ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XX

Скликання:

VII

Вид:

В цілому

Номер:

8

Дата реєстрації:

21.12.2016

Проголосовано:

22.12.2016 16:22:43

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    23
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    2
  • Не голосували
    2
  • Відсутні
    10

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 8

Текст:




8.  РІШЕННЯ


від ________ ______2016р. № ______                                                 м. Калуш

                                      

                                    (_____________сесія сьомого                                                       демократичного  скликання

Про Програму розвитку

автотранспорту загального

користування  м.  Калуша

на 2017-2019 роки.

 

З метою реалізації державної політики у сфері транспорту, відповідно до       Закону України «Про автомобільний транспорт» та заслухавши і обговоривши проект Програми розвитку автотранспорту загального користування м. Калуша на              2017–2019 роки, керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  міська рада

 

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити Програму розвитку автотранспорту загального користування           м. Калуша на 2017-2019 роки  (додається).

 

2. Визначити головним виконавцем і розпорядником коштів Програми розвитку автотранспорту загального користування  м. Калуша на 2017-2019 роки управління економічного розвитку   міста  міської ради (Юрій Соколовський).

 

3. Управлінню економічного розвитку   міста  міської ради (Юрій Соколовський) щорічно звітуватись на сесіях міської ради про хід виконання Програми розвитку автотранспорту загального користування  м. Калуша на 2017-2019.

 

4.    Вважати таким, що втратило чинність рішення міської ради від 05.01.2015 року № 2824 «Про Програму розвитку автотранспорту загального користування м. Калуша на 2015–2016 роки»

 

5.   Контроль  за  виконанням цього рішення покласти на заступника  міського     голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради  Руслану Вайду.

 

 

 

  Міський голова                                                                 Ігор Матвійчук

 

 

 

 

 

 

                      

 

 

 

 

 

 

1.Загальні положення


 

            Автомобільна галузь є важливим сектором економіки м. Калуша, що обслуговує на сьогодні практично всі галузі народного господарства та всі верстви населення, сприяючи розвитку транспортно-економічних зв’язків та якості життя громадян міста.

Автомобільний транспорт – важлива складова інфраструктури міста, яка забезпечує життєдіяльність суспільства у виробничій і невиробничій сферах, задовольняє потреби населення в перевезеннях пасажирів автобусами загального користування.    



2. Аналіз стану пасажирських перевезень у  м.  Калуші


 

На сьогоднішній день для задоволення потреб населення м. Калуша в пасажирських перевезеннях створена мережа міських автобусних маршрутів, що складається з 16 постійних автобусних маршрутів, на яких працюють 3 підприємства перевізники:           ПАТ «Калуське АТП», ТзОВ «Автотранспортна асоціація», ТзОВ «Калуш-транс»,          та  2 приватні підприємці - перевізники Ігор Лялюк та Віктор Зварич.

Маршрутна мережа міста складається з таких маршрутів:

  • № 1 «Карпатська кераміка - Вокзал»;                       

  • № 1А «Карпатська кераміка – Вокзал» по вул. Євшана, Литвина, Глібова;

  • № 1Б «Карпатська кераміка – Вокзал» по вул. Каракая;

  • № 2 «Карпатська кераміка – Хотінь»;

  • № 3 « РЕМ - Загір’я »;

  • № 4 «Карпатська кераміка - Долинська»;

  • № 5 «Карпатська кераміка - Загір’я»;

  • № 6 «Карпатська кераміка – Лікарня» по вул. Євшана;

  • № 6А «Карпатська кераміка – Лікарня» по пр. Лесі Українки;

  • № 7 «Центр – Шахта»;

  • № 8 «Карпатська кераміка – Височанка» по вул. Євшана;

  • № 8А «Карпатська кераміка – Височанка» по пр. Лесі Українки;

  • № 8 Б «Карпатська кераміка – Височанка» по вул. Чорновола;

  • № 11А «ВПУ – Залісся» по вул. Євшана;

  • № 11Б «ВПУ – Залісся» по пр. Лесі Українки;

  • № 12  «ВПУ – Зелений Яр».


