ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Сесія:

XL

Скликання:

VIII

Проголосовано:

В цілому

Рішення:

Прийнято

Дата прийняття:

23.02.2023

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    28
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    6
  • Відсутні
    5

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 1928
Про нову редакцію Статуту КП «Калушавтодор»

УКРАЇНА
КАЛУСЬКА  МІСЬКА  РАДА
РІШЕННЯ
23.02.2023     №   1928
 
Про нову редакцію Статуту
КП «Калушавтодор»
 
м.Калуш
(сорокова  сесія  восьмого демократичного скликання)
 
                                   
 
 
Керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», в зв’язку із збільшенням розміру статутного капіталу комунального підприємства «Калушавтодор» Калуської міської ради, враховуючи рекомендації постійних комісій міської ради з питань власності, житлово–комунального господарства та екології та з питань гуманітарної роботи, законності та антикорупційної політики, міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
  1. Затвердити статутний капітал комунального підприємства «Калушавтодор» Калуської міської ради в розмірі 13 565 517,88 грн.
  2. Затвердити нову редакцію Статуту комунального підприємства «Калушавтодор» Калуської міської ради(додається).
  3. Директору Комунального підприємства «Калушавтодор» Калуської міської ради (Роман Скибіцький) провести державну реєстрацію Статуту згідно з чинним законодавством.
  4. Рішення міської ради 28.02.2019 № 2162 «Про нову редакцію Статуту КП «Калушавтодор» вважати таким, що втратило чинність.
  5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Богдана Білецького.
 
Міський голова                                                         Андрій НАЙДА
 
 
                                                                                              «ЗАТВЕРДЖЕНО»
                                                                                 рiшенням Калуської мiської ради
                                                                                  вiд 23.02.2023    №  1928
                                                                                     
                                                                          
                                                                                     Секретар міської ради
                                                                          
                                                                                                    Віктор ГІЛЬТАЙЧУК
 
          
 
 
С Т А Т У Т
Комунального пiдприємства
«КАЛУШАВТОДОР»
Калуської мiської ради Iвано-Франкiвської областi
(нова редакцiя)
 
 
  
 
                                                м. Калуш — 2023
 
 
 
  1. Загальні положення
1.1. Комунальне пiдприємство «Калушавтодор»  Калуської мiської ради Iвано- Франкiвської областi (далi за текстом Пiдприємство) утворене Калуською мiською радою в розпорядчому порядку рiшенням вiд 10.08.2006 року № 72 (п’ята сесiя п’ятого демократичного скликання) шляхом заснування нового пiдприємства на базi вiдокремленої частини комунальної власностi територiальної громади мiста Калуша.
1.2. Пiдприємство входить до сфери управлiння Калуської мiської ради (надалi Власник), яка є представником власника - територiальної громади мiста Калуша i безпосередньо пiдпорядковане виконавчому комiтету Калуської мiської ради.
1.3. Пiдприємство у своїй дiяльностi керується Конституцiєю України, Законом України «Про автомобільні дороги», iншими нормативно-правовими актами України, якi регулюють даний вид дiяльностi.
1.4. Повне найменування пiдприємства:
— Комунальне пiдприємство «Калушавтодор» Калуської мiської ради Iвано- Франківської областi.
    Скорочене найменування Пiдприємства:
—  КП «Калушавтодор».
          1.5. Мiсцезнаходження Пiдприємства: 77300, Україна, Iвано-Франкiвська область, мiсто Калуш, вулиця Долинська, 44 А.
 
  1. Юридичний статус Пiдприємства.
2.1. Пiдприємство є юридичною особою публiчного права. Права i обов’язки юридичної особи Пiдприємство набуває з дня його державної реєстрацiї.
2.2. Пiдприємство здiйснює свою дiяльнiсть вiдповiдно до чинного  законодавства України та цього Статуту.
2.3. Пiдприємство має право на добровiльних засадах за рiшенням Власника об’єднувати з iншими пiдприємствами свою господарську (виробничу, комерцiйну та iнші види дiяльностi) на умовах i в порядку встановленому чинним законодавством України.
2.4. Пiдприємство має самостiйний баланс, розрахунковий, валютний та iншi рахунки в банках, печатку та кутовий штамп, а також товарний знак, який реєструється вiдповiдно до чинного законодавства та iншi притаманнi юридичнiй особi реквiзити.
2.5. Пiдприємство вiдповiдає за своїми зобов’язаннями згiдно з чинним законодавством України коштами та іншим належним йому майном, крім майна, яке є власністю територiальної громади мiста. Пiдприємство не несе відповідальності за зобов’язаннями держави та Власника. Власник не несе відповідальності за зобов’язаннями Пiдприємства.
2.6. Пiдприємство має право укладати угоди, набувати майнові та особисті немайновi права, нести обов’язки, бути позивачем i вiдповiдачем в господарському та третейському судi.
 
