ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:



Олег Савка

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXI

Скликання:

VIII

Вид:

В цілому

Номер:

1998

Дата реєстрації:

22.11.2021

Проголосовано:

25.11.2021 12:57:08

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    28
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    6
  • Відсутні
    5

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 1998

Текст:


 

Про внесення змін до рішення міської

 ради від 30.07.2020 № 3332

 «Про організацію роботи Центру

надання адміністративних

послуг виконавчого комітету

Калуської міської ради»

         З метою підвищення ефективності роботи в сфері надання адміністративних послуг, керуючись частинами 6, 7 статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги»,  Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», Постанови КМУ «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» (із змінами), Розпорядження КМУ «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг» (із змінами), враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань гуманітарної роботи, законності та антикорупційної політики, міська рада

 

ВИРІШИЛА:

         1. Внести  зміни  до п. 3 рішення Калуської  міської  ради від 30.07.2020р. № 3332 «Про організацію роботи Центру  надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради», а саме: 

         1.1. Затвердити Перелік адміністративних послуг, які надаються через управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету міської ради у новій редакції (додаток 1).

         1.2. Затвердити Перелік адміністративних послуг, які надаються через віддалені робочі місця адміністраторів управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету міської ради у новій редакції (додаток 2).

1.3. Затвердити Перелік адміністративних послуг органів виконавчої влади, що надаються через управління «Центр надання адміністративних послуг» у порядку виконання делегованих повноважень  (додаток 3).

2.Вважати таким, що втратило чинність рішення Калуської міської ради від 25.02.2021р. № 273 « Про внесення змін до рішення міської  ради від 30.07.2020 № 3332  «Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради».

          3. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому Калуської міської ради Олега Савку.



Міський голова                                                      Андрій НАЙДА

         

    
                                                                                                                                    Додаток 1

до рішення міської ради

                                                                                                                                   №  

Секретар  міської  ради

 

Віктор  ГІЛЬТАЙЧУК


Перелік       

 адміністративних послуг, які надаються через управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради






























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































п/п
Група послуг: Назва адміністративної послуги
1. Державна реєстрація актів цивільного стану 1.Державна реєстрація народження
    2.Комплексна послуга  «єМалятко».
2. Реєстрація/зняття з реєстрації  місця проживання/перебування осіб 3.Реєстрації місця проживання/перебування
    4. Зняття з реєстрації місця проживання/перебування
    5. Видача довідки про реєстрацію/зняття з  реєстрації місця проживання/перебування особи
    6. Внесення відомостей до Бази обліку реєстрації у Калуській міській територіальній громаді.
    7.Довідка про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.
3. Послуги соціального характеру 8. Надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива
    9. Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів або не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме.
    10. Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати –героїня.
    11. Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.
    12. Надання державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.
    13. Надання  державної допомоги при народженні дитини.
    14. Надання державної допомоги  при усиновленні дитини.
    15. Надання державної допомоги на  дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.
    16. Надання державної допомоги на дітей одиноким матерям.
    17. Надання державної допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною.
    18. Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю.
    19. Надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю.
    20. Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю.
    21. Надання державної соціальної допомоги на догляд.
    22. Надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи

внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею.
    23. Призначення щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.
    24. Призначення державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам – вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною».
    25. Призначення соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя та грошового забезпечення із здійснення патронату над дитиною.
    26. Призначення одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми.
    27. Призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату.
    28. Призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях.
    29. Призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій та збройних конфліктів.
    30. Видача довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу.
    31. Видача довідки про отримання (неотримання) соціальної допомоги, житлової субсидії та пільг, про перебування (не перебування) на обліку в ЄДАРПі.
    32. Видача довідки про розмір соціальної допомоги, житлової субсидії, пільги.
    33. Надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг та послуг зв’язку, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого, пічного побутового палива.
    34. Надання  одноразових грошових допомог для вирішення матеріальних проблем.
    35. Надання одноразових грошових допомог  для встановлення опалення.
    36. Надання одноразової грошової допомоги у зв’язку з негативними наслідками поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID -19, спричиненої коронавірусом SARS –CoV-2, громадянам, що опинилися в складних життєвих обставинах.
    37. Надання одноразових грошових допомог на лікування дітей, хворих на цукровий діабет.
    38. Надання одноразових грошових допомог на лікування онкологічних хворих.
    39. Надання одноразових грошових допомог учасникам АТО/ООС або членам їх сімей.
    40. Надання одноразових грошових допомог на лікування дітей з інвалідністю.
    41. Наданням одноразових грошових допомог на проведення ремонту  власних житлових будинків (квартир) осіб, які мають право на таку пільгу.
    42. Надання щомісячних виплат сім’ям загиблих (зниклих безвісті) учасників АТО та ООС  і сім’ям загиблих в Афганістані.
    43. Надання  додаткових виплат ветеранам ОУН-УПА.
    44. Надання  додаткових виплат бійцям-добровольцям, які брали участь у захисті територіальної цілісності та державного суверенітету на Сході України.
4. Паспортні послуги 45.Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994року) фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку
    46. Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм.
    47. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після  досягнення 14-річного віку.   
    48. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки)  у зв’язку з:

  • зі зміною інформації, внесеної до паспорта  (прізвища, імені, по батькові, дати народження, місця народження);

  • виявлення помилки в інформації, внесеної до паспорта;

  • непридатності паспорта для подальшого використання;

  • якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленому законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта громадянина України зразка 1994 року нових фотокарток;

  • у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року на паспорт з безконтактним електронним носієм (за бажанням).


    49. Оформлення  і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки)

у зв’язку з:

  • зі зміною інформації, внесеної до паспорта  (крім додаткової змінної інформації);

  • отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням);

  • виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;

  • закінчення строку дії паспорта;

  • непридатності паспорта для подальшого використання.


    50. Оформлення  і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним  електронним носієм у зв’язку з обміном у разі:

  - зміни інформації, внесеної до паспорта для виїзду за кордон;

-  виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта для виїзду за кордон;

-  закінчення строку дії паспорта для виїзду за кордон;

-  непридатності паспорта для виїзду за кордон для подальшого використання.
    51. Оформлення  і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого.
    52. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше особі у віці з 14 до 18 років з одночасною реєстрацією у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків.
5. Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно 53.Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, права довірчої власності як способу забезпечення виконання зобов’язання на нерухоме майно, об’єкт незавершеного будівництва.
    54. Державна реєстрація  речового права, похідного від права власності. 
    55. Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно.
    56.   Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.
    57. Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
    58. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за рішенням суду).
    59.Надання інформації з Державного реєстру речових прав.
    60. Заборона вчинення реєстраційних дій.
6. Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 61. Державна реєстрація фізичної особи - підприємця.
    62. Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
    63. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
    64. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням.
    65. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування).
    66. Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадського формування).
    67. Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування) .
    68. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування).
    69. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування).
    70. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування).
    71. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням.
    72. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування).
    73. Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування)
    74. Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування).
    75. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування).
    76. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування).
    77. Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця.
    78.Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення ( комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування).
    79.Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування).
    80.Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування.
81. Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
   82.Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи
7. Видача відомостей з Державного земельного кадастру 83. Виправлення технічної помилки у відомостях Державного земельного кадастру, допущеної не з вини органу, що здійснює його ведення.
    84. Надання довідки про осіб, які отримали доступ до інформації про суб’єкта речового права у Державному земельному кадастрі.
    85.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку з відомостями про речові права на земельну ділянку, їх обтяження, одержаними в порядку інформаційної взаємодії з Державного реєстру речових прав  на нерухоме майно.
    86. Надання відомостей з  Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку з усіма відомостями, внесеними до Поземельної книги, крім відомостей про речові права на земельну ділянку, що виникли після 1 січня 2013. 
    87. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель.
    88.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідок, що містять узагальнену інформацію про землі (території).
    89. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану).
    90. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі  копій документів, що створюються  під час ведення Державного земельного кадастру.
    91. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.
    92. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту з видачею витягу.
    93.Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю).
    94. Видача довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення  (використання).
    95.Внесення до  Державного земельного кадастру відомостей  (змін до них) про земельну ділянку з видачею витягу.
    96. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з державного земельного кадастру.
    97. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.
    98. Видача витягу з технічної документації  про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.
     
