ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:



Юрій Соколовський

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXIX

Скликання:

VIII

Вид:

В цілому

Номер:

356

Дата реєстрації:

23.06.2022

Проголосовано:

30.06.2022 10:46:53

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    24
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    2
  • Не голосували
    5
  • Відсутні
    8

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 356

Текст:



 

 






Про затвердження Програми розвитку агропромислового комплексу та  підтримки самозабезпечення Калуської міської територіальної громади та домогосподарств харчовими продуктами на 2022-2024 роки

 

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  «Про правовий режим воєнного стану», указу Президента України від 30 вересня 2019 року № 722/2019 «Про цілі сталого розвитку України на період до 2030 року» та враховуючи рекомендації постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та інвестиційної політики,  міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 1. Затвердити Програму розвитку агропромислового комплексу та  підтримки самозабезпечення Калуської міської територіальної громади та домогосподарств харчовими продуктами на 2022-2024 роки (далі - Програма) (додається).

2. Визначити головним виконавцем і розпорядником коштів Програми   управління економічного розвитку міста Калуської  міської ради (Юрій Соколовський).

3. Фінансування заходів Програми здійснювати за рахунок коштів бюджету Калуської міської територіальної громади.

4. Рішення Калуської міської ради від 25.11.2021 № 1005 «Про Програму розвитку і підтримки агропромислового комплексу на території Калуської міської територіальної громади на 2022-2027 роки» вважати таким, що втратило чинність.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Богдана Білецького.

 

 

 

 

       Міський голова                                                            Андрій НАЙДА 
ЗАТВЕРДЖЕНО:

 

                                                                                  рішення міської ради

                                                                                ___________№_________

                                                                                  Міський голова

 

___________ Андрій НАЙДА

           

 

 

 
Програма

розвитку агропромислового комплексу та  підтримки самозабезпечення Калуської міської територіальної громади та домогосподарств

харчовими продуктами на 2022-2024 роки

 

 

 

 

Замовник Програми

 

Начальник управління

економічного розвитку                              Юрій СОКОЛОВСЬКИЙ_____________               

Керівник Програми

 

Заступник міського голови                        Богдан  БІЛЕЦЬКИЙ________________

 

 

 

ПОГОДЖЕНО

 

Управління економічного

 розвитку                                                     Юрій СОКОЛОВСЬКИЙ ____________

 

Фінансове управління

міської ради                                                   Леся ПОТАШНИК _________________

 

 

Юрист                                                             Іван   КОЦАН  _____________________    

 

 

 
Паспорт

Програми розвитку агропромислового комплексу та  підтримки самозабезпечення Калуської міської територіальної громади та домогосподарств харчовими продуктами на 2022-2024 роки

 









































































































  1. Ініціатор розроблення Програми (замовник): Управління економічного розвитку   міста  міської ради  
  2. Розробник Програми: Управління економічного розвитку   міста  міської ради  
  3. Відповідальний виконавець

Програми:                          
Управління економічного розвитку   міста  міської ради  
  4.

 

5.
Учасники Програми

 

Термін реалізації Програми
Управління економічного розвитку міста міської ради

2022 – 2024 (3 роки)

 
 
  5.1. Етапи фінансування програми: 2022, 2023, 2024

 
 
  6. Обсяги фінансування Програми       (  880,0   тис. грн.):  
 Роки Обсяги фінансування тис.грн
Всього в т.ч. за джерелами фінансування
обласний бюджет бюджет Калуської міської територіальної громади інші джерела
2022-2024 880,0 - 880,0 -
в т.ч.   -   -
2022 160,0 - 160,0 -
2023 360,0 - 360,0 -
2024 360,0 - 360,0 -

 

7. Очікувані  результати  виконання  Програми:

Збільшення обсягів виробництва та якості продукції агропромислового комплексу громади, вирощення достатньої кількості необхідного врожаю сільськогосподарських культур, забезпечення продовольчої безпеки жителів громади, покращення показників роботи сільськогосподарських підприємств та збільшення їх кількості, у тому числі фермерських господарств, що дасть змогу забезпечити стабільні надходження до бюджету Калуської міської територіальної громади, створення додаткових робочих місць у сільській місцевості.

