ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XV

Скликання:

VII

Вид:

В цілому

Номер:

4

Дата реєстрації:

30.08.2016

Проголосовано:

31.08.2016 14:37:49

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    19
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    4
  • Не голосували
    7
  • Відсутні
    7

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 4

Текст:



РІШЕННЯ

 

від                      № 

 

Про роботу КП «Екосервіс»  

 

            Заслухавши звіт директора  комунального підприємства «Екосервіс» Ігоря Свистуна про роботу комунального підприємства «Екосервіс»,  відповідно до плану роботи міської ради на друге півріччя 2016  року (рішення міської ради № 350 від 30.06. 2016 р.), керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні”,  Калуська міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

Інформацію про поводження з твердими побутовими відходами в місті Калуші та про фінансово-господарську діяльність комунального підприємства «Екосервіс» за період повноважень міської ради сьомого демократичного скликання взяти до відома   (додається).

 

 

 

 

Міський голова                                                                       Ігор Матвійчук

 

 

 

 

 

 

 

   І Н Ф О Р М А Ц І Я

 про поводження з твердими побутовими відходами у місті Калуші та про фінансово-господарську діяльність КП «Екосервіс».

(на сесію КМР)

Установчі документи :

 

Комунальне підприємство „Екосервіс”  утворене Рішенням сесії Калуської міської ради № 580 від 29.11.2001р., шляхом заснування нового підприємства  на базі відокремленої частини комунальної власності територіальної громади м.Калуша.

Підприємство входить до сфери управління Калуської міської ради, яка є представником  власника - територіальної громади міста Калуша. Підприємство  створене з метою виконання робіт і надання послуг вартісного характеру по вивезенню , переробці, утилізації та захороненню твердих побутових відходів , а також здійснення іншої діяльності відповідно до Статуту.

 

Організаційні документи діяльності

 

         З метою регулювання соціально-трудових відносин, посилення соціального захисту працівників підприємства між адміністрацією підприємства в особі директора Свистуна І.Л.  з однієї сторони та профспілковим комітетом в особі Драги Т.Р.- голови профспілкового комітету від імені трудового колективу, з другої сторони укладено Колективний договір на 2016-2020 р.р.

 Колективний договір прийнято загальними зборами 30 травня 2016 р.(протокол №2 від 30.05.2016р.) та зареєстровано Управлінням праці та соціального захисту населення Калуської міської ради. Реєстраційний № 710 від 07.07.2016р.

На виконання розпорядження  міського голови №1З0-р від 18.05.2012 р.»Про створення дільниці по утриманню притулку для безпритульних тварин» в КП «Екосервіс» створено дільниці по утриманню притулку для безпритульних тварин. В 2016 році Виконавчий комітет Калуської міської ради, в особі міського голови Матвійчука І.В.,КП «Екосервіс», в особі директора Свистуна І.Л. та Благодійна організація Благодійний фонд»Дім сірка» в особі голови  фонду Когут Н.В.  уклали меморандум про співпрацю щодо зменшення чисельності  безпритульних тварин в м. Калуші  на 2016 рік шляхом етичного ставлення до них та регулювання їх чисельності гуманними та цивілізованими методами.

 Відповідно до галузевої угоди розроблено штатний розпис та посадові інструкції для ІТР , які відповідають установчим документам підприємства та чинному трудовому законодавству.

В КП «Екосервіс» встановлені конкретні розміри тарифних ставок і окладів, які визначені у штатному розписі, затверджені керівництвом і погоджені з міським головою в межах наявних коштів на оплату праці, але не нижче встановленого державного мінімального розміру зарплати при умові , що працівник відпрацює місячний фонд робочого часу.

КП «Екосервіс» використовує тарифні сітки і шкали співвідношення посадових окладів, що визначаються галузевою угодою залежно від професії, кваліфікації працівників, складності та умов виконуваних ними робіт та Колективним договором.

  • Організація діловодства , прийому громадян


           Конституція України надає громадянам право  звернутися до будь-яких установ, організацій, органів влади та місцевого самоврядування з пропозиціями, заявами та скаргами, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб  .

       За період з 02 січня  2015 року по 01 липня 2016 року на адресу підприємства надійшло  152 звернення громадян, з них

      - за 2015 рік   - 120   звернень

      - за 1півріччя  2016 року   - 32   звернення

          Відповідно до статті 22 Закону України особистий прийом громадян , директором КП «Екосервіс» Калуської міської ради проводиться регулярно у встановлені дні та години.

За період з 02 січня  2015 року по 01 липня 2016 року в журналі обліку особистого прийому  громадян зареєстровано  27 звернень , з них :

- за 2015 рік   -  19 звернень.

- за 1 півріччя 2016 року   - 8 звернень.

