ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Мар"яна-Божена Постоловська

Статус:

Новий проект

Дата:

28.10.2020

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 75
Про внесення змін до структури та загальної чисельності апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів Калуської міської ради 

Про внесення змін до структури
та загальної чисельності апаратів ради,
виконавчого комітету та виконавчих          
органів Калуської міської ради 
 
Керуючись пунктом 5 частини 1 статті 26, пунктом 6 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», міська рада
 
ВИРІШИЛА:
І.Провести зміни в діючій структурі апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради, а саме:
1. Збільшити чисельність архівного відділу міської ради на одну штатну одиницю.
2. Збільшити чисельність центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради на три штатних одиниці.
            ІІ.Затвердити структуру і загальну чисельність апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради в кількості 269штатних одиниць згідно з додатком.
ІІІ. Фінансовому управлінню міської ради (Леся Поташник) передбачити зміни у міському бюджеті з урахуванням затвердженої структури та чисельності виконавчих органів міської ради.
  • V. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Ігоря Матвійчука.
 
 
Міський голова                                                                             Ігор Матвійчук
 
 
 
 
   
 
Додаток
до рішення міської ради
від  ____________  р. №  _____        
 
СТРУКТУРА ТА ЗАГАЛЬНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ
апаратів ради, виконавчого комітету та
 виконавчих органів Калуської міської ради
 
                               Структурний підрозділ, посада     Кількість
    штатних    
    одиниць
Міський голова 1
Староста 5
                                                       Апарат ради
Секретар міської ради 1
Відділ організаційно-правової роботи ради 6
Всього у апараті ради: 7
                                            Апарат виконавчого комітету
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради 1
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради 3
Керуючий справами виконавчого комітету 1
Юридичний відділ 4
Відділ бухгалтерського обліку і звітності 4
Загальний відділ 14
Організаційний відділ 3
Відділ кадрової роботи і нагород 2
Відділ ведення Державного реєстру виборців 3
Патронатна служба 1
Господарський відділ 10,75
Центр надання адміністративних послуг*** 25
Всього у апараті виконкому: 71,75
                 Виконавчі органи міської ради без статусу юридичної особи
Відділ з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю 3
Всього: 3
                           Виконавчі органи міської ради – юридичні особи
Управління архівною справою 5
Управління у справах сім’ї, молоді, фізкультури і спорту 5,5
Служба у справах дітей 7
Управління культури, національностей та релігій**** 6
Управління освіти 8
Управління житлово-комунального господарства 23,5
Управління з питань надзвичайних ситуацій 14
Управління комунальної власності* 5
Управління соціального захисту населення 47
Фінансове управління 11,5
Управління будівництва та розвитку інфраструктури** 9
Управління економічного розвитку міста 18,5
Відділ державного архітектурно-будівельного контролю 5,25
Управління земельних відносин 8,5
Управління архітектури та містобудування 7,5
Всього: 181,25
Разом у міській раді і виконавчому комітеті: 269
 
                                                                                                             
* Крім зазначених, в управлінні комунальної власності утримуються 7 працівників за рахунок коштів Програми приватизації комунального майна територіальної громади міста Калуша.
 
            ** Крім зазначених, в управлінні будівництва та розвитку інфраструктури – 16 працівників за рахунок зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єктів.
 
            *** Крім зазначених, у центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради – 3 працівники за рахунок Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2020 рік.
 
            **** Крім зазначених, в управлінні культури, національностей та релігій – 1,5 штатних одиниці за рахунок Програми забезпечення реалізації проекту «КУЛЬТУРА У ВІДДЗЕРКАЛЕННІ – Реставрація Будинку Культури в м. Сеїні (Румунія) та Концертного Залу у м. Калуш (Україна) у Мультикультурні центри» на 2019-2021 роки.
 
 
 
Секретар міської ради                                                                 Роман Боднарчук