8. Реєстрація громадських формувань 99.Державна реєстрація статуту територіальної громади.
    100. Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади.
    101. Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади.
    102. Видача дубліката свідоцтва про державну  реєстрацію статуту територіальної громади.
    103.  Державна  реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.
    104.  Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
    105.  Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
    106. Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.
    107.Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.
    108.  Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.
    109.  Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації.
    110.  Державна  реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації
    111. Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
    112. Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
    113.Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
    114.  Державна реєстрація  рішення про припинення  професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
    115. Державна  реєстрація рішення про відміну рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок
    116. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
    117.  Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті ліквідації.
    118.  Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації.
    119.  Державна  реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців
    120. Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
    121. Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
    122. Державна  реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.
    123.Державна реєстрація рішення про відміну рішення про  припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців. 
    124. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.
    125.  Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації.
    126. Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації.
    127. Державна реєстрація створення громадського об’єднання.
    128.  Державна  реєстрація включення відомостей про громадське об'єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
    129. Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
    130.   Державна реєстрація рішення про виділ громадського об'єднання.
    131.  Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання.
    132.  Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об'єднання.
    133. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання.
    134. Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації.
    135. Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його реорганізації.
    136. Держана реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання.
    137. Держана реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання.
    138. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об’єднання.
    139. Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії.
    140. Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
    141. Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань.
    142. Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії.
    143.Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення структурного утворення політичної партії.
    144.  Державна  реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії.
    145.  Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації.
    146.  Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його  реорганізації. .
147. Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання.
    148.Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об’єднання.
    149.Держана реєстрація постійно діючого третейського суду.
    150. Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань.
    151. Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду.
    152. Виправлення помилок, допущених у відомостях  Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців  та громадських формувань.
153.Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника громадського об’єднання.
9. Місцеві послуги  
  Земельні послуги 154. Видача довідок в центр зайнятості про наявність/ відсутність земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства.
    155. Рішення Калуської міської ради про продаж земельної ділянки  комунальної власності .
    156.  Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
    157. Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок комунальної власності.
    158. Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту.
    159. Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
    160. Рішення Калуської міської ради про передачу у власність, надання  в постійне користування, в оренду земельної ділянки комунальної власності.
    161. Рішення Калуської міської ради про поновлення  договору оренди землі.
    162. Рішення Калуської міської ради про внесення змін в рішення ради.
163. Рішення Калуської міської ради про припинення права оренди земельної ділянки.
164. Рішення Калуської міської ради про надання згоди на передачу орендованої земельної ділянки в суборенду.
165. Рішення Калуської міської ради про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у разі зміни її цільового призначення.
166. Рішення Калуської міської ради про затвердження технічної документації з нормативної  грошової оцінки земельної ділянки.
167. Рішення Калуської міської ради про припинення права постійного користування земельною ділянкою.
  Житлові послуги 168.Обстеження стану житлових будинків (приміщень) з метою встановлення їх відповідності санітарним і технічним вимогам визначення їх непридатними для проживання.
    169.Видача ордеру на видалення зелених насаджень.
    170. Видача ордеру на службове жиле приміщення.
    171. Виготовлення  свідоцтва про право власності на житло.
    172. Виготовлення  дублікату свідоцтва  про право власності на житло.
  Послуги  у сфері торгівлі 173. Встановлення режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування.
  Послуги архітектури та містобудування 174. Рішення виконавчого комітету Калуської міської ради про надання дозволу на переведення житлових будинків, приміщень (квартир) у нежитлові і навпаки.
    175. Присвоєння (зміна) адреси об’єкту нерухомості.
    176. Надання містобудівних умов і обмежень для проектування об’єкта нерухомості.




    179. Продовження паспорта прив’язки тимчасової споруди  для провадження підприємницької діяльності.
   
180. Внесення змін в паспорт прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.