8. Термін проведення звітності : щоквартально

 

Замовник Програми                               Юрій СОКОЛОВСЬКИЙ ________________

Керівник Програми                                Богдан БІЛЕЦЬКИЙ  ____________________

І.  Загальні положення





Програма розвитку агропромислового комплексу та  підтримки самозабезпечення Калуської міської територіальної громади та домогосподарств харчовими продуктами на 2022-2024 роки розроблена у відповідності до  Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про правовий режим воєнного стану”, інших нормативно-правових актів та спрямована на забезпечення розвитку агросфери та продовольчої безпеки територіальної громади в умовах російсько-української війни.

Аграрний сектор громади має значний потенціал для розвитку, обумовлений наявністю достатніх земельних, трудових ресурсів та сприятливих природно-кліматичних умов. Разом з тим, ситуація, що склалася в сільському господарстві, створює ряд викликів. Виникає нагальна потреба у скоординованій співпраці, злагодженій роботі влади, підприємств, фермерів та домогосподарств і громадських організацій задля виконання комплексу робіт щодо розвитку агропромислового комплексу та забезпечення громади харчовими продуктами.

Сільське господарство Калуської територіальної громади спеціалізується на вирощуванні зернових (ячмінь, пшениця, гречка) та бобових культур (соя), насінні олійних культур, ріпаку, ягідних культур, розведенні свиней, великої рогатої худоби молочних порід.

Найбільшим і найуспішнішим агропромисловим підприємством є ТзОВ “Ґудвеллі-Україна” (Данія), яке здійснює діяльність у галузі свинарства, вирощує зернові й технічні культури, займається розведенням великої рогатої худоби молочних  порід. З 2013 року почав працювати завод по виробництву біогазу, потужністю 1 МВт, на якому органічні відходи використовуються як сировина для виробництва електроенергії та тепла. «Goodvalley» використовує сучасні аграрні технології, такі як системи GPS, щоб слідкувати за обробленими полями. Це дозволяє зменшити використання неорганічних добрив і, як результат, мінімізувати вплив на довкілля. Врожай, вирощений в компанії використовується для приготування корму, відповідно до стандартів системи НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Point), а органічні відходи, як сировину використовують для біогазових заводів.

Рослинництво є основною галуззю сільського господарства, рівень розвитку якої визначає ступінь використання земель сільськогосподарського призначення, за-безпечення регіону продовольством, кормами тваринництва, сировиною – промис-ловість.

Основною проблемою у галузі тваринництва є зменшення поголів'я тварин, яке відбувається в господарствах усіх форм власності. Переважна більшість власників худоби і птиці не має вільних обігових коштів для забезпечення навіть простого відтворення виробництва. Внаслідок цього руйнується матеріально-технічна і пле-мінна база галузі, зменшується чисельність поголів’я худоби і птиці та знижується його продуктивність при збільшенні матеріальних, кормових, трудових та інших за-трат на одиницю продукції.

Важливим економічним показником галузі є виробництво  продуктів бджільни-цтва – меду, прополісу, квіткового пилку, маточного молочка, які є основою для виго-товлення цінних лікувальних препаратів та продуктів харчування. Бджолозапилення сприяє підвищенню врожайності сільськогосподарських культур до 60 відсотків, за-лежно від виду рослин та умов запилення. Крім того, підвищується якість плодів та насіння, збільшується їхня натуральна вага. На території Калуської міської територіа-льної громади налічується понад 100 пасічників.

Головними цілями агропромислового комплексу є ефективний розвиток агра-рного сектору на основі  взаємодії економічних, соціальних та екологічних інтересів громади для стабільного забезпечення населення якісною,  доступною  сільськогос-подарською продукцією та промисловості сільськогосподарською сировиною, розви-ток сільських територій та  створення сприятливих умов для комплексного розв’язання соціальних проблем села.

