ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Сесія:

XXXIII

Скликання:

VIII

Проголосовано:

В цілому

Рішення:

Прийнято

Дата прийняття:

29.09.2022

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    27
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    12

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 1582
 Про Програму підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2023-2025 роки         

                                                                                                                     
УКРАЇНА
КАЛУСЬКА  МІСЬКА  РАДА
РІШЕННЯ
 
29.09.2022     №   1582
 Про Програму підтримки
функцій реєстраційної та
міграційної служби в ЦНАП
на 2023-2025роки
 
м.Калуш
        (тридцять третя сесія восьмого демократичного скликання)
 
   
 
 
 Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та у відповідності із Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», розпорядження Кабінету Міністрів України №523-р від 16.05.2014 р. «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та інвестиційної політики, міська рада
ВИРІШИЛА:
 
1. Затвердити Програму підтримки  функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2023-2025 роки(додається).
2. Визнати головним виконавцем Програми  управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради.
3. Головним розпорядником коштів визначити виконавчий комітет Калуської міської ради.
4.  Фінансовому управлінню міської ради (Леся Поташник) при формуванні річного бюджету передбачити кошти для виконання даної Програми.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Надію Гуш.
  
 
Міський голова                                                             Андрій НАЙДА

ЗАТВЕРДЖЕНО
 
Рішення міської ради
29.09.2022    № 1582
Міський голова
 
                Андрій НАЙДА
 
 
 
 
 
 
ПРОГРАМА 
ПІДТРИМКИ ФУНКЦІЙ РЕЄСТРАЦІЙНОЇ
ТА МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ В ЦНАП
НА 2023-2025 роки
 
 
 
 
Замовник Програми
 
Начальник управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуськоїміської ради
 
 
 
 
______________
 
 
 
 
Надія МАРІЙ
 
 
Керівник Програми
 
Заступник міського голови
 
 
 
 
______________
 
 
 
 
Надія ГУШ
 
ПАСПОРТ  
ПРОГРАМА ПІДТРИМКИ ФУНКЦІЙ РЕЄСТРАЦІЙНОЇ ТА МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ В ЦНАП    НА 2023 - 2025 роки
1. Ініціатор розроблення програми Виконавчий комітет Калуської міської ради
2. Розробник програми Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету  Калуської міської ради
3. Співрозробники програми Виконавчий комітет Калуської міської ради
4. Відповідальний виконавець програми Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету  Калуської міської ради
5. Учасники програми Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету  Калуської міської ради
6. Термін реалізації програми 2023-2025 роки
6.1 Етапи фінансування програми -
7. Обсяги фінансування програми 2227,2тис. грн.
 
Роки Обсягифінансування, тис.грн
Всього в т.ч. за джереламифінансування
обласний бюджет бюджет міської територіальної громади іншіджерела
Всього
2023-2025 роки, в т. ч:
2227,2 - 2227,2 -
2023 942,4 - 942,4 -
2024 642,4 - 642,4 -
2025 642,4 - 642,4  
8. Очікувані результати виконання програми:
- можливість забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надання адміністративних послуг.
 
9. Термін проведення звітності: щоквартально.
Замовник Програми
Начальник управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради
 
 
 
 
______________
 
 
 
 
Надія МАРІЙ
     
Керівник Програми
Заступник міського голови
 
_____________
 
Надія ГУШ
 
ПРОГРАМА 
ПІДТРИМКИ ФУНКЦІЙ РЕЄСТРАЦІЙНОЇ ТА МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ В ЦНАП НА 2023-2025 РОКИ
 
  1. Проблема на розв’язання якої спрямована програма
Програма підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП (далі Програма) спрямована на забезпечення діяльності управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради. Програма розроблена на виконання Закону України «Про адміністративні послуги» та у відповідності із Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», Розпорядження Кабінету Міністрів України №523-р від 16.05.2014 р. «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»
Програма підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП (далі Програма) розроблена із врахуванням вимог вказаних нормативних актів та спрямована на втілення у практику нових підходів у взаємовідносинах органів виконавчої влади та громадян за принципом «єдиного вікна», що дасть можливість громадянам отримувати в одному приміщенні послуги різних адміністративних органів.
Програма встановлює єдині засади організації роботи структурних підрозділів виконавчого комітету Калуської міської ради та органів виконавчої влади міста з надання якісних адміністративних послуг замовникам (фізичним та юридичним особам) через ЦНАП шляхом його співпраці із суб’єктами надання адміністративних послуг.

2. Мета програми
Основними завданнями Програми є:
- впровадження ефективної системи надання адміністративних послуг населенню шляхом удосконалення роботи Центру надання адміністративних послуг   ( ЦНАП );
- збільшення кількості та якості надання адміністративних послуг.
- задоволення потреб одержувачів адміністративних послуг.
 