Про результати заявникові повідомляється письмово або усно (за бажанням громадянина).

      В 2015 році запрацювала   гаряча  лінія зв’язку « Кол-центр »,  який   є доступний усім  мешканцям  нашого  міста . Звернувшись  до «Кол центру » заявники  мають змогу   протягом  24- ох годин дізнатися відповіді на будь-які запитання, в перше чергу, комунальні .

       З часу створення  даної гарячої лінії  « Кол-центру  »    на нашу електронну почту поступило 29 звернень  громадян , а саме :

За 2015 рік  - 22  звернення.

За І-ше півріччя 2016 року -7 звернень.

         Директором комунального підприємства «Екосервіс» Калуської міської ради ведеться постійний  контроль за організацією роботи зі зверненнями громадян. 

 

        Впродовж  періоду з 02.01.2015 року по ІІ – ий квартал  2016  року до комунального підприємства „Екосервіс”  надійшло від органів влади вищого рівня 40 документів (з них: 23 розпорядження мського голови  та 17 рішень засідання сесій міської ради ) .

       Протягом січня – червня  місяців 2016 року  на контролі  перебувало 5 розпоряджень міського голови та 2 рішення засідання сесії міської ради . На виконання вищевказаних документів відповідальними працівниками  апарату  управління  направлено до органів влади вищого рівня  4 /чотири/ інформації та видано 3 /три/ накази . Порушень термінів інформування не допущено.

          Здійснюється  щоденний випереджувальний моніторинг, контроль і аналіз виконання завдань, визначених документів  виконавчого комітету ,  розпоряджень  і доручень   заступників міського голови.

          Рівень виконавчої  дисципліни

        Виконавча дисципліна праці передбачає свідоме ставлення до праці, сумлінне підпорядкування працівників певному внутрішньому трудовому розпорядком, чітке дотримання персоналом  розпорядку  роботи , (своєчасне початок і закінчення робочого дня, обідньої перерви, регламентованих перерв відпочивати), норм поведінки для підприємства., чітке виконання наказів і розпоряджень директора .

           На оперативних нарадах у директора підприємства  подається усна та письмова  інформації про стан виконання розпоряджень   директора які надаються в письмовій та усній формі  .

            Неодноразово  заслуховувались  звіти  по виконанню даних розпоряджень директора , а саме :

            Заслухано звіт заступника директора  Андріїшина  М.М.

            - про   організацію роботи по збору коштів та укладанню договорів ;

           -  про складання актів на адмінкомісію з  тими хто відмовляється укладати договора на виві ТПВ ;

        -   щотижневий   звіт про роботу інспекторів - контролерів.

         Заслухано звіти начальника виробництва Думінкевича З.В.

про приведення до порядку Полігону ТПВ  та  про хід виконання робіт по об»єкту  будівництва  споруд для збору та складування побутових, сільськогосподарських, промислових відходів для м. Калуша.  Розширення існуючого полігону ТПВ .

 

         Статутна  діяльність

 

  Основним  видом  діяльності  комунального  підприємства  „Екосервіс” є  надання послуг  по вивезенню  та  захороненню  твердих побутових відходів, утримання  притулку бездомних тварин, збір, реалізація і переробка вторинної сировини .

  Адмінприміщення  підприємства, виробничі приміщення, гаражі та майстерні знаходиться  за адресою:  вул. Б.Хмельницького,82.

Площа території, яку займає підприємство , становить   -   8791,1 м.кв.

Площа старої бази КП „Екосервіс”     4000 м.кв.

Загальна площа будівель, що розміщені на території бази    -  1790 м.кв.

Територія  підприємства  огороджена  бетонною огорожею.

База здана в експлуатацію в 70-х роках минулого століття . З тих пір не проводилося капітального ремонту   в АПК  , гаражних боксах та допоміжних приміщеннях.  Система тепло та водопостачання знаходиться в аварійному  стані. На виконання  Державної програми  енергозбереження з метою забезпечення збереження енергоресурсів , необхідно здійснити заміну старих вікон та дверей на пластикові та провести заміну шиферного покриття даху.

  Основним завданням , яке необхідно  вирішити є забезпечення гаражних боксів та допоміжних приміщень бази  теплом.

Підприємство своїм коштом встановило котел , який працює на твердому паливі, для забезпечення теплом АПК. Однак  проблема забезпечення підприємства гарячою водою та теплом  потребує вирішення.

         З початку створення підприємства 2002 року та експлуатації полігону вивезено та захоронено твердих побутових відходів    132962,3 м.куб.(339490,58т.) , за 2015 рік -121930,04 м.куб.(30481,51тн.); 1 півріччя 2016 року – 57708,35 м.куб.(14427,1 тн.)

         В КП «Екосервіс» налічується  8 одиниць спецавтотранспорту для вивезення ТПВ та 6 одиниць інших машин та механізмів.           

