ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Сесія:

XIII

Скликання:

VIII

Проголосовано:

В цілому

Рішення:

Прийнято

Дата прийняття:

27.05.2021

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    26
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    7
  • Відсутні
    6

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 509
Про нову редакцію Положення Калуського міського центру фізичного здоров’я  населення   «Спорт для всіх»

 УКРАЇНА

КАЛУСЬКА  МІСЬКА  РАДА

РІШЕННЯ

27.05.2021     №   509

 Про     нову     редакцію      Положення Калуського міського центру фізичного здоров’я  населення   «Спорт для всіх» 

м.Калуш
(тринадцята сесія восьмого
демократичного скликання)

 

 

 

 
Відповідно до ст..26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.16 Закону України «Про фізичну культуру і спорт» та пункту 47 пункту 4 Положення про Міністерство молоді і спорту, затвердженого Указом Президента  України від 24 липня 2013 року № 390, керуючись наказом  Міністерства молоді та спорту України № 323 від 31.01.2014 року «Про затвердження Положення про центри фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»,  враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань гуманітарної роботи, законності та антикорупційної політики, міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Затвердити Положення про Калуський міський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» в новій редакції (додається).
 
2. Директору Калуського міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» Олегу Нижнику здійснити державну реєстрацію Положення   згідно чинного законодавства.
 
3. Вважати таким, що втратило чинність  Положення про Калуський міський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх», затверджене рішенням Калуської міської ради від 22.12.2016 р. № 644.
 
4. Контроль за виконанням рішення  покласти на заступника міського голови  Надію Гуш.
 
 
 
Міський голова                                                                      Андрій Найда
 

                                                                                     Затверджено
                                                                                               рішенням міської ради
                                                                                               27.05.2021      №  509
                                                                                               Секретар  міської ради
 
                                               ______Віктор Гільтайчук
 

 
 

ПОЛОЖЕННЯ
ПРО КАЛУСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР
ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ'Я  НАСЕЛЕННЯ
"СПОРТ  ДЛЯ ВСІХ"
 
 (нова редакція)
 

 
 
 

м. Калуш

 2021 рік

 
 

1.  ЗАГАЛЬНІ   ПОЛОЖЕННЯ

<>1.1.1.2.1.3.1.4.1.5.Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства молоді та спорту України, нормативно-правовими актами, що регулюють правовідносини у сфері фізичної культури і спорту, рішеннями міської ради, розпорядженнями міського голови, наказами управління   в справах сім’ї, молоді, фізичної культури і спорту Калуської міської ради та цим Положенням.

2.  НАЙМЕНУВАННЯ  ТА  МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ

         2.1.Найменування:

повне українською мовою: Калуський міський центр фізичного здоров'я населення "Спорт для всіх".

2.2.Центр має самостійний баланс, рахунки в органах казначейства України, установах банків, печаткуіз зазначенням символіки та своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.
2.3. Місцезнаходження: Україна, 77300, Івано-Франківська область, м.Калуш, вул.Степана Бандери, 18
 

3. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ  ДІЯЛЬНОСТІ

3.1. Центр створений з метою:

- створення сприятливих умов для реалізації права громадян на заняття фізичною культурою;

- задоволення потреб населення у фізкультурно-спортивних послугах за місцем проживання та відпочинку;

- пропаганди ведення здорового способу життя та впровадження відповідних принципів та ідеалів.

3.2. Центр забезпечує розвиток фізичної культури шляхом надання фізкультурно-спортивних послуг, які полягають в організації та проведенні фізкультурно-оздоровчої діяльності шляхом здійснення заходів, спрямованих на розвиток фізичної культури за її напрямами, зокрема на забезпечення рухової активності людей з метою їх гармонійного фізичного розвитку та ведення  здорового  способу життя.

         3.3. Організація підготовки та проведення фізкультурно-оздоровчого 

заходу здійснюються відповідно до положення (регламенту) про такий захід, що затверджується організаторами фізкультурно-оздоровчого заходу.

         3.4. Фізкультурно-оздоровча діяльність здійснюється лише фахівцями, які мають спеціальну освіту та відповідний освітньо-кваліфікаційний  рівень.