181.Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.
    182. Переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
    183.Анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
    184. Надання витягу з містобудівної документації.
     
  Послуги  у справах сім`ї, молоді, фізкультури і спорту

 

 

 

 

 

 
185.Вклейка фотокартки в посвідчення дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з досягненням 14-річного віку.
186. Видача дубліката посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї.
187. Установлення статусу, видача посвідчень дитини з багатодітної сім’ї (з 6-ти років).
188. Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї.
189. Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї.
190. Підготовка клопотання про присвоєння почесного звання “Мати-героїня.
Захист прав дітей 191.Дозвіл на реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування дитини, без згоди одного із батьків
    192. Дозвіл на вчинення цивільно-правових угод від імені дітей та в інтересах дітей
  Повідомлення та дозволи у будівельній сфері 193. Повідомлення про початок виконання підготовчих робіт/ про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт.
    194. Повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта/ про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта. 
    195. Повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)/ про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1).
    196. Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про готовність об’єкта до експлуатації.
10. Документи дозвільного характеру
  Послуги у сфері безпеки дорожнього руху 197. Дозвіл на участь у дорожньому русі транспортного засобу, вагові або габаритні параметри якого перевищують нормативні.
    198. Погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів .
  Послуги у сфері безпечності харчових продуктів  199. Видача експлуатаційного дозволу  оператором ринку, що  провадить діяльність  пов’язану з виробництвом та/або  зберіганням харчових продуктів тваринного походження.   
    200. Видача експлуатаційного дозволу на потужність оператора ринку з виробництва та обігу кормів.
    201. Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності: на потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження.
202.Затвердження експертної потужності.
  Послуги у сфері пожежної безпеки 203. Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
  Послуги лісового господарства 204.Спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (заготівля деревини під час проведення рубок головного користування) – лісорубний квиток.
11. Пенсійні послуги (спеціаліст відділу з обслуговування громадян –далі уповноважена особа Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області буде здійснювати прийом громадян в приміщенні управління «ЦНАП», згідно визначеного графіку) 205.Послуги надаються, згідно Угоди про співпрацю від 16.07.2020 року.

 

 Додаток 2

до рішення міської ради

                                                                                                                                    №  

Секретар  міської  ради

 

Віктор  ГІЛЬТАЙЧУК


Перелік адміністративних послуг ВРМ адміністраторів





















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































п/п
Групи послуг: Назва адміністративної послуги  
       
1. Державна реєстрація актів цивільного стану

 
1.Державна реєстрація народження
2.Комплексна послуга  «єМалятко».
2. Реєстрація/зняття з реєстрації  місця проживання/перебування осіб        3.Реєстрації місця проживання/перебування
  4. Зняття з реєстрації місця проживання/перебування
5. Видача довідки про реєстрацію/зняття  з реєстрації місця проживання/перебування особи

 
6.  Внесення відомостей до Бази обліку реєстрації у Калуській міській територіальній громаді.
7. Довідка про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.
3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

