ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Сесія:

LXXVII

Скликання:

VII

Проголосовано:

В цілому

Рішення:

Прийнято

Дата прийняття:

28.05.2020

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    29
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    7

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 3131
Про Положення про управління соціального захисту населення Калуської міської ради

УКРАЇНА

КАЛУСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

28.05.2020 3131

Про Положення про управління
соціального захисту населення
Калуської міської ради
м.Калуш
(сімдесят сьома сесія сьомого демократичного скликання)

Відповідно ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання ст.1 Закону України від 18.12.2019 року № 390-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення можливостей само представництва у суді органів державної влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб незалежно від порядку їх створення», враховуючи пропозиції постійної комісії з питань законності, депутатської діяльності та антикорупційної політики міської ради, міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити нову редакцію Положення про управління соціального захисту населення Калуської міської ради (додається).
  2. Начальнику управління (Л.Федоришин) здійснити державну реєстрацію Положення про управління соціального захисту населення Калуської міської ради.
  3. Рішення міської ради від 22.02.2018 року № 1384, вважати таким, що втратило чинність.
    4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Руслану Вайду.
    Міський голова      Ігор Матвійчук
    Затверджено:
    рішенням міської ради
    28.05. 2020    № 3131
    (сімдесят сьома сесія сьомого
    демократичного скликання)
    Секретар міської ради
    ____________Роман Боднарчук
    ПОЛОЖЕННЯ
    ПРО УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
    КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
    (нова редакція)
    Калуш
    2020
    1. Управління соціального захисту населення Калуської міської ради (далі - управління) є виконавчим органом міської ради.
    Управління утворюється міською радою ( код ЄДРПОУ 33578261), входить до її складу і в межах міста Калуша забезпечує виконання покладених на нього завдань.
    Управління є підзвітним і підконтрольним раді, що його утворила, підпорядковується виконавчому комітету і міському голові, а з питань здійснення делегованих йому повноважень органів виконавчої влади - Департаменту соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації.
    Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики (далі - Мінсоцполітики), розпорядженнями голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації, міського голови м.Калуша, рішеннями Калуської міської ради та її виконавчого комітету, наказами департаменту соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації, а також положенням про управління.
    2.  Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики  в м. Калуші у сфері соціального захисту населення, що включає:
    1)  забезпечення реалізації в межах компетенції державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, зайнятості населення, у тому числі соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, і тих, які підлягають звільненню із Збройних Сил України та інших військових формувань;
    2) забезпечення реалізації в межах компетенції державної політики з питань соціального захисту населення, дітей, внутрішньо переміщених осіб;
    3) призначення та виплата соціальної допомоги, адресної грошової допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, установлених законодавством України, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та пільг з оплати житлово-комунальних послуг і послуг зв’язку;
    4) організація надання соціальних послуг (соціального обслуговування), проведення соціальної роботи, у тому числі соціального супроводу сімей / осіб, шляхом розвитку спеціалізованих закладів, установ і служб та залучення недержавних організацій, які надають соціальні послуги; співпраця з територіальними громадами щодо розвитку соціальних послуг у громаді;
    5) розроблення та організація виконання комплексних програм і заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, внутрішньо переміщених осіб, сімей і громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, і всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат і послуг за місцем проживання, перебування;
    6) забезпечення соціальної інтеграції осіб з інвалідністю, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю до об’єктів соціальної інфраструктури;
    7) реалізація державної політики у сфері оздоровлення осіб з інвалідністю, громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, ветеранів війни (в тому числі учасників антитерористичної операції), осіб, на яких поширюється чинність законів України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та „Про жертви нацистських переслідувань;
    8) нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи;
     3. Управління відповідно до визначених повноважень:
    1) організовує виконання норм Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики та в межах компетенції забезпечує контроль за їх реалізацією;
    2) аналізує стан і тенденції соціального розвитку в межах міста та вживає заходів для усунення недоліків;
    3) бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку міста;
    4) вносить пропозиції щодо проекту міського бюджету;
    5) забезпечує ефективне та цільове використання відповідних бюджетних коштів;
    6) бере участь у підготовці заходів щодо розвитку міста;
    7) розробляє проекти рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови;
    8) бере участь у розробленні проектів рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;
    9) бере участь у підготовці звітів міського голови;
    10) готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання міському голові;
    11) забезпечує проведення заходів щодо запобігання корупції;
    12)  готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах повноважень;
    13) розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;
    14) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів обласної та міської рад;
    15) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є управління;
    16) постійно інформує населення про виконання визначених законом повноважень;
    17) забезпечує у межах повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;
    18) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;
    19) забезпечує у межах повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
    20) бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);
    21) забезпечує захист персональних даних;
    22) залучає громадські та благодійні організації до виконання соціальних програм і відповідних заходів;