 

П. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована  Програма 

 

Основними проблемами розвитку аграрного сектору економіки є:

- через обмеженість у фінансових ресурсах сільськогосподарські виробники не мають змоги застосовувати ефективні технологічні процеси сільськогосподарського виробництва, підвищувати рівень матеріально-технічного забезпечення, започатко-вувати чи розвивати малий аграрний бізнес на селі, розвивати сільськогосподарську кооперацію;

- агропромислове виробництво не забезпечує рівня доходів і прибутків, необ-хідних для активного розвитку сільськогосподарських виробничих структур, а особ-ливо малих і середніх підприємств, фермерських та особистих господарств насе-лення;

- недостатньо розвинена галузева інфраструктура АПК, що призводить до збі-льшення витрат аграрних підприємств на виробництво, первинну переробку, збері-гання, транспортування, логістику і маркетинг сільськогосподарської продукції;

- низький рівень виробництва продукції в аграрному секторі громади з дода-ною вартістю;

- невідповідність сільськогосподарської продукції, зокрема виробленої суб’єктами малих форм організації діяльності в сільському господарстві, міжнарод-ним стандартам якості та безпеки;

- проблеми збуту сільськогосподарської продукції;

- низький рівень забезпеченості кадрів та їх швидкоплинність через неприваб-ливість сільської місцевості для потенційних працівників, що обумовлене відсутністю належної інфраструктури, умов проживання та праці;

- низький рівень знань та навичок малих сільгоспвиробників щодо сучасних аспектів ведення аграрного бізнесу;

- нераціональне використання земель сільськогосподарського призначення.

В умовах російсько-української війни однією з основних проблем Калуської територіальної громади  можлива відсутність достатньої кількості харчових продуктів для жителів громади. Це  пов`язано, насамперед із такими факторами, як: ведення бойових дій на значній площі територій, де вирощувалась велика кількість продукції рослинництва, руйнування продовольчих складів, нищення ферм і птахофабрик; руйнування поставок харчових продуктів як всередині України так і з-за кордону. За оцінками експертів в 2022 році Україна може недоотримати 30-70% середньорічного врожаю більшості найважливіших с/г культур, що може спричинити значну нестачу продовольства, зокрема третина українців може мати проблеми в отриманні достатньої кількості харчових продуктів.

Аналіз ситуації в Калуській міській територіальній громаді засвідчив, що станом на травень 2022 року в громаді:

  • кількість населення становить 88,2 тис. грн., в тому числі ВПО – 7589 осіб (з них жінки – 3802 осіб, чоловіки - 1861  осіб, діти (до 18 років) – 1926 осіб), орієнтовно оцінується така ж кількість виїхала за межі країни.

  • площа земель сільськогосподарського призначення становить 12710,1 га.

  • інфраструктура, що забезпечує потреби жителів громади у харчових продуктах складається із 680 магазинів та 4 с/г ринків, що в основному забезпечувала потреби жителів громади.


Виходячи із рекомендованих (та фактичних за 2020 рік) норм споживання, для повноцінного забезпечення жителів громади та ВПО загальною чисельністю 88,2 тис. осіб на 2022-2023 рік щорічно потрібно приблизно такий обсяг харчових продуктів:




















































































































































Назва продукту Од. виміру Норма споживання

на 1 особу
Потреба громади на рік
1 2 3 4
М`ясо кг 53,8 4 745 160
Молоко і молокопродукти кг 201,9 17 807 580
Яйця шт. 278 24 519 600
Хлібобулочні вироби, макарони, крупи) кг 96,6 8 520 120
Овочі різні у тому числі: кг 164 14 464 800
Картопля кг 123 10 848 600
Цибуля на ріпку кг 11,6 1 023 120
Цибуля зелена кг 2,4 211 680
Капуста білоголова кг 29 2 557 800
Капуста цвітна кг 4,2 370 440
Морква кг 9 793 800
Помідори кг 39 3 439 800
Огірок кг 10 882 000
Буряк столовий кг 10 882 000
Часник кг 0,8 70 560
Кабачки і патисони кг 3,2 282 240
Редиска і редька кг 3,6 317 520
Перець кг 2,8 246 960
Баклажан кг 2,8 246 960
Фрукти, ягоди кг 56,5 4 983 300
Цукор кг 27,8 2 451 960
Олія кг 12,3 1 084 860

 

Із такого переліку та обсягів харчових продуктів, що потрібні для забезпечення повноцінного харчування жителів громади, частина продуктів вироблялась в межах самої громади індивідуальними домогосподарствами та підприємцями, частина покривалась за рахунок поставок ззовні через мережу торгових закладів.

