ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:


ГАВРИЛИШИН Михайло Богданович

Рішення:

Прийнято

Сесія:

LXIII

Скликання:

VIII

Вид:

В цілому

Номер:

243

Дата реєстрації:

15.03.2024

Проголосовано:

28.03.2024 10:32:32

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    28
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    2
  • Відсутні
    9

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 243

Текст:

       

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши звіт директора КНП "Калуського МЦ  ПМСД КМР", враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та інвестиційної політики,  міська рада

 

 

ВИРІШИЛА:

 

 

 

 Інформацію про роботу комунального некомерційного  підприємства "Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради" за 2023 рік взяти до уваги.

 

 

 

Міський голова                                                     Андрій НАЙДА

 
 Довідка про роботу

КНП «Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради» за 2023 рік

           Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги обслуговує               79523 жителя Калуської ТГ, дітей  від 0-17 років – 12768, що укладали договір з лікарями первинки. В зв’язку з реформуванням первинної медичної допомоги в Калуському міському центрі ПМСД працює педіатрична та терапевтична служба та надається вторинна спеціалізована допомога. З лютого 2018 року установа функціонує в статусі комунального некомерційного підприємства «Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради».  Функціонують три приміщення для надання первинної медичної допомоги на вул. Б.Хмельницького 32- для дорослого населення та філій на вул. Будівельників та вул. Дзвонарській для дітей, 5 АЗПСМ та 9 ФАПів.

КАДРИ

В 2023 року в КМЦ ПМСД працювало 469 фізичних осіб, з них 158 лікарів, 215 медичної сестри, 32 санітарки, спеціалісти з вищою немедичної освітою 8 та інші 54 чол. Є 34 терапевтів, 15 педіатрів та 15 лікарів ЗПСМ надається вузькоспеціалізована допомога.

          Медичну допомогу надають кваліфіковані лікарі: з вищою категорією 33 чол., І категорія 31 чол., ІІ категорія 21 чол.

          % атестованих 94, сертифікат лікаря спеціаліста 46. Середній медичний персонал з вищою категорією 134 чол.,І категорією 16% чол.,ІІ категорією20% ,атестованих 79%., не атестованих – 25 чол.

СМЕРТНІСТЬ

 По місту Калушу за 12 місяців  2023р. померло 1008 осіб ( 12 місяців 2022р. 776 осіб).

           В працездатному віці померло за 12 місяців. 2023 р. 212 чол.(12  місяців 2022р. 155 чол.),  що становить 21.9%  проти  19.9 %  2022р.  від  усіх померлих.

        Структура смертності виглядає наступним чином: загальна смертність – на 1 місці залишаються хвороби  системи кровообігу 640  осіб, 2 місце – новоутворення 151особа,на 3 місце вийшли  травми 100  осіб .

           В працездатному віці на 1 місце травми 83 особи, 2 місце – хвороби органів кровообігу 48  осіб,на 3 місце – органи травлення 29 осіб, і новоутворень 29 осіб.

        Смертність осіб з діагнозом старість за  12 місяців 2023р. 9 осіб

ПОКАЗНИКИ АМБУЛАТОРНОЇ РОБОТИ

          За  12 місяців збільшилися  показники по навантаженню на прийомі та роботі на дому (виклики, консультації)  лікарів центру. за 12 місяців 2023 р. прийнято 587542 чол. ( за 12  місяців 2022р. – 432504).

      За 12 місяців  2023р. на дому обслужені 12492 візитів паліативної служби ( за 12  місяців 2022р. –5325  візити).  Кількість відвідувань в міському центрі  на одного жителя за 12 місяців 2023р. становила 5.4% за 12 місяців  2022р. – 5.4%.

Робота денного стаціонару

         В КМЦ ПМСД працює денний стаціонар на 45 ліжок (30-терапевтичного профілю та 15-гастроентерологічних), 10 ліжок дитячий денний стаціонар (лікувалось 1316 особи). АЗПСМ с. Кропивник 2 ліжка терапевтичного профілю(лікувалось 154 особи) АЗПСМ с. Студінка 2 ліжка терапев. профілю(лікувалось 171 особа) АЗПСМ с. Голинь 4 ліжка терап. профіл.(лікувалось 303 особи) АЗПСМ  с. Мислів 2 ліжка терап. профілю (245 осіб).В Міському центрі лікувалось – гастроентерологічного профілю-406,Терапевтичного профілю-910). Не змінилась кількість пролікованих хворих за 12 місяців 2023р. 1316  осіб проти 1316 за 12 місяців 2022р.

