ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Сесія:

LII

Скликання:

VIII

Проголосовано:

В цілому

Рішення:

Прийнято

Дата прийняття:

28.09.2023

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    28
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    3
  • Відсутні
    8

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 2495
Про роботу комунального підприємства «Міський інформаційний центр» за 2022 рік

УКРАЇНА

КАЛУСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

28.09.2023 2495

Про роботу комунального
підприємства «Міський
інформаційний центр»
за 2022 рік
м.Калуш
(п’ятдесят друга сесія восьмого демократичного скликання)

 
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до плану роботи Калуської міської ради на друге півріччя 2023 року, заслухавши звіт директора комунального підприємства «Міський інформаційний центр» за 2022 рік, міська рада

ВИРІШИЛА:
 
Інформацію про роботу комунального підприємства «Міський інформаційний центр» за 2022 рік взяти до відома.
 


 Міський голова                                 Андрій НАЙДА
 

ЗВІТ

про фінансово-господарську діяльність

КП «Міський інформаційний центр» за період 2022 року


        Комунальне підприємство «Міський інформаційний центр» (КП «МІЦ») створене рішенням Калуської міської ради від 18.09.2006 р. № 110.

Підприємство засноване на власності територіальної громади м. Калуша, інтереси якої представляє Калуська міська рада в межах повноважень, визначених законодавством  України. Форма власності підприємства – комунальна.

        КП «МІЦ»є  юридичною особою, має рахунок в банку, печатку із своїм найменуванням  та ідентифікаційним кодом, штамп та інші притаманні юридичній особі  реквізити.

У своїй діяльності  КП «МІЦ» керується Статутом, чинним законодавством України, зокрема ЗУ «Про рекламу»,постановами КМУ «Типові правила розміщення зовнішньої реклами», «Типові правила розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів»,і нормативно-правовими актами органів місцевого самоврядування, такими, як Правила розміщення зовнішньої реклами на території Калуської міської територіальної громади(рішення виконавчого комітету за №130 від 27.04.2021 року)тощо.

Повноваження КП «МІЦ»:

- надання погодження у видачі дозволу як уповноваженого власником місця (Калуською міською радою) органу;

- укладання договорів про надання в тимчасове користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій;

- здійснення контролю за своєчасним надходженням плати за укладеними договорами;

- ведення бази даних рекламних конструкцій,згідно з укладеними договорами про надання в тимчасове користування місць, які перебувають у комунальній власності;

- організація розміщення сюжетів соціального спрямування в Калуській територіальній громаді;

- можливість встановлення спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами та надання площинна спеціальних конструкціях для розміщення зовнішньої реклами;

- направлення розповсюджувачам зовнішньої реклами повідомлень відповідно до Порядку демонтажу, обліку та зберігання спеціальних конструкцій зовнішньої реклами на місцях, які перебувають у комунальній власності (Додаток №3 до Правил розміщення зовнішньої реклами на території Калуської міської територіальної громади);

- огляд зовнішнього стану спеціальних конструкцій, надання замовникові інформації у випадку виявлених недоліків;

- організація та здійснення демонтажу рекламних засобів самостійно або із залученням сторонніх організацій згідно з Порядком демонтажу, обліку та зберігання спеціальних конструкцій зовнішньої реклами на місцях, які перебувають у комунальній власності;

- надання Робочому органу інформації у разі виявлення фактів встановлення спеціальних конструкцій на території Калуської міської територіальної громади без дозвільних документів.

Послуги, які надає КП «МІЦ»:

- розробка рекламних макетів;

- втілення соціальних проектів;

- організація друку і розміщення рекламного матеріалу на спеціальних конструкцій зовнішньої реклами;

- організація демонтажу та зберігання спеціальних конструкцій зовнішньої реклами;

-здійснення консультацій щодо чинного законодавства, положень актів місцевого самоврядування в сфері розміщення зовнішньої реклами;

- надання суб’єктам господарювання актів та інших документів.

Основні засоби

На балансі КП «МІЦ» перебуває основних засобів на суму 475,7 тис. грн (залишкова вартість – 102,6 тис. грн), зокрема:

  1. Рекламних конструкцій на суму 426,4 тис. грн, з них:
  • біг-борди - 18 шт. на суму 203,3 тис. грн;
  • настінні щити і банерні конструкції -4 шт.на суму 4,7 тис. грн;
  • сіті-лайти - 18 шт.на суму 122,7 тис. грн;
  • трилайти - 31 шт.на суму 64,5 тис. грн;
  • стенди для агітації – 10 шт.на суму 2,0 тис. грн;
  • круглі тумби для оголошень – 24 шт.;
  • світлодіодна строка – 1 шт.на суму 29,2 тис. грн.
  1. комп’ютерної техніки, меблів, оргтехніки, інструментівна суму 49,3 тис. грн.

*****

У 2022 році підприємством прогнозувалося надати рекламних та інформаційних послуг на суму 1100 тис. грн.

Фактичний обсяг наданих у 2022 році послуг становить 817,8 тис. грн, в тому числі:

559,5 тис. грн - розміщення реклами на власних рекламних конструкціях;

258,3тис. грн – користування місцями розташування рекламних конструкцій.

