ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:


ФІЦАК Тарас Іванович

Рішення:

Прийнято

Сесія:

LXIII

Скликання:

VIII

Вид:

В цілому

Номер:

256

Дата реєстрації:

20.03.2024

Проголосовано:

28.03.2024 11:16:52

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    28
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    10

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 256

Текст:



 

        Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування а Україні», відповідно до плану роботи Калуської міської ради на 2024 рік, заслухавши звіт в.о. директора комунального підприємства «Ритуальна служба» за 2023 рік, враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань власності, житлово-комунального господарства та екології, міська рада

 

ВИРІШИЛА:

      Звіт про роботу комунального підприємства «Ритуальна служба» за 2023 рік взяти до відома.

 

 

Міський голова                                                          Андрій НАЙДА
 Звіт


про роботу комунального підприємства "Ритуальна служба"

Калуської міської ради за 2023 рік

 

 

 

            Загальні положення

    Комунальне підприємство "Ритуальна служба" утворене Калуською міською радою в розпорядчому порядку рішенням від 04.07.2006 року №52 у 2006 році шляхом заснування нового підприємства на базі відокремленої частини комунальної власності територіальної громади міста Калуша.     Підприємство входить до сфери управління Калуської міської ради, яка є представником власника-територіальної громади міста Калуша, безпосередньо підпорядковане виконавчому комітету Калуської міської ради  та підзвітне управлінню житлово-комунального господарства  Калуської міської ради.

Форма власності підприємства – комунальна.

Повне найменування підприємства :

Комунальне підприємство "Ритуальна служба" Калуської міської ради Івано-Франківської області.

         Юридичний статус підприємства  

    Підприємство  є юридичною особою публічного права та здійснює  свою діяльність відповідно до Конституції України, Закону України "Про поховання та похоронну справу", чинного законодавства України, розпоряджень обласної державної адміністрації, рішень міської ради, рішень виконавчого комітету міської ради та Статуту.  З моменту державної реєстрації підприємство  має відокремлене майно, що обліковується на самостійному балансі,  рахунки в установах банків,  печатку із своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом, штамп та інші притаманні юридичній особі реквізити.

          Підприємство створене з метою надання ритуальних та побутових послуг, іншої діяльності відповідно до Статуту, для задоволення суспільних та особистих потреб населення, підприємств, установ, та організацій.

За КП"Ритуальною службою"  закріплено кладовища: по вул. Височанка-Залісся площею – 15,3га; нова ділянка площею 1,3140 га; по вул.Височанка (старе кладовище) – 2,9757га ; в районі масиву Хотінь – 1,9492га

Предметом діяльності Підприємства є:

Укладання договорів-замовлень на організацію та проведення поховання.

Організація поховання померлих згідно договорів-замовлень.

Копання могили.

Оформлення свідоцтва під поховання(бронь).

Послуги катафалка.

Надання транспортних послуг (ритуальних).

Доставка предметів похоронної належності.

Продаж ритуальних атрибутів.

Утримання кладовищ.

 

Основні напрямки діяльності

Безоплатно виділяти місця для поховання померлого на кладовищі.

Реєструвати поховання та перепоховання померлого на кладовищі.

Видавати користувачу місця поховання Свідоцтво про поховання.

Видавати на замовлення громадян довідки про наявність поховання померлого на кладовищі в зазначеному населеному пункті.

     Підприємством на протязі 2023 року у книзі реєстрації поховань та перепоховань померлих громадян  зареєстровано 602 особи.

    Тарифи на Мінімальний перелік ритуальних послуг КП"Ритуальна служба" затверджені Виконавчим комітетом Калуської міської ради від 24.10.2023р №294.

    Чистий дохід по підприємству за 2023 рік складає 4468,9 тис. грн., при плані 4192,0тис.грн., виконання складає 106,6%. Інші фінансові доходи (цільове призначення) – 1896,3 тис.грн. при плані 2018,0 тис.грн., виконання складає 94%. Усього доходів на суму 66365,2 тис. грн. при плані 6210,0 тис.грн., виконання складає 102,5%.

   Витрати за 2023 рік становлять  5841,7 тис.грн. при плані 6190,0 тис.грн., що складає 94,4%.  Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг)  становить 3278,6 тис. грн. при плані 3182,0 тис.грн. Фінансові витрати (цільове призначення) – 1896,3 тис.грн. при плані 2018,0 тис.грн.

Фінансовий результат по підприємству –     523,5  тис. грн

 

     Згідно штатного розпису на підприємстві працює 20 чоловік.

Оплата праці на підприємстві проводиться у відповідності штатного розпису підприємства, затвердженого розпорядженням міського голови. Штатний розпис розроблений відповідно до єдиної сітки між розрядних тарифних коефіцієнтів на підставі Галузевої угоди між міністерством з питань ЖКГ та центральним комітетом профспілки працівників ЖКГ. 

Витрати на оплату праці за 2023 рік складають – 2220,6 тис. грн..

Середньомісячна зарплата становить 10280,00 грн.

 Підприємством за 2023 рік  сплачено платежі та податки до бюджету, а саме:

єдиний внесок – 473,4 тис.грн.;

податок на додану вартість – 421,4 тис.грн.;

воєнний збір – 35,0 тис.грн.

 

    На кладовищі по вул. Височанка-Залісся проводилися роботи по благоустрою території. Була проведена підсипка щебенем двох під’їзних доріг та розчищено чагарники на ділянці для нових поховань. На території, де проводиться захоронення героїв, які віддали життя за Україну, прокопані траншеї для трубопроводів, а також встановлені колодязі, щоб сходила вода і  дана територія осушувалася,  та проведено щебеневу підсипку даної території.

 

 

В.о. директора                     Оксана ПЕЛЯК