ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XIX

Скликання:

VII

Вид:

В цілому

Номер:

2

Дата реєстрації:

22.11.2016

Проголосовано:

24.11.2016 11:00:07

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    32
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    1
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    3

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 2

Текст:




                                     2.    РІШЕННЯ

 

від       ___________________                                                                          м.Калуш        









 

 

 

Про фінансово-господарську діяльність КП «Житлово-експлуатаційна організація №4». 

 
   

 

(______________________ демократичного скликання)

 

 

 

             Відповідно до плану роботи міської ради на друге півріччя 2016  року (рішення міської ради № 350 від 30.06. 2016 р.), керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні”,  Калуська міська рада

 

 

ВИРІШИЛА:

 

 

Інформацію про фінансово-господарську діяльність за 2015 – І півріччя  2016 рр. КП «Житлово-експлуатаційна організація №4»  Калуської міської ради взяти до відома   (додається).

 

 

 

 

 

Міський голова                                                                       Ігор Матвійчук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звіт про фінансово-господарську діяльність

КП "ЖЕО №4" за 2015 рік та січень-червень 2016 року.

     

          Комунальне підприємство "ЖЕО №4" утворене Калуською міською радою в розпорядчому порядку рішенням від 24 липня 2002 року №54, шляхом заснування нового підприємства на базі відокремленої частини комунальної власності територіальної громади м. Калуша.

          Після проведення реорганізації відповідно до рішення Калуської міської ради від 21.08.2008 №686 Підприємство є правонаступником виключених із державного реєстру комунальних підприємств «Житлово-експлуатаційна організація №5», «Житлово-експлуатаційна організація №6».

          Підприємство входить до сфери управління Калуської міської ради, яка є представником власника – територіальної громади міста Калуша і безпосередньо підпорядковане виконавчому комітету Калуської міської ради.

         Підприємство є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в банках, печатку та кутовий штамп.

         Свою діяльність КП "ЖЕО №4" здійснює відповідно до чинного законодавства України та Статуту, затвердженого рішенням Калуської міської ради..

          Підприємство знаходиться на загальній системі оподаткування та є платником податку на додану вартість відповідно до свідоцтва НБ №104505 виданого Калуською  державною податковою інспекцією України від 26.09.2002 року № 13099261.

Мета і предмет діяльності підприємства

 

         Метою підприємства є забезпечення якісного утримання житлового фонду та нежитлових приміщень в належному технічному стані, контролю за дотриманням споживачами правил і норм використання житлових і нежитлових приміщень, іншої діяльності відповідно до Статуту, для задоволення суспільних та особистих потреб населення, підприємств, установ, організацій та інших господарюючих  суб»єктів, досягнення економічних, соціальних результатів шляхом систематичного здійснення господарської діяльності.

          Згідно з Статутом предметом діяльності підприємства  є :

  • технічне обслуговування будинків та прибудинкових територій;

  • проведення планових та позапланових оглядів житлових та нежитлових


фондів;


  • виконання ремонтно-будівельних та монтажних робіт;

  • організація та проведення планово-профілактичних робіт, технічного


обслуговування та експлуатації інженерних мереж теплопостачання, каналізації та електропостачання;


  • виконання функцій замовника на поточний та капітальний ремонт


житлового фонду;


  • комерційна діяльність; надання інформаційних, комерційних,


будівельних, транспортних та інших платних послуг суб»єктам підприємницької діяльності та населенню;


  • проведення робіт з збирання, вивезення та захоронення твердих


побутових відходів;


  • інші види діяльності, не заборонені чинним законодавством України.



Характеристика підприємства

 

            Станом на 30.06. 2016 року на балансі КП "ЖЕО №4" обліковується 152 житлових будинки ( в тому числі 9 гуртожитків), 19 з них обладнано ліфтами. В даних будинках розміщено 9871 квартира. Загальна площа житлових приміщень становить 479,8тис.м кв., де зареєстровано 25278 мешканців, площа квартир – 459,6тис.м кв., з них з ліфтами – 44,3тис.мкв.

            Загальна площа приватизованих квартир становить 439,0 тис. м кв. або 95% до загальної кількості.