         3.5. Центр може залучати волонтерів до здійснення фізкультурно-оздоровчої діяльності.

3.6. Основними завданнями Центру є: 

- участь у розробці та реалізації на міському рівні державної політики та програм з питань розвитку фізичної культури; 

- сприяння організації та проведенню фізкультурно-оздоровчої діяльності за місцем проживання та відпочинку населення у поєднанні масових та індивідуальних її форм;

- проведення просвітницької роботи з питань оздоровлення населення засобами фізичної культури і спорту з метою формування у населення потреб рухової активності;

- утримання та забезпечення належного функціонування фізкультурно-оздоровчих і спортивних споруд за місцем проживання та відпочинку населення і створення умов для занять фізичною культурою та спортом;

- організація та проведення міських конкурсів, показових виступів, фестивалів, спортивних свят;

- утримання та забезпечення належного функціонування дитячих майданчиків за місцем проживання.

3.7. Центр відповідно до покладених на нього завдань виконує такі функції:

- організація та проведення на міському рівні фізкультурно-оздоровчих заходів;

- впровадження нових   форм, методів та інноваційних технологій у здійсненні фізкультурно-оздоровчої діяльності;

- внесення пропозицій щодо розроблення і впровадження нових програм;

- аналіз існуючої нормативно-правової бази у сфері фізичної культури та подання пропозицій щодо її вдосконалення;

- налагодження зв'язків з міжнародними  організаціями, які підтримують рух "Спорт для всіх";

- організація та участь у проведенні моніторингів щодо рівня фізичного здоров’я різних груп населення та залучення громадян до занять масовим спортом;

- здійснення на міському рівні інформаційно-пропагандистської діяльності з питань фізичної культури і спорту та здорового способу життя;

- здійснення у встановленому порядку видавничої діяльності;

- організація, участь та проведення тренінгів, семінарів, нарад, конференцій, брифінгів, "круглих столів" з питань, що належать до його компетенції;

- організаційне забезпечення розвитку та зміцнення  матеріально-технічної бази для фізкультурно-оздоровчої  діяльності за місцем проживання та відпочинку населення;

- внесення пропозицій Всеукраїнському, обласному центрам,місцевим органам самоврядування щодо забезпечення Центру спортивними спорудами, фізкультурно-оздоровчим  та  спортивним  інвентарем  і обладнанням з урахуванням потреб та можливостей регіону за розрахунками, що надані центром; 

- вивчення, узагальнення, аналіз та запровадження у практику вітчизняного та іноземного досвіду з розвитку фізичної культури, а також досвіду роботи кращих центрів;

- залучення приватних інвестицій для реалізації покладених на Центр завдань;

- залучення зацікавлених організацій до виконання завдань, покладених на Центр;

- здійснення інших функцій, необхідних для виконання покладених на Центр завдань.

3.8. Центр під час виконання покладених на нього завдань:

- взаємодіє та співпрацює з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, із суб'єктами сфери фізичної культури і  спорту, підприємствами, установами, закладами, організаціями усіх форм власності, об’єднаннями громадян та громадянами; 

- сприяє суб'єктам сфери фізичної культури і спорту, громадським організаціям, іншим об'єднанням громадян у розвитку фізичної культури;

- залучає благодійні, громадські організації, суб'єктів господарювання, які провадять підприємницьку діяльність, для розвитку фізичної культури; 

- співпрацює із засобами масової інформації;

- веде облік проведених фізкультурно-оздоровчих заходів, готує статистичні та інформаційно-аналітичні матеріали з питань, що належать до його компетенції;

- здійснює заходи із залучення фінансової та технічної допомоги, грантів та позабюджетних коштів для підтримки діяльності Центру у розвитку фізичної культури;

- за досягнення високих результатів у роботі у встановленому порядку порушує клопотання перед Міністерством молоді та спорту України, Обласним Івано-Франківським центром фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх», управлінням в справах – сім’ї, молоді, фізичної культури і спорту про нагородження державними та відомчими нагородами працівників центрута активістів у сфері фізичної культури і спорту;

- сприяє впровадженню заходів, що спрямовані на соціальний захист працівників центрів.