    23) здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу;
    24) працівники Управління представляють в установленому законодавством порядку інтереси Калуської міської ради, виконавчого комітету, міського голови та управління соціального захисту населення міської ради в усіх судах України та інших органах під час розгляду правових питань і спорів;
    25) у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення:
    забезпечує співробітництво органів місцевого самоврядування з профспілками та їхніми об’єднаннями, організаціями роботодавців та їхніми об’єднаннями, сприяє розвитку соціального діалогу;
    проводить в установленому законодавством порядку повідомну реєстрацію колективних договорів, їх перевірку на відповідність чинному законодавству та забезпечує зберігання копій;
    проводить моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій усіх форм власності, а також фізичних осіб – підприємців;
    забезпечує в межах компетенції соціальний захист працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці, вживає заходів щодо якісного проведення атестації робочих місць за умовами праці;
    розробляє (бере участь у розробленні) територіальну програму зайнятості населення, бере участь у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці;
    бере участь у виконанні заходів, передбачених державними програмами соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку зі Збройних Сил та інших військових формувань і контролює їх реалізацію;
    26) з питань реалізації заходів соціальної підтримки населення:
    організовує в межах компетенції роботу щодо надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу, пільг на проїзд окремим категоріям громадян, інших пільг, передбачених законодавством України;
    проводить призначення та виплату:
    - державної допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним, щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю, одноразової грошової допомоги особам, які отримали тілесні ушкодження під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року, одноразової грошової допомоги членам сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю в масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 р., а також особам, яким посмертно присвоєно звання Герой України за громадянську мужність, патріотизм, героїчне відстоювання конституційних засад демократії, прав і свобод людини, самовіддане служіння Українському народові, виявлені під час Революції гідності, одноразової грошової допомоги постраждалим і внутрішньо переміщеним особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, що спричинені соціальним становищем, внаслідок яких особа частково або повністю не має здатності (не набула здатності або втратила її) чи можливості самостійно піклуватися про особисте (сімейне) життя і брати участь у суспільному житті,  одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання „Мати-героїня”, а також інших видів державної підтримки відповідно до законодавства України;
    - щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, а також особою, яка досягла 80-річного віку; непрацюючим фізичним особам за надання соціальних послуг; подає пропозиції районній, районній у мм. Києві та Севастополі держадміністрації та органу місцевого самоврядування під час формування проекту відповідного місцевого бюджету щодо передбачення коштів у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги;
    бере участь у роботі комісій, утворених міською радою та виконавчим комітетом з питань соціального захисту населення;
    сприяє громадянам в отриманні документів, необхідних для призначення окремих видів допомоги, субсидій та надання пільг;
    проводить електронні звірки інформації від організацій – надавачів послуг щодо витрат, пов’язаних з наданням пільг окремим категоріям громадян, з відомостями, що містяться в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;
    проводить розрахунки з організаціями – надавачами послуг за надані пільги окремим категоріям громадян і призначені житлові субсидії населенню;
    формує податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку отримувачів державної соціальної допомоги;
    проводить інвентаризацію особових справ та особових рахунків осіб, які отримують соціальну допомогу, субсидії та пільги в установленому законодавством порядку;
    організовує прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги та послуг за принципом „єдиного вікна” та забезпечує розгляд заяв і прийняття рішень відповідно до затверджених стандартів надання послуг;
    здійснює контроль відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів, спрямованих на надання державної соціальної допомоги та інших видів соціальної підтримки, передбачених законодавством України;
    організовує роботу головних державних соціальних інспекторів і державних соціальних інспекторів;
    27) у сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:
    організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;
    проводить підготовку документів щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
    організовує санаторно-курортне лікування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян відповідно до законодавства України;
    подає пропозиції до проектів регіональних програм із соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
    організовує в межах компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам та іншим категоріям осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
    організовує збір і подання документів для виплати:
    - одноразової грошової допомоги постраждалим і внутрішньо переміщеним особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, що спричинені соціальним становищем, внаслідок яких особа частково або повністю не має здатності (не набула здатності або втратила її) чи можливості самостійно піклуватися про особисте (сімейне) життя і брати участь у суспільному житті;
    - одноразової грошової допомоги особам, які отримали тілесні ушкодження під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 року;
    веде облік внутрішньо переміщених осіб;
    проводить перевірки достовірності та повноти інформації про фактичне місце проживання / перебування внутрішньо переміщеної особи;
    аналізує стан виконання комплексних програм, реалізації заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання встановлених законодавством пільг соціально незахищеним громадянам і подає міському голові пропозиції з цих питань;
    видає відповідні посвідчення категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
    організовує та проводить виплату одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми;
    28) у сфері надання населенню соціальних послуг (соціального обслуговування), проведення соціальної роботи:
