ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:



Наталія Табачук

Рішення:

Прийнято

Сесія:

LI

Скликання:

VII

Вид:

В цілому

Номер:

1

Дата реєстрації:

26.12.2018

Проголосовано:

27.12.2018 10:32:32

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    26
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    10

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 1

Текст:


РІШЕННЯ                           

 

від  ____________ року  №________

 

 Про затвердження передавального акта

 комунального закладу «ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА

ЛІКАРНЯ КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТА РАЙОННОЇ

РАД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»

 

            Відповідно до рішення Калуської міської ради від 27.09.2018 р. № 1809 «Про реорганізацію комунального закладу «ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТА РАЙОННОЇ РАД», керуючись нормами Цивільного кодексу України, Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”, Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада

 

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити передавальний акт балансових рахунків, матеріальних цінностей та активів комунального закладу «ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТА РАЙОННОЇ РАД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» правонаступнику комунальному некомерційному підприємству «ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТА РАЙОННОЇ РАД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (додається).

2. Припинити юридичну особу комунальний заклад «ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ І РАЙОННОЇ РАД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ».

3.Голові комісії з реорганізації КЗ «ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТА РАЙОННОЇ РАД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» І.О. Красійчуку вчинити дії щодо припинення юридичної особи згідно з чинним законодавством.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови  Наталію Табачук.

 

 

Міський голова                                                                      Ігор Матвійчук



                                                                                                                    Затверджено

                                                                                                          рішенням______сесії

                                                                                                          Калуської  міської ради VII скликання

                                                                                                          від 27 грудня 2018 року

                                                                                                          ___________________міський голова

                                                                                                          Ігор Матвійчук

 

 

ПЕРЕДАВАЛЬНИЙ АКТ

Комунального закладу «Центральна районна лікарня

Калуської міської та районної рад Івано-Франківської області»

 

     Ми, що підписалися нижче, члени комісії з реорганізації юридичної особи шляхом перетворення Комунального закладу «Центральна районна лікарня Калуської міської та районної рад Івано-Франківської області» в Комунальне некомерційне підприємство «Центральна  районна лікарня Калуської міської та районної рад Івано-Франківської області», створеної рішенням 46 сесії VII скликання від 27 вересня 2018 року “Про реорганізацію КЗ «Центральна районна лікарня Калуської міської та районної рад Івано-Франківської області», у складі:

Красійчук Іван Олексійович -                      голова комісії, головний лікар КЗ «Центральна

                                                                            районна лікарня Калуської міської та районної рад»,                                                                                  

                                                                            ідентифікаційний номер 2242607116;

Табачук Наталія Титівна -                             заступник голови комісії, заступник міського голови,

                                                                            ідентифікаційний номер 2565904162;

Твардовський Сергій Олександрович -   член комісії, керуючий справами Калуської районної

                                                                            ради, ідентифікаційний номер 2753120837;

Долинська Галина Ярославівна -               член комісії, головний бухгалтер КЗ «Центральна

                                                                            районна лікарня Калуської міської та районної рад»,

                                                                            ідентифікаційний номер 2601103461;

 

Коцан Іван Асафатович -                              член  комісії,  головний  спеціаліст  відділу      

                                                                            організаційно-правової роботи ради, юрист,

                                                                            ідентифікаційний номер 2271220717;

 

Онушканич Ірина Василівна -                     член комісії, юрист КЗ «Центральна районна лікарня

                                                                            Калуської міської та районної рад»;

                                                                            ідентифікаційний номер  3096310960,

 

       керуючись статтею 107 Цивільного кодексу України, склали цей акт про те, що:

  1. Всі  зобов’язання Комунального закладу «Центральна районна лікарня Калуської


міської та районної рад» перед кредиторами, дебіторами, усі права та обов’язки, а також всі активи і пасиви (станом на 01.12.2018р.) переходять до правонаступника – Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Калуської міської та районної рад Івано-Франківської області», а саме:

       1.1. Основні засоби – 113 814 350,88грн., в т.ч.:

        - рах.1013.1. Будівлі, споруди та передавальні пристрої (загальний

          фонд) – 19 856 079,00грн.;

        - рах.1014.1. Машини та обладнання (загальний фонд) – 90 484 196,00грн.;

        - рах.1014.2. Машини та обладнання (кошти від надання послуг) – 15 685,00грн.;

