ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XVI

Скликання:

VII

Вид:

В цілому

Номер:

52

Дата реєстрації:

28.09.2016

Проголосовано:

29.09.2016 11:06:45

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    25
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    5
  • Відсутні
    7

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 52

Текст:




РІШЕННЯ                   

 

від ____________  № ______            

 






Про  місцеве консультативне опитування.

 

З метою залучення мешканців міста до безпосередньої участі в місцевому самоврядуванні,  у відповідності до Конституції України, керуючись ст.26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Положення про консультативне опитування мешканців міста Калуш (додаток 1).

2. Призначити проведення місцевого консультативного опитування на 30 жовтня 2016 року в приміщенні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 7, з  8-00 год. до 17-00 год.

         3. Встановити межі місцевого консультативного опитування 30 жовтня 2016 року   (додаток 2).

         4. Затвердити склад комісії з проведення місцевого консультативного опитування (додаток 3).

         5. Винести на місцеве консультативне опитування питання наступного змісту:„Чи вважаєте Ви доцільним будівництво Церкви Царя Христа релігійної громади УГКЦ в районі вулиць Пушкіна та С.Стрільців (біля КП «ЖЕО №4»)?”.

6.  Затвердити форму опитувального листа, який виготовляється на папері білого кольору формату А4   (додаток 4).

7.     Виконавчому комітету Калуської міської ради:

7.1.   Протягом тижня підготувати календарний план організаційних заходів з проведення консультативного опитування;

7.2.  Забезпечити виконання організаційних заходів з проведення місцевого консультативного опитування.

 

8.  Фінансування заходів з проведення місцевого консультативного опитування провести з Програми розвитку місцевого самоврядування на 2016 рік.

9.    Дане рішення міської ради опублікувати в черговому номері газети „Дзвони Підгір’я” (Михайло Кучерак) та озвучити через ДС „Калуське міське телебачення” (Ігор Пробоїв).

10.   Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову.

 

Міський голова                                                 Ігор Матвійчук

 

Додаток 1

                                                                                                          до рішення міської ради

                                                                                                          від ____________ № ____

 

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО КОНСУЛЬТАТИВНЕ ОПИТУВАННЯ МЕШКАНЦІВ МІСТА КАЛУША

 

                                    Глава I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

Стаття 1. Консультативне опитування громадян.

Консультативне опитування громадян (далі - опитування) є формою безпосередньої участі мешканців міста у місцевому самоврядуванні. Опитування проводиться Калуською міською радою або її виконавчим комітетом з питань, які мають важливе значення для соціально-економічного і культурного розвитку міста, громадської безпеки, дотримання прав і свобод громадян.

 

Стаття 2. Предмет цього Положення.

Це Положення на основі Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», визначає види, порядок підготовки, проведення, встановлення результатів опитування і розгляду його результатів органами місцевого самоврядування.

Це Положення не виключає проведення з тих самих питань соціологічного опитування та інших видів соціологічних досліджень.

 

Стаття 3. Право громадян на участь в опитуванні.

В опитуванні мають право брати участь повнолітні громадяни України, які є мешканцями міста Калуша і зареєстровані в місті відповідно до встановлених правил реєстрації (далі - учасники опитування).

 

Стаття 4. Принципи опитування.

Мешканці міста Калуша беруть участь в опитуванні на основі рівного і прямого волевиявлення. В ході опитування кожен житель володіє одним голосом, яким він має право скористатися лише особисто.

Участь в опитуванні є вільною, контроль за волевиявленням мешканців не допускається. В ході опитування ніхто не може бути примушений до вираження своїх думок і переконань або відмови від них.

Підготовка, проведення та встановлення результатів опитування здійснюються відкрито і гласно.

 

Стаття 5. Організація опитування.

Організація опитування покладається на комісію з організації консультативного опитування та вивчення й узагальнення його результатів, в межах повноважень, визначених цим Положенням.

 

 

Глава II. ТЕРИТОРІЯ І ВИДИ ОПИТУВАННЯ

 

 Стаття 6. Територія опитування.