 

Перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування здійснюється по  таких зупинках:

Маршрут № 1 „Карпатська кераміка – Вокзал”

Прямий напрямок: Карпатська кераміка, ВПУ, Поліклініка, Політехнічний коледж, Айсберг, Пошта, Гімназія, Центр, Стоматполіклініка, Райлікарня, Вокзал.

Зворотний напрямок: Вокзал, Козоріса, Рубчака, Центр, Пенсійний фонд, Пошта, Журавлик, Політехнічний коледж, Поліклініка, ВПУ, Карпатська кераміка.

Маршрут № 1 А „Карпатська кераміка –  Вокзал” по вул. Євшана, Литвина,    Глібова

Прямий напрямок: Карпатська кераміка, ВПУ, Поліклініка, Політехнічний коледж, Айсберг, Пошта, Гімназія, Центр, Стоматполіклініка, Райлікарня, Вокзал.

Зворотний напрямок: Вокзал, Козоріса, Рубчака, Підвальна, майдан Шептицького, Євшана, Карпати, ДЮСШ „Сокіл”, Поліклініка, Суд, Дністер, Мостиська, Каштан, Антонича, ВПУ, Карпатська кераміка.

Маршрут № 1 Б „Карпатська кераміка – Вокзал” по вул. Каракая

Прямий напрямок: Карпатська кераміка, ВПУ, Поліклініка, Політехнічний коледж, Айсберг, Пошта, Гімназія, Центр, Стоматполіклініка, Райлікарня, Привокзальна, Вокзал.

Зворотний напрямок: Вокзал, Привокзальна, Райлікарня, Центр, Пенсійний фонд, Пошта, Журавлик, Політехнічний коледж, Поліклініка, ВПУ, Карпатська кераміка.

Маршрут № 2 „Карпатська кераміка – Хотінь”

Прямий напрямок: Карпатська кераміка, ВПУ, Поліклініка, Політехнічний коледж, Айсберг, Пошта, Гімназія, Центр, Стоматполіклініка, Райлікарня, Вокзал, Добрівлянська, Дорожник, Миро-Марк, Церква, АЗС, Хотінь, Бетонка.

Зворотний напрямок: Бетонка, Хотінь, АЗС, Церква, Миро-Марк, Дорожник, Добрівлянська, Козоріса, Рубчака, Центр, Пенсійний фонд, Пошта, Журавлик, Політехнічний коледж, Поліклініка, ВПУ, Карпатська кераміка.

Маршрут № 3 „Рем – Загір’я”

Прямий напрямок: РЕМ, ВПУ, Поліклініка, Політехнічний коледж, Айсберг, Пошта, Гімназія, Центр, Г. Мартинця, Церква, Просвіта, Сагайдачного.

Зворотний напрямок: Сагайдачного, Просвіта, Церква, Г. Мартинця, Центр, Пенсійний фонд, Пошта, Журавлик, Політехнічний коледж, Поліклініка, ВПУ, РЕМ.

Маршрут № 4 „Карпатська кераміка – Долинська”

Прямий напрямок: Карпатська кераміка, ВПУ, Поліклініка, Політехнічний коледж, Айсберг, Пошта, Гімназія, Центр, Стоматполіклініка, Райлікарня, Привокзальна, Долинська.

Зворотний напрямок: Долинська, Вокзал, Козоріса, Рубчака, Центр, Пенсійний фонд, Пошта, Журавлик, Політехнічний коледж, Поліклініка, ВПУ, Карпатська кераміка.

Маршрут № 5 „Карпатська кераміка – Загір’я”

Прямий напрямок: Карпатська кераміка, ВПУ, Поліклініка, Політехнічний коледж, Пушкіна, Пожежна, Євшана, майдан Шептицького, Лазня, Спецшкола, С. Бандери, Паркова, Капличка, Льодовий палац, Загір’я.