3. Мета i предмет дiяльностi Пiдприємства.
3.1. Пiдприємство створене з метою надання:
Пiдприємство створюється з метою здійснення будівництва, реконструкції, капітальних та поточних ремонтів, експлуатації міських доріг та об’єктів благоустрою міста.
3.2. Предметом дiяльностi Підприємства є:
          3.2.1. Виконання робiт та надання послуг по будiвництву, капiтальному ремонту, бiжучому ремонту, експлуатацiї та утриманню споруд мiського благоустрою (дорiг, вулиць, тротуарiв, прибудинкових територiй, зливової каналiзацiї мiста, територiї пiдприємств всiх форм власностi та населення).
3.2.2.  Випуск асфальтобетонної сумiшi.                                                                                                                                
3.2.3.  Випуск будiвельних матерiалiв.
3.2.4.  Надання рiзноманiтних послуг:
              -  транспортних
              -  ремонтних
              -  технiчного обслуговування
3.2.5.  Вирощування квіткової продукції відкритого і закритого ґрунту, кущів та дерев і їх реалізація.
3.2.6. Прибирання і обслуговування тротуарів, площ, скверів та автобусних зупинок.
3.2.7. Виготовлення і встановлення тротуарної плитки, поребриків,  бордюр та інших видів робіт.
3.2.8. Проведення капітального ремонту зелених насаджень, площ, скверів та вулиць міста.
3.2.9.  Виконання робіт по підрізці, вирізці та посадці дерев та кущів.
              3.2.10. Здiйснення діяльності пов’язаної з придбанням та реалiзацiєю матерiальних ресурсiв, транспортних засобiв i запасних частин до них, автомобiльних шин та iншого технiчного обладнання.
               3.2.11. Виробництво продукції виробничо - технiчного призначення i товарiв народного споживання.
               3.2.12. Надання iнформацiйних, комерцiйних, транспортних та iнших платних послуг суб’єктам пiдприємницької дiяльностi та населенню.
               3.2.13. Торгівельна діяльність.
               3.2.14. Комерційна діяльність.
               3.2.15. Iншi  види дiяльностi, не забороненi чинним законодавством України.
3.3. Окремi види дiяльностi здiйснюються за умовами наявностi документу, що надає вiдповiдний дозвiл (лiцензiю, патенту, свiдоцтво тощо) на здiйснення цього виду дiяльностi вiдповiдного до чинного законодавства.
3.4. Пiдприємство здiйснює зовнiшньоекономiчну дiяльнiсть у будь-якiй сферi, пов’язанiй з предметом його дiяльностi за погодженням з Власником.
 