3.9. Усі види діяльності, які згідно із законодавством України  потребують спеціальних дозволів чи ліцензій, здійснюються Центром лише після їх отримання.

4.  ЮРИДИЧНИЙ  СТАТУС

4.1. Центр є юридичною особою. Права та обов’язки юридичної особи Центр набуває з дня його державної реєстрації.
4.2. Центр є неприбутковою бюджетною установою. Отримані доходи або їх частина не можуть бути розподілені серед працівників (крім оплати праці та нарахування єдиного соціального внеску) та використовуються виключно для фінансування видатків на утримання центру, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямків діяльності визначених даним положенням.
4.3. Центр користується закріпленим за ним майном на правах оперативного управління.
4.4. Центр користується своїм майном відповідно до вимог законодавства.
4.5. Центр є самостійним cуб’єктом і здійснює свою діяльність в межах повноважень, передбачених цим Положенням.
4.6. Для здійснення діяльності Центр залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
4.7. Засновник та Уповноважений орган управління не відповідають за зобов’язаннями Центру, а Центр не відповідає за зобов’язаннями Засновника та Уповноваженого органу управління, а відповідно несе відповідальність за своїми зобов’язаннями  згідно з чинним законодавством.
4.9. Центр має право набувати майнові та особисті немайнові права, виконувати обов’язки, бути позивачем і відповідачем у судах.
 

5.  ПРАВА  ТА  ОБОВ’ЯЗКИ

5.1. Права Центру:

         5.1.1. Надавати пропозиції щодо вдосконалення фізкультурно-оздоровчої діяльності заінтересованим органам, підприємствам, установам, закладам та організаціям.

         5.1.2. Укладати у встановленому порядку договори про співробітництво, надання послуг, купівлі, тощо з підприємствами, установами, закладами та організаціями усіх форм власності.

         5.1.3. Одержувати у встановленому порядку від управління в справах фізичної культури і спору, інших органів сфери фізичної культури і спорту, а також громадських організацій, підприємств, установ незалежно від форми власності, інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

         5.1.4. У межах своєї компетенції видавати накази.

         5.1.5. Бути та виступати організатором фізкультурно-оздоровчих заходів, використовувати назви таких заходів та їх символіки.

         5.1.6. Здійснювати рекламу у місцях проведення фізкультурно-оздоровчих заходів та їх висвітлення відповідно до законодавства, якщо Центр виступає їх організатором.

5.1.7. Подавати пропозиції щодо визначення пріоритетних напрямів наукових досліджень та залучати вчених і фахівців за  їхньою  згодою  до вирішення актуальних  питань  розвитку фізичної культури.
5.1.8. За рішенням Засновника реалізувати (списати) застаріле обладнання, прилади, апаратуру та використовувати кошти від реалізації вказаного майна на оновлення матеріально-технічної бази Центру у визначеному законодавством порядку.
5.2. Обов’язки Центру:
5.2.1. Центр створює належні умови для високопродуктивної праці, забезпечує дотримання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування.
5.2.2. Центр здійснює заходи з вдосконалення організації оплати праці працівників з метою посилення їх матеріальної зацікавленості як в результатах особистої праці, так і в загальних підсумках роботи закладу, та забезпечує своєчасні розрахунки з працівниками Центру.
5.2.3. Центр здійснює бухгалтерський та оперативний облік, веде фінансову та статистичну звітність, забезпечує своєчасну сплату податків та інших відрахунків відповідно до чинного законодавства.

    5.2.4. Директор і головний бухгалтер Центру несуть персональну відповідальність за дотримання порядку ведення і достовірність обліку.