        - рах.1014.3. Машини та обладнання (благодійні надходження) – 1 984 026,36грн.;

        - рах.1014.4. Машини та обладнання (бюджет розвитку) – 542 670,35грн.;

        - рах.1015.1. Транспортні засоби (загальний фонд) -399 244,00грн.;

        - рах.1016.1. Інструменти, прилади, інвентар (загальний фонд) – 438 694,17грн.;

        - рах.1016.2. Інструменти, прилади, інвентар (кошти від надання послуг) – 26 580,00грн.;

        - рах.1016.3. Інструменти, прилади, інвентар (благодійні надходження) – 66 925,00грн.;

        - рах.1017.1. Багаторічні насадження (загальний фонд) – 251,00грн.

       1.2.   Інші необоротні матеріальні активи – 5 950 585,14грн., в т.ч.:

        - рах.1112.1. Бібліотечні фонди (загальний фонд) – 18 631,11грн.;

        - рах.1112.2. Бібліотечні фонди (кошти від надання послуг) – 910,47грн.;

        - рах.1112.3. Бібліотечні фонди (благодійні надходження) – 2 390,00грн.;

        - рах.1113.1. Малоцінні необоротні матеріальні активи (загальний

          фонд)  – 3 798 438,73грн.;

        - рах.1113.2. Малоцінні необоротні матеріальні активи (кошти від надання

           послуг)  – 61 574,52грн.;

        - рах.1113.3. Малоцінні необоротні матеріальні активи (благодійні

          надходження)  – 797 706,98грн.;

        - рах.1114.1. Білизна, постільні речі, одяг та взуття (загальний

          фонд)  – 1 039 177,44грн.;

        - рах.1114.2. Білизна, постільні речі, одяг та взуття (кошти від надання

          послуг)  – 16 320,00грн.;

        - рах.1114.3. Білизна, постільні речі, одяг та взуття (благодійні

          надходження)  – 215 435,89грн.

       1.3.  Капітальні інвестиції – 128 215,25грн.:

        - рах.1311.1. Капітальні інвестиції в основні засоби (загальний фонд) – 18 479,00грн.;

        - рах.1311.2. Капітальні інвестиції в основні засоби (кошти від надання

          послуг) – 53 160,00грн.;

         -рах.1312.1. Капітальні інвестиції в інші необоротні матеріальні активи (загальний

          фонд) – 46 651,25грн.;

         -рах.1312.3. Капітальні інвестиції в інші необоротні матеріальні активи (благодійні

          надходження) – 9 925,00грн.

       1.4. Знос необоротних активів – 84 227 626,55грн., в т.ч.:

         - рах.1411.1. Знос основних засобів (загальний фонд) – 81 183 286,28грн.;

         - рах.1411.2. Знос основних засобів (кошти від надання послуг) – 256,52грн.;

         - рах.1411.3. Знос основних засобів (благодійні надходження) – 67 014,22грн.;

         - рах.1411.4. Знос основних засобів (бюджет розвитку) – 23 450,07грн.;

         - рах.1412.1. Знос інших необоротних матеріальних активів (загальний фонд) –

            2428 123,64грн.;

         - рах.1412.2. Знос інших необоротних матеріальних активів (кошти від надання

           послуг) – 39 402,51грн.;

         - рах.1412.3. Знос інших необоротних матеріальних активів ( благодійні

           надходження) – 486 093,31грн.

       1.5. Запаси – 12 451 691,40грн., в т.ч.:

         -рах.1511.1. Продукти харчування (загальний фонд) – 22 086,87грн.;

          Медикаменти та перевязувальні матеріали – 12 267 779,71грн., в т.ч.:

         -рах.1512.1. Медикаменти та перев’язувальні матеріали (загальний фонд) –      

          1 120 082,58грн.