Технічна хакрактеристика  спецавтотранспорту КП „Е К О С Е Р В І С”






























































































































з/п
Марка сміттєвоза Вмістимість кузова, м.куб. Витрати пального на 100км.пробігу, л. Витрати пального на один підйом контейнера,або завантаження, л. Примітка
1. ЗІЛ-130; КО-431 15,0 40,0 0,4  
2. ЗІЛ 433362 ; КО-435 18,75 (є) 40,0 0,42  
3. Газ - 53;  КО -  413 11,25 21,8 0,37  
4. КаМаЗ-53215 ; КО-415А 30,0 30,3 0,32  
5. КаМаЗ 43253 ; КО - 426 23,25 32,0 0,37  
6. МАЗ ; КО - 435-01М 25,5 (є) 36,0 0,37  
7. МАЗ; КО -427 40,0  (є) 21,5 0,76 З врахуванням переїзду між будинками
8. МАЗ; КО -427 40,0  (є) 21,5 0,76 З врахуванням переїзду між будинками
9. ГАЗ-53; АС-машина 3,25 25,5 0,75  
11. Трактор МТЗ-80 4,0 т. 6,1 -  
12. Трактор Т-25 1,5т. 2,2    
12. Бульдозер  ДЗ-110 - 8,7 -  
13. Бульдозер Б-10М - 12,7 -  
14. Трактор Т-156 (автонавантажувач) - 11,9 -  

         Одним із підрозділів виробництва по вивезенню та захороненню ТПВ є полігон ТПВ. Робочий проект будівництва і експлуатації полігону по захороненню ТПВ для м. Калуша  розроблений інститутом «Івано-Франківськкомундорпроект» у 1994 році. В цьому ж році і розпочато будівництво полігону.

         Полігон розрахований на приймання і захоронення ТПВ від житлових будинків , підприємств торгівлі, громадського харчування, вуличного сміття, будівельних відходів і інших відходів які не володіють токсичними і радіоактивними властивостями.   Виходячи із питомої річної норми накопичення ТПВ на одну людину  у 1994р. 1,4  м3/рік,  розрахункова потужність полігону становить – 99400 м. куб.(24850,0 тн.) в рік. Розрахунковий термін  експлуатації  полігону становить – 16 років. Для  експлуатації  полігону  згідно проекту  на  полігоні  повинен  працювати 1 екскаватор ,1 бульдозер , 1каток-компактор для трамбування відходів а  також 1 самоскид. Захоронення ТПВ на полігоні  розпочато згідно Розпорядження міського голови №344 від 06.12.2001р. «Про дозвіл КП «Екосервіс» експлуатувати полігон в частині захоронення». Разом з тим   будівництво полігону  припинилося   без  завершення  будівельних робіт, згідно проектної документації (не  завершено будівництво під»їздної догроги,  полігон не забезпечено  необхідними механізмами , які передбачено проектом ) , що  і  не дало можливості КП «Екосервіс» експлуатувати  полігон , відповідно технологічної  схеми складування.    Насоси для відкачування фільтрату вийшли з ладу ще у 2003 році .  З тих пір фільтрат відкачується АС-машиною підприємства.

         Відповідальність за   проведення будівельних робіт по об’єкту  «Будівництво споруд та складування побутових, сільськогосподарських , промислових відходів для м.Калуша. Розширення існуючого полігону»  покладено на Управління будівництва та розвитку інфраструктури  Калуської міської ради. Згідно аналітичної довідки даного управління , в 2015 році з Державного екологічного фонду на проведення робіт по розширенню Полігону ТПВ  було передбачено 4 368 096 тис.грн., з них  було виділено в листопаді – 977,212 тис.грн. та грудні – 3390,884 тис.грн.

        Виконавцем робіт згідно проведеного тендеру було визначено               ТзОВ «СП Будучність» та укладено Договір на суму 5 351,848 тис.грн.

        Протягом 2015 року ТзОВ «СП Будучність» проведені будівельно-монтажні роботи по розчистці території від дерев та чагарників, корчування пнів з зрізкою верхніх шарів ґрунту і перевезення на 3 км, влаштування доріг, водовідних канав, змонтовано огорожу з збірних залізобетонних плит по периметру полігону, здійснювались роботи по спорудженню колектора для відведення фільтрату та інші роботи на загальну суму 3 820,2 тис.грн.

        Управлінням будівництва та розвитку інфраструктури  в 2016 році підготовлено та направлено запити на виділення коштів з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища в сумі 797,3 тис.грн. та з державного  фонду за програмою «Здійснення природоохоронних заходів» в сумі 469,7 тис.грн. Інформація про виділення коштів відсутня.