Опитування може проводитися в межах міста в цілому, серед мешканців одного або декількох  будинків, що мають спільну територію, розташованих на одній або кількох довколишніх вулицях, а також в межах вулиці - залежно від питання (питань), що виноситься на опитування.

 

Стаття 7. Питання, що виносяться на опитування.

На опитування може бути винесене будь-яке питання, що безпосередньо зачіпає інтереси громадян за місцем їх проживання або міста в цілому і стосується:

- обговорення проектів рішень міської ради з питань місцевого життя;

- екологічної безпеки жителів відповідної території;

- побутового, торговельного, медичного, загальноосвітнього, культурного та іншого обслуговування населення;

- благоустрою, озеленення, облаштування території;

- використання дворових і внутрішньодворових територій;

- здійснення інвестиційних проектів на відповідній території;

- інші питання розвитку місцевої інфраструктури.

Перелік питань, віднесених до консультативного опитування і зазначених у цій статті не є вичерпним.

На опитування не можуть виноситися питання, що порушують особисті права громадян; питання про скасування законних рішень органів державної влади та місцевого самоврядування; питання віднесені до відання органів суду та прокуратури; питання, пов’язані з обранням, призначенням і звільненням посадових осіб міської ради.

 

 Стаття 8. Види опитування.

         Опитування при опитуванні може бути таємним, поіменним, відкритим або закритим.

Опитування при опитуванні проводиться на дільницях для проведення опитування або за місцем проживання учасників опитування.

Таємне опитування проводиться по опитувальних листах на дільницях для проведення опитування.

Поіменне опитування проводиться по опитувальних листах або опитувальних списках як на дільницях для проведення опитування, так і членами комісії з організації консультативного опитування за місцем проживання учасників опитування.

Опитування може проводитися також у формі закритого або відкритого опитування на зборах мешканців.

 

Глава III. ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ ОПИТУВАННЯ

 

Стаття 9. Ініціатива проведення опитування.

Ініціатива проведення опитування належить:

міському голові;

виконавчому комітету Калуської міської ради;

Калуській міській раді;

ініціативній групі мешканців, що налічує не менше 30 громадян, які мають право на участь в опитуванні (далі – ініціативна група).

Ініціатива проведення опитування належить також місцевим громадським організаціям.     

Ініціатива проведення опитування може належати кільком ініціаторам. У цьому випадку ініціатори мають рівні права і обов'язки при підготовці та проведенні опитування.

 

Стаття 10. Звернення про проведення опитування.

Ініціатори проведення опитування (далі - ініціатори), зазначені в статті 9 цього Положення, направляють на ім’я міського голови звернення про проведення опитування. У ньому зазначаються:

- підстави опитування;

- пропоноване формулювання питання (питань), що виноситься на опитування;

- територія опитування;

- дата проведення опитування і його вид відповідно до цього Положення;

- адреса і телефон ініціатора (ініціаторів).

Звернення підписується ініціатором (ініціаторами) опитування.

Калуська міська рада в місячний термін після отримання звернення, на своїй сесії розглядає питання про необхідність проведення опитування.

Калуська міська рада має право відмовити ініціатору в проведенні опитування, якщо його проведення суперечить Конституції та законам України, а також цьому Положенню. Така відмова повинна бути вмотивованою.

Відмова може бути оскаржена до суду.

Про призначення опитування Калуська міська рада приймає рішення, в якому зазначаються:

- дата (термін) проведення опитування,

- його ініціатор,

- питання, що виноситься (виносяться) на опитування,

- територія опитування (адреси будинків, мешканці яких беруть участь в опитуванні, у випадку, якщо опитування відбувається в межах окремих будинків, назви вулиць, якщо опитування відбувається в межах вулиць),

- вид опитування та джерела фінансування заходів, пов'язаних з проведенням опитування.

Дата проведення опитування призначається не раніше як за один місяць і не пізніше як за два місяці від дня прийняття рішення про його проведення.

