ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Сесія:

LXXIX

Скликання:

VII

Проголосовано:

В цілому

Рішення:

Прийнято

Дата прийняття:

25.06.2020

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    29
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    5
  • Відсутні
    3

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 3264
Про внесення змін в Положення про бюджетування за участі  громадськості (Бюджет участі) міста Калуш, затверджене рішенням міської ради від 28.02.2019 № 2149

УКРАЇНА

КАЛУСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

25.06.2020 3264

Про внесення змін в Положення 
про бюджетування за участі 
громадськості (Бюджет участі)
міста Калуш, затверджене
рішенням міської ради від
28.02.2019 № 2149
м.Калуш
(сімдесят дев’ята сесія сьомого демократичного скликання)

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою вдосконалення процесу бюджетування за участі громадськості (Бюджет участі) міста Калуш, враховуючи пропозиції комісії з питань Бюджету участі (протокол комісії від 25 травня 2020 року) та рекомендації постійної комісії міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та інвестиційної політики, Калуська міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Внести зміни до Положення про бюджетування за участі громадськості (Бюджет участі) міста Калуша, затверджене рішенням міської ради від 28.02.2019 №2149, згідно додатку.
  2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на міського голову та постійну комісію міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та інвестиційної політики.
Міський голова  Ігор Матвійчук

Додаток
до рішення міської ради
25.06.2020 № 3264

Зміни

до Положення про бюджетування за участі громадськості (Бюджет участі) міста Калуш

  1. У назві, тексті та додатках до Положення слова «м.Калуш», «місто Калуш»,«місто» у різних відмінках, замінити словами «Калуська міська ОТГ» у відповідних відмінках.
  2. Підпункт 2.2. Положення доповнити абзацом наступного змісту:
    «Комісія з питань Бюджету участі, з метою реалізації основного завдання громадського бюджету – залучення якомога більшої кількості жителів громади до участі у вирішенні місцевих проблем та надання можливості авторам проєктів якісно підготувати свої проєкти, а структурним підрозділам міської ради зробити якісну професійну оцінку щодо можливості реалізації таких проєктів, може приймати рішення про зміну термінів передбачених Параметрами, які затверджені рішенням міської ради на відповідний рік».
  3. У підпункті 7.5.:
    1. Абзац 10 викласти у новій редакції наступного змісту: «бюджет проєкту, розрахований автором, включає усі витрати, пов’язані з: розробкою проєктної документації; проведенням технічного, авторського нагляду, проведенням експертизи (у разі необхідності); закупівлею сировини, матеріалів, комплектуючих; оплатою стороннім підрядникам послуг логістики (доставка, зберігання); оплатою праці виконавців; інформуванням жителів про реалізацію проєкту (у разі необхідності), які є реальними на момент подання проєкту, з врахуванням в бюджеті проєкту рівня інфляції, який повинен становити не менше 10% від його загальної вартості»;
    2. Абзац 11 доповнити реченням наступного змісту: «автор проєкту (голова ОСББ, чи інші уповноважені особи) зобов’язаний додати до проекту оригінали документів, які підтверджують згоду 2/3 жителів ОСББ на реалізацію проєкту (протокол загальних зборів або витяг з протоколу), а також документів про наявність чи можливість взяти участь у реалізації проекту в розмірі 30% від його вартості (документи, що підтверджують сплату внесків членів ОСББ у розмірі не менше 70%, і т,ін.»;
    3. Доповнити підпункт абзацом 12 наступного змісту: « - доступність результатів реалізації проєкту для усіх мешканців громади».
  4. У підпункт 9.1.:
    1. Після абзацу 5 доповнити абзацом 6 наступного змісту: «- відповідності суті і змісту проєкту одному з обраних автором типів»;
    2. Абзац 6 вважати абзацом 7.
  5. Підпункт 9.5. викласти у новій редакції наступного змісту: «Відповідальний структурний підрозділ протягом 20 днів з дня отримання сканованої копії проєкту, що пройшов попередню оцінку, здійснює оцінку проєкту на предмет його відповідності законодавству й реалістичності і достатності бюджету проєкту для його практичної реалізації та подає Комісії звіт про аналіз відповідності проєкту законодавству та можливості його реалізації за формою згідно з додатком 2 до цього Положення із чітким і повноцінним описом аргументів щодо неможливості допущення проєкту до голосування (вказання нормативно-правових актів, якими це передбачено, фото територій тощо).».
  6. Абзац 2 підпункту 9.6. викласти у новій редакції наступного змісту: «Відповідальному структурному підрозділу запрошувати авторів проектів на засідання комісії з питань Бюджету участі, на якому будуть прийматися рішення щодо допущення або недопущення проєктів до голосування, не пізніше ніж за 3 робочих дні, шляхом надсилання повідомлення на електронну скриньку та/або СМС-повідомлення на номер телефону автора, вказаний у заявці.».
  7. Підпункт 9.11. доповнити абзацом наступного змісту: «- реалізація проекту може призвести до порушення прав (інтересів) інших осіб (пошкодження майна тощо).».
  8. Анкету автора проєкту у формі проекту, затвердженій у додатку 1 до Положення, доповнити абзацом наступного змісту: «ознайомлений з Положенням та погоджуюсь з умовами конкурсу підпис, дата».

Секретар міської ради                                                                                                                           Роман Боднарчук