Враховуючи умови, що склалися, основними проблемами щодо забезпечення продовольством жителів громади та створення продовольчого фонду для реалізації продовольчої продукції за її межі є:

  • недостатня кількість основних харчових продуктів, що виробляються у громаді для мінімізації ризиків їх постачання у громаду у воєнний та повоєнний період;

  • недостатня обізнаність та психологічна неготовність більшості населення щодо самозабезпечення харчовими продуктами, сподівання на гарантоване постачання у торгівельних мережах;

  • не використання усіх земельних ресурсів, які можуть бути використаними для вирощування необхідних продуктів;

  • використання індивідуальними домогосподарствами маловрожайних та схильних до хвороб сортів овочів;

  • брак паливно-мастильних матеріалів (ПММ) для проведення посівної, обробітку сільськогосподарських земель;

  • відсутність практичного досвіду та спроможності у сфері реалізації надлишків с/г продукції, невпорядкованість заготівельно-збутової діяльності.


Створення Програми розвитку агропромислового комплексу та  підтримки самозабезпечення Калуської міської територіальної громади та домогосподарств харчовими продуктами на 2022-2024 роки зумовлено необхідністю мінімізувати існуючі загрози посилення продовольчої кризи в умовах війни та післявоєнної відбудови. Виникає нагальна потреба у скоординованій співпраці, злагодженій роботі влади, підприємств, фермерів та домогосподарств і громадських організацій задля виконання комплексу весняних польових робіт в умовах ресурсного обмеження, вирощення, збору, зберігання, переробки урожаю.

 

Ш. Шляхи і способи розв’язання проблем Програми

 

Розвиток аграрного сектору економіки може відбуватись на основі оптимізації виробничої і соціальної інфраструктури, підвищення конкурентоспроможності сільсь-когосподарського виробництва, нарощування його обсягів, покращення якості і без-пеки сільськогосподарської продукції, підвищення рівня зайнятості сільського насе-лення, створення робочих місць, що дасть змогу аграрному сектору економіки задо-вольнити потреби внутрішнього ринку. Також необхідне створення сприятливих умов для діяльності особистих селянських господарств, які виробляють товарну сіль-ськогосподарську продукцію, поліпшення інвестиційного клімату, сприяння залучен-ню інвестицій міжнародних фінансових установ та країн – стратегічних партнерів України для реалізації проєктів в агропромисловому комплексі.

Для досягнення основних цілей Програми необхідною умовою є фінансування з державного, обласного бюджету та бюджету Калуської міської територіальної грома-ди  програм фінансової підтримки заходів в агропромисловому комплексі.

Розв’язання наявних проблем забезпечення продовольством жителів громади можливо із застосуванням наступних шляхів:

Перший – збереження існуючої ситуації, коли на практиці в основному будуть збережені підходи, які були нормою для мирного періоду та відсутності жодних перебоїв з постачанням необхідної продукції для задоволення потреб різних категорій споживачів.

Другий варіант передбачає активізацію роботи з окремими категоріями громадян і місцевого підприємництва, здійснення точкових кроків, спрямованих на збільшення виробництва окремих видів продуктів харчування на окремих територіях. Зазначений варіант може забезпечити досягнення певних результатів, наприклад, активізувати місцевих фермерів та окремі домогосподарства, зменшити кількість необроблюваних ділянок, використати більші площі для посівів і насаджень с/г культур, зібрати кращий врожай та повернути частину для потреб ЗСУ.

Третій варіант пропонує застосувати  системний підхід та залучити максимальну кількість територіальних громад для вирощування усіх необхідних видів продуктів харчування, що  дозволить найбільш повно забезпечити нормативні потреби у продуктах харчування домогосподарств, ВПО, соціальних комунальних закладів (харчування у садочку, школі та ін.), а у разі надлишку харчових продуктів надати допомогу у забезпеченні продуктами харчування ЗСУ, передати чи реалізувати залишки для потреб інших територіальних громад України. 

В основі цього варіанту є діяльність, яка передбачає:

  • проведення масштабної інформаційно-просвітницької кампанії;

  • оцінку потреб жителів громади у продуктах харчування;

  • інвентаризацію ресурсів та можливостей забезпечити вирощення, збір, переробку та зберігання на території громади продуктів харчування ;

  • покращення координації та чіткого планування проведення польових робіт; активізацію всієї територіальної громади, включаючи залучення ВПО;

  • придбання необхідних матеріалів, техніки, інвентаря, обладнання для вирощування, збереження та переробки виробленої  продукції;

  • розроблення механізму розподілу та використання матеріалів, техніки, інвентаря, обладнання для вирощування, збереження та переробки виробленої  продовольчої продукції;

  • консультаційну підтримку населення з питань переробки, збереження, реалізації.