Доходи

 

           За результатами господарської діяльності на протязі 2015 року та січня-червня 2016 року. підприємством нараховані доходи склали 14185,3 тис.грн, в тому числі за 2015 рік – 9082,6 тис.грн., та січень-червень 2016 року – 5102,7 тис.грн. Фактично поступило коштів від наданих послуг в сумі 14033,3 тис.грн. (в тому числі за 2015 р. – 8632,8 тис.грн., січень-червень 2016 р.- 5400,5 тис.грн.), що склало 99 відсотки до нарахованої суми доходу.

Статті доходів по КП «ЖЕО №4» за 2015 рік та січень-червень 2016 року.                                                                                                                                                                                      

                                                                                                                             Тис.грн. (без ПДВ)

































































































































































































    Фактичні за 

2015 рік
Фактичні за січень-червень 2016 року Всього (гр.3+гр.4)
1 2 3 4 5
1.  За послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, з них 6829,8 3825,1 10655,0
  -нарахування мешканцям 5365,6 2203,3 7568,9
  -субсидія 1124,5 1442,1 2566,6
  -пільга 339,7 179,7 519,4
2. Відшкодування витрат на утримання будинків підприємцями та підприємствами різних форм власності 245,4 130,9 376,3
3. Відшкодування витрат від утрим. Електромереж 100,7 75,9 176,6
4. Інші доходи 113,9 41,4 155,3
  -в-ні роботи по обрізці приладів опалення 26,9 4,1 31,0
  -видача актів 11,2 1,4 12,6
  -видача довідок 0,6 0,05 0,65
  -видача характеристики 0,01 - 0,01
  -послуги автотранспорту 42,6 21,1 63,7
  -виконані роботи 5,8 4,2 10,0
  -відшкодування мобілізованим 21,0 - 21,0
  -відшкодування майстром Марійчин/металолом 0,3 - 0,3
  -металолом 1,2 8,5 9,7
  -інші доходи 4,3 2,1 6,4
5. Відшкодування фондом комунального майна коштів від орендної плати 283,4 193,2 476,6
14. Разом без гуртожитків 7573,2 4266,5 11839,7
15. Фінансовий результат без гуртожитків, прибуток+, збиток - -2079,9 -504,9 -2584,8
16. За послуги з утримання гуртожитків 1509,4 836,2 2345,6
17. Фінансовий результат по гуртожитках, прибуток+, збиток - -635,6 -635,3 -1270,9
18. Всього доходів 9082,6 5102,7 14185,3
19. Фінансовий результат, прибуток+, збиток - -2715,5 -1140,2 -3855,7

 

          За вказаний період найбільшу питому вагу з загальному обсязі доходу займає нарахована плата з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій 75,1 відсотки (10655,0 тис.грн.).

           Фактично поступило плати від мешканців житлових будинків за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій 7534,3 тис.грн., що склало 99,5 відсотки до нарахованих (7568,9 тис.грн.).

          Питома вага відшкодування витрат підприємцями, підприємствами різних форм власності, фізичними особами за послуги з утримання будинків та прибудинкових територій в нарахованій сумі доходу за вищевказаний період склала 2,7 відсотки (376,3тис.грн.), а фактично отримано 349,0 тис.грн. - 92,7 відсотки до нарахованих.

          За період з 2015 року по січень-червень 2016 року фактичне нарахування відшкодування витрат від утримання електромереж 176,6 тис.грн. відповідно становить 1,2 відсотка в загальному доході, відшкодована сума рівняється 163,3 тис.грн., тобто 92,5 відсотки до нарахованих.

          Фактично, за вказаний період підприємством нарахована плата за проживання в гуртожитках в сумі 2345,6 тис.грн., що становить 16,5 відсотки загального обсягу доходу. Отримано коштів від плати за проживання в гуртожитках 2233,8 тис.грн.95,2 відсотки до нарахованих.

           Інші доходи склали 631,9 тис.грн. – 4,4 відсотка в загальних доходах, поступило інших доходів в сумі 604,6 тис.грн., з них 476,6 тис.грн. кошти орендної плати від фонду комунальної власності територіальної громади м. Калуша.

           Одержано коштів, що профінансовано бюджетом по субсидіях та пільгових категоріях населення в сумі 3148,3 тис.грн, що становить 102 % до нарахованих (3086,0 тис.грн.).