     Структура пролікованих в денному стаціонарі виглядає наступним чином:

 захворювання органів дихання за 12 місяців 2023р. - 379 (за 12 місяців 2022 р.-406);

 інші за 12 місяців 2023р- 135 (за 12 місяців 2022р.-175)

органів травлення ( за 12 місяців 2023 р. – 406), хвороби системи кровообігу (за 12 місяців 2023р. – 396).

АМБУЛАТОРНІ ОПЕРАЦІЇ

 Лікарі хірургічного профілю виконали за 12 місяців 2023р. 2902 операцій проти   2168  за 12 місяців  в 2022 р.(сільським жителям за 12 місяців 2023р-797  проти 488 за 2022р.) . На хорошому рівні проводилось забезпечення перев’язочним матеріалом,  медикаментами для перев’язок та невідкладної медичної допомоги,  лікарі  забезпечені необхідним  хірургічним  інструментарієм .

                                          ФТИЗІАТРИЧНА РОБОТА

   За 12 місяців 2023р.виявлено -32 випадків туберкульозу 5.6% становить на 100 тис населення. 27 випадки ТБ легень та 5 випадків позалегеневого туберкульозу. В 23 випадках з бактеріовиділенням (90% встановлено молекулярно-генетичним методом). 5 випадків деструктивний туберкульоз (тільки 2 випадки декларанти центру).

         В лабораторії проведено 54 аналіз мокроти на ВК. Працює пункт збору   мокротиння,навчений персонал в ОФПЦ.  Позитивних результатів 1.

        У рентгенологічному відділенні   КМЦ ПМСД ЗА 2023р за 12 місяців  зроблено  954 ренгенографій грудної клітки (за 12 місяців 2022 р.- 435). Зроблено  флюрографій  9845 (з них профілактично 4163 ) в кабінеті флюорографії центру. Кількість флюрографій на 1000 населення становить 123.5.

                                         ОНКОЛОГІЧНА РОБОТА

          На обліку у онколога  знаходиться 2289 хворих, що становить 4074 на 100 тис населення (за 12 місяців 2022р-2125  хворих 3782,5 на 100 тис,).

          За  12 місяці 2023р.  виявлено  261 випадки  раку  , що становить на 100 тис населення 465,8 (за 2022р.-385,3 на 100 тис населення).

         Зменшилась   кількість виявлених хворих в 4 стадії з 47 хворих в 2022р. 21,8% до  до 40 хворих  в цьому році, що становить -18.5% від усіх виявленних.Обласний показникза 2023р.- 24.0%.Районний показник -22.1%.

          Візуальних  форм раку  виявлено 82 випадок за 2023р.що становить 32,0%, що більше за 2022р- 61 хворих -27,9%,.

Отже кожний третій від вперше виявлених хворих має візуальну форму раку.В третій стадії виявлено 7 хворих, в 4 стадії 4 хворих-8,5% .Занедбаність- 14,0%, що менше 2022р-22%. Показник області  по занедбаності за 20233р.-25,3% .Показник району  занедбаності за 2023р- 16,4 %. Проліковано- 81,9%.

Морфологічно підтверджено діагноз за 12 місяців 2023р.- 91,5 % .                                                                     

По  нозологічним  одиницях.  На перше місце вийшов рак шкіри. Виявлено 41 випадків за 2023р..Проліковано 100%

 На друге місце вийшов рак простати .Виявлено 21 випадки. Занедбаних випадків 4 хворих- 19% .Проліковано  95,6%

          На третє місце вийшов рак грудної залози – 20 хв. Занедбаних випадків 4 випадків-20%. Проліковано -90.5%.

СЕРЦЕВО –СУДИННІ ЗАХВОРЮВАННЯ.

За 12 місяців 2023 р. зареєстровано 23960 осіб з артеріальною гіпертензію. Первинна захворюваність на артеріальну гіпертензію становить 310 осіб за 12 місяців 2023р. З  Ішемічною хворобою серця зареєстровано 6045  осіб  за 12 місяців 2023р. 7582.5 на 100 тис населення (за 12 місяців 2022 р. 10416 осіб) з них вперше зареєстровано 131 осіб., З стенокардією зареєстровано 8130 осіб за 12 місяців 2023р., з них вперше зареєстровано 109 осіб. або 136.7 % на 100 тис.(за 12 місяців 2022р. 228 випадків або 285,7 на 100 тис населення).  З ЦВЗ за 12 місяців 2023р.– 9020 осіб. Первинна захворюваність становить 116 осіб- 145.5 на 100 тис населення.

