ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:



Надія Гуш

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XIX

Скликання:

VIII

Вид:

В цілому

Номер:

1755

Дата реєстрації:

16.09.2021

Проголосовано:

29.09.2021 11:16:18

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    29
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    1
  • Не голосували
    3
  • Відсутні
    6

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 1755

Текст:


 

 

Про внесення змін до структури

та загальної чисельності апаратів ради,

виконавчого комітету та виконавчих

органів Калуської міської ради  

 

Керуючись пунктом 5 частини першої статті 26, пунктом 6 частини четвертої статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на підставі службової записки заступника міського голови Надії Гуш міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Провести зміни в діючій структурі апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради, а саме:

    1. Вивести дві штатних одиниці головного спеціаліста-інспектора з паркування відділу транспорту управління економічного розвитку міста;

    2. Вивести дві штатних одиниці спеціаліста І категорії відділу благоустрою та закупівель управління житлово-комунального господарства міської ради;

    3. Збільшити чисельність управління земельних відносин міської ради на одну штатну одиницю;

    4. Збільшити чисельність відділу кадрової роботи і нагород виконавчого комітету міської ради на одну штатну одиницю;

    5. Збільшити чисельність господарського відділу виконавчого комітету міської ради на 0,5 штатних одиниць.




 


  1. У зв’язку з необхідністю зміни організаційної структури управління освіти міської ради, а саме: ліквідації відділу технічного обслуговування, логопедичного пункту та створення нових відділів:

    1. Збільшити чисельність апарату управління освіти міської ради на чотири штатних одиниці;

    2. Начальнику управління освіти Ірині Люклян у місячний термін розробити та подати на затвердження міської ради Положення про управління освіти міської ради у новій редакції.




 


  1. Затвердити загальну чисельність апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради в кількості 321,5 штатних одиниць згідно з додатком.

  2. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Андрія Найду.


 

 

Міський голова                                                           Андрій Найда                             

 

 
Додаток

до рішення міської ради

від  ____________  р. №  _____

 

СТРУКТУРА ТА ЗАГАЛЬНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ

апаратів ради, виконавчого комітету

та виконавчих органів Калуської міської ради

 








































































































































































                               Структурний підрозділ, посада Кількість

штатних

одиниць
Міський голова 1
Апарат ради
Секретар міської ради 1
Відділ організаційно-правової роботи ради 6
Всього у апараті ради: 7
Апарат виконавчого комітету
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради 1
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради 3
Керуючий справами виконавчого комітету 1
Староста 11
Юридичний відділ 4
Відділ бухгалтерського обліку і звітності 4
Загальний відділ 20
Організаційний відділ 3
Відділ кадрової роботи і нагород 3
Відділ ведення Державного реєстру виборців 3
Патронатна служба 1
Господарський відділ 18,25
Управління «Центр надання адміністративних послуг»*** 33
Всього в апараті виконкому: 105,25
Виконавчі органи міської ради без статусу юридичної особи
Відділ з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю 3
Всього: 3
Виконавчі органи міської ради (юридичні особи)
Архівний відділ 4
Управління у справах сім’ї, молоді, фізкультури і спорту 5,5
Служба у справах дітей 7
Управління культури, національностей та релігій**** 6
Управління освіти 12
Управління житлово-комунального господарства 21,5
Управління з питань надзвичайних ситуацій 38
Управління комунальної власності* 5
Управління соціального захисту населення 47
Фінансове управління 11,5
Управління будівництва та розвитку інфраструктури** 9
Управління економічного розвитку міста 16,5
Відділ державного архітектурно-будівельного контролю 5,25
Управління земельних відносин 9,5
Управління архітектури та містобудування 7,5
Всього: 205,25
Разом у міській раді та виконавчому комітеті: 321,5

 

                                                                                                             

* Крім зазначених, в управлінні комунальної власності утримуються 7 працівників за рахунок коштів Програми приватизації комунального майна територіальної громади міста Калуша.

 

            ** Крім зазначених, в управлінні будівництва та розвитку інфраструктури – 16 працівників за рахунок зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єктів.

 

            *** Крім зазначених, у центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради – 2 працівники за рахунок Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2020-2022 роки.

 

            **** Крім зазначених, в управлінні культури, національностей та релігій – 1,5 штатних одиниці за рахунок Програми забезпечення реалізації проекту «КУЛЬТУРА У ВІДДЗЕРКАЛЕННІ – Реставрація Будинку Культури в м. Сеїні (Румунія) та Концертного Залу у м. Калуш (Україна) у Мультикультурні центри» на 2019-2021 роки.

 

 

 

Секретар міської ради                                                                 Віктор Гільтайчук