Зворотний напрямок: Загір’я, Капличка, Паркова, С. Бандери, Спецшкола, Підвальна, майдан Шептицького, Євшана, Пушкіна, Політехнічний коледж, Поліклініка, ВПУ, Карпатська кераміка.

Маршрут № 6 „Карпатська кераміка – Лікарня” по вул. Євшана

Прямий напрямок: Карпатська кераміка, ВПУ, Поліклініка, Політехнічний коледж, Пушкіна, Пожежна, Євшана, майдан Шептицького, Лазня, Спецшкола, С. Бандери, Кахелина, Сільгосптехніка, музей  І. Франка, Стадіон Підгірки, Автозаправка, Лікарня.

Зворотний напрямок: Лікарня, Автозаправка, Стадіон Підгірки, музей  І. Франка, Сільгосптехніка, Кахелина, С. Бандери, Спецшкола, Підвальна, майдан Шептицького, Євшана, Пушкіна, Політехнічний коледж, Поліклініка, ВПУ, Карпатська кераміка.

Маршрут № 6 А „Карпатська кераміка – Лікарня” по пр. Лесі Українки

Прямий напрямок: Карпатська кераміка, ВПУ, Поліклініка, Політехнічний коледж, Пушкіна, Пожежна, Євшана, майдан Шептицького, Лазня, Спецшкола, С. Бандери, Кахелина, Сільгосптехніка, музей  І. Франка, Стадіон Підгірки, Автозаправка, Лікарня.

Зворотний напрямок: Лікарня, Автозаправка, Стадіон Підгірки, музей  І. Франка, Сільгосптехніка, Кахелина, С. Бандери, Спецшкола, Підвальна, майдан Шептицького, бульвар Незалежності, Пошта, Журавлик, Політехнічний коледж, Поліклініка, ВПУ, Карпатська кераміка.

 Маршрут № 7 „Центр – Шахта” 

Прямий напрямок: Центр, Пенсійний фонд, Пошта, Журавлик, Політехнічний коледж, Поліклініка, ВПУ, Карпатська кераміка, Роздоріжжя, Магнієвий, Підкар’єрна, Грануляція, Сівка, Шахта.

Зворотний напрямок: Шахта, Сівка, Грануляція, Підкар’єрна, Магнієвий, Роздоріжжя, Карпатська кераміка, ВПУ, Поліклініка, Політехнічний коледж, Айсберг, Пошта, Гімназія, Центр.

Маршрут № 8 „Карпатська кераміка – Височанка” по вул. Євшана

Прямий напрямок: Карпатська кераміка, ВПУ, Поліклініка, Політехнічний коледж, Пушкіна, Пожежна, Євшана, майдан Шептицького, Лазня, Спецшкола, Ломоносова, Курбаса, Пагорб Слави, Св. Варвари, Церква, Височанка.

Зворотний напрямок: Височанка, Церква, Св. Варвари, Пагорб Слави, Курбаса, Спецшкола, Підвальна, майдан Шептицького, Євшана, Пушкіна, Політехнічний коледж, Поліклініка, ВПУ, Карпатська кераміка.

Маршрут № 8 А „Карпатська кераміка – Височанка” по пр. Лесі Українки

Прямий напрямок: Карпатська кераміка, ВПУ, Поліклініка, Політехнічний коледж, Айсберг, Пошта, Центр зайнятості, майдан Шептицького, Лазня, Спецшкола, Ломоносова, Курбаса, Пагорб Слави, Св. Варвари, Церква, Височанка.

Зворотний напрямок: Височанка, Церква, Св. Варвари, Пагорб Слави, Курбаса, Спецшкола, Підвальна, майдан Шептицького, бульвар Незалежності, Пошта, Журавлик, Політехнічний коледж, Поліклініка, ВПУ, Карпатська кераміка.