Витрати

 

           Фактичні витрати підприємства склали загалом 18041,0 тис.грн., в тому числі за 2015 рік 11798,1 тис.грн.та за січень-червень 2016 року – 6242,9 тис.грн. Так, матеріальні витрати склали 8292,5 тис.грн., витрати на зарплату та відрахування на заробітну плату -8963,3 тис.грн., амортизація102,6 тис.грн, інші витрати (розрахунково-касове обслуговування та послуги банку, послуги зв»язку, податки та обов»язкові платежі, охорона приміщень та інші) – 682,6 тис.грн.

Статті витрат по КП «ЖЕО №4» за 2015 рік та січень-червень 2016 року.                                                                                                                                                                                      

                                                                                                                            Тис. грн. (без ПДВ)


































































































































    Фактичні за 

2015 рік
Фактичні за січень-червень 2016 року Всього (гр.3+гр.4)
1 2 3 4 5
1. Матеріальні витрати 5165,6 3126,9 8292,5
  -техобслуговування ліфтів 94,6 47,2 141,8
  -вивіз та захоронення ТПВ 1382,0 645,2 2027,2
  -електроенергія 849,1 602,8 1451,9
  -матеріали 1176,8 730,0 1906,8
  -інші матеріальні витрати 1663,1 1101,7 2764,8
2. Витрати на заробітну плату 4477,6 2369,7 6847,3
  Заробітна плата 4411,2 2342,5 6753,7
  Лікарняні за рахунок п-ва 66,4 27,2 93,6
3. Відрахування на соц..заходи 1592,4 523,6 2116,0
  Разом заробітної плати з відрахуванними: 6070,0 2893,3 8963,3
4. Амортизація 69,0 33,6 102,6
5. Інші витрати 493,5 189,1 682,6
6. Всього витрат, з них  11798,1 6242,9 18041,0
  -утримання гуртожитків 2144,9 1471,5 3616,4

 

 

          Питома вага матеріальних витрат у загальних доходах склала 58,5 відсотки, відповідно витрати на заробітну плату з відрахуваннями63,2 відсотки, амортизація – 0,7 відсотки, інші витрати4,8 відсотки (всього 127,2 відсотки).

Фінансові результати

 

           За період з 2015 року по січень-червень 2016 року за результатами фінансово-господарської діяльності підприємством отримано збиток в сумі 3855,7 тис.грн., в тому числі за 2015 рік – 2715,5 тис.грн. та січень-червень 2016 року – 1140,2 тис.грн.

Тарифи

           Основною причиною збитковості підприємства є невідшкодування тарифами 100 % вартості за надання послуг, а також невідшкодування в повному обсязі витрат за проживання в гуртожитках.

           Рівень відшкодування собівартості тарифом на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у 2015 році становив 68,1 відсотки : для будинків з ліфтами – 65,6%, для будинків без ліфтів – 68,4%. Відповідно за січень-червень 2016 року - 68,9 відсотки : для будинків з ліфтами – 65,5%, для будинків без ліфтів – 69,3%.

Рівень відшкодувань тарифом собівартості

 






























Затверджений (середньозважений) тариф, грн./кв.м Фактична собівартість на 01.07. 2016 р.,грн./кв.м(без ПДВ) Рівень відшкодувань, %
Се6редньо

зважений тариф
В будинках

з ліфтом
В будинках

без ліфта
Всього В будинках

з ліфтом
В будинках

без ліфта
Се6редньо

зважений тариф
В будинках

з ліфтом
В будинках

без ліфта
1,430 1,550 1,417 1,730 1,972 1,704 68,9 65,5 69,3

 

           Формування доходів на підприємстві здійснювалося виходячи із тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затверджених рішенням виконавчого комітету Калуської міської ради від 18.04.2013 №82, де середньозважений тариф для будинків становить 1,430 грн. за 1 кв.м: для будинків при наявності ліфта - 1,550 грн. за 1 кв.м загальної площі, при відсутності ліфта – 1,417 грн. за 1 кв.м загальної площі.

           За 2015 рік фактична собівартість послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій склала 1,751 грн./м кв., а саме:

                  - 1,971 грн./м кв. в будинках з ліфтами ;

                  - 1,727 грн./м кв. в будинках без ліфтів.

Відповідно за січень-червень 2016 року - 1,730 грн./м кв., а саме:

                  - 1,972 грн./м кв. в будинках з ліфтами ;

                  - 1,704 грн./м кв. в будинках без ліфтів.