     Кількість інфарктів міокарда становить 85 випадки за 12 місяців 2023р. (пок. 106.6  на 100 тис населення) збільшилась проти 40 за 12 місяців  2022р. – 50.1 пок. на 100 тис. населення. Смертність від інфаркту  становила 7 випадків за 12 місяців 2023р. В працездатному віці зареєстровано 1 смерті від інфаркту  проти  3 за 12  місяців в 2022р.

    Кількість інсультів збільшилось 2023р. 301 випадків що становить 377.6  на 100 тис населення, а за 2022р. 269 випадки  337,1 на 100 тис населення.) Смертність від мозкових інсультів 51 особа проти 53 осіб за 2022р. В працездатному віці за 12 місяців померло 4 особи, за 12 місяців  за 2022р.6 осіб.

ЦУКРОВИЙ ДІАБЕТ

      На обліку в ендокринолога  знаходиться  2708 хворих на цукровий діабет,з них на цукрознижаючих препаратах 2088, інсулінозалежних: перший тип-151 хворих, другий тип-469 хворих. Всі інсулінозалежні хворі забезпеченні інсулінами та цукрознижуючими препаратами по програмі Доступні ліки.

РОБОТА ДОПОМІЖНИХ СЛУЖБ

Проведено 20021 обстежень (ЕКГ+СПІРОГРАФІЯ), за 12 місяців 2022р.-16990 обстежень. На посаду в день прийнято 77 (за 12 місяців 2022 р. 48.3 чол.).

      На належному рівні   працювала лабораторія. Забезпечено добрі умови праці,з навантаженням працювала придбана діагностична апаратура. Проведено  за 12 місяців 2023р.- 868281  (за 12 місяців 2022р.- 930857 досліджень),з них гематологічних - 281173 (12 місяців 2022р.-354285), імуноферментних -17263  ( за 12 місяців 2022р.-10083).

          В рентгенологічному відділенні на комп’ютерному томографі за 12 місяців 2023р.проведено 2755 ( за 12 місяців 2022р.-296).

      За 12 місяців 2023р. зроблено – 954 рентгенографій органів грудної клітки (за 12 місяців 2022р.-536  ). Флюорографій  діагностичних проведено 5682 (за 12 місяців 2021р.-.6330)

          З повним навантаженням працювали 5 УЗД діагностичні комплекси експерт класу. За 12 місяців 2023 р.проведено-36489 обстежень (за 12 місяців 2022р.-29887 обстежень ).

      Проведено ендоскопічних досліджень за 12 місяців 2023р.- 2215 (за 12 місяців 2022р.- 2180 обст. ).ФГДС -1846 ( за 12 місяців 2022р. -1829 ) , колоноскопій -369(за 12 місяців 2022р-351).

ПЕДІАТРИЧНА ДОПОМОГА

              Знаходилось під наглядом дітей у віці 0-17 років 13288 надійшло під нагляд  за 12 місяців 2023р.-205, померло  9 осіб. Новонароджених надійшло під нагляд 307. У дітей до 1 – року встановлено 1392 захворювань зареєстровано вперше в житті ( в основному захворювання   органів дихання  та 769 органів травлення 134 ).

Стан та причина виходу на інвалідність

За 2023 р. по КНП «КМЦ ПМСД КМР» відмічається зниження виходу на інвалідність серед осіб працездатного віку на 15 хворих. Всього визнано особами з інвалідністю 248 пацієнти, з них працездатного віку.

Всього направлених на МСЕК – 965

з них повторних – 596

первинних всього – 369

первинний працездатний вік – 275, з них визнано особами з інвалідністю 248(233)

доліковування – 27(28)

пільги – 94(28)

18 років – 29(17) хв.

Військовослужбовці – 35(4)  хв.

ВПО – 10.

Всього отримали інвалідність 258 хв./33,1 проти 258 хв./34,4  на 10 тис., працездатне населення – 248/46,9 проти 233/44,2 на 10 тис..

 

 

Основними завданнями міського центру є:


  • раннє виявлення хворих на туберкульоз;

  • своєчасна діагностика пухлинних процесів, особливо виявлення візуальних форм раку;

  • своєчасне і постійне лікування ЦВЗ, ГХ для запобігання інсультів та інфарктів;

  • укріплення матеріально-технічної бази КМЦ ПМСД, а саме: капітальний ремонт  ліфта;  

  • проведення капітальних ремонтів амбулаторій ЗПМС та ФАПів у селах Калуської ТГ.