*****

На рахунок КП «МІЦ» у 2022 році надійшло 835 тис. 039 грн 00 коп.,в т. ч. від міської ради на розміщення соціальної реклами (розробка макетів, друк рекламного матеріалу, поклейка рекламного матеріалу) –71,5тис.грн).

*****

На обслуговування і ремонт рекламних конструкцій у минулому році витрачено 72,2 тис. грн,в т. ч. на:

  • друк рекламного матеріалу – 23,8 тис. грн;
  • поклейку рекламного матеріалу – 47,2 тис. грн;
    - користування електроопорами КП «Міськсвітло» - 0,4 тис. грн;
  • клей КМК для поклейки рекламного матеріалу-0,8 тис. грн.

На виконання ст. 7 ЗУ «Про рекламу» проведено демонтаж 3-х трилайтів, термін дії дозволів яких закінчився, та 3-х банерів-перетяжок, які розміщувалися на турнікетах після закінчення терміну дії договорів, на що витрачено 1,5 тис. грн.

*****

Усього у бюджети різних рівнів у 2022 році було перераховано 257,2 тис. грн:

  1. Місцевий бюджет - 183,6 тис. грн:
  • на виконання рішень міської ради від 27.04.2021 №130 – 117,5 тис. грн, в т.ч.:
  • відповідно до п. 6 рішення (30% від плати за тимчасове користування місцем розташування спеціальних конструкцій, яка надходить згідно з договорами користування місцями розташування рекламних конструкцій) – 44,1тис. грн;
  • відповідно до п. 10 рішення(плата КП «МІЦ» за тимчасове користування місцями розташування власних конструкцій) – 73,4тис. грн;
  • податок на прибуток– 1,6тис. грн;
  • ПДФО (податок з доходів фізичних осіб) – 55,7тис. грн;
  • єдиний податок - 8,8тис. грн.
  1. Державний бюджет –73,6 тис. грн:
  • ПДВ - 67,0 тис. грн(до 01.04.2023 р.)
  • Військовий збір – 6,6 тис. грн.

Єдиний соціальний внесок (ЄСВ) -102,4 тис. грн.

Загалом від господарської діяльності КП «МІЦ» за 2022 рік отримано прибутку на суму 4,4 тис. грн.

*****

У 2022 році було укладено 54 нових договори:

46 - на розміщення реклами на конструкціях Міського інформаційного центру;

8 - на користування місцями, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій.

******

Штатна чисельність - 4,5 одиниць.

Середньомісячна зарплата одного працівника становить 8677 грн (в т. ч. допомога на оздоровлення, доплати за вислугу років). Заборгованості по зарплаті немає.

Соціальна реклама

На рекламних конструкціях Міського інформаційного центру, а також за відсутності комерційної реклами на рекламних конструкціях суб’єктів господарювання на виконання листів Офісу Президента, різних Міністерств, Івано-Франківської ОДА, Калуської РВА, Калуського міського відділу СБУ, листів з військової частини А 7166 та 3-ої патрульної роти патрульного батальйону 1241, Калуського управління з надзвичайних ситуацій,протокольних доручень нарад робочих груп, листів структурних підрозділів Калуської міської ради розміщувалася соціальна реклама з різноманітними сюжетами, а саме:

- до відзначення державних свят і визначних дат (в т. ч. до 80-річчя створення УПА в Україні);

  • про вшанування пам’яті загиблих бійців Калуської територіальної громади;
  • інформація для внутрішньо переміщених осіб;
  • інформаційна кампанія з розшуку дітей «Діти війни»;
  • «Патронат над дитиною – шукаємо професійних батьків»;
  • «Віримо в ЗСУ, віримо в Перемогу»;
  • «Герой України Олег Голіней»;
  • «Подбай про безпеку» тощо.

Міський інформаційний центр є розробником більшості макетів соціальної реклами, яка виготовляється на замовлення міськвиконкому, структурних підрозділів та комунальних підприємств. Минулого року була розроблена значна кількість макетів воєнно-патріотичного спрямування: «Віримо в ЗСУ! Впевнені у перемозі!», «Дякуємо Богу і ЗСУ за ранок нового дня!»,«Все буде Україна!», «З вами Бог, за вами – Україна» тощо.

А до Дня Незалежності було створено декілька сюжетів з колажами дитячих малюнків на воєнно-патріотичну тематику і постери розміщено на території міста і ТГ.

Впродовж 2022 року за виготовлення і розміщення соціальної реклами від Калуської міської ради КП «МІЦ» отримало 71,5тис.грн. Трансляція соціальних сюжетів відбувається на безоплатній основі.

Інформаційний ресурс

Міський інформаційний центр має свій веб-сайт – mic.if.ua,який постійно оновлюється. Тут мешканці міста можуть знайти нормативно-правові документи в галузі зовнішньої реклами,інформацію щодо розміщення реклами на конструкціях Міського інформаційного центру, комерційні пропозиції послуг КП «МІЦ», фото рекламних конструкцій, актуальну сітку зайнятості РК, карту-схему розташування біг-бордів на території міста тощо.

КП «МІЦ» веде сторінку підприємства у соціальній мережі Фейсбук, на якій публікуються фотозвіти соціальних проектів, інформація, що стосується нормативно-правових документів у галузі зовнішньої реклами, досвід інших міст України, цікавинки у рекламній сфері тощо.

Директор КП «МІЦ» Тетяна Кригануца