ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:


САВКА Олег Васильович

Рішення:

Прийнято

Сесія:

LVI

Скликання:

VIII

Вид:

В цілому

Номер:

1018

Дата реєстрації:

27.11.2023

Проголосовано:

30.11.2023 11:11:55

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    30
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    8

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 1018

Текст:

        

 Відповідно до Законів України «Про адміністративні послуги», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», розпорядження Кабінету Міністрів України № 523-р від 16.05.2014 р. «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та інвестиційної політики,  міська рада

ВИРІШИЛА:

 

1. Внести зміни до Програми підтримки  функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2023-2025 роки,  затвердженої рішенням міської ради від 29.09.2022 року № 1582 (зі змінами), виклавши паспорт Програми та Перелік заходів, обсяги та джерела фінансування в новій редакції (додаються).

 

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Олега САВКУ.

  

 

Міський голова                                                            Андрій НАЙДА


 

 

 
ЗАТВЕРДЖЕНО 

рішення міської ради

                     №

Секретар міської ради

                                                                                            Віктор ГІЛЬТАЙЧУК

 

 

 

 
 

ЗМІНИ ДО ПРОГРАМИ

ПІДТРИМКИ ФУНКЦІЙ РЕЄСТРАЦІЙНОЇ

ТА МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ В ЦНАП

НА 2023-2025 роки

 

 

 

 













Замовник Програми

 

Начальник управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради
 

 

 

 

______________
 

 

 

 

Надія МАРІЙ
 

 

Керівник Програми

 

Керуючий справами виконкому
 

 

 

 

______________
 

 

 

 

Олег САВКА

 

ПОГОДЖЕНО:

 

Управління економічного

розвитку міста                                         _____________               Юрій СОКОЛОВСЬКИЙ

 

 

 

Фінансове управління                             _____________              Леся ПОТАШНИК

 

 

 

Заступник начальника з правого

забезпечення роботи ради                      ______________            Іван  КОЦАН

 

 
ПАСПОРТ  

ПРОГРАМА ПІДТРИМКИ ФУНКЦІЙ РЕЄСТРАЦІЙНОЇ ТА МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ В ЦНАП    на 2023 - 2025 роки













































     1. Ініціатор розроблення програми Виконавчий комітет Калуської міської ради
2. Розробник програми Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету  Калуської міської ради
3. Співрозробники програми Виконавчий комітет Калуської міської ради
4. Відповідальний виконавець програми Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету  Калуської міської ради
5. Учасники програми Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету  Калуської міської ради
6. Термін реалізації програми 2023-2025 роки
6.1 Етапи фінансування програми -
7. Обсяги фінансування програми 1927,2тис. грн.

 













































Роки Обсяги фінансування, тис.грн
Всього в т.ч. за джерелами фінансування 
обласний бюджет бюджет міської територіальної громади інші джерела
Всього

2023-2025 роки, в т. ч:
1927,2 - 1927,2 -
2023 642,4 - 642,4 -
2024 642,4 - 642,4 -
2025 642,4 - 642,4  



8. Очікувані результати виконання програми:

- можливість забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надання адміністративних послуг.

 

9. Термін проведення звітності: щоквартально.


















Замовник Програми

 

Начальник управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради
 

 

 

 

______________
 

 

 

 

Надія МАРІЙ
     
Керівник Програми

Керуючий справами виконкому
 

_____________
 

Олег САВКА

 

 
Додаток

 

Перелік

заходів, обсяги та джерела фінансування Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2023-2025 роки

 

 

Назва замовника : управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради

 
















































































































































































































№з/п Найменування заходу Виконавець Термін виконання Орієнтовані обсяги фінансування, тис.грн. Очіку

вані резу

ль

тати
роки всього в т.ч. за джерелами фінансування
бюджет міської територіальної громади обласний бюджет інші джерела  
Всього 2023-2025 роки 1927,2 1927,2      
Всього 2023-2025 роки, в т.ч: 1080,8 1080,8      
1 Оплата праці та нарахування на заробітну плату Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради

 
2023 2023 256,8 256,8 - -

 

 

 
 
    2024 2024

 

 
412,0 412,0 - -  
    2025 2025 412,0 412,0 - -  
Всього 2023-2025 роки, в т.ч: 794,2 794,2      
2. Інформаційно-техніч не забезпечення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради

 
2023 2023 333,4

 
333,4 -

 

 
-

 

 
Покращення  обслуговування громадян
2024 2024

 

 
230,4 230,4    
2025 2025 230,4 230,4    
Всього 2023-2025 роки, в т.ч: 52,2 52,2      
3. Придбання обладнання і предмет ів довгострокового користування Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради

 
2023 2023 52,2 52,2      
2024 2024 0,0 0,0      
2025 2025 0,0 0,0      
Всього 2023-2025 роки, в т.ч: 2023 642,4 642,4      
2024 642,4 642,4      
2025 642,4 642,4      
   

Замовник Програми

 

Начальник управління «Центр надання адміністративних» послуг виконавчого комітету Калуської міської ради
 

 

 

 

______________
 

 

 

 

Надія МАРІЙ
   

Керівник Програми

Керуючий справами виконкому
 

 

 

______________
 

 

Олег САВКА