  • виконання  завдань урядової програми «Доступні ліки»;

  • повноцінне та своєчасне внесення електронних записів в МІС та в ЕСОЗ для забезпечення переходу до електронного ведення медичної документації.


 

 

 

Ф І Н А Н С О В И Й     З В І Т

КНП "Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради " за 2023 рік

 

  1. Загальні відомості.


 

Комунальне некомерційне підприємство "Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради" (далі – КНП "Калуський МЦ ПМСД КМР")  створене за рішенням Калуської міської ради  від 30.11.2017 року №1166 «Про створення КНП «Калуський міський центр ПМСД Калуської міської ради», шляхом перетворення з комунального закладу у комунальне некомерційне підприємство.

Засновником, власником та органом управління  майном Підприємства є Калуська міська рада.

Підприємство здійснює господарську  некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без одержання прибутку.

Підприємство є закладом охорони здоров'я, що надає первинну , консультативну, вузькоспеціалізовану медичну допомогу та здійснює управління медичним обслуговуванням населення, що постійно проживає (перебуває) на території Калуської міської ТГ, а також здійснює вжиття заходів з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров'я .

Комунальне некомерційне підприємство обслуговує  76 239 чоловік. Кількість відвідувань становить 440 008 і складає на одного жителя 5,5 %. Число викликів на дому – 9 177 і складає на 100 жителів – 11,5 %. На підприємстві працює денний стаціонар на 45 ліжок ( 30 терапевтичного профілю та                             15 гастроентерологічного профілю), в якому проліковано 2 007 хворих, ліжко-днів – 15 073.

 

Кількість працюючих в КНП "Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради" становить 464,5 штатні посади , в тому числі:

Керівник – 1 шт. од.;

заступники керівника – 4 шт. од.;

лікарі – 135,0 шт. од.;

адміністративно-управлінський персонал – 22,0 шт. од.;

середній медперсонал – 207,75 шт. од.;

молодший медперсонал – 30,5 шт. од.;

інший  персонал – 64,25  шт. од..

 

2. Дохідна частина фінансового плану на  2023 рік складає : план 169 689,1 тис. грн./ факт  184 447,3 тис. грн. :

 

Планова сума доходу від реалізації основних послуг сформована з урахуванням очікуваних у   2023 році обсягів надходжень від надання медичних послуг населенню м. Калуша, Калуського району та іногородніх жителів, а саме:

- дохід з місцевого бюджету за діючою міською програмою розвитку та підтримки підприємства план 12 166,0 тис. грн / факт 12 113,7 тис. грн.

- дохід з місцевого бюджету (на оплату комунальних послуг) план 2763,3 тис грн. / факт 2761,1 тис. грн.;

- надходження з Національної служби охорони здоров’я України план        151 221,5 тис грн. / факт 149 799,6 тис. грн. ;

     - надходження від надання медичних послуг в т. ч. :

         грошові кошти  ( кошти спецфонду) –  план 3 538,3 тис. грн./ факт 4 220,3   тис. грн.;

благодійна допомога , гуманітарна допомога, централізоване постачання (натуральні показники) план 2 тис. грн./ факт  13 893,3 тис. грн.;


  • дохід ( виплати соцстрах листки непрацездатності) план 0 тис. грн./факт  1 659,3  тис. грн.


 

3. Формування витратної частини звіту за  2023 рік:

КОШТИ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ:

3.1 Програма розвитку та фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради на 2022-2024 рр.»:

Виконання рішень та делегованих повноважень Калуської міської ради


  • Витрати на оплату праці  працівникам  ФАПів у сільській місцевості  (Боднарів, Довге Калуське, Пійло, Тужилів, Ріп'янка, Яворівка, Вістова,  Мостище, Сівка-Калуська,  Бабин Зарічний, Середній Бабин) –                       факт 2369,5 тис. грн. (виконання 98 %);

  • Витрати на оплату праці для забезпечення військово-лікарської комісії під час призову громадян України на строкову військову службу, прийняття громадян на військову службу за контрактом, призову на навчальні (перевірочні) збори  - 664,0 тис. грн. (виконання 100 %)

  • Витрати на забезпечення жителів м. Калуша медикаментами для амбулаторного лікування згідно Постанови кабінету міністрів №1303 від 17.08.1998 – 3 830,0 тис. грн ( виконання 100 %)


  ВСЬОГО   6 863,50 тис. грн.