Одним з найважливіших питань, яке має бути вирішено, зокрема, є: максимально можливе самозабезпечення громади основними харчовими продуктами, які можуть і мають бути вирощеними у громаді, вироблення цих продуктів в обсягах, яких би вистачило і жителям громади (включаючи ВПО). Кожне селянське домогосподарство, кожна сім’я внутрішньо переміщених осіб, яка переселилась у села, кожна міська сім’я, яка має дачу чи город, кожен клаптик  комунальної землі Калуської територіальної громади, а також землі фермерів та агровиробників мають бути залучені до процесу самозабезпечення харчовими продуктами.

 

ІV. Мета Програми





Мета Програми – створення передумов сталого розвитку агропромислового комплексу, підтримка розвитку підприємництва у сільській місцевості, покращення умов життя і праці селян, забезпечення домогосподарств територіальної громади в достатній кількості харчовими продуктами.

 

V. Завдання Програми

 

Основними завданнями Програми є:

- сприяння покращенню іміджу, популяризація досягнень агропромислового комплексу громади;

- підвищення рівня професійних знань і вдосконалення практичних навичок прибуткового ведення сільськогосподарського виробництва та комплексного розвитку сільської місцевості;

- організація та проведення заходів з метою налагодження  та підвищення сільськогосподарського потенціалу, просування продукції місцевих агротоваровиро-бників на ринки збуту;

- сприяння залучення коштів міжнародних організацій на створення і розвиток сільськогосподарських кооперативів;

  • скоординована робота громади для самозабезпечення харчовими продуктами;

  • забезпечення можливостей домогосподарств щодо вирощування, збирання, перероблення, зберігання продукції для задоволення потреб в харчуванні та формування місцевого продовольчого резерву, а також реалізації надлишків;

  • домогосподарства трансформуються в місцеві підприємницькі ініціативи в агросфері.


Розвиток аграрного сектору економіки може відбуватись на основі підвищення ефективності сільськогосподарського виробництва, підвищення конкурентоспромо-жності сільськогосподарського виробництва, нарощування його обсягів, покращення якості і безпеки сільськогосподарської продукції, створення робочих місць, активного розвитку сільських територій та підвищення рівня і якості життя сільського населен-ня в цілому.

 

VІ. Фінансове забезпечення Програми

 

Фінансове забезпечення реалізації заходів Програми здійснюватиметься за рахунок коштів бюджету Калуської міської територіальної громади (в межах передбачених коштів), коштів юридичних та фізичних осіб, інших джерел фінансування, не заборонених чинним законодавством.

Обсяг фінансування заходів Програми з бюджету Калуської міської територіальної громади затверджується щорічно міською радою за пропозиціями управління економічного розвитку міста міської ради, які подаються фінансовому управлінню міської ради.

        Передбачається виділення коштів на підтримку самозабезпечення харчовими продуктами в рамках реалізації заходів Програми у загальному розмірі  880,0  тис. грн., в тому числі на 2022 рік –160,0 тис. грн.,  на 2023 рік –360,0 тис. грн.,  на 2024 рік –360,0 тис. грн.

         Допускається перерозподіл коштів бюджету, передбачених на виконання Програми, по розділах в межах бюджетного року за рішенням постійної депутатської комісії міської ради з питань соціально – економічного розвитку, бюджету та інвестиційної політики.

 

 

VІІ. Очікувані результати виконання Програми

 

Реалізація Програми сприятиме збільшенню обсягів виробництва та якості продукції агропромислового комплексу громади, вирощення достатньої кількості необхідного врожаю сільськогосподарських культур, забезпечення продовольчої безпеки жителів громади, покращення показників роботи сільськогосподарських підприємств та збільшення їх кількості, у тому числі фермерських господарств, що дасть змогу забезпечити стабільні надходження до бюджету Калуської міської територіальної громади, створення додаткових робочих місць у сільській місцевості.

 

VIII.  Координація та контроль за ходом виконання Програми

 

Координація діяльності щодо виконання заходів Програми покладається на управління економічного розвитку міста міської ради.

За результатами аналізу виконання програмних заходів з урахуванням загальної соціально-економічної ситуації та змін зовнішніх умов, що матимуть місце в ході реалізації Програми, можливе коригування заходів Програми.