Маршрут № 8 Б «Карпатська кераміка – Височанка» по вул. Чорновола

Прямий напрямок: Карпатська кераміка, ВПУ, Поліклініка, Політехнічний коледж, Пушкіна, Статуправління, Мінерал, Лазня, Спецшкола, Ломоносова, Курбаса, Пагорб Слави, Св. Варвари, Церква, Височанка.

Зворотний напрямок: Височанка, Церква, Св. Варвари, Пагорб Слави, Курбаса, Спецшкола, Підвальна, Фуршет, Мінерал, Стадіон, Пушкіна, Політехнічний коледж, Поліклініка, ВПУ, Карпатська кераміка.

Маршрут № 11 А „ВПУ – Залісся” по вул. Євшана

Прямий напрямок: ВПУ, Поліклініка, Політехнічний коледж, Пушкіна, Пожежна, Євшана, майдан Шептицького, Лазня, Спецшкола, Ломоносова, Курбаса, Пагорб Слави,  Св. Варвари, Церква, Височанка, Залісся 1, Залісся.

Зворотний напрямок: Залісся, Залісся 1, Височанка, Церква, Св. Варвари, Пагорб Слави, Курбаса, Спецшкола, Підвальна, майдан Шептицького, Євшана, Пушкіна, Політехнічний коледж, Поліклініка, ВПУ.

Маршрут № 11 Б „ВПУ – Залісся” по пр. Лесі Українки

Прямий напрямок: ВПУ, Поліклініка, Політехнічний коледж, Айсберг, Пошта, Гімназія, Центр, Лазня, Спецшкола, Ломоносова, Курбаса, Пагорб Слави, Св. Варвари, Церква, Височанка, Залісся 1, Залісся.

Зворотний напрямок: Залісся, Залісся 1, Височанка, Церква, Св. Варвари, Пагорб Слави, Курбаса, Спецшкола, Центр, Пенсійний фонд, Пошта, Журавлик, Політехнічний коледж, Поліклініка, ВПУ.

Маршрут № 12  „ВПУ – Зелений Яр”

Прямий напрямок: ВПУ, Поліклініка, Політехнічний коледж, Айсберг, Пошта, Гімназія, Центр, Стоматполіклініка, Зелений Яр.

Зворотний напрямок:  Зелений Яр, Козоріса, Рубчака, Центр, Пенсійний фонд, Пошта, Журавлик, Політехнічний коледж, Поліклініка, ВПУ.

    Визначення перевізників на всіх маршрутах проводиться виключно конкурсним комітетом. З перевізниками укладено угоди на маршрутні перевезення пасажирів терміном на п’ять років.

 З метою більшого задоволення потреб населення, протягом 2015-2016 років неодноразово вносились зміни та вводились тимчасові додаткові рейси на окремих маршрутах, а саме: 286 додаткових рейсів у дні святкування Різдва Христового,  Воскресіння Христового, Святої Трійці, в Поминальні дні на маршруті №8 "Карпатська кераміка - Височанка".

Подальший розвиток транспортної галузі в 2017 - 2019 роках здійснюватиметься в комплексі з іншими галузями, від яких  вона безпосередньо залежна.

В цілому рівень забезпечення населення пасажирськими перевезеннями по основних показниках є задовільним.

Разом з цим у системі міських пасажирських перевезень є ще такі невирішені питання:

  • невпорядкованість чинного законодавства  щодо перевезення та відшкодування перевізникам втрат від перевезення пільгових категорій населення;

  • відсутність транспортних засобів максимально пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями;

  • невпорядкований рух приміських автотранспортних засобів загального користування по місту.              





3. Формування ринку послуг


 

Одним з основних факторів, що впливають на розвиток автомобільного транспорту є відсутність на ринку автопідприємств державної форми власності. В той же час , цей сектор ринку залишається достатньо відкритим, що у свою чергу є одним із основних чинників удосконалення конкурентного середовища. Це сприяє підвищенню рівня якості транспортних послуг при перевезенні пасажирів автомобільним транспортом.