  1. Майно Пiдприємства.
4.1. Майно Пiдприємства становлять виробничi i невиробничi фонди, а також цiнностi, вартiсть яких вiдображається в самостiйному балансi Пiдприємства.
4.2. Майно закрiплене за Пiдприємством Власником на правi господарського вiдання є комунальною власнiстю територіальної громади мiста.
4.3. Здiйснюючи право господарського вiдання Пiдприємство володiє, користується та розпоряджається зазначеним майном на свiй розсуд, вчиняючи щодо нього будь-якi дiї, якi не суперечать чинному законодавству та цьому Статуту.
4.4. Вiдчуження закрiплених за Пiдприємством основних виробничих та невиробничих фондiв, крiм об’єктiв нерухомого майна вартiстю бiльше 10 мiнiмальних заробiтних плат здiйснюється за погодженням з виконавчим комiтетом Калуської мiської ради. Вiдчуження закрiплених за Пiдприємством основних виробничих та невиробничих фондiв вартiстю бiльше 50 мiнiмальних заробiтних плат — за погодженням з Власником у порядку, встановленому чинним законодавством. Кошти отриманi в результатi вiдчуження зазначеного майна, скеровуються виключно на iнвестицiї Пiдприємства і є комунальною власнiстю мiста.
4.5. Підприємство має право, за погодженням з виконавчим комiтетом Калуської мiської ради здавати в оренду, відповiдно до чинного законодавства пiдприємствам, органiзацiям та установам, а також громадянам — устаткування, транспортнi засоби, iнвентар та iншi матерiальнi цiнностi, якi йому належать на правi господарського вiдання. Цiлiснi майновi комплекси, структурнi пiдроздiли, фiлiали, цехи, нежилi примiщення та iншi нерухомi об’єкти вiдповiдно до чинного законодавства за погодженням з Власником.
4.6. Виведенi з експлуатації повнiстю амортизованi основнi фонди та iншi матерiальнi цiнностi самостiйно списуються з балансу Пiдприємства в порядку встановленому чинним законодавством України. Списання з балансу не повнiстю амортизованих основних фондiв, а також їх прискорена амортизацiя проводиться за згодою Власника.
4.7. Джерелами Пiдприємства є:
4.7.1. Майно передане йому Власником.
4.7.2. Доходи одержанi вiд реалiзацiї продукцiї (товарiв, послуг), а також вiд iнших видiв фiнансово-господарської дiяльностi, цiнних паперiв.
4.7.З. Кошти та iнше майно, одержанi вiд реалiзацiї продукцiї (робiт, послуг) Пiдприємства.
4.7.4. Кредити банкiв та iнших кредиторiв.
4.7.5. Капiтальнi вкладення та дотацiї з бюджетiв.
4.7.6. Безоплатнi або благодiйнi внески пiдприємств i громадян.
4.7.7. Кошти, набутi за рахунок реалiзацiї спецiальних інвестицiйних програм, органiзацiй мiсцевих позик, а також за рахунок використання реклами.
           4.7.8. Майно, придбане в iнших суб’єктiв господарювання, органiзацiй та громадян в установленому законодавством порядку.
4.7.9. Iншi джерела не забороненi чинним законодавством України.
4.8. Для здiйснення фiнансово-господарської дiяльностi пiдприємство надiляється Власником статутним капіталом в розмiрi: 13 565 517,88 грн. (тринадцять мільйонів п’ятсот шістдесят п’ять тисяч п’ятсот сімнадцять гривень 88 копійок). Статутний капітал формується оборотними,  необоротними  активами, грошовими коштами.
Власник  має  право  власностi  на статутний капітал, включаючи права на управлiння, а також активiв у разi його лiквiдацiї вiдповідно до чинного законодавства.
4.9. Пiдприємство за погодженням з Власником може створювати на територiї України та за її межами філії, представництва та iншi вiдокремленi      пiдроздiли, якi дiють на основi вiдповiдних статутiв та положень.    Пiдприємство за рiшенням Власника може створювати корпоративнi та спiльнi пiдприємства, в тому числi з iноземними   iнвестицiями.
4.10. Пiдприємство здiйснює володiння, користування землею та іншими природними ресурсами вiдповiдно до мети своєї дiяльностi та чинного законодавства.
  1. Збитки, завданi Пiдприємству в результатi порушення його майнових прав громадянами, юридичними особами i державними  органами,  відшкодовуються Пiдприємству за рiшенням суду, чи в iншому порядку,  передбаченому чинним законодавством.
        