         -рах.1512.2. Медикаменти та перев’язувальні матеріали (кошти від надання

          послуг) – 30 957,70грн.;

 

        -рах.1512.3. Медикаменти та перев’язувальні матеріали (благодійні надходження) –    

          858 524,72грн.;

        -рах.1512.4. Медикаменти та перев’язувальні матеріали (централізоване постачання)-

          7 113 186,37грн.;

        -рах.1512.5. Медикаменти та перев’язувальні матеріали (програма) – 3 145 028,34грн.;

         Будівельні матеріали – 136 603,89грн., в т.ч.:

        -рах.1513.1. Будівельні матеріали (загальний фонд) – 85 338,00грн.;

        -рах.1513.2. Будівельні матеріали (кошти від надання послуг) – 8 928,00грн.;

        -рах.1513.3. Будівельні матеріали (благодійні надходження) – 24 851,57грн.;

        -рах.1514.1. Пально-мастильні матеріали (загальний фонд) – 17 486,32грн.;

         Запасні частини – 24 695,34грн., в т.ч.:

        -рах.1515.1. Запасні частини (загальний фонд) – 20 292,00грн.;

        -рах.1515.2. Запасні частини (кошти від надання послуг) – 3 584,00грн.;

        -рах.1515.3. Запасні частини (благодійні надходження) – 819,34грн.;

        -рах.1516.1. Тара (загальний фонд) – 525,59грн.

      1.6. Інші нефінансові активи – 135 384,29грн., в т.ч.:

        -рах.1812.1. Малоцінні та швидкозношувані предмети (загальний фонд) – 94 684,51грн.;

        -рах.1812.2. Малоцінні та швидкозношувані предмети (кошти від надання послуг) –

          2 701,00грн.;

        -рах.1812.3. Малоцінні та швидкозношувані предмети (благодійні надходження) –

         36 488,94грн.;

        -рах.1812.4. Малоцінні та швидкозношувані предмети (централізоване постачання) –

         1 509,84грн.

      1.7. Поточна дебіторська заборгованість – 190 682,57грн., в т.ч.:

        -рах.2111 Поточна дебіторська заборгованість за розрахунками за товари, роботи,

         послуги (кошти від надання послуг) – 33 394,89грн.;

        -рах.2114 Дебіторська заборгованість за розрахунками із соціального страхування –

         124 735,39грн.

        -рах.2117.2. Інша поточна дебіторська заборгованість (кошти від надання послуг) –

          32 552,29грн.

      1.8. рах.2116 Кредиторська заборгованість за розрахунками з підзвітними особами –

         10 698,57грн.

      1.9. Готівкові кошти та їх еквіваленти – 2 268,00грн., в т.ч.:

        -рах.2213.2. Грошові документи у національній валюті (кошти від надання послуг) –

          2 268,00грн.

      1.10. Грошові кошти на рахунках – 51 520,90грн., в т.ч.:

        -рах.2313.1.1. Реєстраційні рахунки (загальний фонд) – 19 800,65грн.;

        -рах.2313.2. Реєстраційні рахунки (кошти від надання послуг) – 28 064,35грн.;

        -рах.2313.4. Реєстраційні рахунки (бюджет розвитку) – 3 655,90грн.

      1.11. рах.2911.2. Витрати майбутніх періодів (кошти від надання послуг)- 39,64грн.

      1.12. рах.5111 Внесений капітал – 49 688 768,41грн.

      1.13. рах.5411 Цільове фінансування – 274 397,25грн.

      1.14. рах.5511 Фінансові результати виконання кошторису звітного періоду –

          Дт 6 296 669,97грн.

      1.15. рах.5512 Накопичені фінансові результати виконання кошторису –

          Дт 2 489 356,03грн.

      1.16. Розрахунки з постачальниками та підрядниками:

        -рах.6211.1. Кредиторська заборгованість за розрахунками з постачальниками та

         підрядниками (загальний фонд) – 2 274 205,02грн.;

        -рах.6211.4. Дебіторська заборгованість (авансовий платіж) за розрахунками з

         постачальниками та підрядниками (бюджет розвитку) – 206 144,10грн.

     

       1.17. рах.6311.01. Розрахунки з бюджетом за податками і зборами ( ПДФО по    

                 загальному фонду) -   50 000,00грн.

       1.18. рах.6311.03 Розрахунки з бюджетом за податками і зборами ( ПДФО

                 по листкам  непрацездатності) – 16 061,19грн.

       1.19. рах.6311.13 Розрахунки з бюджетом за податками і зборами (військовий збір по

                 листкам непрацездатності) 1 386,64грн.

       1.20. рах.6313.1. Розрахунки по ЄСВ (загальний фонд) – 15 000,00грн.

       1.21. рах.6511.3. Розрахунки із заробітної плати (по листкам непрацездатності) –

                 107 287,56грн.