         Підрядником в 2016 році проводяться роботи по спорудженню колектора для відведення фільтрату з збірними колодязями, виконано частину робіт по формуванню заскладованих відходів КП «Екосервіс» існуючого полігону для влаштування ізолюючого шару з грунту, який утворюватиметься при розробці чеків.

        Для забезпечення санітарних  вимог по експлуатації існуючого полігону та нової ділянки полігону необхідно відновити роботу каналізаційної насосної станції та напірного каналізаційного колектора для відкачування фільтрату, які  не працюють понад 14 років, а фільтратом забруднено  прилеглу територію полігону.

        Згідно рішення виконавчого комітету від 19.05 2016 року №105 «Про затвердження плану природоохоронних заходів» Управління будівництва та розвитку інфраструктури міської ради  на капітальний ремонт каналізаційної насосної станції з напірним колектором полігону ТПВ  передбачено фінансування в розмірі 350,0 тис.грн.

        На виконання даних робіт УБРІ уклало угоду з підрядною організацією ТзОВ»МЕШ ІНВЕСТ».

          З метою надання якісних послуг споживачам комунальним підприємством „Екосервіс”  проведено значний обсяг робіт, що дозволило вирішити питання санітарного стану  міста, зменшити навантаження на полігон ТПВ та  покращити охорону навколишнього середовища.

В місті розміщено контейнери по збору: - ПЕТ пляшки – 190 шт.; - Відходи паперу - 152 шт.; - Склобою  - 152 шт. Контейнери розміщені  на  170  спеціально  облаштованих   майданчиках  в житлових мікрорайонах  міста.  На підприємстві відпрацьовано  схему вивезення ТПВ, згідно затверджених маршрутів. Щодня проводиться моніторинг вивезення твердих побутових відходів.

           В приватному секторі встановлено 200  контейнерів для ТПВ та 16 для ПЕТ-пляшки.  Всі ці заходи дали  очікуваний результат, місто стало значно чистішим, ліквідовано стихійні сміттєзвалища.

          Підприємством проводиться значна робота по охопленню  населення приватного сектора укладенням договорів на вивезення та захоронення ТПВ. Якщо в 2007 році було укладено 600 договорів, то станом на 01.07.2016 їх уже  3850.    За 2015 рік укладено  265 договорів, а за І півріччя 2016 р- 310 .   Створено  всі умови для роздільного збору. Проте проблеми все ж існують.

На жаль, сьогодні можемо говорити тільки про роздільний збір ПЕТ-пляшки. Склобій і папір  жителі викидають із загальним сміттям. Очевидно причина в недостатній екологічній свідомості населення. Трапляються також непоодинокі випадки коли калушани недбайливо ставляться до майна громади. Спалюють сміття в контейнерах. Викидають євро контейнери, нищать замки.

Спостерігається  зменшення  заборгованості населення приватного сектора за надані послуги. Станом на 31.12.2015 р. заборгованість становила 186,4 тис.грн. , а станом на  31.06.2016 року заборгованість складає 180,2тис.грн. , що на 6,2 тис.грн. менше.

 Дану заборгованість КП«Екосервіс» стягує в процесі судово-претензійної роботи.

Так за період 2015року – І півріччя 2016року  було пред’явлено претензій :

































Рік Кількість претензій Сума,

тис.грн.
Виконання
2015р. населення приватного  сектору 318 129,7

 
25,7
2015 підприємці 152 192,7

 
100,3

 
І півріччя 2016року населення приватного  сектору 117 33,9

 
5,8
І півріччя 2016 року підприємці 105 206,7 32,8

У судовому порядку пред’явлено :
























Боржник Сума,грн Виконання
ПП Неспляк О.А. 2537,06 2537,06
ПП Свердан Н.Я. 2999,00 2999,00
КП "ЖЕО №1" 1470770,33 1122961,39

 

 Іншою проблемою є небажанням мешканців приватної забудови укладати договір на вивіз ТПВ та оплачувати за надані послуги, що призводить до переповнення контейнерів для ТПВ та збоїв у вивезенні сміття.

 

              Згідно ст. 15 п. б Закону України „Про відходи”  „Громадяни України, іноземці та особи без громадянства зобов’язані вносити в установленому порядку плату за користування послугами підприємств, установ та організацій, що займаються збиранням, зберіганням, перевезенням, знешкодженням, видаленням і захороненням відходів.

          Відповідно до ст. 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» Споживач зобов’язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору.

          Відповідно п.7 Положення про санітарну очистку міста Калуша, затвердженого рішенням Виконавчого комітету Калуської міської ради від 0  .0  2014 р. № 97 (далі – Положення) всі підприємства, установи ... підприємці і т.п. зобов’язані укласти договори з підприємством, яке займається вивезенням та захороненням ТПВ. Таким підприємством у м. Калуш відповідно до  рішення Виконавчого комітету Калуської міської ради від 22.04.2009 року № 208, є комунальне підприємство „Екосервіс”.