Якщо питання, що виносяться на опитування є актуальними та нагальними для реагування, про що зазначається у зверненні, виконавчий комітет Калуської міської ради може прийняти рішення про проведення опитування чи відмову у його проведенні без розгляду таких питань сесією міської ради.

Зміст відповідного рішення повинен містити інформацію, яка передбачена вище для рішень сесії. Дата проведення опитування у цьому випадку визначається в порядку, зазначеному у попередньому абзаці.

Повідомлення про призначення опитування та зміст проекту рішення або суть питання, що виноситься на опитування, оприлюднюється у місцевих засобах масової інформації у 10-денний термін з дня прийняття рішення про його призначення.

 

Стаття 11. Комісії з організації консультативного опитування та вивчення й узагальнення його результатів.

Для підготовки і проведення  консультативного опитування в межах міста Калуша, утворюються комісії:

- міська з консультативного опитування;

- дільничні комісії з консультативного опитування.

Для підготовки і проведення консультативного опитування в межах будинку (будинків), вулиці створюється будинкова або вулична  комісія з консультативного опитування. У випадку проведення опитування в межах будинку (декількох будинків) дільнична комісія не створюється. У такому разі будинкова комісія вчиняє всі передбачені даним Положенням дії для підрахунку голосів та встановлення результатів опитування.

 

Стаття 12. Утворення комісії з опитування.

Міська комісія з консультативного опитування утворюється Калуською міською радою одночасно з прийняттям рішення сесії міської ради про проведення консультативного опитування у складі 9-15 членів комісії.

Дільнична комісія з консультативного опитування утворюється  міською комісією у складі 5-9 членів не пізніше як за 25 днів - до консультативного опитування.

Представники до складу комісій можуть бути делеговані органами політичних партій,  громадських організацій, трудовими колективами або їх радами (конференціями), колективами навчальних закладів, зборами громадян за місцем проживання.

Будинкова або вулична  комісія з організації консультативного опитування та вивчення й узагальнення його результатів утворюється міською радою або виконавчим комітетом міської ради, залежно від того, хто приймає рішення про проведення консультативного опитування одночасно з прийняттям рішення про проведення консультативного опитування у складі 5-9 членів комісії. Представники до складу комісії можуть бути делеговані зборами громадян за місцем проживання.

Дільнична комісія з консультативного опитування скликається не пізніше як за 15 днів до дати проведення консультативного опитування.

Голова, заступник голови і секретар  комісій  з  консультативного опитування обираються на першому засіданні відповідної комісії.

 

Стаття 13. Повноваження міської, будинкової або вуличної  комісії з консультативного опитування.

Міська, будинкова або вулична  комісія з консультативного опитування:

1) організовує виконання цього положення при проведенні опитування;

2) організовує оповіщення мешканців про ініціатора, питання, що виносяться на опитування, порядок, місце, дату і час проведення опитування;

3) складає списки громадян, які мають право брати участь в опитуванні (у випадку, якщо дільничні комісії не створюються);

4) утворює дільниці для проведення опитування;

5) здійснює нагляд за своєчасним поданням дільничними комісіями для загального ознайомлення списків громадян, які мають право брати участь у опитуванні;

6) забезпечує виготовлення опитувальних листів або опитувальних списків і постачання їх до дільничних комісій;

7) встановлює форми і організовує виготовлення опитувальних листів або опитувальних списків;

8) організовує проведення опитування мешканців при опитуванні у відповідності до встановленого цим положенням порядку;

9) взаємодіє з ініціатором (ініціаторами), громадськими об'єднаннями та представниками засобів масової інформації;

10) здійснює інші повноважень відповідно до цього Положення;

11) встановлює результати консультативного опитування;

12) розглядає заяви і скарги на рішення і дії дільничних комісій, приймає з цих питань остаточні рішення;

13) розробляє  та затверджує  протокол про результати проведеного опитування в межах території опитування.

 

Стаття 14. Повноваження дільничної комісії з консультативного опитування.