Перед транспортниками стоять завдання своєчасно задовольняти потреби в перевезеннях, вдосконалювати організацію перевезень, забезпечити повне транспортне обслуговування, підвищувати якість і ефективність роботи, оновлювати структуру транспортних засобів, розвивати і вдосконалювати виробничо-технічну базу, впроваджувати прогресивні технології, підвищувати рівень безпеки перевезень, знижувати негативний вплив на навколишнє середовище, забезпечувати впровадження комп’ютерних систем в організацію та управління рухом, проводити маркетингові дослідження з метою конкуренції на ринку транспортних послуг.

 

 

 

4. Обґрунтування доцільності


 

Метою Програми є гарантоване і ефективне задоволення потреб у безпечному та якісному перевезенні пасажирів, виконання соціальних, ресурсозберігаючих, природоохоронних і мобілізаційних вимог в умовах ринкових відносин.

Програма передбачає повне забезпечення регулярним автобусним сполученням усіх населених мікрорайонів міста шляхом виконання законодавчих і нормативних актів з планування та організації пасажирських перевезень, поліпшення якості доріг, транспортних засобів і надання послуг.

Державна транспортна політика в галузі пасажирського автомобільного транспорту реалізується через нормативно-правову базу чинного законодавства України, удосконалення системи управління та державного регулювання в сфері відносин і діяльності суб’єктів підприємництва.

Головним завданням державного регулювання в сфері діяльності автомобільного транспорту є формування і розвиток ринку його послуг шляхом реалізації єдиної економічної, інвестиційної, науково-технічної та соціальної політики. Ці складові законодавчо закріплені Законом України “Про автомобільний транспорт”.

Враховуючи вказане вище, основними завданнями Програми є:

реалізація засад державної політики у сфері пасажирського транспорту;

- залучення транспортних засобів максимально пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями;

- упорядкування руху приміських автотранспортних засобів загального користування по  місту;

- створення рівних умов для роботи суб’єктів господарювання, що здійснюють пасажирські перевезення міським автомобільним транспортом, незалежно від форми власності, забезпечення конкурентності та прозорості при проведенні конкурсів з перевезення пасажирів;

- удосконалення організації управління транспортним комплексом міста;

- забезпечення виготовлення і монтажу графіків руху на міських автобусних зупинках;

- забезпечення відповідності якості обслуговування пасажирів до  вартості проїзду;

- визначення та приведення у відповідність співвідношення між різними по пасажиромісткості типами рухомого складу задіяного в обслуговуванні міських маршрутів;

- удосконалення маршрутної мережі з урахуванням забезпечення регулярним транспортним сполученням віддалених мікрорайонів міста та організації роботи соціально важливих маршрутів міського пасажирського транспорту;

- забезпечення безпеки й охорони навколишнього середовища. 

 

5. Реалізація Програми в 2017-2019 роках


 

Особлива увага буде надана таким організаційним та економічним заходам:

- ефективному і гарантованому задоволенні потреб у безпечному і якісному транспортному обслуговуванні мешканців міста;

-  забезпеченню рівних умов для конкуренції на ринку транспортних послуг шляхом проведення конкурсу з перевезення пасажирів;

-  придбанню перевізниками нових транспортних засобів;

-  забезпеченню перевезення пільгових категорій громадян;

- формуванню відповідної маршрутної інфраструктури по кожному з існуючих напрямків маршрутів з метою надання пасажирам  повного спектра послуг;

- облаштуванню основних автобусних зупинок громадського транспорту графіками руху на міських автобусних маршрутах загального користування;

- облаштуванню основних автобусних зупинок громадського транспорту WI Fi та наданню безкоштовного доступу  до інформації такої як: розклад руху міських, приміських, міжміських автобусів, розлад руху приміських поїздів;

- приведенню кількості автобусів у звичайному режимі до існуючого пасажиропотоку та потреб у соціально значущих послугах;

- проведенню обстеження пасажиропотоків;

- оптимізації діючих, ліквідації нераціональних і введення нових міських автобусних маршрутів.