 

Перелік послуг

            До складу послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій входять наступні види робіт:

  • прибирання прибудинкової території;

  • прибирання сходових кліток перших поверхів (два рази в тиждень);

  • прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівлі (два рази в рік);

  • вивезення побутових відходів (перевезення та захоронення);

  • технічне обслуговування внутрібудинкових систем: холодного водопостачання,


водовідведення, централізованого опалення і зливової каналізації та ліквідація аварій у внутрішньо квартирних мережах;


  • обслуговування димовентиляційних каналів (згідно графіку);

  • поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньо будинкових систем


холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків;


  • прибирання снігу, посипання призначеної для проходу частини прибудинкової


території протиожеледними сумішами;


  • освітлення місць загального користування (під»їзди будинку);

  • технічне обслуговування ліфтів;

  • енергопостачання для ліфтів.


            Діючі середні тарифи (1,417 – 1,550 грн./м кв.), за якими проводиться нарахування оплати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій є не самоокупними і не покривають вартості економічно обгрунтованих витрат на надані послуги, так як тариф на вивіз твердих побутових відходів, що є складовою тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, був затверджений рішенням МВК після розрахунку економічно обґрунтованих витрат ЖЕО №4 ( ціна в тарифі 33,99 грн. за 1 м куб., а фактично, згідно договору з КП «Екосервіс», підприємство сплачує по ціні 39,68 грн. за 1 м куб.), зросла вартість електроенергії на 56 % ( в тарифі 0,3648 грн./кВт, а фактично 0,57 грн./кВт), на газ в 10 разів, ціни на паливо та матеріали на 97 % , витрати на заробітну плату з нарахуваннями, що пов»язано з ростом граничного рівня мінімальної заробітної плати та індексацією зарплати.

 

Чисельність працівників та оплата праці

          Середньооблікова кількість працівників станом на 30.06.2016 року по підприємству  становила 149 чоловік, з них 25 – апарат управління.

          Нарахування заробітної плати працівникам підприємства проводиться на підставі наказів на прийом, переміщення та звільнення з роботи, табелів обліку використання робочого часу, згідно встановлених (затверджених міським головою) посадових окладів та тарифних ставок з врахуванням фактично відпрацьованого часу.

            Фактично, за період  2015 року по січень-червень 2016 року, витрати з оплати праці працівників склали 6847,3 тис.грн., з них у 2015 році – 4477,6 тис.грн. і за січень-червень 2016 року – 2369,7 тис.грн.  Середньомісячна зарплата працюючого склала 2553 грн.

          Заборгованість по виплаті заробітної плати працівникам станом на 30.06.2016 року склала 324,3 тис.грн.(місячна заборгованість).

 

Дебіторська заборгованість

          Технічний стан житлових будинків та фінансовий стан підприємства зумовлений заборгованістю за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також за проживання в гуртожитках з боку населення. Станом на 30.06.2016 року дебіторська заборгованість по КП "ЖЕО №4"становила 4014,2 тис.грн. Заборгованість мешканців перед підприємством 3580,8 тис.грн.

          За період 2015 року та січень-червень 2016 року укладено договорів про реструктуризацію боргів населення 11 штук на суму 26,9 тис.грн., з них поступила оплата на суму 11,7 тис.грн.

          До Калуського міськрайонного суду подано за даний період 92 позовних заяв на фізичних осіб про стягнення заборгованості за надані послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій на суму 194,9 тис.грн., по яких судом прийнято позитивне рішення. З метою забезпечення відшкодування заборгованості підприємством подано до Державної виконавчої служби для примусового виконання 65 судових накази у 2015 році на суму 134,6 тис.грн. та 27 у січні-червні 2016 року на суму 60,3 тис.грн.

 

Кредиторська заборгованість

 

          Загальна сума кредиторської заборгованості станом на 30.06.2016 року склала 18004,8 тис.грн., із них за отримані товарно-матеріальні цінності, роботи, послуги12964,4 тис.грн.