  1. Права та обов’язки Пiдприємства.
5.1. Права Пiдприємства:
5.1.1. Вимагати вiд учасників дорожнього руху виконання вимог нормативно- правових актiв України, що регулюють функцiонування вулиць i дорiг мiста Калуша.
5.1.2. Вимагати вiдшкодування збиткiв, завданих дiями водiїв, пасажирiв та пiшоходiв вулицям i дорогам міста Калуша.
5.1.3. Вимагати дотримання норм природоохоронного законодавства учасниками дорожнього руху та iнiцiювати притягнення до адмiнiстративної вiдповiдальностi за забруднення та засмічення вулиць і дорiг міста Калуша.                                                                  
5.1.4. Встановлювати за погодженням з вiдповiдними державними органами безпеки дорожнього руху тимчасовi обмеження на рух транспортних засобiв при проведеннi ремонтних та iнших робiт на вулицях i дорогах міста Калуша.
5.1.5. Вимагати вiдшкодування збиткiв, завданих закриттям руху понад     встановленi термiни виконання робiт на вулицях i дорогах міста Калуша.
5.1.6. Координувати страхування штучних споруд, iнженерних                      комунiкацiй, а також вiдповiдальностi за вiдшкодування збиткiв користувачам                 вулиць i  доріг міста Калуша.
5.1.7. Обмежувати або забороняти рух транспортних засобiв, навантаження на вiсь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, визначенi для них державними стандартами, у разi вiдсутностi вiдповiдного спецiального погодження.
5.1.8. Самостiйно планувати свою дiяльнiсть визначати стратегiю та основнi напрямки свого розвитку вiдповiдно до рiшень Власника, галузевих науково - економiчних прогнозiв та прiоритетiв, кон’юнктури ринку продукцiї, товарiв, робiт, послуг та економічної  ситуацiї.
5.1.9. Реалiзовувати свої послуги, продукцiю, залишки вiд виробництва                              за цiнами, що формуються вiдповiдно до умов економічної дiяльностi,                                    iснуючого попиту населення,  а у випадках,  передбачених законодавством України - за фiксованими державними та прийнятими виконавчим комiтетом Калуської мiської ради цiнами i тарифами.
5.1.10. Пiдприємство має право (за погодженням з Власником) на випуск             цiнних паперiв та реалізації їх юридичним особам і громадянам України та  інших держав вiдповiдно до чинного законодавства. Пiдприємство може проводити придбання цiнних паперiв юридичних осiб України та iнших  держав.
5.1.11. Пiдприємство самостiйно приймає рiшення, видає накази, вказiвки в межах своєї компетенцiї.
5.1.12 Укладати угоди, набувати майновi та немайновi права, бути                          позивачем та вiдповiдачем в судах.
5.2. Обов’язки   Пiдприємства:
5.2.1. Забезпечення безперервних, безпечних, економiчних та зручних  умов руху транспортних засобiв i пiшоходiв вулицями i дорогами мiста Калуша.
5.2.2. Органiзацiя будівництва, реконструкцiї, ремонту та утримання                          вулиць i дорiг мiста за встановленими для них державними стандартами та             нормами.
5.2.3. Видача дозволiв на прокладання нових та ремонт iснуючих мереж   у межах «червоних  лiнiй» вулиць i дорiг мiста.
5.2.4. Завчасне оповiщення учасникiв руху та мешканцiв мiста про строки та порядок тимчасового обмеження або припинення руху транспортних  засобiв.
5.2.5. Здiйснення статистичного облiку та паспортизації  вулиць i доріг  мiста.
5.2.6. Забезпечення дотримання норм природоохоронного законодавства у процесi будiвництва, реконструкцiї, ремонту та утримання вулиць  i дорiг мiста.
5.2.7. Видача в установленому порядку дозволiв на тимчасове припинення руху.
5.2.8. Забезпечення своєчасної сплати податкiв та iнших вiдрахувань згiдно з чинним законодавством.
5.2.9. 3діснення оперативної дiяльностi по матерiально-технiчному забезпеченню виробництва.                       
5.2.10. Створення належних умов для високопродуктивної працi,                          додержання законодавства про працю, правил та норм охорони працi, технiки безпеки,   соцiального  страхування.
5.2.11. Здiйснення заходiв по заохоченню результатами особистої  праці працівників у вдосконаленнi навичок роботи, з метою посилення трудової  дисципліни та органiзацiї зацiкавленостi у досягненнi постiйної генерацiї  розвитку дiяльностi Пiдприємства.
5.2.12. Складати рiчнi фiнансовi плани та звiтуватись щодо їх виконання.                                                                                         Здiйснювати бухгалтерський i податковий облiк та складати встановлену   звітність  згiдно з чинним законодавством. Керiвник Пiдприємства та головний бухгалтер несуть персональну вiдповiдальнiсть за додержанням порядку ведення і достовiрностi облiку та статистичної звiтностi.
          5.2.13. При визначенi стратегiї господарської дiяльностi Пiдприємство     повинно виконувати державнi  контракти, державнi та комунальнi замовлення.   Доведеннi в установленому порядку державнi та комунальнi контракти i   державнi  та  комунальні замовлення є обов’язковими до виконання.
 5.2.14. Здiйснювати своєчасне матерiально-технiчне забезпечення засобiв виробництва.
 5.2.15. Забезпечувати своєчасну сплату податкiв та iнших вiдрахувань згiдно з чинним законодавством.
 5.2.16. Здiйснювати реконструкцiю, капiтальний ремонт основних засобiв, забезпечувати своєчасне освоєння нових виробничих потужностей та якнайшвидше введення в дiю придбаного обладнання.
 5.2.17. Створювати належнi умови для високопродуктивної працi,  забезпечувати додержання законодавства про працю, правил та норм охорони працi, технiки безпеки, соцiального страхування.
         5.2.18. Пiдприємство здiйснює заходи з вдосконалення органiзацiї заробiтної плати працiвникiв з метою посилення їх матерiальної зацiкавленостi,   як в результатах особистої працi, так i в загальних пiдсумках роботи Пiдприємства, забезпечує економiчне i рацiональне використання фонду споживання i своєчаснi розрахунки з працiвниками Пiдприємства.
 