Узагальнення і аналіз реалізації заходів Програми та використання коштів, що спрямовуються на забезпечення харчовими продуктами громади  здійснюється щоквартально. З цією метою щоквартально до 5 числа місяця, наступного за звітним кварталом управління, відділи, структурні підрозділи виконавчого комітету, інші виконавці, відповідальні за реалізацію запланованих заходів, подають інформацію про хід виконання Програми в управління економічного розвитку міста міської ради.

 

 



Додаток до Програми

Перелік заходів, обсяги та джерела фінансування  Програми розвитку агропромислового комплексу та  підтримки самозабезпечення Калуської міської територіальної громади та домогосподарств харчовими продуктами

на 2022-2024 роки

Назва замовника: Управління економічного розвитку міста Калуської міської ради


























































































































































№ з/п Найменування

 заходу
Викона-вець Термін

викона-ння
Орієнтовані обсяги фінансування  тис. грн. Очікувані

результати
роки всього в т.ч. за джерелами фінансування
бюджет Калусь-кої міської ТГ облас-ний бюджет інші

джере-ла
1.     Покращення іміджу, популяризація

досягнень агропромислового комплексу громади 

  (виготовлення презентаційних матеріалів агропромислового комплексу громади, буклетів, банерів, презентаційних стендів, флаєрів  та  інше)
Управлі-ння економіч-ного розвитку

міста  міської ради
Протягом року 2022-

2024

в  т.ч.

2022

2023

2024

 
45,0

 

 

5,0

20,0

20,0

 
45,0

 

 

5,0

20,0

20,0

 
- - Висвітлення сільськогосподарського потенціалу громади.

Сприяння просуванню продукції місцевих товаровиробників на зовнішні та внутрішні ринки
2. Підвищення рівня професійних знань і

вдосконалення практичних навичок

прибуткового ведення сільськогосподарського виробництва та комплексного розвитку сільської місцевості.

Проведення тематичних навчань,     семінарів, тренінгів, зустрічей  для

суб’єктів господарювання, що

проводять діяльність у сільськогосподарській сфері

 (Оплата  кваліфікованим  тренерам,   проїзд,  харчування учасників, тощо )

 
Управлі-ння економіч-ного розвитку

міста  міської ради

 
Протягом року 2022-

2024

в  т.ч.

2022

2023

2024

 
70,0

 

 

10,0

    30,0

30,0

 
70,0

 

 

10,0

30,0

30,0

 
- - Підвищення рентабельності сільгосппідприємств, збільшення виробництва

продукції у

фермерських та

особистих селянських господарствах,

збільшення обсягів

виробництва

продукції, підвищення ефективності аграрного виробництва, поліпшення

якості вітчизняного

виробництва, розширення сфери

зайнятості сільського населення
3. Організація заходів з метою налагодження  та підвищення сільськогосподарського потенціалу  (забезпечення канцелярськими та іншими товарами для проведення презентацій,    зустрічей, круглих столів, спільних нарад,   тощо) Управлі-ння економіч-ного розвитку

міста  міської ради
Протягом року 2022-

2024

в  т.ч.

2022

2023

2024

 
25,0

 

 

5,0

10,0

10,0

 
25,0

 

 

5,0

10,0

10,0

 
- - Висвітлення та підвищення сільськогосподарського потенціалу громади

 
4.  Організація та проведення заходів з відзначення державних професійних свят в агропромисловому комплексі Управлі-ння економіч-ного розвитку

міста  міської ради
Протягом року 2022-

2024

в  т.ч.

2022

2023

2024

 
70,0

 

 

10,0

30,0

30,0

 
70,0

 

 

10,0

30,0

30,0

 
- - Підвищення

співпраці міської влади з місцевими агровиробниками.

 

 

 

 
5. Організація проведення ярмаркових заходів агровиробників та сприяння їх участі у виставках, фестивалях, ярмарках та інших тематичних заходах

 

 
Управлі-ння економіч-ного розвитку

міста  міської ради
Протягом року 2022-

2024

в  т.ч.