        Середньорічні норми накопичення твердих побутових відходів для            населення затверджені рішенням Виконавчого комітету Калуської міської ради від 07.06.2007р. № 226 ( додаток №2) і для осіб, які проживають у будинках приватного сектору з присадибною ділянкою становить 2,0 м. куб. на одну особу, для жителів упорядкованих будинків (багатоповерхівок) становить 1,75 м. куб. на одну особу.

            Відповідно до рішення виконавчого комітету Калуської міської ради №

 84 від 18.04.2013р «Про тарифи на комунальні послуги комунального

підприємства «Екосервіс»  з 01.05.2013р. вартість вивезення та захоронення 1 куб. м. ТПВ з одного мешканця приватного сектора становить 6 грн. 60 коп., для упорядкованих будинків (багатоповерхівок) 5 грн. 78 коп. з однієї особи в місяць.

    Відповідно до Рішення виконавчого комітету Калуської міської ради № 226 від 07.06.2007р. категорично забороняється підприємствам, установам всіх форм власності, власникам приватних будинковолодінь збирати і зберігати сміття на території дворів, вулиць і площ міста.

 Таким чином, очевидно що самостійно перевозити, переробляти, знешкоджувати чи утилізувати побутові відходи жителі приватної забудови, не порушуючи законодавство не можуть.

          КП „Екосервіс”  провело  заміну контейнерів відкритого типу по всіх мікрорайонах житлової забудови міста, школах , дитсадках та державних установах міста на сучасні євроконтейнери для збору ТПВ, які є закритими та відповідають всім санітарним вимогам, об”ємом 1,1 м. куб. Також відпрацьована схема вивозу ТВП і маршрути. Це дозволило ефективніше працювати і щоденно вивозити відходи.

         На даний час підприємством охоплено 100%  населення міста системою роздільного збору ТПВ.

Форми роботи по виконанню статутних завдань:

         Фактичні економічні показники діяльності

     Фактичний фінансовий стан за 2015рік та 1 півріччя 2016  року:        

         За  період 2014, 2015  та І півріччя  2016 роки підприємством надано послуг :

 

































































з/п
 

Види послуг
2015 рік,

тис.грн.
І півріччя 2015 року, І півріччя 2016 року,
тис.грн. тис.грн.
1 Ліквідація стихійних сміттєзвалищ 30,0 21,5 14,9
2 Відкачкафільтрату із сміттєзвалища 25,0 8,4 8,7
3 Вивезення і захоронення ТПВ 5377,1 2652,3 2619,4
4 Послуги асенізаційної машини по відкачці рідких відходів, в т.ч.

  • приватний сектор


149,2 68,5

 

1,6
91,4

19,9
5 Реалізація вторсировини 78,2 41,2 17,5
6 Інші послуги (оренда контейнерів, мобільних кабін, послуги машин і механізмів) 109,1 40,7 68,7
  Всього 5768,6 2832,6 2820,6

           Обсяги вивезення і захоронення твердих побутових відходів по групах споживачів








































































































      2015р. куб.м І півріччя

2015 р.

куб.м.
І півріччя

2016 р.

куб.м
1 Обсяг вивезення і захоронення твердих відходів 117384,4 58126,2 55032,1
    в тому числі по групах споживачів:      
    КП «ЖЕО -1» 41919,7 20792,5 19020,1
    КП «ЖЕО -4» 41987,5 21397,8 19512,2
    населення приватного сектору 21110,3 9314,1 10637,7
    бюджетні організації 4880 2407,7 2605,9
    приватні підприємства та організації 7486,9 4241,1 4256,2
  2 Обсяг захоронення твердих відходів (самовивіз) 4545,6 2123,6 2662,5
в тому числі по групах споживачів:      
  КП «ЖЕО» 607 274 183
    бюджетні організації 194 94 36
    приватні підприємства та організації 3744,6 1755,6 2443,5

            В результаті покращення роботи підприємства зменшилася кількість несанкціонованих сміттєзвалищ в місті.  За рахунок бюджетних коштів ліквідовано наступна кількість стихійних сміттєзвалищ:






































  2015р. І півріччя 2015р. І півріччя 2016р.
  к-сть штук куб.м к-сть штук куб.м К-сть штук Куб.м
Ліквідовано несанкціонованих сміттєзвалищ 19 104 14 71 11 73,75

 

Комунальне підприємство «Екосервіс» обслуговує (прямий розрахунок) 4608 абонентів, із яких 8 комунальних підприємств, 672 суб»єкти підприємницької діяльності, 55 бюджетних установ, 23 промислові підприємства та 3850 абоненти населення приватного сектору.         