          Із загальної суми кредиторська заборгованість перед: КП «Водотеплосервіс» -9472,2тис.грн., КП «Екосервіс» - 2459,1тис.грн., СРБПП «Ліфткомплект» - 13,9тис.грн., Калуський РЕМ – 88,7тис.грн., ТзОВ «Івано-Франківськгаз збут» - 408,5тис.грн., інші послуги – 522,0 тис.грн.. Крім того заборгованість по: ПДВ – 3495,0 тис.грн., ПДФО (податок з фізичних осіб) – 991,1тис.грн., ЄСВ (єдиний соціальний внесок) – 89,0тис.грн., заробітній платі – 324,3 тис.грн., інших послугах та податкових забов»язаннях – 141,0 тис.грн.,

          Протягом 2015 року по січень-червень 2016 року від мешканців квартир поступило 810 письмових звернень. З них 771 заяву розглянуто задовільно, 16 – відмовлено в зв"язку з тим, факти не підтвердились, 56 – знаходять на виконанні у 2016 році.

Статутний капітал

 

          Станом на 01.01.2015 року статутний капітал був сформований в сумі 8909,8 тис.грн., на 30.06.2016 року  становив 12009,8 тис.грн., тобто зріс на 3100,0 тис.грн. за рахунок поповнення статутного фонду підприємства на підставі рішень Калуської міської ради.

           Фактично, за 2015 рік та січень-червень 2016 року підприємством отримано коштів на поповнення статутного фонду в сумі 5698,5 тис.грн.( в тому числі за 2015 рік – 4548,5 тис.грн. та січень-червень 2016 року – 1150,0 тис.грн.), з яких використано:

- 3023,3 тис.грн. на ремонт під»їздів і сходових кліток та бетонування площадок вжитловихбудинках(Литвина,9,Січ.Стрільців,15,Хіміків,2,14,Б.Хмельницького,56,41,47,43,37,39,49,Тихого,1,7, Стуса,8, Коновальця,20,5, Пушкіна,15б). На даний час виконується ремонт під»їздів та сходових кліток по вул.Литвина,4, Стуса,12,10;

-   549,5 тис.грн. на ремонт покрівлі, дашків та зовнішнього водозливу;

71,0 тис.грн. на ремонт квартир по вул.Хіміків,36/18, Б.Хмельницького,19/48;

1024,0 тис.грн. на заміну вхідних дверей на металеві та ремонт вікон;

13,7 тис.грн. на проведення дезінсекції;

55,0 тис.грн. на закупівлю матеріалів;

21,2 тис.грн. на встановлення майданчику;

940,8 тис.грн. на виплату заробітної плати та  нарахування на зарплату.

Звіт про проведені ремонтні роботи

 

          За даний період КП "ЖЕО №4" проведено поточний ремонт м"яких покрівель 2655 м кв. на суму 109,8 тис.грн. ( в тому числі за 2015 рік – 2118 м кв на суму 89,3 тис.грн. та січень-червень 2016 року –  537 м кв. на суму 20,5 тис.грн.), 82 м погонних відремонтовано та замінено водостічних труб і жолобів на суму 7,6 тис.грн. Проведено ремонт та пофарбування 68 під"їздів на суму 179,3 тис.грн. .( в тому числі за 2015 рік – 40 під»їздів на суму  105,5 тис.грн. та січень-червень 2016 року – 28 під»їздів на суму73,8 тис.грн.)

          КП "ЖЕО №4" проведено великий об"єм робіт по підготовці житлового фонду до осінньо-зимового періоду. Ремонт вхідних дверей, дверей виходу на дах та в підвал  на суму 4,8 тис.грн. Проведено заміну та ремонт стояків системи центрального опалення 1863 м погонні на суму 49,7 тис.грн. ( в тому числі за 2015 рік – 1136 м погонних на суму 31,8 тис.грн. та січень-червень 2016 року – 727 м погонних на суму 17,9 тис.грн.), також запірної арматури 1104 штук на суму 98,4 тис.грн. .( в тому числі за 2015 рік – 675 щтук на суму 53,3 тис.грн. та січень-червень 2016 року – 429 штук на суму 45,1 тис.грн.), засувок 72 на суму 58,6 тис.грн. .( в тому числі за 2015 рік – 49 засувок на суму 39,9 тис.грн. та січень-червень 2016 року – 23 засувок на суму 18,7 тис.грн.).