Дільнична комісія з консультативного опитування:

1) вивішує в приміщенні дільниці текст проекту рішення (питання), що виноситься на опитування, надає громадянам можливість ознайомлення з ним під час підготовки до проведення консультативного опитування і в день опитування;

2) складає список громадян, які мають право брати участь в опитуванні по дільниці;

3) проводить ознайомлення громадян із списком, приймає і розглядає заяви про неправильності в списку і вирішує питання про внесення до нього відповідних змін;

4) приймає від громадян, які змінили місце свого перебування в період між поданням списків для загального ознайомлення і днем консультативного опитування заяви про включення їх до списків;

5) сповіщає громадян про день проведення консультативного опитування і місце опитування;

6) забезпечує підготовку приміщення і обладнання (матеріалів) для опитування;

7) організує опитування в день проведення консультативного опитування на дільниці;

8) проводить підрахунок голосів, поданих на дільниці для опитування;

9) розглядає заяви і скарги з питань підготовки консультативного опитування та організації опитування, приймає по них рішення;

10) розробляє  та затверджує  протокол про результати проведеного опитування на дільниці.

 

 

Стаття 15. Припинення повноважень комісій.

Повноваження комісій припиняються після офіційної передачі результатів опитування Калуській міській раді або її виконавчому комітету.

Калуська міська рада (її виконавчий комітет) забезпечує комісії необхідними приміщеннями, матеріально - технічними засобами та здійснює оплату понесених нею витрат.

 

Стаття 16. Список учасників опитування.

У список учасників опитування включаються мешканці (члени територіальної громади) Калуша, які на день проведення опитування досягли 18 років, які зареєстровані  на відповідній вулиці, чи будинку  де проводиться опитування.

Список складається комісією окремо по кожному будинку в порядку нумерації квартир.

У списку вказуються: прізвище, ім'я, по батькові, рік народження (у віці 18 років додатково день і місяць) та адреса місця проживання учасника опитування.

Як список учасників опитування може бути використаний список виборців за відповідними адресами.

Список учасників опитування складається в двох примірниках і підписується головою та секретарем комісії.

Включення в список мешканців, які мають право на участь в опитуванні відповідно до цього Положення, допускається в будь-який час, у тому числі і в день проведення опитування.

         Рішенння про включення додатково в список вирішується опитуванням членів дільничої комісії (комісії з опитування) більшістю голосів, при наданні  відповідних документів.

Список учасників опитування складається не пізніше ніж за 10 днів до проведення опитування.

У разі створення дільниць для опитування, список учасників опитування складається по кожній дільниці окремо.

 

Стаття 17. Дільниці для опитування.

Територія опитування за рішенням органу, що призначає проведення консультативного опитування може бути поділена на  дільниці для опитування.

Кількість дільниць та їх межі встановлюються органом, що прийняв рішення про їх створення.

Межі дільниці опитування можуть збігатися з межами виборчої дільниці.

Дільниці для опитування повинні мати спеціально обладнані приміщення на час проведення опитування.

Проведення опитування при опитуванні на дільницях забезпечують члени комісії.

Комісія не пізніше ніж за 10 днів оповіщає мешканців про створення дільниці (дільниць) для опитування, її (їх) місцезнаходження і час проведення опитування.

Мешканець, який має право на участь в опитуванні, може реалізувати  це право тільки на тій дільниці, де він включений до списку учасників опитування.

 

Стаття 18. Опитувальний лист.

В опитувальному листі міститься точно відтворений текст винесеного на опитування питання (питань) і вказуються варіанти волевиявлення голосуючого словами "за" або "проти" чи «так» або «ні», навпроти яких поміщаються порожні квадрати.

При винесенні на опитування декількох питань вони включаються в один опитувальний лист, послідовно нумеруються і відокремлюються один від одного горизонтальними лініями.

Альтернативні редакції будь-якої статті або якогось пункту винесеного на опитування проекту нормативного акту також послідовно нумеруються.

Опитувальний лист містить роз'яснення про порядок його заповнення.