         На сьогоднішній період угодами охоплено:

1.     приватні підприємці -85% ;

2.     населення приватного сектору -74%;

      Як юридичним так і фізичним особам послуги надаються на умовах угод. Об»єм вивезення та захоронення ТПВ в угодах передбачено визначати як по фактичному вивезенню ТПВ, так і згідно норм накопичення твердих побутових відходів, затверджених рішенням міськвиконкому від 17.06.2014 р. № 97.

       Щоденно вивозиться 320-360 куб.м, або 90 тн. твердих побутових відходів.

             Впровадження роздільного збирання ТПВ на території міста дало можливість мінімізувати кількість відходів, що потрапляють на полігон, тим самим зменшено навантаження на полігон ТПВ, що позитивно відобразилося на роботі підприємства. А саме завдяки тому, що підприємством проводиться роздільний збір ТПВ окремо ПЕТ пляшки, відходів паперу і склобою зменшилось навантаження на полігон ТПВ і отримуються додаткові доходи від реалізації втор сировини.

Реалізовано вторсировини    













































Вид вторсировини



І півріччя

2015 року
І півріччя

2016року



























Відходи ПЕТ-пляшки
















































































    Підприємством постійно ведеться робота по покращенню умов праці працівників, технічному переоснащенню спецавтотранспорту, розробляються і постійно вдосконалюються графіки і маршрути спецавтотранспорту з метою зменшення трудових і матеріальних затрат та підвищення продуктивності праці.














































з/п
Показники Одиниця

виміру
2015р. І

півріччя 2015р.
І півріччя 2016 р.
1. Обсяг наданих послуг тис. грн. 5768,6 2832,6 2820,6
2.   Середньоспискова чисельність     чол. 64 64 65
3. Виробітка на одного працюючого      грн. 90134 44259 43394
4. Середньомісячна заробітна плата працівників     грн. 3324 3183 3408

      Витрати, пов»язані з наданням послуг по підприємству зменшилися за рахунок зменшення витрат на ПММ та відрахування на соціальні заходи (пенсійний фонд).





















































№ з/п      Статті витрат 2015р.,

тис.грн.
І півріччя

2015р.,

тис.грн.
І півріччя

2016 р.,

тис.грн.
  1. Матеріальні затрати, в тому числі :

  • ПММ

  • З/ч


2886,8 1339,6

1121,5

138,9
1119,2

888,3

138,3
   2. Витрати на оплату праці 2552,6 1222,1 1329,0
   3. Відрахування на соціальні заходи 824,7 400,6 276,6
   4. Амортизаційні відрахування 436 234,3 127,6
   5.  Інші операційні витрати(податки до бюджету, заправка картриджів, інтернет,послуги банку, послуги зв»язку і.ін.) 367,7 335,9 268,4
  Всього витрат 7067,8 3532,5 3120,8

Збитки склали в 2015 році – 1712,2 тис. грн.,  І півріччя 2015 року - 919,4 тис. грн., І півріччя 2016 року – 531,7 тис.грн., або знизилися протягом відповідного періоду минулого року на 387,7 тис.грн. Основними причинами збиткової діяльності підприємства являються заниження тарифів на вивезення і захоронення ТПВ для населення та сплата штрафів до бюджету через нсвоєчасну сплату податків.

          Діючі тарифи на послуги з вивезення і захоронення твердих побутових відходів нижчі від економічно обґрунтованих витрат і покривають від 70 до 75 відсотків собівартості послуг.

     Через несвоєчасну оплату споживачами послуг зростає дебіторська заборгованість підприємства.                                                                                                                                         

                                                                                                                        ( грн)





























































































  Станом на 01.01.15 р. Станом на 01.01.16р. Станом на 01.07.16р.
Всього 4391660,03 4681661,11 4915981,74
В т.ч. по групах споживачів      
КП ЖЕО- 1 1778062,66 1753915,23 1836075,33
КП ЖЕО – 4 2085370,41 2329965,76 2459128,09
Калуський муніципальний ринок 886,91 1779,46 516,01
КП «Водотеплосервіс» 15790 26240,03 26858,26
КП «Калушавтодор» 1895,66 1666,3 143,45
КП «Міськсвітло» 25973,84 26744,09 26122,81
КП «Ритуальна служба» 310,54 106,09 10029,85
Місцевий бюджет 56019,31 37538,54 44672,09
Обласний бюджет 4975,66 3134,62 5257,16
Організації 72247,02 108897,73 106375,3
Приватні підприємці 169800,16 205269,63 218561,71
Населення приватного сектору 180327,88 186403,63 180237,5

         Відповідно із ростом дебіторської зростає і кредиторська заборгованість підприємства 

                                                                                                              тис.грн.                                                   





























































