  1. Управлiння Пiдприємством та самоврядування трудового колективу.
6.1. Управлiння Пiдприємством здiйснюється на основi поєднання прав  Власника щодо господарського використання свого майна i участi в управлiннi трудового колективу.
6.2. Для керiвництва господарською дiяльнiстю пiдприємства Власник в  особi мiського голови призначає керiвника, шляхом укладання з ним контракту.
6.3 Умови контракту з керiвником Пiдприємства передбачають:
6.3.1. Термiн дiї контракту.
6.3.2. Права i обов’язки сторiн.
6.3.3. Вiдповiдальнiсть керiвника перед Власником.
6.3.4. Умови оплати працi i компенсацiї.
6.3.5. Умови звiльнення з посади та гарантiї.
6.3.6. Іншi умови найму за погодженням сторiн.
6.4. Керiвник Пiдприємства самостiйно вирiшує питання дiяльностi Пiдприємства за винятком тих, що вiднесенi статутом до виключної  компетенцiї Власника та iнших органiв управлiння даного  Пiдприємства.
6.5. Пiдприємство самостiйно визначає структуру управлiння i  встановлює  штатний розпис за погодженням з мiським головою.                                                                                                                                  
6.6. Керiвник Пiдприємства:
6.6.1. Несе повну вiдповiдальнiсть за стан та дiяльнiсть Пiдприємства.
6.6.2. Діє без доручення вiд iменi Підприємства, представляє його iнтереси в органах державної влади i органах  мiсцевого самоврядування, iнших органiзацiях, в судових органах у вiдносинах з юридичними особами та громадянами.
6.6.3. Видає накази обов’язковi для виконання працiвниками Підприємства.
6.6.4. Розпоряджається коштами та майном  Пiдприємства  віповiдно  до чинного законодавства та Статуту.
6.6.5. Укладає договори, видає довiреностi, в тому числi з правом передоручення.
6.6.6. Вiдкриває в установах банкiв розрахунковий та iншi рахунки.
6.6.7. Несе вiдповiдальнiсть за формування та виконання фiнансових планiв.
6.6.8. Здiйснює iншi  функції  що не суперечать чинному законодавству.
6.6.9. Керiвник не в правi приймати рiшення, якi вiдносяться до  компетенцiї Власника, виконавчого комiтету Калуської  міської  ради.
6.6.10. Керівник пiдзвiтний Власнику та пiдконтрольний виконавчому комiтету Калуської  міської ради i організовує виконання їх рiшень.
6.7. Трудовий колектив Пiдприємства та його самоврядування:
6.7.1.Трудовий колектив Пiдприємства становлять всi громадяни, якi своєю працею беруть участь в його дiяльностi на основi трудового договору (контракту), а також iнших форм угод, що регулюють трудовi вiдносини працiвника з Пiдприємством  встановленi  чиним  законодавством України.
 6.7.2.Трудовий колектив Пiдприємства:
  • розглядає i затверджує колективний договiр;
  • розглядає i вирiшує питання самоврядування трудового колективу;
  • визначає i затверджує перелiк i порядок надання працiвникам Пiдприємства соцiальних пiльг;
  • бере участь у матерiальному і  моральному стимулюваннi продуктивності           працi, заохочує винахiдницьку i рацiоналiзаторську дiяльнiсть, порушує  клопотання про представлення працiвникiв до державних нагород;
  • погоджує  пропозиції  щодо передачi  з комунальної у державну власнiсть           майна, закрiпленого за Пiдприємством, об’єктiв соціальної  iнфраструктури, споруджених за рахунок коштiв Пiдприємства;
6.7.3. Рiшення соцiально – економiчних питань, що стосуються  дiяльностi Пiдприємства, виробляються i приймаються його органами управлiння за  участю трудового  колективу  та  уповноважених  ним  органiв  i  вiдображають в колективному договорi. Колективним договором також  регулюються питання охорони працi, виробничi та трудовi вiдносини  трудового  колективу  з адмiнiстрацiєю Пiдприємства.
6.7.4. Право  пiдписання  колективного  договору  вiд  iменi  Підприємства  надається директору Пiдприємства, а вiд iменi трудового коллективу -  уповноваженому  ним органу.
 