Форму опитувального листа встановлює міська рада. У правому верхньому кутку опитувального листа ставляться підписи двох членів комісії.

 

Стаття 19. Опитувальний список.

Опитувальний список застосовується при поіменному голосуванні і являє собою список учасників опитування із зазначенням їх прізвища, імені, по батькові та місця проживання.

Праворуч від списку учасників опитування під точно відтвореним текстом питання (питань), винесеного на опитування, вказуються варіанти волевиявлення голосуючого словами "за" або "проти" чи «так» або «ні» і залишається місце для підпису учасників опитування і дати проведення опитування.

При винесенні на опитування декількох питань вони розташовуються в опитувальному списку послідовно.

Опитувальний список, в залежності від території опитування, складається по дільницях для опитування, побудинково, повулично і підписується головою і секретарем комісії.

 

Стаття 20. Таємне опитування.

Таємне опитування проводиться в приміщенні дільниці для опитування, де повинні бути спеціально обладнані місця для таємного опитування і встановлені скриньки для опитування, які на час опитування опечатуються. 

Опитувальний лист видається голосуючому членами комісії за списком учасників опитування під розписку.

Голосуючий пред'являє паспорт або інший документ, що засвідчує його особу і місце проживання.

Внесення паспортних даних до списку учасників опитування не здійснюється.

У випадку, якщо особа не має можливості самостійно розписатися в отриманні опитувального листа, вона має право скористатися допомогою іншої особи, за винятком членів комісії.

Особа, котра надала голосуючому допомогу, розписується у списку учасників  опитування в графі "Підпис учасника опитування про отримання опитувального листа" із зазначенням свого прізвища.

Опитувальний лист заповнюється особою, що голосує у спеціально обладнаному місці (кабінах або кімнатах), в якому не допускається присутність інших осіб, і опускається в скриньку для опитування, яка повинна знаходитися в полі зору членів комісії.

При проведенні опитуванння учасник опитування ставить знак "плюс" або будь-який інший знак в квадраті навпроти слова "за" чи "проти" чи «так» або «ні».

Члени комісії забезпечують таємницю опитування.

У випадку, якщо голосуючий вважає, що при заповненні опитувального листа зробив помилку, він має право звернутися до члена комісії, який видав опитувальний лист, з проханням видати йому новий опитувальний лист замість зіпсованого.

Член комісії видає голосуючому новий опитувальний лист, роблячи при цьому відповідну відмітку в списку учасників опитування проти прізвища відповідного учасника.

Зіпсований опитувальний лист погашається, про що складається акт.

Кількість скриньок для опитування визначається комісією.

Питання про проведення опитування із застосуванням переносних скриньок для опитування комісія вирішує самостійно.

Член комісії негайно відстороняється від участі в її роботі, якщо він порушує таємницю опитування або намагається вплинути на волевиявлення учасника опитування. Рішення про це приймається  комісією простою більшістю присутніх членів комісії.

 

Стаття 21. Поіменне опитування при опитуванні.

При поіменному опитуванні на дільниці для опитування голосуючий по пред'явленні паспорта або іншого документа, що засвідчує його особу і місце проживання, в опитувальному списку навпроти свого прізвища ставить знак "плюс" або будь-який інший знак в графі, відповідній його волевиявленню, і підписується. Він сам або на його прохання член комісії ставить у наступній графі дату опитування.

Поіменне опитування може проводитися за допомогою опитувальних листів на дільницях для опитування або за місцем проживання учасників опитування.

Голосуючий вказує в опитувальному листі своє прізвище, ім'я та по батькові, адресу, ставить знак "плюс" або будь-який інший знак в квадраті під словом "за" або "проти" чи «так» або «ні» у відповідності до свого волевиявлення і підписується. В опитувальному листі вказується також дата опитування.

На прохання голосуючого ці відомості може внести в опитувальний лист член комісії, але ставить знак у відповідному квадраті і підписується сам голосуючий.

При проведенні поіменного опитування за місцем проживання учасників опитування члени комісії використовують опитувальний список.