 

6. УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРОМ

6.1. Управління Центром здійснюється відповідно до цього Положення на основі поєднання прав Засновника, Уповноваженого органу управління.
6.2. До компетенції Засновника належить:
- прийняття рішення про створення, реорганізацію та ліквідацію Центру;
- прийняття рішення про затвердження Положення про Центр та внесення змін до нього;
- заслуховування звітів директора про його роботу.
6.3. До компетенції Уповноваженого органу належить:
-   розроблення стратегії розвитку Центру;
- затвердження річних фінансових та інвестиційних планів на середньострокову перспективу (3-5 років);
- проведення моніторингу фінансової діяльності, зокрема виконання показників фінансових планів;
- забезпечення проведення перевірок щодо виконання державних, регіональних та інших програм і заходів програмного характеру;
- забезпечення проведення інвентаризації майна Центру;
- затвердження штатного розпису.
6.4. Поточне керівництво діяльністю Центру здійснює директор, який призначається на посаду та звільняється з посади розпорядженням міського голови за поданням управління в справах сім’ї, молоді і спорту.
Директор несе відповідальність за результати роботи перед Уповноваженим органом управління  та Засновником.
6.4.1. Директор:
- несе повну відповідальність за стан і діяльність Центру та належне використання майна;
- діє без довіреності від імені Центру, представляє його інтереси в усіх установах та організаціях, укладає договори і контракти;
- видає довіреності, відкриває в установах банків розрахунковий та інші рахунки, самостійно вирішує питання діяльності Центру.
- розпоряджається коштами і майном Центру відповідно до чинного законодавства;
- видає накази, вказівки, які є обов’язковими для виконання усіма працівниками Центру;
- забезпечує оформлення прав на земельні ділянки (у разі відсутності необхідних документів) та уточнення меж земельних ділянок;
-  подає на затвердження міській раді проекти Положення про Центр та змін до нього;
- призначає своїх заступників за погодженням з Уповноваженим органом управління;
- встановлює працівникам розміри премій, винагород, надбавок і доплат на умовах, передбачених колективним договором та законодавчими актами;
- укладає колективний договір з працівниками від адміністрації Центру;
- приймає та звільняє з посад працівників Центру відповідно до чинного законодавства.
6.4.2. Відповідно до чинного законодавства директор відповідає за   кадрову та фінансову діяльність Центру, раціональне і ефективне використання бюджетних коштів.
 

7. МАЙНО І ФІНАНСУВАННЯ ЦЕНТРУ

7.1. Майно складається з основних засобів, обігових коштів, а також інших матеріальних цінностей, вартість яких відображається у самостійному балансі Центру.
7.2. Центр користується і розпоряджається майном в межах чинного законодавства.
Усі питання, які стосуються будь-якої відмови від права на земельну ділянку (користування, оренда, сервітути), що знаходиться у фактичному користуванні Центру, вирішуються виключно Засновником.
7.3. Центр є власником баз персональних даних, кількість та назви яких визначаються відповідно до вимог чинного законодавства з урахуванням добровільної згоди суб’єкта персональних даних.
7.4. Центр як власник баз персональних даних забезпечує їх захист. Посадові особи закладу несуть персональну відповідальність за недотримання вимог Закону України ,,Про захист персональних даних”.
7.5. Джерелами формування майна Центру є:
- майно, придбане відповідно до кошторису видатків за рахунок бюджетного фінансування;
- благодійні внески, гранти, дарунки, всі види добровільної та безоплатної допомоги, внески від спонсорів та меценатів, в тому числі іноземних;
- майно, передане Уповноваженим органом управління;
- інші власні надходження Центру;
- інші джерела, не заборонені законодавством.
7.6. Фінансування Центру здійснюється шляхом:
- фінансування з міського бюджету. Бюджетні фінансові витрати здійснюються в межах кошторису, затвердженого Уповноваженим органом управління відповідно до бюджету, затвердженого міською радою;
- добровільних фінансових внесків і пожертв юридичних та фізичних осіб, які зараховуються на спеціальний рахунок Центру і використовуються на його утримання, в тому числі фінансування діяльності, виключно відповідно до розрахованого та затвердженого у встановленому порядку кошторису видатків.
7.7.Центр для проведення фізкультурно-оздоровчої діяльності може передавати у встановленому порядку матеріальні цінності (нагороджувальну продукцію,інвентар,інформаційно-пропагандистські та методичні матеріали).
7.8. Центр у процесі провадження фінансової діяльності самостійно: розпоряджається коштами; модернізує у разі наявності та необхідності власну матеріально-технічну базу; володіє, користується і розпоряджається майном відповідно до законодавства; виконує інші функції, що не суперечать законодавству.
7.9. Для здійснення фізкультурно-оздоровчої діяльності Центр за відсутності власної спортивної бази може використовувати безоплатно або на пільгових умовах спортивні об'єкти за умови додержання санітарно-гігієнічних норм і недопущення погіршення їх стану відповідно до порядку, визначеного законодавством.
7.11. Центру за наявності у нього у власності або користуванні спортивної споруди органи місцевого самоврядування можуть надавати відповідно до законодавствапільги з оплати за користування комунальними послугами  та спожиту електроенергію.
7.12. Матеріально-технічна база Центру може складатися з адміністративних приміщень, спортивних споруд (стадіони, басейни, ігрові поля, спортивні зали, майданчики тощо), оздоровчо-спортивних таборів та клубів, пунктів прокату, обладнання, засобів зв'язку, оргтехніки, транспортних засобів, земельних ділянок та іншого рухомого і нерухомого майна.
7.13. Аудит фінансово-господарської діяльності Центру здійснюється згідно із законодавством України.
 