       1.22. рах.6611 Зобов’язання за внутрішніми розрахунками – 7 114 696,21грн.

       1.23. рах.6911.2. Доходи майбутніх періодів (кошти від надання послуг) –

                 6 736,00грн.

       1.24. Бюджетні асигнування – 16 248 650,56грн., в т.ч.:

         -рах.7011.1. Бюджетні асигнування (кошти місцевого б-ту) – 6 868 071,56грн.;

         -рах.7011.2. Бюджетні асигнування (медична субвенція) – 9 380 579,00грн.

       1.25. рах.7111 Доходи від реалізації продукції (робіт, послуг) – 8 562,28грн.

       1.26. рах.7112 Дохід від оприбуткування активів, раніше не врахованих в балансі –

                 120,60грн.

       1.27. рах.7211 Доходи від реалізації активів – 10 165,00грн.

       1.28. рах.7411 Інші доходи за обмінними операціями – 24 393,81грн.

       1.29. рах.7511.3. Доходи за необмінними операціями – 675 758,35грн.

       1.30. рах.8011 Витрати на оплату праці – 9 816 903,83грн.

       1.31. рах.8012 Відрахування на соціальні заходи – 2 053 769,60грн.

       1.32. рах.8013.1. Матеріальні витрати (загальний фонд) – 5 573 803,24грн.

       1.33. рах.8013.2. Матеріальні витрати (кошти від надання послуг) – 49 925,65грн.

       1.34. рах.8013.3. Матеріальні витрати (благодійні надходження) – 1 214 390,39грн.

       1.35. рах.8014 Амортизація – 224 957,70грн.

       1.36. рах.8111 Витрати на оплату праці (кошти від надання послуг) – 1 716,62грн.

       1.37. рах.8112 Відрахування на соціальні заходи (кошти від надання

                 послуг) – 377,65грн.

       1.38. рах.8411 Інші витрати за обмінними операціями – 55 578,29грн.

       1.39. рах.8511.1.Витрати за необмінними операціями (загальний фонд) – 31 065,22грн.

       1.40. рах.8511.2. Витрати за необмінними операціями (кошти від надання

                 послуг) – 15 117,64грн.

       1.41. Позабалансові рахунки – 7 173 280,00грн., в т.ч.:

         - рах.011 Орендовані основні засоби  - 6 305 464,00грн.;

         - рах.021 Активи на відповідальному зберіганні – 858 000,00грн.;

         - рах.073 Невідшкодовані нестачі і втрати від псування цінностей – 9 816,00грн.

    

  1. Крім того, до правонаступника – Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Калуської міської та районної рад Івано-Франківської області» передається організаційно-розпорядча документація, яка велась в Комунальному закладі «Центральна районна лікарня Калуської міської та районної рад Івано-Франківської області», а саме:




  • журнали реєстрації наказів з основної діяльності та особового складу;

  • журнал обліку вхідних документів та реєстрації документів, створених закладом;

  • особові справи працівників закладу, особові картки працівників форми П-2;

  • особові рахунки працівників закладу;

  • трудові книжки працівників та журнал обліку трудових книжок;

  • документи податкової та статистичної звітності;

  • документація бухгалтерського обліку та фінансово-господарської діяльності закладу;

  • журнали реєстрації та обліку господарських договорів та договорів оренди;

  • фінансова звітність, журнал-головна.


 


  1. Комісією з припинення юридичної особи шляхом реорганізації (перетворення) вчинено всі передбачені законодавством дії стосовно порядку припинення юридичної особи – Комунальний заклад «Центральна районна лікарня Калуської міської та районної рад Івано-Франківської області»


 

Передавальний акт складено в 3-х примірниках.

 

 

Голова комісії                         _______________________         І.О. Красійчук

 

Заступник голови комісії     _______________________        Н.Т. Табачук

 

Члени комісії:                        _______________________         С.О. Твардовський

 

                                                  ________________________        Г.Я. Долинська

 

                                                 ________________________         І.А. Коцан

 

                                                 ________________________         І.В. Онушканич

 

Додатки до передавального акта:

 

Додаток 1. Основні засоби.

Додаток 2. Інші необоротні матеріальні активи.

Додаток 3. Виробничі запаси.

Додаток 4. Капітальні інвестиції.

Додаток 5. Кредиторська та дебіторська заборгованість.

Додаток 6. Позабалансові рахунки.