  1. Правовi вiдносини мiж Власником i Пiдприємством.
7.1. Стратегiя розвитку, фiнансово-економiчна, iнвестицiйна та iншi  програми Власника покладаються в основу дiяльностi Пiдприємства.
7.2. До  виключної  компетенції  Власника Пiдприємства вiдносяться:
  • визначення основних напрямкiв дiяльностi Пiдприємства;
  • створення корпоративних та спiльних підприємств в тому числi з  iноземними iнвестицiями;
  • створення, реорганiзацiя, ліквідація фiлiй  та  представництв, затвердження Положень про них;                                                                                                                                                
  • створення лiквiдацiйної комiсiї, затвердження лiквiдацiйного балансу;
  • встановлення розмiру, форми та порядку внесення Власником додаткових внескiв;
  • надання Пiдприємству позики у виглядi грошових коштiв, майна,   обладнання та iнших матерiальних цiнностей, необхiдних для дiяльностi  Пiдприємства;
  • встановлювати Пiдприємству норматив вiдрахування частини прибутку на     користь Власника.
7.3. Виконавчий комiтет міської ради має право:
  • отримувати повну iнформацiю щодо дiяльностi Пiдприємства;
  • знайомитися з даними бухгалтерського облiку, звiтностi та iншими   документами;
  • надавати Пiдприємству допомогу у виглядi грошових коштiв, майна, обладнання та iнших матерiальних цiнностей, необхiдних для дiяльностi Пiдприємства;
  • контролювати здiйснення покладених Власником на Пiдприємство завдань;
  • не розголошувати конфiденцiйну iнформацiю про дiяльнiсть Пiдприємства.
7.4. Виконавчий комiтет мiської ради приймає на себе такi зобов’язання:
  • дотримуватися установчих документiв  Пiдприємства;
  • виконувати прийнятi на себе у встановленому порядку зобов’язання по   вiдношенню до Пiдприємства;
  • сприяти Пiдприємству у здiйсненнi мети його дiяльностi;
  • не розголошувати конфiденцiйну iнформацiю про дiяльнiсть Підприємства.
7.5. Виконавчий комiтет міської ради може прийняти рiшення про   передачу частини його повноважень  до компетенції  керiвника Пiдприємства.
 