5.
Послуги соціального характеру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
8. Надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
9.  Призначення пільги на придбання палива, у тому числі рідкого, скрапленого балонного газу для побутових потреб.
10.Призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг.
11. Призначення  тимчасової державної допомоги дітям, батьки  яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме.
12.  Призначення  одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня. ”
13.Прийняття рішення щодо надання соціальних послуг.
14.Видача довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу.
15.Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.
16.  Призначення  державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.
17. Призначення державної допомоги при народженні дитини.
18. Призначення одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».
19.Призначення державної допомоги при усиновленні дитини.
20. Призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку  чи піклування.
21. Призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям.
22. Призначення державної допомоги одному з батьків, усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, одному з прийомних батьків, батькам-вихователям, які доглядають за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність.
23.Призначення державної допомоги на дітей, які виховуються  у багатодітних сім’ях..
24.  Призначення  державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю.
25. Призначення надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю.
26.  Призначення  державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю.
27.  Призначення державної соціальної допомоги на догляд.
28.  Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на непрофесійній основі.
29.Призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату.
30. Призначення грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I  або  II групи  внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею.
31.Призначення одноразової грошової/матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю.
32.Призначення  одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою.
33.Призначення одноразової компенсації дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, участь у ліквідації  наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт.
34.Призначення одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою.
35.Призначення компенсацій та допомоги учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, громадянам, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3; потерпілим від Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3; потерпілим від радіаційного опромінення, віднесеним до категорії 1 або 2.
36. Призначення компенсацій та допомоги дітям, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, дітям з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та їхнім батькам.
37. Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санітарно-курортного закладу і назад особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам.
38.Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки.
39.Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спинального профілю) і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю I  та  II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку.
40.Призначення грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю.
41. Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
42.Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю  на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування.
43. Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки особам з інвалідністю внаслідок війни  та прирівняними до них особам.
44. Видача направлення до реабілітаційних установ особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, дітям віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності.
45.Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю та законних представників дітей з інвалідністю автомобілем.
46.Видача направлення  на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю.
47. Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитині з багатодітної сім’ї.
48. Установлення статусу, видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій).
49.Видача посвідчень особам з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства.
50.Установлення статусу, видача посвідчень ветеранам праці.

51.Установлення статусу, видача посвідчень жертвам нацистських  переслідувань.
52.Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб з інвалідністю.
53.Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії  їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських  переслідувань»
54.Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
55.Призначення щомісячної адресної грошової допомоги

внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.
56.Видача грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «Пакунок малюка»
57.Установлення статусу та видача посвідчень учасникам війни.
58.Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміненої особи.
59.Видача довідки про перебування на обліку в Єдиному державному реєстрі осіб, які мають право на пільги.
60.Забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб, які постраждали під час проведення антитерористичної операції, та яким установлено статус учасника бойових дій чи особи з інвалідністю внаслідок  війни.
61.Надання державної соціальної допомоги за дитиною до трьох років «Муніципальна няня».
62.Комплексна послуга «є-Малятко».
63.Надання статусу особам з інвалідністю внаслідок війни.
64.Призначення державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування,  грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомним сім’ям  за принципом «гроші ходять за дитиною».
Паспортні послуги

 
65.Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994року) фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку.
Видача відомостей з Державного земельного кадастру 66.Виправлення технічної помилки у відомостях Державного земельного кадастру, допущеної не з вини органу, що здійснює його ведення.
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
67. Надання довідки про осіб, які отримали доступ до інформації про суб’єкта речового права у Державному земельному кадастрі.
68.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку з відомостями про речові права на земельну ділянку, їх обтяження, одержаними в порядку інформаційної взаємодії з Державного реєстру речових прав  на нерухоме майно.
69. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку з усіма відомостями, внесеними до Поземельної книги, крім відомостей про речові права на земельну ділянку, що виникли після 1 січня 2013. 
70.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель.
71.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідок, що містять узагальнену інформацію про землі (території).
72.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану).
73.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі  копій документів, що створюються  під час ведення Державного земельного кадастру.
74. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.
75.Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту з видачею витягу.
76. Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю).
77.Видача довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення  (використання).
78.Внесення до Державного земельного кадастру відомостей  (змін до них) про земельну ділянку з видачею витягу.
79. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з державного земельного кадастру.
80. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.
81.Видача витягу з технічної документації  про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.
6. Місцеві послуги
  Земельні послуги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
82.Видача довідок в центр зайнятості про наявність/ відсутність земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства.
83.Рішення Калуської міської ради про продаж земельної ділянки  комунальної власності.
 84.Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
85.Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок комунальної власності.
86.Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту.
87.Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
88.Рішення Калуської міської ради про передачу у власність, надання  в постійне користування, в оренду земельної ділянки комунальної власності.
89.Рішення Калуської міської ради про поновлення  договору оренди землі.
90.Рішення Калуської міської ради про внесення змін в рішення ради.
91.Рішення Калуської міської ради про припинення права оренди земельної ділянки.
  92.Рішення Калуської міської ради про надання згоди на передачу орендованої земельної ділянки в суборенду.
93.Рішення Калуської міської ради про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у разі зміни її цільового призначення.
94.Рішення Калуської міської ради про затвердження технічної документації з нормативної  грошової оцінки земельної ділянки.
95.Рішення Калуської міської ради про припинення права постійного користування земельною ділянкою.
 