 

  • предмети, матеріали, обладнання та інвентар –  дизельне паливо) – 231,8 тис. грн 

  • медикаменти та перев’язувальні матеріали  -  план 3754 тис. грн. / факт 3753,0 тис. грн (виконання 99,9 %)

  • оплата послуг (крім комунальних) –  270,0 тис. грн ( виконання 100 %)

  • придбання основних засобів за кошти місцевого бюджету -  800,0 тис. грн.:


блок безперебійного живлення  - 800,0 тис. грн.

РАЗОМ  5 054,8 тис грн.

 

ВСЬОГО ПО ПРОГРАМІ :  план 11 966,0 тис. грн / факт 11 918,3 тис. грн.

Придбання основних засобів за кошти обласного бюджету  - електрокардіографи 3 шт – 195,4 тис. грн.

 

3.2 Витрати на оплату комунальних послуг –  2 761,1 тис. грн, :


  • оплата послуг теплопостачання – 408,2 тис. грн

  • оплата послуг водопостачання та водовідведення – 124,7 тис. грн.

  • оплата послуг електроенергії – 2034,0 тис. грн.

  • оплата послуг газопостачання – 144,4 тис. грн.

  • оплата послуг з вивезення побутових відходів – 49,8 тис. грн.


 

3.3. КОШТИ НСЗУ  - 149  817,10 тис грн. :


  • витрати на оплату праці– 93 970,6 тис. грн.;

  • нарахування на заробітну плату  –  18 243,20 тис. грн.;


РАЗОМ ФОНД ОПЛАТИ ПРАЦІ – 112 213,8 тис. грн. , з них  ПДФО в місцевий бюджет складає 11 223 743,44 грн.


  • предмети, матеріали, обладнання та інвентар  – 1 424,8 тис. грн.:


апаратура (маловартісна, гімнастичний інвентар) – 46,0 тис. грн

господарські товари та витратні матеріали – 786,0 тис. грн.

паливно-мастильні матеріали, автозапчастини – 501,5 тис. грн.

канцелярські товари, офісне приладдя , бланки – 91,3 тис. грн.

  • медикаменти та перев’язувальні матеріали  – 3 687,6 тис. грн.:

  • оплата послуг (крім комунальних) – 1 247,0 тис. грн.

  • видатки на відрядження та навчання медичних працівників – 19,2 тис. грн

  • виплати пенсій і допомог– 123,5 тис. грн.

  • інші виплати населенню (навчання ) – 80,1 тис. грн;

  • капітальні видатки –  31 081,7 тис. грн. :


1.  Придбання основних засобів – 9 814,1 тис. грн.:

- аналізатор біохімічний автоматичний ВТ 4500 – 2008,5 тис грн.

- вимірювач глюкози – 4,5 тис. грн.

- тумба мобільна медична- 10,5 тис. грн.

- стіл медичний – 5,2 тис. грн.

- дошка Євмінова – 6,8 тис. грн.

- тренажер для кінезітерапії – 55,0 тис. грн.

- орбітрек магнітний – 20,4 тис. грн.

- стіл масажний складний – 9,9 тис. грн.

- комп’ютерна техніка  –490,60 тис. грн.

- блок безперебійного живлення – 675,0 тис. грн

      - стелажі металеві – 155,4 тис. грн.

      - вогнегасники  - 25,8 тис. грн.

      - електромеханічний шлагбаум – 72,0 тис. грн.

      - касети для рентгенкабінету –  129,0 тис. грн

      - генератор дизельний –  2 400,0тис. грн.

      - автоматичний багаторазовий пістолет – 53,9 тис. грн.

      - кабіна для підвісної терапії – 81,7 тис. грн.

      - венозний сканер з мобільною підставкою – 278,2 тис. грн.

      - кондиціонери  ( 8 шт) – 250,4 тис. грн.

      - аналізатор зору – 181,5 тис. грн.

      - гнучкий риноларингоскоп  – 150,0 тис. грн.

      - лор установка  (2 шт.)– 2 193,5 тис. грн

      - електрохірургічний блок «Олімпус» - 225,4 тис. грн

     - центрифуга лабораторна СМ-6МТ – 330,9 тис. грн.

 

2. Капітальний ремонт  - 4 701,4 тис. грн.:

      -  капітальний ремонт електромереж при встановленні генератора – 781,4 тис. грн.