3.Обґрунтування необхідності прийняття Програми
Однією з актуальних проблем при формуванні громадянського суспільства є потреба в розвитку та підтримці довіри громадян до органів влади та органів місцевого самоврядування. Саме Закон України «Про адміністративні послуги» несе нову ідеологію – ідеологію служіння громадянам з боку держави.
Складовою частиною нових реформ є своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг.
Існуюча в місті організація надання адміністративних послуг характеризується в даний час багатьма недоліками і проблемами об’єктивного і суб’єктивного характеру, що створюють незручності для громадян міста:
  • органи виконавчої влади міста розміщені в різних приміщеннях;
  • наявність різноманітних баз даних органів виконавчої влади та інших відомств, не пов’язаних між собою, та необхідність збору одержувачем послуг підтверджуючої інформації з різних організацій для отримання кінцевого результату;
  • недостатній організаційний та технічний рівень комунікації між суб’єктами надання адміністративних послуг.
Для розв’язання даної проблеми необхідно в одному приміщенні розмістити адміністраторів ЦНАП, а також розмістити реєстраторів та представників інших органів виконавчої влади, які будуть безпосередньо надавати послуги в ЦНАП, створити необхідні умови праці, а також зручні умови населенню по замовленню адміністративних послуг та отримання їх результатів.
Для реалізації цієї програми необхідно виділити з місцевого бюджету 2227,2 тис. грн.
 Строк реалізації цієї програми 2023 – 2025 роки.
 
4.Основні функції Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП):
  • надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, прийом вхідних пакетів документів, їх обробка та видача результату послуги;
  • забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктам звернень у строки, встановлені законом;
  • організація передачі документів із ЦНАП до виконавчих органів, що беруть участь в наданні відповідних адміністративних послуг, а також передачі вихідних документів до ЦНАП;
  • організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
  • здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
залучення представників органів виконавчої влади для вирішення спірних питань, що виникають в процесі надання адміністративних послуг.
 
5. Очікувані результати
Функціонування в місті Центру надання адміністративних послуг та віддалених робочих місць адміністраторів в кінцевому результаті дає:
  • можливість забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надання адміністративних послуг;
  • виконання стандартних, спрощених процедур для отримання бажаного результату;
  • раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
  • можливість доступу до Переліку адміністративних послуг, розміщеного на офіційному сайті Калуської міської ради;
  • отримання максимуму адміністративних послуг в одному приміщенні;
  • зручний для споживачів адміністративних послуг режим роботи ЦНАП у відповідності до чинного законодавства. 
 
6. Фінансове забезпечення Програми
Фінансування Програми здійснюватиметься в межах кошторисних призначень з місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством.
Розпорядником коштів на фінансування заходів Програми є  виконавчий комітет Калуської міської ради.
Обсяг коштів, що планується використати з міського бюджету,становить 2227,2 тис. грн..
 
Додаток
 
Перелік
заходів, обсяги та джерела фінансування Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2023-2025 роки
 
 
Назва замовника: управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради
 
№з/п Найменування заходу Виконавець Термін виконання Орієнтовані обсяги фінансування, тис.грн. Очіку
вані резу
ль
тати
роки всього в т.ч. за джерелами фінансування
бюджет міської територіальної громади обласний бюджет Інші джерела  
Всього 2023-2025 роки 2227,2 2227,2      
Всього 2023-2025 роки, в т.ч: 1236,0 1236,0      
1 Оплата праці та нарахування на заробітну плату Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради
 
2023 2023 412,0 412,0 - -
 
 
 
 
    2024 2024
 
 
412,0 412,0 - -  
    2025 2025 412,0 412,0 - -  
Всього 2023-2025 роки, в т.ч: 691,2 691,2      
2. Інформаційно-технічне забезпечення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради
 
2023 2023 230,4
 
230,4 -
 
 
-
 
 
Покращення  обслуговування громадян
2024 2024
 
 
230,4 230,4    
2025 2025 230,4 230,4    
Всього 2023-2025 роки, в т.ч: 300,0 300,0      
3. Придбання обладнання і предмет ів довгострокового користування Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради
 
2023 2023 300,0 300,0      
2024 2024 0,0 0,0      
2025 2025 0,0 0,0      
Всього 2023-2025 роки, в т.ч: 2023 942,4 942,4      
2024 642,4 642,4      
2025 642,4 642,4      
   
Замовник Програми
 
Начальник управління «Центр надання адміністративних» послуг виконавчого комітету Калуської міської ради
 
 
 
 
______________
 
 
 
 
Надія МАРІЙ
   
Керівник Програми
Заступник міського голови
 
 
 
______________
 
 
Надія ГУШ