Економічні засоби регулювання діяльності пасажирського транспорту повинні:

  • захистити економічні інтереси споживачів послуг;

  • забезпечити повноту надходжень до бюджету податків від підприємств усіх форм власності;

  • забезпечити захист інтересів пасажирських перевізників при наданні ними пільгових послуг окремим категоріям громадян;

  • забезпечити своєчасний перегляд діючих тарифів з метою забезпечення рівня рентабельності, достатньої для стабільного функціонування і модернізації лімітуючих елементів автотранспортної системи та поступового скорочення субсидування пасажирських автоперевезень з переходом до адресних грошових виплат.


 

 

6. Тарифна політика


           

У зв'язку з підвищенням цін на паливно-мастильні матеріали, експлуатаційні і запасні частини, керуючись Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про засади державної регуляторної політики", "Про автомобільний транспорт", рішенням виконавчого комітету Калуської міської ради від 03.07.2014 р. № 113 "Про тариф на транспортні послуги на міських автобусних маршрутах загального користування" з 14.07.2014 року було встановлено тариф щодо оплати транспортних послуг в автобусах, що працюють в звичайному режимі на міських автобусних маршрутах загального користування, до 3,00 грн. включно за одну поїздку.

Всі перевізники міста, за рахунок своєї господарської діяльності на міських автобусних маршрутах загального користування здійснюють безкоштовне перевезення семи найбільш незахищених категорій населення:

  1. Інваліди 1-ої групи та інваліди з явними ознаками каліцтва.

  2. Інваліди Великої Вітчизняної Війни та війни в Афганістані, інваліди ОУН - УПА.

  3. Діти до 10-ти років у супроводі батьків, які оплатили свій проїзд, діти сироти та діти, які мають опікунство.

  4. Потерпілі внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 та 2 категорій .

  5. Ветерани Великої Вітчизняної Війни, учасники бойових дій та ОУН - УПА.

  6. Діти хворі на дитячий церебральний параліч та особи, що їх супроводжують.

  7. Діти-інваліди та  інваліди першої,  другої груп по зору і з ураженням опорно-рухового  апарату  та  особи, які супроводжують  інвалідів першої групи або дітей-інвалідів зазначених категорій (не більше одного супроводжуючого).


Тарифна політика на автомобільному транспорті є складовою частиною загальної економічної політики держави, яка повинна задовольняти підприємницький інтерес та розвиток автомобільного транспорту, стимулювати впровадження новітніх технологій перевезень, застосовувати сучасні зразки автомобільних транспортних засобів, а також сприяти вирішенню таких завдань:


  • підвищення можливостей суб’єктів підприємницької діяльності, які належать до автомобільного транспорту загального користування щодо забезпечення потреб споживачів у послугах, залучення інвестицій у його розвиток та досягнення сталих економічних умов роботи;

  • стимулювання конкуренції - появі нових суб’єктів підприємницької діяльності, які належать до автомобільного транспорту загального користування;

  • оновлення рухомого складу;

  • забезпечення балансу  між платоспроможним попитом на послуги та обсягом витрат на їх надання;

  • забезпечення стабільності, прозорості і прогнозованості тарифів на транспортні послуги, рівень яких визначається відповідно до нормативних витрат на одиницю транспортної роботи, рівня рентабельності та сплачених податків.







7. Механізми реалізації і контроль за  виконанням Програми


 

Координація роботи міського автомобільного транспорту загального користування та контроль за ходом виконання Програми покладається на управління економічного розвитку міста Калуської міської ради (далі – Управління).

Управління відповідно до чинного законодавства в межах своєї компетенції та повноважень:

  • надає звіти та необхідну інформацію про хід виконання Програми;

  • організовує та забезпечує згідно виконання перевізниками умов Договору на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в       м. Калуші, а саме  проведення рейдових, позапланових та планових перевірок дотримання перевізниками договірних умов та вносить пропозиції для усунення недоліків;

  • аналізує пропозиції щодо внесення змін до існуючої мережі міських автобусних маршрутів загального користування та готує відповідні проекти рішення виконкому, міської ради та розпорядження міського голови.