                                                                                                             Станом на 01.01.15 р. Станом на 01.01.2016 р. Станом на 01.07.2016 р.
Всього 3485,0 3986,6 4397,2
В тому числі      
Заробітна плата 137,4 119,7 189,4
Єдиний соціальний внесок 18,0 43,8 48,7
Платежі до бюджету: 2600,8 3127,4 3465,2
В тому числі      
Податок на додану вартість 1310,9 1524,2 1683,9
Земельний податок 59 69,7 67,8
Податок за забруднення навколишнього середовища 73,5 72,4 65,7
Екологічний податок 537,2 799,1 956,6
Прибутковий податок 620,2 660,1 688,3
Військовий збір   1,9 2,9
Товари, роботи, послуги 133,7 81,0 63,9
Інші зобов»язання 595,1 614,7 630,0

         Комунальним підприємством «Екосервіс»   сплачуються  платежі в пенсійний фонд і податки  до бюджету.



































































  №

з/п
   

2015 рік,

тис.грн.
І півріччя

 2015 р.,

тис.грн.
І півріччя 2016 р.,

тис.грн.
1 Пенсійний фонд 890,3 388,3 271,6
2 Прибутковий податок 313,3 148,7 199,9
3 Військовий збір 39,0 18,5 19,4
4 Екологічний податок 34,9 17,07 22,4
5 Податок на додану вартість 197,7 71,3 78,6
6 Земельний податок 2,7 2,5 1,9
7 Податок за забруднення   0,7 6,7
  Всього 1477,9 647,0 600,5

      За підтримки місцевої влади підприємством отримуються кошти на поповнення статутного фонду, які направляються на ремонт та технічне переоснащення  спецтехніки.  Отримано внесків на поповнення статутного фонду в 2013 році - 334 тис. грн, в 2014 році – 540 тис. грн., в 2015 році – 1420 тис. грн., в І півріччі 2016 р.- 418,6тис.грн., які використані  на:


  • Придбання ПММ – 283,041 тис.грн.

  • Придбання відеокамер (база КП «Екосервіс», полігон ТПВ; датчики моніторингу  МАЗ КО-435-01М; ГАЗ- 53; КаМаЗ- 53215 КО-415А) – 21,436 тис.грн.

  • Матеріали та запчастини на відновлення техніки – 31,932 тис.грн.

  • Придбання плунжерного насосу – 79,440 тис.грн.

  • Часткова оплата принтера «НР Laser 2035» - 2,750 тис.грн.


 Управління трудовим колективом

- Чисельність, якісний склад персоналу , динаміка зміни чисельності за останні три роки. 

        Зробивши аналіз якісного складу персоналу за період з 02 січня 2015 року  по 01 липня 2016 року ми бачимо таку чисельність працівників , а саме:  -  в січні   2015 року працюючих працівників було 69 чоловік  

за рік  прийнятих –  5  чоловік

за рік  звільнених – 5 чоловік

-  в січні   2016 року працюючих працівників було  70 чоловіки

    за І -ІІ кв.  прийнятих – 4 чоловіки

    за І-ІІ кв. звільнених – 3 чоловіки

    Виходячи з вище наведеного бачимо , що динаміка зміни чисельності персоналу за  даний період    відсутня (нульова).

Документальне оформлення витрат на оплату праці (положення накази про оплату праці, нормування праці)

Оплата праці на підприємстві проводиться у відповідності штатного розпису підприємства, затвердженого розпорядженням міського голови. Штатний розпис розроблений відповідно до єдиної сітки міжрозрядних тарифних коефіцієнтів на підставі Галузевої угоди між міністерством з питань ЖКГ та Центральним комітетом профспілки працівників ЖКГ.

         Відповідно до вимог чинного законодавства  проведена державна експертиза якості проведення атестації робочих місць за умовами праці та компенсації робітникам за роботу з шкідливими та важкими умовами праці.

        Надбавки та додаткова заробітна плата нараховується працівникам відповідно до Колективного договору між адміністрацією та профспілковим комітетом оформляється наказом по підприємству.

        На підприємстві створена кваліфікаційна комісія по присвоєнню кваліфікаційних розрядів працівникам 

 

 Ефективність використання майна

 

         Майно підприємства становлять виробничі і невиробничі фонди, а також цінності, які відображені в самостійному балансі підприємства.

         Основні виробничі засоби - матеріальні активи,які підприємство утримує з метою використання їх у процесі виробництва, надання послуг, здавання в оренду іншим особам, або для здійснення адміністративних і соціально-культурних функцій, очікуваний  строк корисного використання яких більше одного року та вартістю більше 2500 грн., з 01.09.2015 р. – 6000 грн.

         Основні засоби КП «Екосервіс» набуті внаслідок безоплатного отримання та за рахунок внеску до статутного капіталу засновників підприємства.

