ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Сесія:

LXXI

Скликання:

VII

Проголосовано:

В цілому

Рішення:

Прийнято

Дата прийняття:

30.01.2020

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    25
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    5
  • Відсутні
    7

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 2910
Про Порядок надання одноразових грошових допомог на лікування дітей з інвалідністю

УКРАЇНА

КАЛУСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

30.01.2020 2910

Про Порядок надання
одноразових грошових допомог
на лікування дітей з інвалідністю
м.Калуш
(сімдесят перша сесія сьомого демократичного скликання)

З метою посилення соціального захисту сімей, які виховують дітей з інвалідністю, керуючись ст.26, 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Програми соціального захисту на відповідні роки та враховуючи рекомендації постійних комісій міської ради, міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Порядок надання одноразових грошових допомог на лікування дітей з інвалідністю в новій редакції, згідно з додатком.
  2. Рішення міської ради від 22.02.2018 № 1387 «Про Порядок надання одноразових грошових допомог на лікування дітей з інвалідністю», від 31.01.2019 № 2083 «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.02.2018р. № 1387 «Про Порядок надання одноразових грошових допомог на лікування дітей з інвалідністю» вважати такими, що втратили чинність.
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Руслану Вайду.
    Міський голова Ігор Матвійчук
    Додаток
    до рішення міської ради
    30.01.2020 № 2910
    ПОРЯДОК
    надання одноразових грошових допомог на лікування дітей з інвалідністю
    1. Цей порядок визначає умови та механізм надання сім’ям, що виховують дітей з інвалідністю віком до 18 років, одноразової грошової допомоги на лікування.
      Кошти на ці цілі передбачаються в бюджеті міста згідно Програми соціального захисту на відповідні роки.
    2. Одноразова грошова допомога надається одному із батьків (опікунів) дитини з інвалідністю, які зареєстровані і проживають в м. Калуші та в населених пунктах, на які поширюються повноваження Калуської міської ради (далі – допомога).

Кошти виділяються:

  1. На лікування дітей з інвалідністю :

- із захворюванням гіпофізарного нанізму для отримання гормону росту – до 2000 грн.;

  • із ендокринними захворюваннями та на гемофілію – до 1500 грн. ;
  • з іншими захворюваннями – до 1200 грн.
    2.2. Дітям з інвалідністю для проведення оперативного втручання – до 2000 грн.
    У виняткових випадках сума допомоги може бути збільшена. Якщо за рахунок коштів міського бюджету за іншими напрямками (на лікування онкохворих, хворих на цукровий діабет та інше) була надана одноразова грошова допомога в більшому розмірі, то в такому разі одноразова грошова допомога на лікування дітей з інвалідністю не надається. Якщо ж за іншими напрямками була надана одноразова грошова допомога в меншому розмірі, то в такому разі одноразова грошова допомога на лікування дітей з інвалідністю може бути надана в сумі, що дорівнює різниці між розміром допомоги на лікування дітей з інвалідністю, визначеною комісією з питань гуманітарної роботи міської ради, та розміром виплаченої одноразової грошової допомоги за іншими напрямками. Допомога надається один раз в календарний рік.
    3. Для надання допомоги на лікування дитини з інвалідністю один з батьків (опікун, піклувальник) дитини з інвалідністю подає на ім’я міського голови такі документи:
  • заяву;
  • копію паспорта одного з батьків чи опікуна (сторінки 1,2,11);
  • копію свідоцтва про народження дитини або, за наявності, копію паспорта дитини (сторінки 1,2,11);
  • копію ідентифікаційного коду заявника;
  • видану медичною установою довідку про необхідність лікування дитини з інвалідністю;
  • банківський рахунок заявника;
  • згоду на обробку персональних даних.

Вищевказані документи подаються на розгляд комісії з питань гуманітарної роботи міської ради для прийняття відповідних рекомендацій. Протокол засідання комісії депутатів міської ради із рекомендаціями та первинними документами направляється до управління соціального захисту населення міської ради, яке на підставі цих документів готує проект розпорядження міського голови.

4. Виплата допомоги здійснюється управлінням соціального захисту міської ради, яке протягом п’яти банківських днів після надходження коштів на рахунок управління на виплату допомоги, готує виплатні документи на підставі відповідного розпорядження міського голови .

У разі неподання заявником банківського рахунку, допомога виплачується йому через відділення поштового зв’язку, при цьому у розпорядженні міського голови передбачаються видатки на поштові послуги.

Секретар міської ради Роман Боднарчук