  • організовує  визначення на конкурсних засадах перевізників на міських автобусних маршрутах загального користування;

  • організовує укладання договорів про організацію перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування.


 



8. Очікувані результати реалізації Програми


 

Впровадження Програми дозволить без значних капіталовкладень оптимізувати маршрутну мережу, виходячи з існуючого пасажиропотоку, пропозицій підприємств-перевізників, висновків фахівців з питань автомобільного транспорту та працівників управління економічного розвитку міста Калуської міської ради.

Виконання Програми забезпечить:

-   реалізацію державної політику у сфері пасажирського транспорту;

-   оптимізацію  маршрутної мережі міського пасажирського транспорту, забезпечення його сталої та ефективної роботи;

-   надання якісних послуг по перевезенню пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування.

-  стабільне та безпечне обслуговування населення міста автомобільним транспортом.

-  покращення інфраструктури міського пасажирського транспорту.

 

 

 

9. Фінансове забезпечення Програми

 

Фінансування Програми здійснюватиметься  з міського бюджету в сумі                  220,0 тис. грн., в т.ч.  в  2017 р. – 98,0 тис. грн., в 2018 р. – 61,0 тис. грн.                          та в 2019 р. – 61,0 тис. грн.

 

 

 

 



10

. Заходи щодо виконання Програми розвитку автотранспорту загального користування м. Калуша  на 2017 – 2019 роки,                        які потребують фінансування з міського бюджету

 

 

 












































































Назва заходу Виконавець Термін

виконання
Орієнтовані обсяги фінансування  тис. грн. Очікувані

результати
 
2017р. 2018р. 2019 р. джерела

фінансування
Забезпечення виготовлення, ремонту і монтажу стендів для графіків руху на автобусних маршрутах загального користування Управління економічного розвитку міста  міської ради  

 

постійно
 

 

 

5,0

 
 

 

 

5,0
 

 

 

5,0
 

 

міський

бюджет
 

Облаштування  зупинок громадського транспорту відповідно до вимог чинного законодавства
Заправка кольорового принтера для друку графіків руху на автобусних маршрутах загального користування та його обслуговування Управління економічного розвитку міста  міської ради постійно 1,0 1,0 1,0  

      міський

бюджет
Облаштування  та обслуговування10 міських зупинок громадського транспорту та окремих місць масового перебування людей WI Fi для безкоштовного доступу до мережі Інтернет із додатковими опціями такими як: розклад руху міських, приміських, міжміських автобусів, розлад руху приміських поїздів, історія               м. Калуша. Управління економічного розвитку міста  міської ради постійно 20,0 4,0 4,0  

 

 

 

міський

бюджет
 

 

 

Покращення якості надання послуг автотранспорту  загального користування
Закупівля та обслуговування комп’ютерної техніки, на якій буде здійснюватись спостереження за рухом транспортних засобів по маршрутах через GPS – системи та камери відеоспостереження.   Управління економічного розвитку міста  міської ради 2017 р. 22,0 1,0 1,0  

 

 

міський

бюджет
 

Контроль за рухом транспортних засобів

 

 

 
Підключення та обслуговування GPS-трекерів задіяних на міських маршрутах до єдиної на базі виконавчого комітету міської ради GPS-системи контролю за рухом транспортних засобів по маршрутах Управління економічного розвитку міста  міської ради постійно 45,0 45,0 45,0  

 

міський

бюджет
 

Контроль за рухом транспортних засобів

 
Витрати пов’язані з підготовкою та проведенням конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування. Управління економічного розвитку міста  міської ради постійно 5,0 5,0 5,0  

міський

бюджет
 

Організація пасажирських перевезень

 

 

 

 

                        Замовник Програми                                                                                   Соколовський Ю. В.________________

 

 

 

 

 

                              Керівник Програми                                                                                     Вайда Р. Б.               ________________