Житлові послуги

 
96. Обстеження стану житлових будинків (приміщень) з метою встановлення їх відповідності санітарним і технічним вимогам визначення їх непридатними для проживання.
  97. Видача ордеру на видалення зелених насаджень.
98. Видача ордеру на службове жиле приміщення.
99. Виготовлення  свідоцтва про право власності на житло.
100.  Виготовлення  дублікату свідоцтва  про право власності на житло.
Послуги у сфері торгівлі 101. Встановлення режиму роботи підприємств, установ, організацій сфери обслуговування.
Послуги архітектури та містобудування 102.  Рішення виконавчого комітету Калуської міської ради про надання дозволу на переведення житлових будинків, приміщень (квартир) у нежитлові і навпаки.
103. Присвоєння (зміна) адреси об’єкту нерухомості.
104. Надання містобудівних умов і обмежень для проектування об’єкта нерухомості.
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
105.Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки.
106. Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.
107.Продовження паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.
108.  Внесення змін в паспорт прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.
109. Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.
110.Переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
111. Анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
112.Надання  витягу з містобудівної документації.
Послуги  у справах сім`ї, молоді, фізкультури і спорту 113.Вклейка фотокартки в посвідчення дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з досягненням 14-річного віку.
  114.Видача дубліката посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї.
115.Установлення статусу, видача посвідчень дитини з багатодітної сім’ї (з 6-ти років).
116.Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї.
117.Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї.
118.Підготовка клопотання про присвоєння почесного звання “Мати-героїня.
Захист прав дітей

 
119.Дозвіл на вчинення цивільно-правових угод від імені дітей та в інтересах дітей.
120. Дозвіл на реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/ перебування дитини, без згоди одного із батьків.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

  
Повідомлення та дозволи у будівельній сфері 

 

 
121.Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про готовність об’єкта до експлуатації.
122.Повідомлення про початок виконання підготовчих робіт/ про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт.
123.Повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)/ про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1).

124.Повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта/ про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта.
Документи дозвільного характеру
 
Послуги у сфері безпеки дорожнього руху 125.Дозвіл на участь у дорожньому русі транспортного засобу, вагові або габаритні параметри якого перевищують нормативні.
126.Погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів .
Послуги

у сфері безпечності харчових продуктів 

 
127.Видача експлуатаційного дозволу  оператором ринку, що  провадить діяльність  пов’язану з виробництвом та/або  зберіганням харчових продуктів тваринного походження.    
128. Видача експлуатаційного дозволу на потужність оператора ринку з виробництва та обігу кормів.
129. Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності: на потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження.
130. Затвердження експертної потужності.
Послуги у сфері пожежної безпеки 131. Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
  Послуги лісового  господарства 132.Спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (заготівля деревини під час проведення рубок головного користування) – лісорубний квиток.
8. Нотаріальні послуги 133. Посвідчення заповіту (крім секретного).
134. Скасування заповіту (крім секретного).
135. Посвідчення довіреностей осіб, які проживають у населених пунктах, де немає нотаріусів, крім довіреностей на право розпорядження нерухомим майном, довіреності на управління і розпорядження корпоративними правами та довіреностей на користування та розпорядження транспортними засобами.
136. Засвідчення справжності підпису на документі.
137. Засвідчення вірності копії (фотокопії) документа і виписки з нього.
138.Видача дубліката, посвідченого органом місцевого самоврядування, документа.
9. Пенсійні послуги (спеціаліст відділу з обслуговування громадян –далі уповноважена особа Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області буде здійснювати прийом громадян в приміщенні управління «ЦНАП», згідно визначеного графіку) 139.Послуги надаються, згідно Угоди про співпрацю від 16.07.2020 року.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 













































































































































































































































































































































































































 























































































































































































































































































































































































































































 
Додаток 3

до рішення міської ради

                                                                                                                                   №  

Секретар  міської  ради

 