         Облік основних засобів ведеться на рахунку 10 «Основні засоби». Рахунок 10 «Основні засоби» призначено для обліку й узагальнення інформації про наявність та рух власних  або отриманих об»єктів, які віднесені до складу основних засобів.

         При надходженні основні  засоби зараховуються на баланс підприємства за первинною вартістю. А при отриманні основних засобів безоплатно вартість їх дорівнює їх справедливій вартості на дату отримання.

         В бухгалтерії на кожен об»єкт основних засобів відкривається інвентаризаційна картка обліку основних засобів де відображено якісні та кількісні  характеристики  основного засобу.

Вибуття основних засобів відбувається внаслідок: продажу, ліквідації або безоплатної передачі іншим підприємствам.   

         Вибуття основних засобів оформляється актом прийому-передачі або актом на списання основних засобів.

         Амортизація нараховується щомісячно.

         За період 2015-2016 р.р. в КП»Екосервіс проведено списання основних засобів , згідно рішення  сесії Калуської міської ради №351  від 30.06.2016р.

         Наказом по підприємству здійснено розподіл майна під матеріальну відповідальність конкретних працівників та створено комісію по списанню матеріальни х цінностей та основних засобів.

         Щорічно  проводиться інвентаризація  майна підприємства.

        

          Бачення та дії по забезпеченню перспектив діяльності. Пропозиції стосовно їх реалізації.

         Для забезпечення  стабільної діяльності підприємства по організації роботи по санітарній очистці міста та 100% охоплення  населення приватного сектора міста а також  підприємств всіх форм власності  послугами з вивезення та захоронення побутових відходів, необхідно при міській  раді створити екологічну комісію у функції якої входило б виявляти та притягувати до відповідальності громадян та суб»єкти господарської діяльності за злісне ухиляння від укладання договорів на вивезення та захоронення ТПВ та несплати даних послуг.

 

Проблеми та їх вирішення

 

-   В місті Калуші склалася надзвичайна ситуація щодо захоронення твердих побутових відходів на полігоні в ур. «Височанка» та експлуатації даного полігону.

В даний час полігон перенавантажений побутовими відходами, відходи складуються з порушенням норм, не проводиться рекультивація ТПВ.

Необхідно якнайшвидше завершити роботи по відновленню роботи КНС та  будівельні роботи по розширенню діючого полігону , а також здійснити рекультивацію І черги полігону . Існує ряд не вирішених питань по виробничій базі. Спецавтотранспорт  КП  «Екосервіс» зношений на 70 %, вичерпав свій моторесурс і постійно виходить з ладу, що приводить до зриву графіків вивезення ТПВ, позапланових фінансових затрат на транспорт та матеріали.

        -  В приватному секторі, де розміщені контейнери для ТПВ, необхідно влаштувати майданчики під контейнери та замінити контейнери відкритого типу на євроконтейнери (закритого) типу відповідно до вимог санітарних норм. Також необхідно проводити роботу по подальшому розміщенню контейнерів для ТПВ в приватному секторі, так як розміщених контейнерів не вистачає, про що свідчать масові звернення громадян. З метою недопущення виникнення несанкціонованих сміттєзвалищ необхідно облаштувати майданчики для розміщення контейнерів для великогабаритних відходів.

- Недосконалість  законодавства  в сфері поводження з відходами  не дає можливості  впливати  на  населення та підприємців , що злісно ухиляються від укладання договорів на вивезення ТПВ та притягувати їх до відповідальності за недотримання  Закону України «Про відходи».

- Іншою проблемою є небажанням мешканців приватної забудови укладати договір на вивіз ТПВ та оплачувати за надані послуги, що призводить до переповнення контейнерів для ТПВ та збоїв у вивезенні сміття. Не всі мешканці приватного сектору міста з розумінням ставляться до збору та вивезення побутових відходів, мотивуючи це тим, що «сміття» в них немає, вони спалюють чи закопують його на городі», викидають у контейнери великогабаритні відходи, безпідставно вимагають розірвання договорів на надання послуг.

- Основним споживачем послуг КП «Екосервіс» , згідно рішення міськвиконкому  від 07.06.2007 р. є комунальні підприємства «ЖЕО №1-4», що становить 80 % від обсягу всіх наданих  підприємством послуг.

Через несвоєчасну оплату КП «ЖЕО 1,4» (оплата здійснюється на 60-80%), населення приватного сектору та інших споживачів  зростає дебіторська заборгованість підприємства, яка станом на 01.07.2016 року становить 4934,3 тис. грн.

  1. Діючі тарифи на послуги з вивезення і захоронення твердих


побутових відходів нижчі від економічно обґрунтованих витрат і покривають від 70 до 75 відсотків собівартості послуг.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Директор  КП «Екосервіс»                                          Ігор  Свистун