    організовує роботу із визначення потреби міста у соціальних послугах, готує і подає пропозиції міській раді щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреби, створення установ, закладів і служб соціального захисту та соціального обслуговування населення, формування соціального замовлення на надання необхідних соціальних послуг недержавними організаціями; узагальнює інформацію щодо визначення потреб населення адміністративно-територіальних одиниць / територіальних громад у соціальних послугах;
    узагальнює та подає щокварталу Департаменту соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації звіт про надання соціальних послуг потенційним отримувачам соціальних послуг;
    інформує населення міста про надавачів соціальних послуг і послуги, що ними надаються;
    розглядає заяви осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, щодо отримання соціальних послуг і приймає рішення щодо їх надання;
    проводить моніторинг надання соціальних послуг і контролює комунальних надавачів соціальних послуг, вживає заходів з покращення якості надання соціальних послуг;
    забезпечує облік осіб, які звертаються в управління з питань їх направлення в установи та заклади, що надають соціальні послуги, сприяє в оформленні документів цим особам;
    спрямовує та координує діяльність центру соціальних служб для сім’ї, дітей і молоді, територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), центру соціальної реабілітації дітей з інвалідністю та інших установ, закладів і служб міста в реалізації законодавства України;
    подає пропозиції органу місцевого самоврядування щодо створення закладів, установ і служб, які надають психологічні, реабілітаційні соціальні послуги;
    сприяє впровадженню нових соціальних послуг, у тому числі платних, відповідно до законодавства України;
    забезпечує доступність громадян до соціальних послуг, контролює їхню якість і своєчасність надання відповідно до законодавства України;
    бере участь у плануванні бюджетних капітальних вкладень на будівництво установ і закладів соціального захисту та соціального обслуговування населення;
    сприяє створенню недержавних служб, закладів, установ, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, сім’ям з дітьми, сім’ям / особам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, особам, які постраждали від торгівлі людьми, насильства в сім’ї, іншим особам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги;
    визначає пріоритети соціального замовлення та організовує його проведення;
    оцінює конкурсні пропозиції соціальних проектів, які подаються недержавними суб’єктами, що надають соціальні послуги, на конкурс із залучення бюджетних коштів для надання соціальних послуг;
    сприяє волонтерським організаціям та окремим волонтерам у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам, які потребують волонтерської допомоги, та поширенні інформації про організації та установи, що залучають до своєї діяльності волонтерів, фізичних осіб, організації та установи;
    у межах компетенції організовує роботу, пов’язану з наданням благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам і сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
    сприяє влаштуванню за потреби до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю;
    організовує роботу з питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, цивільна дієздатність яких обмежена;
    сприяє благодійним, релігійним волонтерським громадським об’єднанням, установам та організаціям недержавної форми власності, окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим соціально незахищеним громадянам та сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
    вживає в межах компетенції заходів щодо запобігання бездомності та соціального захисту бездомних громадян;
    сприяє соціальному захисту осіб, звільнених від відбування покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, бере участь в діяльності спостережної комісії;
    сприяє підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації соціальних працівників, фахівців із соціальної роботи, працівників установ і закладів системи соціального захисту та обслуговування населення;
    29) у сфері соціальної інтеграції осіб з інвалідністю:
    веде облік осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
    проводить роботу з оформлення документів для визначення права осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;
    координує роботу реабілітаційних установ для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю міста і сприяє їх розвитку, розглядає пропозиції органів місцевого самоврядування щодо потреби у створенні, реорганізації, ліквідації реабілітаційних установ;
    приймає у встановленому порядку рішення про направлення до реабілітаційних установ осіб з інвалідністю, у тому числі дітей з інвалідністю, а також дітей віком до двох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності;
    проводить виплату грошових компенсацій, передбачених законодавством України;
    визначає потребу в забезпеченні осіб з інвалідністю та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, у проведенні компенсаційних виплат, передбачених законодавством України, та направляє узагальнену інформацію Департаменту соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації;
    подає пропозиції Калуській міській раді щодо потреби у комунальних реабілітаційних установах для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю;
    інформує осіб з інвалідністю щодо можливостей проходження ними професійної реабілітації в реабілітаційних установах і про послуги державної служби зайнятості з метою вибору ними виду професійної діяльності та визначення виду професійного навчання шляхом професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;
    інформує центри зайнятості місцевого рівня та відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю про осіб з інвалідністю, які виявили бажання працювати;
    бере участь у створенні безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення;
    30) забезпечує ведення єдиної інформаційно-аналітичної системи соціального захисту населення (ІАССЗН), Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП); централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем і реєстрів, визначених Мінсоцполітики, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики та власний сегмент локальної мережі;
    31) інформує населення з питань, що належать до його компетенції, роз’яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції, у тому числі через засоби масової інформації;
    32) забезпечує на відповідному рівні реалізацію міжнародних проектів із соціальних питань;
    33) виконує інші передбачені законодавством України повноваження.
  4. Управління для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені, має право:

1) отримувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів міської ради, виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності та від їхніх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

2) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів міської ради, виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їхніми керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);

3) вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи міської ради, виконавчого комітету з питань соціального захисту населення;

4) користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

5) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції.

5. Управління соціального захисту населення в установленому законодавством порядку та в межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами міської ради та виконавчого комітету, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передання інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

6. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою в установленому законодавством порядку.

7. Начальник управління:

1) здійснює керівництво управлінням , несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в управлінні;

2) подає на затвердження міській раді положення про управління;

3) затверджує положення про структурні підрозділи управління, посадові інструкції працівників управління та розподіляє обов'язки між ними;

4) планує роботу управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи міської ради, виконавчого комітету;

5) вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління;

6) звітує перед виконавчим комітетом міської ради про виконання покладених на управління завдань та затверджених планів роботи;

7) може входити до складу виконавчого комітету міської ради;

8) вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету та міської ради питань, що належать до компетенції управління, та розробляє проекти відповідних рішень;

9) може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;

10) представляє інтереси управління у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами міської ради, виконавчого комітету, з департаментом соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням керівництва міської ради, виконавчого комітету;

11) видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням;

12) подає на затвердження міському голові проекти кошторису та штатного розпису управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;

13) розпоряджається коштами у межах затвердженого міським головою кошторису управління;

14) здійснює добір кадрів;

15) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб місцевого самоврядування управління;

16) подає міському голові пропозиції щодо:

- призначення на посади та звільнення з посад посадових осіб управління в порядку, передбаченому законодавством про службу в органах місцевого самоврядування;

- присвоєння рангів посадовим особам місцевого самоврядування управління;

- заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності посадових осіб місцевого самоврядування управління;

- вирішення кадрових питань щодо посадових осіб місцевого самоврядування управління;

17) приймає на роботу та звільняє з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників управління, які не є посадовими особами місцевого самоврядування, заохочує їх та притягає до дисциплінарної відповідальності;

18) готує подання кандидатури для призначення на посаду керівника територіального центру соціального обслуговування м. Калуша;

19) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень управління;

20) забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

21) займається розробленням проектів нормативно-правових актів;

22) представляє в установленому законодавством порядку інтереси Калуської міської ради, виконавчого комітету, міського голови та управління соціального захисту населення міської ради в усіх судах України та інших органах під час розгляду правових питань і спорів;

23) здійснює інші повноваження, визначені законом.

8.  Накази начальника управління, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, Мінсоцполітики, можуть бути скасовані міським головою.

9.  Начальник управління має заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою за поданням начальника управління відповідно до чинного законодавства України.

10. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління визначає міська рада у межах відповідних бюджетних призначень.

11. Штатний розпис та кошторис управління затверджує міський голова за пропозиціями начальника управління відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. N 228.

12.  Управління є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.

13.   Юридична адреса управління:  77300

        вул. Євшана, 9, м. Калуш, Івано-Франківська обл.

14.   Код ЄДРПОУ:  03193318