та поточних забов»язаннях – 301,8 тис.грн.,

          Протягом 2017 року по січень-червень 2018 року від мешканців квартир поступило 1179 письмових звернень. З них 1136 заяв розглянуто задовільно, 12 – відмовлено в зв"язку з тим, факти не підтвердились, 31 – знаходяться на виконанні у 2018 році.

Статутний капітал

  Станом на 30.06.2018 року статутний капітал становив 18009,8 тис.грн.

           Фактично, за 2017 рік підприємством отримано коштів на поповнення статутного капіталу в сумі 2864,0 тис.грн.,з яких використано:

- 2172,6 тис.грн. на ремонт під»їздів багатоповерхових будинків міста, балансоутримувачем яких є КП «ЖЕО №4» (Хіміків,6, Ю.Литвина,8, Хіміків,28, Пушкіна,15в, С.Стрільців,29, Ю.Литвина,11, С.Стрільців,11, О.Тихого,9 (опоряджувальні роботи));

-   542,1 капремонт по заміні дверей (Молодіжна,2,5, Б.Хмельницького,19, С.Стрільців,34б, Коновальця,5, Ю.Литвина,8,11, Б.Хмельницького,66, О.Тихого,9, Є.Коновальця,16,24, Б.Хмельницького,14, С.Стрільців,29,11, Хіміків,8, Тихого,11, Коновальця,6);

149,3 тис.грн. погашено кредиторську заборгованість за виконані роботи з капремонту під»їздів та сходових кліток житлового будинку по вул. Стуса,10

 За січень – червень 2018р.  кошти на поповнення статутного капіталу не поступали.

Звіт про проведені ремонтні роботи

          За даний період КП "ЖЕО №4" проведено поточний ремонт м"яких покрівель 5170 м кв. на суму 201,9 тис.грн. ( в тому числі за 2017 рік – 3040 м кв на суму 108,8 тис.грн. та січень-червень 2018 року –  2130 м кв. на суму 93,1 тис.грн.), 42 м погонних відремонтовано та замінено водостічних труб і жолобів на суму 3,8 тис.грн. Проведено ремонт та пофарбування 37 під"їздів, а також  в гуртожитках (побілка та пофарбування кухонь,туалетних кімнат, загальних коридорів та сходових кліток)  на суму 219,8 тис.грн. .( в тому числі за 2017 рік – 25 під»їздів на суму  152,5 тис.грн. та січень-червень 2018 року – 12 під»їздів на суму 67,3 тис.грн.)

          КП "ЖЕО №4" проведено великий об"єм робіт по підготовці житлового фонду до осінньо-зимового періоду. Ремонт вхідних дверей, дверей виходу на дах та в підвал  на суму 3,8 тис.грн. Проведено заміну та ремонт стояків системи центрального опалення 1927м погонні на суму 64,1 тис.грн. ( в тому числі за 2017 рік – 1299 м погонних на суму 38,6 тис.грн. та січень-червень 2018 року – 628 м погонних на суму 25,5 тис.грн.), також запірної арматури з комплектуючими  3845 штук на суму 156,4 тис.грн. .( в тому числі за 2017 рік – 2581 щтук на суму 113,5 тис.грн. та січень-червень 2018 року – 1264 штук на суму 42,9 тис.грн.), засувок 44 на суму 37,9 тис.грн., ( в тому числі за 2017 рік – 31засувка на суму 26,7тис.грн. та січень-червень 2018 року – 13 засувок на суму 11,2 тис.грн.).

             Проведено заміну та ремонт стояків системи холодного водопостачання 1585 м погонних на суму 54,0 тис.грн. ( в тому числі за 2017 рік – 936 м погонні на суму 27,7 тис.грн. та січень-червень 2018 року – 649 м погонні на суму 26,3тис.грн.), також запірної арматури з комплектуючими 1364 штук на суму 52,8 тис.грн. .( в тому числі за 2017 рік – 652 штуки на суму 28,6 тис.грн. та січень-червень 2018 року – 712 штук на суму 24,2 тис.грн.), засувок 18 на суму 25,9 тис.грн. .( в тому числі за 2017 рік – 11засувок на суму 15,8 тис.грн. та січень-червень 2018 року – 7 засувок на суму 10,1 тис.грн.)