             Проведено заміну та ремонт стояків системи холодного водопостачання 828 м погонних на суму 24,3 тис.грн. ( в тому числі за 2015 рік – 573 м погонні на суму 16,4 тис.грн. та січень-червень 2016 року – 255 м погонні на суму 7,9 тис.грн.), також запірної арматури 957 штук на суму 78,6 тис.грн. .( в тому числі за 2015 рік – 652 штуки на суму 51,5 тис.грн. та січень-червень 2016 року – 305 штук на суму 27,1 тис.грн.), засувок 23 на суму 18,7 тис.грн. .( в тому числі за 2015 рік – 7 засувок на суму 5,7 тис.грн. та січень-червень 2016 року – 16 засувок на суму 13,0 тис.грн.)

          Відремонтовано та замінено внутрішні водопроводи опалення 1409 м погонних на суму 85,5 тис.грн. ( в тому числі за 2015 рік –661 м погонні на суму 46,2 тис.грн. та січень-червень 2016 року – 748 м погонні на суму 39,3 тис.грн.).

           Відремонтовано та замінено внутрішні водопроводи холодного водопостачання 1299,5 м погонних на суму 90,1 тис.грн. ( в тому числі за 2015 рік –851,5 м погонні на суму 58,8 тис.грн. та січень-червень 2016 року – 448 м погонні на суму 31,3 тис.грн.).

            Відремонтовано та замінено внутрішні каналізаційні мережі 841,9 м погонних на суму 31,0 тис.грн. ( в тому числі за 2015 рік –544,9 м погонні на суму 19,9 тис.грн. та січень-червень 2016 року – 297 м погонні на суму 11,1 тис.грн.), також запірної арматури (коліна, хрестовини, трійники, заглушки, переходи та ін.) 834 штук на суму 30,6 тис.грн. .( в тому числі за 2015 рік – 557 штук на суму 20,6 тис.грн. та січень-червень 2016 року – 277 штук на суму 10,0 тис.грн.).

          Замінено та відремонтовано електричні мережі 1917 м/п на суму 9,0 тис.грн. (в тому числі за 2015 рік – 1462 м погонних на суму 6,9 тис.грн. та січень-червень 2016 року – 455 м погонних на суму 2,1 тис.грн.), Проведено заміну 300 електричних автоматів коридорного освітлення на суму 12,4 тис.грн.( в тому числі за 2015 рік – 208 штук на суму 7,6 тис.грн. та січень-червень 2016 року – 92 штук на суму 4,8 тис.грн.), електролічильників однофазних 7 на суму 1,9 тис.грн. (в тому числі за 2015 рік  – 2 штуки на суму 0,4 тис.грн. та січень-червень 2016 року – 5 штук на суму 1,5 тис.грн.). Встановлено трансформаторів струму 3 штуки – 0,5тис.грн., таймерів керування коридорним освітленням 37 штук на суму 6,9 тис.грн.( в тому числі за 2015 рік – 17 штук на суму 3,3 тис.грн. та січень-червень 2016 року – 20 штук на суму 3,6 тис.грн.), електролампочки на під»їзди 1832 штук на суму 10,8тис.грн.( в тому числі за 2015 рік –1104 штук на суму 5,7 тис.грн. та січень-червень 2016 року – 728 щтук на суму 5,1 тис.грн.). Встановлено світильники при входах в під»їзди 51 на суму 7,6 тис.грн.( в тому числі за 2015 рік – 35 штук на суму 6,2 тис.грн. та січень-червень 2016 року – 16 на суму 1,4 тис.грн.).

          Проводиться чистка підвальних приміщень. Проведено ремонт та пофарбування малих архітектурних споруд 208 м. кв на суму 8,3 тис.грн., виготовлено та встановлено 14 лавочок біля під»їздів житлових будинків, відремонтовано бетонних сходів у 16-ти під»їздах житлових будинків. Влаштовано у 24 –х під»їздах житлових будинків поручні входів у під»їзд.

          У 2015 році було проведено заміну метало пластикових вікон на сходових площадках 12,4 м кв на суму 5,7 тис.грн.

            За 2015 рік та січень-червень 2016 року в гуртожитках замінено 23 унітази на суму 10,0 тис.грн., змивних бачків – 23 штуки на суму 5,6 тис.грн., водяних шлангів 67 штук на суму 1,5 тис.грн.

          Комунальним підприємством надавалася допомога підшефним дошкільним та навчальним закладам по ремонту системи водопостачання та теплопостачання, а також  транспортні послуги трактора.

 

         

Директор КП "ЖЕО №4"                                   В.С. Фурда