  1. Господарська та соцiальна дiяльнiсть Пiдприємства
8.1. Основним узагальнюючим показником фiнансових результатiв  господарської дiяльностi пiдприємства є  прибуток (дохiд).
8.2. Розмiр   чистого  прибутку,  який залишається  Пiдприємству пiсля       покриття  матеріальних  та  прирiвняних   до  них   витрат, витрат на оплату працi, оплати вiдсоткiв по кредитах банкiв, внескiв, передбачених   законодавством України податкiв та інших платежiв до бюджету,           вiдрахувань у галузевi iнвестицiйнi фонди, визначається Власником при   прийнятті мiського бюджету. Порядок використання цих коштiв визначається    виконавчим  комiтетом міської  ради.
8.3. Пiдприємство утворює цiльовi фонди, призначенi для покриття   витрат, пов’язаних з його діяльністю фонд розвитку виробництва, фонд   споживання, резервний  фонд, іншi фонди.
8.3.1. Фонд розвитку виробництва створюється за рахунок коштiв   вiдрахованих вiд чистого прибутку у порядку, передбаченому чинним   законодавством. Кошти Фонду   перераховуються для  розвитку матерiально - технічної бази  Пiдприємства. Напрямки  Фонду визначаються кошторисом.
8.3.2. Фонд  споживання   створюється   у   розмiрах,     якi   визначаються   згiдно з чинним законодавством. Джерелом надходження коштiв на оплату   працi працівників Пiдприємства є частина доходу, отриманого в результатi   господарської дiяльностi Пiдприємства. Керiвник Пiдприємства обирає форми і  системи оплати працi, встановлює працiвникам конкретнi розмiри тарифних ставок, вiдрядних розцiнок, посадових окладiв, премiй, винагород, надбавок і  доплат згiдно з чиним законодавством та колективним договором. Мiнiмальна    заробiтна плата працiвникiв не може бути нижче встановленого законодавством   України мiнiмального розмiру заробiтної плати. Умови оплати працi та матерiального забезпечення керiвника Пiдприємства (заробiтна плата, одноразовi виплати, винагороди та iншi умови) визначаються Контрактом.
8.3.4.   Резервний фонд Пiдприємства утворюється в розмiрi 25 вiдсоткiв     вiд розмiру статутного фонду Пiдприємства i призначається для покриття   витрат, якi пов’язані з відрахуванням збиткiв та не запланованих витрат. Резервний фонд Пiдприємства збiльшується шляхом вiдрахування вiд   прибутку підприємства 5  вiдсоткiв.
8.4. Джерелом  формування  фiнансових  ресурсiв Пiдприємства  є   прибуток (дохiд), органiзацiйнi   відрахування,  кошти отриманi вiд продажу   цiнних  паперiв, безоплатнi або благодiйнi внески членiв  трудового    колективу, пiдприємств, установ, органiзацiй, громадян  та iншi надходження,  включаючи централiзованi капiтальнi   вкладення  та кредити.
8.5. Вiдносини Пiдприємства з iншими пiдприємствами, установами, органiзацiями і громадянами в усiх сферах виробничої дiяльностi здiйснюються  на  основi  договорiв.
8.6. Пiдприємство здiйснює зовнішньо економiчну дiяльнiсть, згiдно з     чинним законодавством України.
8.7. Питання соцiального розвитку включаючи покращення умов працi,    життя та здоров’я членiв трудового колективу та їх сiмей вирiшуються згiдно  колективного договору.                                                                                                                                   
8.8. Аудит фінансової діяльності Підприємства здійснюється згідно з чинним законодавством.
 
9. Ліквідація і реорганізація Підприємства.
9.1. Припинення діяльності Підприємства відбувається шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, виділення, поділу, перетворення) або ліквідації.
9.2. Реорганізація Підприємства відбувається на  підставі рішення сесії Калуської міської ради. При реорганізації вся сукупність прав та обов’язків Підприємства переходить до його правонаступників.
9.3. Підприємство ліквідується у випадках:
  • прийняття відповідного рішення сесією Калуської міської ради;
  • визнання його банкрутом за згодою сесії Калуської міської ради;
  • рішення про заборону діяльності Підприємства  через невиконання умов,  встановлених законодавством і в передбачений рішенням термін не забезпечено дотримання цих умов або не змінено вид діяльності;
  • на інших підставах передбачених чинним законодавством України.
9.4. Ліквідація Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка       утворюється  Власником. До складу ліквідаційної комісії входять представники Власника, УЖКГ міської ради, Підприємства. Порядок і терміни проведення  ліквідації, а також терміни для заяви претензій кредиторами визначаються уповноваженим Власником згідно законодавства. В разі банкрутства Підприємства його ліквідація проводиться згідно з чинним законодавством України.
9.5. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Підприємством. Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс Підприємства.
        Кредитори та інші юридичні особи, які перебувають у договірних відносинах з Підприємством, яке ліквідується повідомляються  про ліквідацію у письмовій формі.
           9.6. При реорганізації і ліквідації Підприємства працівникам,  які звільняються,  гарантується додержання їх прав   та   інтересів  відповідно  до трудового законодавства  України.
                    
10. Зміни і доповнення до Статуту.
10.1. Зміни та доповнення до Статуту Підприємства затверджуються Власником і підлягають державній реєстрації у встановленому законодавством порядку.