       -  капітальний ремонт електромереж  в дитячій поліклініці при встановленні генератора – 1332,5 тис. грн.

       - капітальний ремонт приміщення ФАП с. Бабин Середній - 403,6 тис. грн.

       - капітальний ремонт внутрішніх приміщень(кабінети прийому лікарів КДВ на 2-му поверсі) – 793,8 тис. грн.

       - капітальний ремонт електропостачання внутрішніх мереж поліклініки вул. Б.Хмельницького, 32 – 1390,1 тис. грн.

 

  3. Погашення боргів за 2022 рік – 16 566,2 тис. грн.:

- придбання комп’ютерного томографа  – 15 000,0 тис. грн.

-  придбання аудіометра – 366,2 тис. грн.

- система для радіохірургії – 1000,0 тис. грн

- капітальний ремонт влаштування підйомників – 200,0 тис. грн ( повна вартість  1055,5 тис. грн.)

 

         3.4  КОШТИ СПЕЦІАЛЬНОГО ФОНДУ ВІД НАДАННЯ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ – 4 212,8 тис. грн


  • витрати на оплату праці– 102,9 тис. грн.;

  • нарахування на заробітну плату  –  76,0 тис. грн




  • предмети, матеріали, обладнання та інвентар  – 1 091,8 тис. грн.:




  • медикаменти та перев’язувальні матеріали  – 800,8 тис. грн.:

  • оплата послуг (крім комунальних) – 845,6 тис. грн.

  • видатки на відрядження та навчання медичних працівників – 28,8 тис. грн

  • видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 2,8 тис. грн.

  • виплати пенсій і допомог – 21,3 тис. грн.

  • інші виплати населенню (навчання ) – 60,6 тис. грн;

  • інші видатки ПДВ – 397,0 тис. грн;

  • капітальні видатки –  785,2 тис. грн. , в тому числі:




  1.   Придбання основних засобів  – 785,2 тис. грн:


– столики для забору крові 4 шт. – 9,0 тис. грн.


  • освітлювач налобний – 19,8 тис. грн.

  • холодильники 3 шт. – 38,1 тис. грн.

  • комп’ютерна техніка – 149,2 тис. грн.

  • столики, шафи маніпуляційні – 93,7 тис. грн.

  • камера ПАНМЕД -1С – 36,2 тис. грн.

  • візок гідравлічний – 12,1 тис. грн.

  • кондиціонер – 17,6 тис. грн.

  • мобільний телефон – 8,0 тис. грн.

  •  придбано багатомісні    секції для очікування – 62,3 тис. грн

  •  кабіна для підвісної терапії – 197,0 тис. грн

  •  кондиціонер – 43,5 тис. грн.

  •  аналізатор зору – 98,7 тис. грн.


         

Гуманітарна допомога, благодійна допомога, централізоване постачання для забезпечення роботи кабінетів профщеплень, збалансованої роботи  підрозділів установи – 13 893,3 тис. грн. (генератор для безперебійної роботи дитячої поліклініки, фітнес станція, термоконтейнери, холодильники, шафа з комутатором, електрокардіограф , автокераторефрактометр , комп’ютер, принтер , автомобіль швидкої медичної допомоги, медикаменти та перев’язувальні матеріали)

Інші видатки (виплати соцстрах нараховані і виплачені кошти за перебування на листках непрацездатності) – 1 659,3 тис. грн.

 

Всього видатків: 184 457,3  тис. грн.

 

У судах не ведуться справи майнового характеру.

 

 Інформація про обсяги встановлених та виплачених стимулюючих виплат за 2023 рік:

                                                                                                            тис. грн.

























































































Найменування посади       Нарахована сума                    Виплачена сума
Матеріальна допомога на оздоровлення Премії Доплата за складність і напруженість в роботі Матеріальна допомога на оздоровлення Премії Доплата за складність і напруженість в роботі
керівник 32,4 32,4
заступники керівника 96,1 600,0 96,1 600,0

 
лікарі 825,2 12587,1 825,2 12587,1
адміністративно-управлінський персонал 295,5 1845,6 295,5 1845,6
середній медперсонал 1645 7973,8 1645 7973,8
молодший медичний персонал 1118,2 1118,2
інший персонал 7523,9 7523,9
Всього: 2894,2 31648,6

 
0 2894,2 31648,6 0

 

Директор                                                                        Михайло ГАВРИЛИШИН