 

 

 

 

Стаття 22. Опитування на зборах мешканців.

У випадку опитування в межах будинку (декількох будинків), комісія має право провести збори учасників опитування для проведення опитування з питання (питань), винесеного на опитування.

Реєстрація учасників зборів проводиться за списком учасників опитування. Відкривають і ведуть збори представники комісії у кількості не менше трьох осіб. На зборах допускаються виступи ініціаторів, зацікавлених сторін з приводу питання (питань), винесеного на опитування, проте обговорення не проводиться.

Опитування на зборах проводиться з кожного питання окремо  "за" і окремо "проти" чи «так» або «ні».

У голосуванні беруть участь тільки учасники опитування, внесені до списку і зареєстровані на зборах.

Результати опитування заносяться до протоколу, який підписується всіма членами комісії, присутніми на зборах.

      

Стаття 23. Терміни проведення опитування.

Опитування проводиться в зручний для мешканців час протягом одного або декількох, але не більше 5-ти днів.

Рішення про термін та час проведення опитування приймає Калуська міська рада або виконавчий комітет міської ради одночасно з прийняттям рішення про проведення опитування.

     

Стаття 24. Встановлення результатів опитування.

Після проведення опитування дільнична (або інша уповноважена, якщо дільнична не створювалася)   комісія з консультативного опитування підраховує голоси мешканців по дільниці для опитування. За результатами підрахунку голосів комісією складається протокол про підсумки опитування, в якому зазначаються такі дані:

  • загальне число громадян, внесених до списку учасників опитування;

  • кількість громадян, які взяли участь в опитуванні;

  • кількість опитувальних листів, які визнані комісією недійсними, або кількість голосів в опитувальному списку, які визнані комісією недійсними;

  • кількість голосів, поданих "за" питання, винесене на опитування;

  • кількість голосів, поданих "проти" питання, винесеного на опитування;


одне з таких рішень:

 - визнання опитування таким, що відбулося;

 - визнання опитування таким, що не відбулося;

 - визнання опитування недійсним.

Якщо опитування проводилося по декількох питаннях, то підрахунок голосів і складання протоколу з кожного питання проводяться окремо.

Недійсними визнаються опитувальні листи невстановленого зразка, що не мають позначок членів комісії, а також листи, за якими неможливо достовірно встановити волевиявлення учасників опитування, а у випадках поіменного опитування - опитувальні листи, що не містять даних про голосуючого чи його підпису.

Дільнична (або інша уповноважена, якщо дільнична не створювалася) комісія визнає опитування недійсним, якщо допущені при проведення опитування порушення не дозволяють з достовірністю встановити результати волевиявлення громадян, які взяли участь у опитуванні.

Протоколи про підсумки опитування не пізніше 18-ї години наступного за днем опитування дня передаються міській чи вуличній комісії.

Міська, вулична або будинкова комісії з консультативного опитування на підставі протоколів про підсумки опитування складають протоколи про встановлення результатів консультативного опитування.

Протокол про результати консультативного опитування складається в 3-х примірниках і підписується членами комісії. Один примірник протоколу залишається в комісії, другий разом з опитувальними листами і опитувальними списками направляється Калуській міській раді, третій примірник надсилається ініціатору проведення опитування.

Копії першого примірника можуть бути надані засобам масової інформації.

Член комісії, не згодний з протоколом в цілому або окремим його положенням, має право додати до протоколу окрему думку.

До першого примірника протоколу додаються письмові скарги, заяви, що надійшли до комісії, та прийняті по них рішення. Завірені копії скарг, заяв і прийнятих по них рішеннях  додаються до другого примірника протоколу.

Комісії та Калуська міська рада забезпечують збереження документації з проведення опитування і недоторканність заповнених опитувальних листів та опитувальних списків до завершення опитування та встановлення його результатів.

 

Стаття 25. Гласність при підготовці і проведенні опитування.

На засіданнях комісії, а також під час проведення опитування, при підрахунку голосів на дільницях і встановлення результатів опитування мають право бути присутніми  представники ініціаторів опитування, органів місцевого самоврядування, громадських організацій, засобів масової інформації.