          Відремонтовано та замінено внутрішні водопроводи опалення 1027 м погонних на суму 100,8 тис.грн. ( в тому числі за 2017 рік – 811 м погонні на суму 79,5 тис.грн. та січень-червень 2018 року – 216 м погонні на суму 21,3 тис.грн.).

           Відремонтовано та замінено внутрішні водопроводи холодного водопостачання 655 м погонних на суму 37,3 тис.грн. ( в тому числі за 2017 рік –314 м погонні на суму 17,6 тис.грн. та січень-червень 2018 року – 341 м погонні на суму 19,7 тис.грн.). В тому числі  проведено повну заміну мереж холодного водопостачання в 5-ти житлових будинках.

            Відремонтовано та замінено внутрішні каналізаційні мережі 978,5 м погонні на суму 46,9 тис.грн. ( в тому числі за 2017 рік – 449,5 м погонних на суму 20,3 тис.грн.  та січень-червень 2018 року – 529 м погонні на суму 26,6 тис.грн.), також (коліна, хрестовини, трійники, заглушки, переходи та ін.) 907 штук на суму 22,7 тис.грн. .( в тому числі за 2017 рік – 526 штук на суму 13,7 тис.грн. та січень-червень 2018 року – 381 штук на суму 9,0 тис.грн.).В тому числі проведено повну заміну каналізаційних мереж в 3-х будинках.

          Замінено та відремонтовано електричні мережі 4598 м/п на суму 30,6 тис.грн. (в тому числі за 2017 рік – 1602 м погонних на суму 8,5 тис.грн. та січень-червень 2018 року – 2996 м погонних на суму 22,1 тис.грн.), Проведено заміну 225 електричних автоматів коридорного освітлення на суму 9,8 тис.грн.( в тому числі за 2017 рік – 88 штук на суму 3,8 тис.грн. та січень-червень 2018 року – 137 штук на суму 6,0 тис.грн.), електролічильників однофазних 12 шт. на суму 6,2 тис.грн. (в тому числі за 2017 рік  – 8 штуки на суму 3,7 тис.грн. та січень-червень 2018 року – 4 штук на суму 2,5 тис.грн.). Встановлено  таймера керування коридорним освітленням 13 штук на суму 2,8 тис.грн.( в тому числі за 2017 рік – 9 штук на суму 1,9 тис.грн. та січень-червень 2018 року – 4штук на суму 0,9 тис.грн.), електролампочки на під»їзди та в гуртожитки 2320 штук на суму 20,9 тис.грн.( в тому числі за 2017 рік –1628 штук на суму 14,7 тис.грн. та січень-червень 2018 року – 692 щтук на суму 6,2 тис.грн.). Встановлено світильники при входах в під»їзди 239 на суму 27,3 тис.грн.( в тому числі за 2017 рік – 114 штук на суму 18,2 тис.грн. та січень-червень 2018 року – 125 на суму 9,1 тис.грн.).

          Проводиться чистка підвальних приміщень. Проведено ремонт та пофарбування малих архітектурних споруд , виготовлено та встановлено 45 лавочок біля під»їздів житлових будинків, відремонтовано бетонних сходів у 28-ми  під»їздах житлових будинків. Влаштовано у 18 –ти  під»їздах житлових будинків поручні входів у під»їзд.

          У 2017 році було проведено заміну  пошкоджених металопластикових вікон на сходових площадках 15 шт. на суму 32,8 тис.грн.

            За 2017 рік та січень-червень 2018 року в гуртожитках замінено 7 унітазів та 11 змивних бачків –на суму 8,4 тис.грн., водяних шлангів 57штук на суму 1,3тис.грн.,змішувачів та водорозбірних кранів.

            

        Директор КП "ЖЕО №4"                                   В.С. Фурда