Віктор  ГІЛЬТАЙЧУК


ПЕРЕЛІК

адміністративних послуг органів виконавчої влади, що надаються через управління «Центр надання адміністративних послуг» у порядку виконання делегованих повноважень




























































































































































п/п
Групи послуг: Назва адміністративної послуги
1. Послуги у сфері земельних відносин 1.Розпорядження про надання дозволу на розроблення проекту  землеустрою щодо відведення земельної ділянки та про проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки.
2.Розпорядження про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки державної власності з метою  подальшої передачі в постійне користування.
3.Розпорядження про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки державної власності з метою подальшої передачі в оренду.
4.Розпорядження про надання згоди на передачу орендованої земельної ділянки в суборенду.
5. Розпорядження про надання земельної ділянки державної власності у постійне користування ( у разі надання земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України «Про Державний земельний кадастр», право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення).
6.Розпорядження про надання земельної ділянки державної власності в оренду ( у разі надання земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України «Про Державний земельний кадастр», право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення).
7. Розпорядження про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання земельної ділянки державної власності в оренду.
8. Розпорядження про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)  та надання земельної ділянки державної власності в оренду.
9. Розпорядження про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання земельної ділянки державної власності в постійне користування.
10.Розпорядження про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі на (місцевості ) та надання земельної ділянки державної власності в постійне користування.
11. Розпорядження про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу земельної ділянки державної власності у власність.
12.Розпорядження про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та передачу земельної  ділянки державної власності у власність.
13.Розпорядження про припинення права постійного користування земельною ділянкою державної власності ( у разі добровільної відмови землекористувача від права постійного користування).
14. Розпорядження про продаж земельної ділянки державної власності .
15.Розпорядження про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою  щодо відведення земельної ділянки у межах безоплатної приватизації.
16. Розпорядження про затвердження проекту землеустрою  щодо відведення земельної ділянки із зміною її цільового призначення.
17. Розпорядження про припинення договору оренди земельної ділянки державної власності.
2. Послуги у сфері сільського господарства 18.Видача сертифіката племінних (генетичних) ресурсів.
3. Послуги у сфері благоустрою 19.Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів
4. Послуги у сфері видавничої продукції 20.Видача дозволу на ввезення видавничої продукції, що має походження або виготовлена та/або ввозиться з території держави-агресора, тимчасово окупованої території України.
21. Анулювання дозволу на ввезення видавничої продукції, що має походження або виготовлена та/або ввозиться з території держави-агресора, тимчасово окупованої території України.
22. Внесення суб’єкта господарювання до Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції та видача свідоцтва.
23. Переоформлення свідоцтва про внесення суб’єкта господарювання до Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції.
24. Видача дубліката свідоцтва про внесення суб’єкта господарювання до Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції.
5. Послуги  у сфері безпеки життєдіяльності 25. Видача дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
26.Анулювання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
27. Продовження строку дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
28. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
29.Реєстрація зміни відомостей у декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
30.Виключення об’єкта підвищеної небезпеки з Державного реєстру об’єктів підвищеної небезпеки.
31.Реєстрація декларації безпеки об’єкта підвищеної небезпеки.
32.Реєстрація об’єкта (об’єктів) підвищеної небезпеки в Державному реєстрі об’єктів підвищеної небезпеки.
33.Реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів.
34.Тимчасова реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів.
35.Перереєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів.
36.Зняття з обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів.
37.Видача свідоцтва на придбання вибухових матеріалів промислового призначення.
38.Видача свідоцтва на зберігання вибухових матеріалів промислового призначення.
39.Видача гірничого відводу для розробки родовищ корисних копалин місцевого значення.
40.Переоформлення гірничого відводу для розробки родовищ корисних копалин місцевого значення.
6. Транспорт  41.Обмін посвідчення водія (без складення іспитів)
42.Видача нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого.
43.Перереєстрація транспортного засобу у зв’язку із зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені  чи по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, установлення газобалонного обладнання.
44.Державна реєстрація нового транспортного засобу (без огляду).