Повноваження зазначених представників засвідчуються довіреністю або посвідченням.

Про намір представників бути присутніми в день проведення консультативного опитування у приміщеннях для опитування або на засіданнях комісій потрібно повідомляти комісіям не пізніш як за два дні до опитування. Втручання зазначених представників у роботу комісій  не допускається.

Ініціаторам та іншим зацікавленим особам повинно бути надано рівне право на виклад своєї позиції з питання (питань), що виноситься на опитування. У цих цілях на території опитування повинні бути встановлені спеціальні стенди. Комісія, ініціатори і інші зацікавлені сторони мають право використовувати інші можливості для роз'яснення предмета (суті) питання (питань), що виноситься на опитування, якщо це не суперечить законодавству.

 

 

 

Стаття 26. Фінансове забезпечення проведення опитування.

Підготовка і проведення консультативного опитування здійснюється за рахунок міського бюджету.

Порядок фінансування підготовки і проведення консультативного опитування визначається Калуською міською радою.

 

Стаття 27. Результати опитування.

Результати опитування носять консультативний (дорадчий) характер.

Якщо орган, що прийняв рішення (видав розпорядження) про проведення консультативного опитуваннян, вважатиме за необхідне прийняття правового чи нормативного акта у зв'язку з результатами опитування, про це у двотижневий термін повідомляється ініціатор опитування.

Результати опитування, проведеного в порядку таємного опитування, підлягають обов'язковому розгляду Калуською міською радою або її виконавчим комітетом з прийняттям за результатами опитування рішення, яке доводиться до учасників опитування.

 

 

 

Секретар  міської ради                                                             Роман Боднарчук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Додаток 2


до рішення міської ради                                            від ___________ №  ____ 

 

 

МЕЖІ

місцевого консультативного опитування, що проводитиметься

30 жовтня 2016 року

 

         Місцеве консультативне опитування 30 жовтня 2016 року проводитиметься в межах будинків: по вул.Січових Стрільців, 1, 3, 5, 7, 9, 15, 17 та по вул. Пушкіна, 7, 11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Секретар міської ради                                      Роман Боднарчук

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3


до рішення міської ради                                            від ___________ №  ____ 

 

Склад

комісії з проведення місцевого консультативного опитування

30 жовтня 2016 року

 

 

1. Гук Ніна Володимирівна – вчитель загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 7.

2. Данків Роман Богданович -  вчитель загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 7.

3. Кульчицька Лоліта Юріївна - вчитель загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 7.

4. Тимків Леся Мирославівна - вчитель загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 7.

5. Ясніковська Богдана Богданівна – заступник директора з господарської роботи загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 7

 

 

 


















Секретар міської ради                                      Роман Боднарчук


 



Додаток 4


до рішення міської ради                                            від ___________ №  ____ 

 






               Член комісії ________ ____________

Підпис, прізвище, ім’я та по батькові

Член комісії ________ ____________

Підпис, прізвище, ім’я та по батькові

 

ОПИТУВАЛЬНИЙ ЛИСТ

для проведення

місцевого консультативного опитування

 

____30 жовтня 2016 року______

(дата проведення місцевого референдуму)

________________м._Калуш  Івано-Франківської області______________

(найменування села, селища, міста із зазначенням району, області, Автономної Республіки Крим) 

 



з питання:

 

Чи вважаєте Ви доцільним будівництво Церкви

(формулювання питання, що виноситься на місцевий референдум)            

Царя Христа релігійної громади УГКЦ в районі вулиць Пушкіна та Січових Стрільців (біля КП «ЖЕО №4»)?

 

 











 

                      ТАК  -------------------------

 











 

                       НІ     ----------------------------

 

Для здійснення волевиявлення, слід проставити значок «+»(плюс), або будь-який інший значок у квадратику навпроти обраного рішення.

 



 

Секретар міської ради                                      Роман Боднарчук