8.  ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ ЦЕНТРУ

8.1. Працівники Центру мають право брати участь в управлінні через загальні збори (конференції), раду трудового колективу, професійну спілку, які діють у трудовому колективі, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Центру, а також з питань соціально-культурного і побутового обслуговування.
Представники первинної профспілкової організації, а у разі їх відсутності – вільно обрані працівниками представники, представляють інтереси працівників в органах управління Центру відповідно до законодавства.
Центр зобов'язаний створювати умови, які б забезпечували участь працівників в його управлінні.
8.2. Членами трудового колективу Центру можуть бути усі громадяни, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівників Центру.
8.3. До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Центром, не може обиратися директор. Повноваження цих органів визначаються законодавством.
8.4. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Центру регулюються колективним договором.
8.5. Право укладання колективного договору від імені уповноваженого органу управління надається директору Центру, а від імені трудового колективу – уповноваженому ним органу.
Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.
8.6. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування працівників Центру та їх сімей, а також інші питання соціального захисту,  вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Положення та колективного договору.
8.7. Джерелом коштів на оплату праці працівників Центру є кошти місцевого бюджету.
Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.
Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.
8.8. Оплата праці працівників Центру здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються після виконання зобов'язань щодо оплати праці.
 

9. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ

9.1. Припинення діяльності Центру здійснюється шляхом його реорганізації або ліквідації за рішенням Засновника, а у випадках, передбачених  законодавством України, – за рішенням суду.
9.2. У разі реорганізації Центру вся сукупність його прав та обов’язків переходить до його правонаступників.
9.3. Ліквідація Центру здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Засновником або за рішенням суду. З дня призначення ліквідаційної комісії  до неї переходять повноваження щодо управління справами Центру.
9.4. Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для пред’явлення вимог кредиторами, що не може бути меншим, ніж два місяці з дня публікації рішення про ліквідацію, визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію Центру.
9.5. Ліквідаційна комісія розміщує у друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію Центру, повідомлення про припинення діяльності Центру та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до нього, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі у визначені законодавством строки.
Одночасно ліквідаційна комісія вживає усі необхідні заходи зі стягнення дебіторської заборгованості Центру та виявлення кредиторів з письмовим повідомленням кожного з них про ліквідацію Центру.
9.6. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Центром. Ліквідаційна комісія  оцінює наявне майно Центру (крім переданого в оперативне управління, яке передається Засновнику) і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс Центру і подає його органу, який утворив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені у встановленому законодавством порядку. Ліквідаційна комісія виступає в суді від імені Центру, що ліквідується.
9.7. При реорганізації та ліквідації Центру працівникам, які звільняються, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.
9.8. У разі припинення діяльності Центру, як юридичної особи (ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) активи центру передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються в дохід міського бюджету.
9.9. Центр вважається ліквідованим з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.