2022

2023

2024

 
100,0

 

 

20,0

40,0

40,0

 
100,0

 

 

20,0

40,0

40,0

 
- - Висвітлення сільськогосподарського потенціалу громади; розвиток економічних зв’язків; сприяння просуванню продукції місцевих агротоваровиробників на ринки збуту
6. Проведення зустрічей  для   підготовки та написання проєктних заявок  у  проєктах,  програмах,  в т.ч. міжнародних,  забезпечення  їх впровадження.

Сприяння залученню коштів міжнародних організацій на розвиток агропромислового комплексу, співфінансування грантових та державних програм
Управ-ління економі-чного розвитку

міста  міської ради
Протягом року 2022-

2024

в  т.ч.

2022

2023

2024

 
160,0

 

 

40,0

60,0

60,0

 
160,0

 

 

40,0

60,0

60,0

 
- - Стимулювання ро-звитку місцевого агробізнес- середовища громади.

Участь громади  у релізації  міжнародних проєктів.
7. Проведення інформаційно-просвітницької, консультаційної роботи щодо забезпечення домогосподарств інформацією з питань вирощування переробки,

збереження, реалізації та самозабезпеченням харчовими продуктами, в т.ч. організація дорадницько-консультаційної підтримки (залучення фахівців, кращих господарів громади, донесення необхідної агротехнічної інформації, надання практичних корисних порад на місцях)
Управ-ління економі-чного розвитку

міста  міської ради
Протягом року 2022-

2024

в  т.ч.

2022

2023

2024
50,0

 

 

10,0

20,0

20,0

 
50,0

 

 

10,0

20,0

20,0

 
- - Забезпечення домогосподарств громади необхідною інформацією щодо самозабезпечення харчовими продуктами

 
8. Сприяння у забезпеченні, транспортуванні необхідних матеріалів

(паливно-мастильними, посівними/посадковими матеріалами, інвентарем,  насінням,  міндобривами,  засобами захисту рослин, молодняком та кормами і добавками, технікою, обладнанням та іншим) відповідно до потреб домогосподарств, сільгоспвиробників для вирощування харчової продукції, її збереження та переробки.
Управ-ління економі-чного розвитку

міста  міської ради
Протягом року 2022-

2024

в  т.ч.

2022

2023

2024
120,0

 

 

20,0

50,0

50,0

 
120,0

 

 

20,0

50,0

50,0

 
    Забезпечення домогосподарств та сільгоспвиробників необхідними матеріалами, інвентарем, технікою та обладнанням для вирощування харчової продукції, її збереження та переробкою
9. Сприяння у забезпеченні необхідними продовольчими резервами відповідно до потреб домогосподарств та ін. (ЗСУ, ВПО, інші громади) (підготовка приміщень для переробки та зберігання харчових продуктів, ініціювання заготівельно-збутової діяльності, взаємодія з іншими територіальними громадами щодо збереження та збуту с/г продукції) Управ-ління економі-чного розвитку

міста  міської ради
Протягом року 2022-

2024

в  т.ч.

2022

2023

2024
120,0

 

 

20,0

50,0

50,0

 
120,0

 

 

20,0

50,0

50,0

 
    Забезпечення громади необхідними продовольчими резервами для забезпечення харчовими продуктами домогосподарств та тих, хто їх потребує (ЗСУ, ВПО, інші громади) 
10. Запровадження фінансових механізмів щодо самозабезпечення громади харчовими продуктами та стимулювання започаткування і розвитку підприємницької діяльності в агросфері.

Підвищення спроможності домогосподарств із залучення коштів з різних джерел (місцеві, державні, донорські, міжнародні та ін.) для самозабезпечення харчовими продуктами та  започаткування і розвитку підприємницької діяльності в агросфері    
Управ-ління економі-чного розвитку

міста  міської ради
Протягом року 2022-

2024

в  т.ч.

2022

2023

2024
120,0

 

 

20,0

50,0

50,0

 
120,0

 

 

20,0

50,0

50,0

 
    Отримання домогосподарствами підтримки для самозабезпечення харчовими продуктами та  започаткування і розвитку підприємницької діяльності в агросфері.
  Всього     2022-2024

в  т.ч.

2022

    2023

    2024
880,0

 

 

160,0

360,0

360,0
880,0

 

 

160,0

360,0

360,0
     

 

 

 

 

               Замовник Програми                                               Юрій СОКОЛОВСЬКИЙ     _____________________

   

 

     Керівник Програми                                               Богдан БІЛЕЦЬКИЙ  _______________________